środa, 28 marca 2012

Zamówione gotowe tła.

Mam dla Was dzisiaj gotowe tła:
♣Bieber
♣Shinee
♣Pamiętniki wampirów
♣Pod osłoną nocy
♣Koty
♣Yorki
♣ Siatkówka
♣I HIT Koń Rafał!!!
Dobra to teraz fanfary i idę zakuwać.... xd

Znajdziecie je tutaj: TŁA♥




1. Bieber dla Kinia
2. Shinee dla Anonimowego

3. Pamiętniki wampirów dla anonimowy


4. Pod osłoną nocy. dla Anonimowy...


5.Cat Anonimowy

6.Yorki. Anonimowy





7. Siatkówka.

8. Polska


9. Koń Rafał.



Dziękuje za uwagę. Proszę o komentarze i zamówienia.
Bay! ♥
PS: To co prezentuje, to nie znaczy że lubię Biebera, albo coś... lol2
No to papa

42 komentarze:

  1. Musiałaś to robić w składaczu ?

    Sorki , że taka jestem ale to moja kuzynka potrafi coś takiego zrobić a ma 6 lat .!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tak jest ładniej, mogę Ci zrobić normalnie, ale teraz idę na kolacje. A może Ci kuzynka zrobi tło lol2?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nie ma tu błędu ! Jest świetnie ! A zwłaszcza Koń Rafał ! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za Pamiętniki- to ja chciałam...;) A możesz jeszcze 1D.?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy w końcu odejdziesz z tego bloga? Większość osób chce Twojego odejścia! Nie chcemy Cię tu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty nie powiesz? Chyba tylko ty jej nie chcesz! I nikt tu nie słucha anonimowych więc przykro mi bardzo!

      Usuń
    2. @ParamoreLover, to, że jestem anonimowa nie oznacza, że jestem gorsza, jak widać nie tylko ja jej tu nie chcę, wystarczy poczytać komentarze w innych postach. :)

      Usuń
    3. angel girl ♥28 marca 2012 20:26

      żałosne :P

      Usuń
    4. Anonimowy jesteś żałosny!

      Usuń
    5. ♥I_LOVE♥ jest spoko. Ja tam nie chce zeby odeszła. A te tła są całkiem fajne. :D

      Usuń
    6. ` Z u B c i a . ♥29 marca 2012 16:42

      ja nie chcę, żeby ♥I_LOVE♥ odchodziła, według mnie jest świetna ! :D

      Usuń
    7. Pozwolicie , że się wtrącę :D

      Anonimowy , sam jesteś żałosny , odwagi nie masz , żeby się zalagować

      ♥I_LOVE♥ nie przejmuj się

      Usuń
    8. @ρєтιтєк ♥♥, nie muszę się tu specjalnie logować, żeby tylko skomentować kogoś. :)

      Usuń
  6. Każdy ma prawo do swojego komentarza, ale tylko ty tak uważasz a poza tobą może jeszcze z 10 nicków,( nazywają się Anonimowy ) którymi ty sterujesz
    I Love się świetnie sprawuje i nie widzę w niczym problemu, poza tym sama chciałabym tło jeśli można, poproszę wiosnę. Chcę żeby było dużo obrazków i jak w tych tłach żeby miejsce na opis było częściowe ( dokładniej biały kolor ) i żeby było widać spod opisu obrazki, z góry dziękuję =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście anonimowy bd. na następny post. Dzięki za wsparcie. :D

      Usuń
  7. dziekuje za tlo Polska :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tła co robisz są naprawdę fajne.
    Fajnie że tu jesteś bo robisz naprawdę niezłą robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie że komuś sie podoba, bo te anonimy mnie wkur.

      Usuń
    2. To już nie można słowa powiedzieć? sama jesteś żałosna, te tła sa do kitu, nawet glupich avków nie umiesz zrobić, tylko takie pospłaszczane, masz. Musisz się też liczyć z krytyką, nie tylko z pochwałami.

      Usuń
    3. Spoko.. to se pisz. To może Ty sie zgloś? Mackie powiedział że avki są dobre>

      Usuń
    4. I miał racje że są dobre ;))

      Usuń
  9. A co miał powiedzieć? Z grzeczności połowę osób pisze tu pozytywne komentarze. Te, które są normalne, to są skopiowane z innych blogów, a na tym blogu, powinna być robota własna. Ja się nie zgłaszam, bo nie mam czasu na blogi. A Ty się zgłosiłaś, więc każdy może napisać co się podoba a co nie. :)
    Poza tym avki DOBRE, nie oznacza, że są ŚWIETNE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobilam te tła! Co jest niby skopiowane?

      Usuń
    2. AWATARY są skopiowane, a tła dziecinne strasznie, niestarannie zrobione.

      Usuń
    3. Takie były zamówienia. Poza tym, w tym poście nie ma awatarów, więc nie komentuj tego co było kiedyś. OK?

      Usuń
    4. Będę komentować co mi się tylko podoba. :)
      Zamówienia były na normalne tło, a nie na takie dziecinne i niestarannie zrobione. :)
      Dobrze, że jesteś na okresie próbnym.

      Usuń
    5. w pełni zgadzam się z powyższym animowym!!

      Usuń
  10. świetne tła...i możesz z avril lavigne,ale gdy ma krecone włosy,a nie proste.Da sie zrobic?
    ps.Niech Ty i Fenits (chyba źle napisałam za to przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  11. tła są biste a ci co mówią że są do kitu to się nie znają i tyle xd a i mam prośbę mogłabyś zrobić z jakimiś słodzutkimi małymi pingwinkami? bajdzio pjosię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥I_LOVE♥-kocham Cię za te tła z koniem Rafałem i Shinee ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz mi tło na zapytaj.onet.pl z Danny'm Saucedo?
    B.proszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. To że ktoś pisze z ANIMOWEGO i że nie ma kąta na tym głupim i bezsęsownym blogu nie znaczy że nie ma prawa do głosu!!!

    Nie czepiajcie się animowych KTÓRYCH KOMĘTARZE NIE SĄ MIŁE!!!

    Komentarz to komentarz nie zawsze będzie pozytywny!!

    Ludzie przyzwyczajcie się do tego ,że nie wszyscy przymrużają oczy na to co się tu dzieje!!!

    Bo z koro Michał nie wiedział ,że Sami odchodzi to niby dlaczego ten nabór zrobił!!!
    Bo mu się nie chce dodatków robić i wziął se takie trzy ,żeby mu trochę rzeczy porobiły bo by ludzie już tu przestali przychodzić!!!


    Zobaczycie prędzej czy pózniej będzie taka notka
    ''Dziewczyny się świetnie spisują i postanowiłem wziąść ja wszystkie!''


    P.S Żal mi ludzi który nadal opierają się na tym blogu!!!
    To zwykłe krętactwo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że ktoś pisze z anonimowego oznacza czasami (szczególnie w przypadku obraźliwych tekstów) że nie ma odwagi przyznać się do tego co mówi. Konta nie trzeba mieć, są ludzie którzy na końcu odpowiedzi podpisują się nickiem z zapytaja i tyle:P

      Ja jestem za tym żeby pisać nawet komentarze krytyczne, ale merytoryczne, a nie puste wyzwiska i bluzgi. Widzisz różnice?:P

      "Nie chce mi się dodatków robić"? Spróbuj kiedykolwiek w życiu zrobić najmniejszy choćby ułamek tego co ja na tym blogu zrobiłem to pogadamy. Zrobiłem i nadal robię, co tydzień coś nowego, więc taka opinia jest na prawdę nieuzasadniona i krzywdząca.

      Nie wiedziałem że Sami odejdzie, ale widziałem że bardzo rzadko będzie pisać, bo o tym poinformowała. Aśka tak samo, no a chciałem żeby blog żył nie tylko w weekendy. Nie widzę w tym absolutnie nic złego, skoro jest pełno osób które z własnej, nieprzymuszonej woli chcą pisać na największym blogu zapytajowym. Nie rozumiem co Cię w tym tak boli że tak krzyczysz.

      Co do "notki" - chyba wyraźnie powiedziałem, i wszyscy to wiedzą, że będą na ten temat ankiety. To nie ja zadecyduję.

      A Ty tylko krzyki i oszczerstwa..

      Usuń
  15. Zrobisz mi profil na zapytaj.?

    OdpowiedzUsuń
  16. A na aska robisz?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P