poniedziałek, 11 listopada 2013

Tekst z tłem - piękny nagłówek :D V1.1

Praca nad moim wielkim projektem trwa, dokładniejsze info na końcu notki, ale żeby nikt nie wątpił że Mackie wrócił i że blog żyje, przedstawiam wam najnowszy dodatek - TEKST Z TŁEM :D Idealny na nagłówki postów na blogach, ważne informacje itp :D A co więcej - w tło można wstawić obrazek GIF, uzyskując TEKST Z ANIMOWANYM TŁEM :D Wygląda to tak:
Ja tam lubię walić po oczach tęczą, ale do środka można wstawić urywek z ulubionego filmu/teledysku itp.. Myślę że całkiem przydatne :D dodatkowo łatwy wybór wielkości, podgląd, a jeśli będziecie chcieli - w przyszłości nowe wzory, czcionki, kolory itp :D Zapraszam do tworzenia! :D

Co do wielkiego projektu: Jest już na ukończeniu.. niestety, nie każdy będzie mógł z niego skorzystać, ale ci, którzy będą mogli - myślę że nie pożałują! :D A termin? W ciągu 2 dni podam wam dokładną datę i godzinę premiery :D Idę go polerować ściereczką XD

V 1.1: dodałem możliwość wrzucania jako główny nagłówek bloga :D

Treść napisu:


Tło napisu:


Szerokość:


Wielkość:



Kliknij tu i skopiuj! >>>

LUB

tu pojawi się przycisk..

55 komentarzy:

  1. pierwszy raz pisze komcia :3 do tego pierwsza pozdrowienia fajne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się robi kolorowe tak jak przykłady ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "tło napisu" wkłada się obrazki tęczy, np http://www.colorcompany.ca/blog/wp-content/uploads/2012/05/rainbow-flow.jpg (górny) albo http://newgifs.com/images/full/dive-into-the-rainbow.gif (dolny) :)

      Usuń
  3. Na zapytaj zadziała? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za pytanie. Działa, sprawdziłam właśnie ;D

      Usuń
  4. A jest jakaś możliwość, żeby to wyśrodkować? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam dodatek się wyśrodkowuje, ale trzeba mu najpierw poprawnie ustawić szerokosć i wielkość - jeżeli szerokość będzie za duża w stosunku do wielkości - nie będzie dobrze wyśrodkowany. Niestety, taka mała trudność :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a dałbyś link do tg z wilkiem? plz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz link do gifu z wilkiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gif z wilkiem: http://25.media.tumblr.com/d1920184fc551e583b85ed2444d0eff9/tumblr_mga5u17S3U1rd423ro1_500.gif :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak można to ustawić jako nagłówek na bloga ? Nie znam się, ale jak chcę wrzucić te literki na nagłówek to mam 2 opcje: mogę wstawić z internetu adres URL albo zdjęcie z własnego kompa, a chciałabym mieć takie literki i to bardzo i nie wiem jak to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne, bardzo mi się podoba. Będę używać czasem. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Mackie !
    czy możesz napisać link do teledysku Beyonce ,,Run The World ( girls ) ''
    prooooooooosze

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie działa w ogóle nawet w podglądzie x-x A próbowałam nawet linków które ty podałeś ehh

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Firefox,próbowałam też na Chroome ale tam też nie działa x-x

      Usuń
  16. Mnie też nie działa na Chrome.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może tylko w podglądzie wam się nie pokazuje, a na stronie juz dobrze? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Na stronie też źle :c Wcale się nie pokazuje :c

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonim: to daj moze adres strony, bo ja juz nic nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem największym nieogarem :| chce to wkleić na profil na zapytaj.onet.pl :c

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak się tego pozbyć z bloga? Ogólnie bardzo fajny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Karolina: usuń gadżet z belki po prawej, prawdopodobnie ostatni - najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dodać to do postu? Pokazuje mi się tylko kod który wkleiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  24. @Marine Amour: przelacz u gory na tryb edycji HTML :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi na Zapytaju nie działa, nie pokazuje mi :C

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba wiem o co chodzi. Na zapytaj zostały wprowadzone ograniczenia profilowe, a więc nowe profile już nie mogą wstawić tych bajerów/ dodatków, a stare tak. To aż o pomstę do nieba woła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... zapytaj zawsze znajdzie sposób żeby uszczęśliwić użytkowników..

      Usuń
  27. Genialne :P Se wstawiłam jako nagłówek, a co mi tam xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego w podglądzie jest czarny napis?

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak mieć taki tło jak ta tęcza w napisie "Peace" taka ruchoma? bardzo mi na tym zależy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy podasz link do obrazku biegnącego wilka (tego, który jest w przykładzie)?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzienki za pomoc szukałam tego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlaczego wkleiłam link obrazka, a napis i tak jest czarny?
    A czy da się to wkleić do posta?

    OdpowiedzUsuń
  33. dsz linka do gifa z wilkiem?Błagam,chcę taki,piękn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podawałem ale proszę: http://25.media.tumblr.com/d1920184fc551e583b85ed2444d0eff9/tumblr_mga5u17S3U1rd423ro1_500.gif :D

      Usuń
  34. nie działa!Mackie błagam muszę to mieć!próbowałam na firefox i chrome i nic!wyskakuje że jest jakiś błąd!Co robić?!

    OdpowiedzUsuń
  35. Co dalej jeżeli chcę, aby tytuł bloga miał obrazek tęczy to co mam zrobić, co dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Na moim blogu robi furorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Czemu w podglądzie napis jest czarny ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu w podglądzie napis jest czarny ?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P