czwartek, 15 grudnia 2011

Gadu Gadu na profil (instrukcja)


Mam dla was komunikator GG na profil, bloga co chcecie. Osoba, która napisze do was przez komunikator nie musi podawać żadnych danych, a rozmowa wyświetlana przez ów komunikator jest widoczna na twoim GG i na danym komunikatorze, do czasu gdy osoba z wami pisząca nie zamknie bądź nie odświeży strony.





Instrukcja Komunikator !


1. Wchodzimy na
http://www.gadudodatki.pl
2. Logujemy się na swoje konto Gadu Gadu.
3. Wchodzimy w zakładkę Webaplikacje.
4. Wybieramy aplikację
Widget GG



5. Wybieramy opcję wygeneruj kod.




6. Wypełniamy ustawienia komunikatora (jeśli chcemy sami wybrać kolor wybieramy opcję własny schemat).




6. Klikamy "dalej" i kopiujemy gotowy komunikator na profil/bloga.



Instrukcja Status !


1. Wchodzimy w zakładkę
Webaplikacje
2. Wybieramy aplikację
Gadu Status



3. Wybieramy wzór statusu, i klikamy "dalej"




4. Kopiujemy gotowy status na profil.




Efekt :D


Możemy podziwiać komunikatory i statusy na naszych profilach/bolgach!


22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tylko taka rada - dopisz do tagów img
    width="560"
    :P No i powiedz do jakiej kategorii dać:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ok zaraz poprawię i wydaje mi się, że do dodatków albo instrukcji :D zresztą obojętne

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka jeszcze raz przepraszam, ale dobrze, że napisałaś, bo nawet nie wiedziałam o co chodzi :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że brat się nie wkurzy jak się dowie że sie zalogowałam na jego konto :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mackie czego ty jeszcze nie wymyślisz : D

    Wejdzież i zobaczysz ci sie ci podoba http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1398813.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mackie proosze cie bardzo o
    taki bajer na profil:
    dziewczyna trzymająca aparat a w aparacie avatar osoby która odwiedziła mój profil i na dole podpis ' mam cie.! ' alboo coś w tym styylu;]
    boo nie moge czegos takiego znaleźć niigdzie.;p

    OdpowiedzUsuń
  8. To masz u góry w menu "Powitania >> efekt lustrzanki" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Takie GG ! Byłem Szybszy xD I Co Z Chat'em ? ; / Zrobił Byś Chat Na Zapytaj ? ; /

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki to jest zaczepiste...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sory, to nie działa. Jestem ciągle niedostępna. Tak u mnie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tez jestem nie dostepna caly czas :<<

    OdpowiedzUsuń
  13. Co robić ?! Ciągle jestem niedostępna :(
    POMOCY !

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. A możnaby rozwinąć ten koementarz?XD Zreszta aśka tylko pokazała jak to wstawić, gg to nie nasz dodatek :P

      Usuń
  15. ciągle jestem niedostępna ale gówno

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm.. link mam ale gdzie to wstawić ? Wchodzę na bloga w UKŁAD i nie wiem co mam zrobić. :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie działa

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwne bo wwciąż niedostempny

    OdpowiedzUsuń
  19. nie działa ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  20. co chwilę sie jest nie dostępnym możesz to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  21. dlaczego nie działa mi blokada kopiowania?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P