piątek, 18 listopada 2011

Blokada kopiowania z różnymi dźwiękami!:D

204 komentarze:

  1. To jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zrobić,kod mi się utworzył,ale jak to zrobić,żeby nie kopiowali/??

      Usuń
    2. w układzie dodajeszgadżet html i wklejasz kod

      Usuń
  2. Śmiech psychopaty najlepszy. Jak z horroru ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki:D Aż się chce dalej działać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahahaha! Ja się śmieję jak psychopata XD

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja chyba zacznę się bać:D

    OdpowiedzUsuń
  6. zrób takie coś że jak ktoś skopiuje
    to to widać gdzieś

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. tak samo jak widać kto odwiedził profil? tego typu rzeczy JESZCZE nie robię, ale zapiszę sobie ten pomysł, może za parę tygodni..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź dodaj Hoł Hoł Hoł xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej mam prośbę....
    blokada kopiowania z różnymi nutkami - mega,
    a czy mogła bymm złożyć zamówienie na blokade kopiowania, ze śmiechem kacperka z rodzinki .pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten śmiech psychopaty xD wzięłam sobie na zapytaj zajebisty jesteś gosćiu

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz z refrenem Baby (chyba wiesz kogo) to powinno odstraszyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, psychopata, bimber, i kto najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze jest z biberem hi hi hi mam to na profil i pisze za kare masz a tam bejbe bejbe bej ooo łań :)( nie ze go lubie O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy możesz dodać takie coś, że ktoś krzyczy "nieeeeeeeeeee" czy coś w tegesie??
    Z góry dziękuje :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Użyłam Biebera! Bo mi ktoś profa na zapytaj z kopiował

    OdpowiedzUsuń
  16. E co lepsze : Daj kamiena, Kacperek z Rodzinki czy NIEEEEE?

    OdpowiedzUsuń
  17. o wiem. Dajcie coś takiego że ktoś krzyczy "NIE KOPIUJ" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lub takie dłuższe z Afromental the bomb :P

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest zaje*biste.
    Ps.: Mogłabym prosić o dźwięk z Ekhem tylko gdyby to mówiła dziewczyna? Nie wiem czy jest to możliwe, ale tak się pytam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mógłbyś jeszcze kilka śmiesznych dźwięków dodać ?

    Byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm... dźwięki będą może później, ale dzisiaj będzie coś, co z pewnością wielbicieli dźwięków zadowoli..:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to zapisać na moim blogu?
    Zapraszam do komentowania u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie mogę wejść na Twój profil:P
    Można spróbować dodoać okienko kodu html i tam... ale nie testowałem na blogu więc nie wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebiście ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre to jest!

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest świetne ;) mogłabyś zrobić ze śmiechem kacperka z rodzinki.pl ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Haa. !
    Świetne! Mógłbyś jeszcze dodać dźwięk św. Mikołaja jak mówi *ho ho* . ?

    x DD

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mogę sobie zamówić dźwięk" By trudne sprawy znikneły gdzieś, niech twoje serce rozwiąże je. TRUDNE SPRAWY!!!"

    ps extra blog

    OdpowiedzUsuń
  29. BO-SKI-MA-CKIE BO-SKI-MA-CKIE! ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki, dzięki, prawie się zarumieniłem XD

    OdpowiedzUsuń
  31. czy mógłbyś dac link na yt to śmiechu psychopaty??

    OdpowiedzUsuń
  32. On nie jest z YT, tylko ze specjalnego, tajnego zrodla dzwiekow:D

    OdpowiedzUsuń
  33. KOOOOOOOOOOOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM CIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. hej , mogłabyś mi zrobić blokadę kopiowania z tym dźwiękiem ?
    tu masz stronę z tym dźwiękiem : ) proszę zrobisz?
    to to :
    http://altair15.wrzuta.pl/audio/91jBzsJ5Gxa/ty_smierdzacy_lamusie_rodzinka.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego dźwięk mi nie działa na profilu? ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie działa? To było chyba tylko chwilowe?:P jeśli nie to daj adres profilu to zobacze:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha. Najlepszy jest "obłąkany śmiech" ;d Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. dodaj jeszcze ,,ty żółtku napaćkany '' kacpra z rodzinki.pl ";D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak mam zrobić, bym mogła sama dźwięk wstawić?
    Zrobiłam w formacie ogg, ale co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  40. Wrzuć np na dropbox publicznie:P Albo inny taki hosting:P

    OdpowiedzUsuń
  41. Mógłbyś mi to zrobić? Bo ja nie umiem.
    Sam tylko kod, do dźwięku, ok.?
    http://www.youtube.com/watch?v=WUzthVZfmHA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  42. nie słysze dźwięków i nie wiem dlaczego a jak puszczam muze to słychać ją ;(

    OdpowiedzUsuń
  43. Może to chwilowe, może trzeba zresetować komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ej ktoś wiej jak to dodać na profil ?

    OdpowiedzUsuń
  45. A super juz wiem ustawłam sobie ty smierdzący lamusie :P Extra !

    OdpowiedzUsuń
  46. A czy możliwe jest dodanie tego? http://w504.wrzuta.pl/audio/2Nh5suKzNnO/minecraft_ouch
    xDD

    OdpowiedzUsuń
  47. hejka.mam prośbe mogła bys mi to zrobić bo nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zmienić dźwięk mp3 na to ogg?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ej, nie czaje.
    Jak np. napisze ten tekst, i klikne
    np. śmiech kacperka 'Użyj'
    To gdzie ten kod jest?

    OdpowiedzUsuń
  50. super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Lepsze jest na bajery.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a to niby czemu?:D

      Usuń
    2. Bo na bajery.net ta blokada przynajmiej działa! :P
      I tu ten napis przeszkadza i ta trawa bo zasłania wybur!

      Usuń
    3. A więc wszystko jasne - uzywasz IE lub jakiejś innej antycznej przegladarki (lub antycznej wersji) - niestety ale moj blog jest stworzony dla nowoczesnych przegladarek, jak uzyjesz takiej to wszystko bedzie chodzilo idealnie :)

      Usuń
    4. a jak mam opere to czemu nie działa .? ; x

      Usuń
  52. nie da się
    po 1 nie ma dźwięku
    po 2 nie ma napisu
    po 3 wyskakuje tylko jakiś pusty komunikat!

    OdpowiedzUsuń
  53. nie działa bo
    po 1 nie ma dźwięku
    po 2 nie ma napisu
    po 3 wyskakuje tylko jakiś pusty komunikat!
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1448745.html
    Internet Exploter 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po raz 100 sprawdzałem i działa idealnie na nowoczesnych przeglądarkach. Na IE nawet nie sprawdzam bo niestety ta przeglądarka taka jest że wiele rzeczy tam nie działa :( Pozostaje Ci ściągnąć sobie nowoczesną przeglądarkę albo zaczekać na IE10, słyszałem że będzie lepszy.

      Usuń
    2. kiedy będzie ta przeglądarka?

      Usuń
    3. Nie wiadomo, jak Microsoft wyda.. aa, jeszcze to ze bedzie tylko na Windows7, na Viste i XP nie :P

      Usuń
  54. Mógłbyś dodać: Nie, nie boje się xd ??
    Byłabym wdzięczna ; dd

    OdpowiedzUsuń
  55. jak to zrobic?? nie mogee :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Mackie , nie da sie tego zrobić ;< daje użyj i klikam tamto : kliknij tu i skopiuj . i link się nie pojawia ; /

    OdpowiedzUsuń
  57. zawaliste! xD ale mi nie chce się chakushin wgrać..>.< ;c mogę ewentualnie prośić o wgranie do propozycji? c;

    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Dodałbyś słowa Kacperka z rodzinka.pl "Ty żółtku napaćkany!"?

    OdpowiedzUsuń
  59. Dodałbyś jeszcze "Mięsny jeż, mięsny jeż, ty go zjesz, ty go zjesz" . ; D

    OdpowiedzUsuń
  60. Dleczego mi nie gra tylko wyświetla pusty komunikat ? :( tu link do mojego proffa na zapytaju --------> http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1558354.html
    Mackie pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moje przeglądarka to I. E. 10

      Usuń
  61. jak dodać swoje co się ma je tylko na kompie?
    piszcie na profilu χαn

    OdpowiedzUsuń
  62. Super !!! Tego mi było trzeba :) Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam małe pytanko, chciałabym ustawić blokadę kopiowania na blogu na wordpressie, ale nie wiem gdzie powinnam wkleić kod... Może to głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z wordpress.com C:
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie w polu gdzie jest w edytorze miejsce na opis : D Tam wklejasz te kody i zapisujesz a samo powinno się zrobić :D

      Usuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. gdzie to wkleić?!

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi nie działa , chcę to dodać na bloga ale wyskakuje mi że to jest nieprawidłowe czy coś ; P

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak klikam użyj to nic nie działa

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie nie działa dźwięk ;(

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak to zapisać na stronach?

    OdpowiedzUsuń
  70. czemu nie ma głosu?

    OdpowiedzUsuń
  71. kocham.żelki :D xD28 stycznia 2013 13:03

    Genialne, extra :D

    OdpowiedzUsuń
  72. świetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetneświetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Bendziejne -.-
    Kazało mi skopiować <b
    Skopiowałam , wkleiłam na profilu , zapisałam i wszystko mi zniknęło co miałam napisane na profilu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj przykro mi, ale to wina zapytaja a nie dodatku, żaden dodatek nie ma możliwości usuwania profilu, to po prostu technicznie niemożliwe :P

      Usuń
  74. Bardzo dobre, dzięki temu nikt już nie może kopiować moich ważnych treści, ale może się z nimi zapoznawać :-) Dziękuję serdecznie za te pomysły. Wcześniej przeszukałam mnóstwo stron i tam nie było skutecznych skryptów.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Odpowiedzi
    1. W dodatku typu javascript/html :) Jest o tym poradnik na profilkowym kanale YT :D

      Usuń
  76. I JA MAM PROŚBĘ O DŹWIĘK!!! :)
    Dodałbyś fragment piosenki One Direction ,,What Makes You Beautiful'' ?? :) Pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  77. zajefajny dodatek, szkoda tylko, że nie mogę wstawić własnego dźwięku. jest w formacie ogg ale nie działa, próbowałam różnymi hostingami ale nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam pytanie czy można taką blokadę założyć na Facebooka żeby ludzie nie mogli kopiować moich zdjęc ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, JEDYNYM sposobem na ochrone swoich zdjęć na FB jest widoczny znak wodny :(

      Usuń
    2. Jaki znak wodny :O Możesz wytłumaczyc ?

      Usuń
    3. Delikatny, przezroczysty napis (nazwa bloga) lub logo na obrazku. Np takie: http://www.photosoft.pl/allegro/signaturer12/przyk/2.jpg

      Usuń
  79. jak usunac blokade kopiowania jak chcem zmienic cos to nieda sie uzyc prawego myszki bo uruchamia sie blokada kopiowania

    OdpowiedzUsuń
  80. da się zrobić by nie było tego okna z napisem tylko sama blokada ?

    OdpowiedzUsuń
  81. Dzięki wielkie, śmiga aż miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ejj wytłumaczy mi ktoś jak to działa bo nie ogarniam do końca a pomysł jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No że jak ktoś będzie próbował skopiować obrazek albo tekst z Twojej strony/profilu to mu nie pozwoli, tylko uruchomi dźwięk :D

      Usuń
  83. Super, działa!

    OdpowiedzUsuń
  84. czy da się takie coś wgrać na bloggera? bo próbuję już od dłuższego czasu wgrać kod w 'edytuj kod HTML' i właściwie sama nie wiem gdzie go trzeba wkleić.. tzn w jakim miejscu. byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Blog zajebiaszczy.
    Co prawda nie mam bloga , ani konta na zapytaj , ale mam stronę www i używam twoich dodatków.
    Koffam tego bloga !:**

    OdpowiedzUsuń
  86. kacperek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zajefajne :D Super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  88. ŚWIETNY POMYSŁ!

    Ale fajne by było, jakby się dało to tylko na jeden obraz wybrany ustawić.Chociaż w sumie jak by się to robiło, chyba z adresem obrazka, by się kod robiło czy coś...
    Nie wiem, nie znam się!

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne! Genialne! Boskie! A szczególnie ''hasta la vista''. Alicja W, ty też tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  90. Powiedz jak to się robi

    OdpowiedzUsuń
  91. Słuchaj normalnie super z tym upiorem :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Ludzie mi się żalą że mój blog wyzywa ich od śmierdzących lamusów XD Teraz już wiem kto kopiuje mi obrazki XD

    OdpowiedzUsuń
  93. nie wiem jak dodać to na bloga! moze mała instrukcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w układ szablonu --> gadżety -> Java Script / HTML i tam wpisujesz ten kod na blokade.

      Usuń
    2. a jak to dodać do profilu na zapytaj? tzn. gdzie to wklejić?

      Usuń
    3. Ja też nie za bardzo wiem :/ Mackie zrób jakiś poradnik! Nie wszyscy wiedzą gdzie co wklejać ˃:(

      Usuń
  94. Heej. Mi na blogu jest napisane : "Nieprawidłowy adres URL " czy coś takiego. Moja przeglądarka to firefox xD

    OdpowiedzUsuń
  95. To jest zajebiste i dziala nawet na blogu ^^
    paczejcie: http://londyn-love.blogspot.com/
    to jest fascynujące

    OdpowiedzUsuń
  96. Wow! Super! Już sprawdziłam czy działa i to jest okropnie FAJNE!!! Wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. To da się użyć czy nie??
    Ba ja nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się :) Jeżeli na blogu to jest do tego mój poradnik na YT, jeżeli na zapytaju to wystarczy wkleić gdziekolwiek :)

      Usuń
  98. Czy można zrobić tak że blokada jest tylko na niektóre strony?Bo formularz do watahy to z kądś muszą brać....

    OdpowiedzUsuń
  99. Mi nie działą, pokazuje się tylko: "Adres URL zawiera niedozwolone znaki" :<< Heeelp

    OdpowiedzUsuń
  100. mam dylemat między demonicznym śmiechem, a bieberem XD

    OdpowiedzUsuń
  101. Jak się już skopjuje, wybierze i napisze wiadomość dla kopiarza, to gdzie tamto wkleić?

    OdpowiedzUsuń
  102. Dodaj jak bremu krzyczy Drukarka się psuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  103. dlaczego nie działa wchodze tak ukłąd dodaj gadżet swój własny
    i wklejam i wyskakuje adres url zawiera nieprawidłowe znaki

    OdpowiedzUsuń
  104. "to fascynujące" zaj.ebiste ;) pasuje do mojego profilu- nick fascynujące... xD http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2386025.html

    OdpowiedzUsuń
  105. A da się zrobić tak, żeby to okienko się nie wyświetlało?

    OdpowiedzUsuń
  106. Mi nie dziła dźwięk http://naaanana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Mackie: nie chcę cię ci zadawać więcej roboty xD ani nic, ale mi wogóle nie działa, chociaż kiedyś działało:
    Przeglądarka Opera: Blog: "http://vip-bloog.blogspot.com/"

    OdpowiedzUsuń
  108. http://myimagesart.blogspot.com
    Serdeczne Dzięki. Pobrałam Kacperka na swój nowy blog. :))

    OdpowiedzUsuń
  109. KOLO wez przeciagnij to do pisania komciow calkiem na gore... a najnowsze posty jako pierwsze a nie jako calkiem na dole >.> NIEEEEEEEEEEEEEEEEE rulez :D

    OdpowiedzUsuń
  110. Bardzo fajne :*

    OdpowiedzUsuń
  111. Hej, wiesz, bo ja nie wiem jak to dodać, a chciałabym jedno i co zrobić abym miała blokadę i nikt nie mógł kopiować tekstu z mojego bloggera?

    OdpowiedzUsuń
  112. jak to ustawic na zapytaj? tzn. gdzie wkleić kod na profilu?

    OdpowiedzUsuń
  113. Mam pytanie, to mój blog: stylbycia.blogspot.com
    Da się to może tak przerobić, aby blokada była tylko np. do zdjęć, bo jest bardzo utrudnione poruszanie się po blogu jeśli chcesz np. otworzyć link w nowej karcie, albo skopiować link,a by odpowiedzieć na komentarz czytelnika..

    OdpowiedzUsuń
  114. @Sara Dunaj: pomysle, pewnie się da, ale na razie siedzę nad innym projektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam bardzo utrudnione poruszanie się po blogu. Zablokowany prawy klik nie można otworzyć drugiej karty...tylko to mnie denerwuje. Ale blokada sama w sobie super.

      Usuń
  115. Ok, jak by sie dało to daj znac, jest mi to bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Mi nie działa nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie wiem czemu. Wszystko dobrze zrobiłam. Wybrałam dźwięk, skopiowałam kod, wkleiłam na mój blog, zapisałam i gdy klikam to nic mi się nie wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie wiem, pojęcia nie mam, ale jeśli podałabyś adres bloga to może potrafiłbym pomóc :)

      Usuń
  118. Super !
    Świetnie sprawdza się i na blogu ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  119. Chciałam to zrobić na tumblr, ale się nie da. Dlaczego? Przecież wszystko zrobiłam zgodnie z instrukcją?
    Ale gdzie trzeba wkleić ten kod? Tam gdzie jest , czy na samym dole?

    OdpowiedzUsuń
  120. To jest świetne! Ten dźwięk mip_mip mnei rozwala hahhahaahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  121. @Zuzia Anonim: jest juz taki poradnik na moim kanale YT :P

    OdpowiedzUsuń
  122. Dziękuję za pomoc bardzo

    OdpowiedzUsuń
  123. POMOCY jak ja na zapytaj onet daje zapisz to mi to wychodzi i piesze tak
    Nie kopiuj !grozny_pies.ogg błagam o pomoc ! a ja mam google chrome prosze o pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  124. @Anonim: bo zapytaj cos zepsul z profilami, trzeba liczyc ze szybko to naprawia..

    OdpowiedzUsuń
  125. Selena gomez999111 lutego 2014 08:57

    Super:3

    OdpowiedzUsuń
  126. Sweet :3
    Mam prośbę...
    Dodasz do dźwięków np.: Kawałek piosenki: "Moje miasto nigdy nie śpi" ?
    Albo do innej piosenki Weekendu, lub Ewy Farnej " Ulubiona rzecz " ? Byłabym wdzięczna :3

    OdpowiedzUsuń
  127. Wycie wilka nie działa :(((((

    OdpowiedzUsuń
  128. Hahahahaah kofffam cię hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  129. ale jak to działa :( piszesz: "kliknij i skopiuj" ale gdzie skopiuj?? o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  130. bo ja to chciałam dać na bloga: http://olciiakslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. @Barbie SweetSmile: jak klikasz prawym na stronie na przyklad :P

    OdpowiedzUsuń
  132. Ratujcie mnie! :D Aż wzięłam anonimowy :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Jak to usunąć? Usunęłam z "układu", mimo to dalej nie można kopiować :/

    OdpowiedzUsuń
  134. skajpajaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  135. Zrobiłem wszystko nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  136. Jak to doda na bloga
    tinamaltancyzk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. gdzie mam to wkleić?

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja zrobiłam tak "Tylko to skopiuj a Bieber cię wpie...doli na obiad!!!".
    Użyłam Biebera do odstraszania :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja wziełam Biebera też, ale napisałam ,,Nie skopiujesz kotku, mrauu xDD

    OdpowiedzUsuń
  140. A gdzie to trzeba wkleić?
    Bo jak biorę w "Dodaj gadżet",a później "Dodaj własny" i wklejam,to mi wyskakuje,że są niedozwolone znaki :(
    POMOCY!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P