sobota, 22 października 2011

Filmiki na profilu:)

Dzisiejszej nocy leci coś niezbyt odkrywczego, choć myślę że przydatnego - wstawianie filmów z YT!:D Zrobione oczywiście tak, żeby było jak najłatwiej, a przy okazji możliwość z jednej strony pokolorowania paska odtwarzacza, a z drugiej strony ukrycia go, żeby było bardziej estetycznie:D

Przy okazji taka zapowiedź - jeśli mi się uda, to w ten weekend nadejdzie WIELKA NIESPODZIANKA, taki bajer jakiego neszcze świat nie widział:D A póki co - miłego wstawiania filmów:)


Link YouTube:

Autoodtwarzanie
(Film włączy się od razu jak ktoś wejdzie na profil)

Taki będzie kolor odtwarzacza:


Rozmiar: duży mały własny




38 komentarzy:

  1. Siemankoo
    B. fajny blog i przydatny .
    Oczywiście obserwuję i licze na to samo
    PZDR

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, odwdzięczyłem się, fajny kotek:D i blog też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadzieja.przykro mi,ale chcialam sb na zapytaj zrobic ten filmik zeby byla tylko stzralka a jestr wszystko !cae wielkie okno !@

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz aby była tylko strzałka to nie chcesz tak na prawdę filmiku ale jego muzykę, tak? W takim razie służy do tego dodatek do wstawiania muzyki, znajdziesz go pod tym linkiem: KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu to mi nie działa??

    OdpowiedzUsuń
  6. Sry, głupi błąd się wdał ale już naprawiłem i działa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś wielka naprawde wszyscy kochamy cie za to że tak pomagasz♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ℓυвιє♥¢ιαѕткα♥5 grudnia 2011 16:30

    hehehe Wiesz że Mackie to chłopak :D (Nie mam pewności xD )

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chciałabym wstawić filmik z pulpitu .. i co teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym to musisz na YT i dopiero jak tam wgrasz to tutaj robisz kod:P

    OdpowiedzUsuń
  11. aha, okey ! :) naprawdę fajny jest ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CZy mogłabym zamówić tła z site models i jakieś spadające ozdoby ? Z góry dziękuje !!

    OdpowiedzUsuń
  13. SPadające ozdoby już są (dodatki>>efekty specjalne) a tła SM robi się samemu superskładaczem:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi coś nie działa

    OdpowiedzUsuń
  15. To daj linka na profil to sprawdze:P

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.youtube.com/watch?v=746gWPj5Ys0&feature=youtu.be

    Masz tutaj, na razie wziąłem byle jaki na sprawdzenie czy będzie działał. Normalnie to do skopiowania mi się wyświetla, ale jak to skopiuję i wkleję na profil i dam zapisz, daje mój profil to filmiku nie ma, nie ma nic

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie. Czy trzeba wkleić link z youtube czy można np. z Eski .?

    OdpowiedzUsuń
  18. ale to jest zajebiste; **

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog, dziękuje ci! Jesteś genialny xD

    OdpowiedzUsuń
  20. NAJLEPSZY BLOG Z DODATKAMI NA BLOGI I ZAPYTAJ!.
    Dzięki wielkie,jesteś GENIUSZEM! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, naprawdę przydatny. Zapraszam na moje opowiadanie o 1D :)
    http://almost-dot-com.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... a da się lepszą jakość muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przydatny blog :)
    nie wiem czy taki poradnik się już pojawił, bo nie mogę niczego takiego znależć, ale mam pytanko a propo filmików z yt:jak zrobić taki pasek jak z piosenką tutaj? --> http://madamejulietta.blogspot.com/2012/11/151112.html

    OdpowiedzUsuń
  25. średni ten blog czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Chcę dodać kilka filmików i zależy mi na tym, aby jak jeden się skończy to drugi się zaczynał. Da się tak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  27. zrób zapetlenie

    OdpowiedzUsuń
  28. mi nie działa jak nacisne zmien to usuwa sie pół tego tego co skopiowałam i na profilu jest tylko link ;/ a nie ma filmu

    OdpowiedzUsuń
  29. MI NIE DZIAŁA!!! jak nacisne zmien to usuwa sie pół tego tego co skopiowałam i na profilu jest tylko link ;/ a nie ma filmu

    OdpowiedzUsuń
  30. @Dawid Messi: może to dla tego, że władze zapytaja zablokowaly na wiekszosci profili większość dodatków?

    OdpowiedzUsuń
  31. dlaczego nie mogę wrzucic filmiku na mojego chomika? gdzie ta stronka się podziała????? buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że mi prawie nic nie działa.... Mam konto na zapytaj z 2013...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie działa. Kod się skraca od razu po zakończeniu edytowania, a na profilu pojawia się tylko link z fragmentem kodu.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo przydATNY blog i zapraszamy na nasz https://tomekipawelrz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem Chomikiem .... Portal wprowadził nowe kody https ..... i w zaden sposób nie mogę po przez twój program zgrać u siebie ...Możesz zaradzić coś , będę wdzięczna :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P