sobota, 11 lutego 2012

Efekt kursora - MAGICZNY PYŁEK ! :D v1.11

UWAGA! dodatek nieaktualny! Aktualna wersja magicznego pyłku znajduje się tutaj: profilki - efekt kursora

Dzisiaj premiera nowego dodatku - MAGICZNEGO PYŁKU! :D Ten dodatek to pierwszy EFEKT KURSORA na tym blogu (a może i pierwszy na świecie :D)! Możecie sprawić że za waszymi kursorkami będą spadały dowolne znaczki, literki, napisy... a to wszystko NIEZALEŻNIE od normalnego kursorka! Można mieć własny wzór kursorka a do tego jeszcze efekt! :D CO więcej działa to i na blogach, i na zapytaju:D Tak to wygląda:

Do dodatku macie pełno opcji w których możecie sprawić że wasz efekt nie będzie taki jak wszystkie ale wyjątkowy! :D A dla tych którzy nie chcą się przemęczać - 2 gotowe kody - WALENTYNKOWE - w TYM poście :P Miłego ozdabiania, a ja biorę się do dalszej pracy nad kolejnymi dodatkami :D

UPDATE v1.1: Na wasze życzenie dodałem możliwość wyboru kilku własnych losowych kolorów :)
UPDATE v1.11: Poprawiłem mały błąd który mógł niektórym psuć dodatek. Zróbcie kod jeszcze raz to zadziała :D :)



Tęczowe znaczki
Jednokolorowe znaczki(wybierz kolor z boku)
Wielokolowe znaczki(wybierz kolory z boku dla każdego prostokąta)



Wstaw znaczki lub napisy (jeden lub kilka losowych, w dodatkowych okeinkach):




UWAGA! poniżej opcje zaawansowane:

Wielkość elementów (10 - małe, 30 - duże):

Elementów na sekundę:

Pocżatkowa widoczność
(100 - w pełni widoczne, 10 - prawie niewidoczne):

Wysokość spadania (1 - mała, 5 - duża):

Szybkośc spadania (300 - szybko, 50 - wolno):

Długość życia (1 - najkrocej, 10 - najdluzej):

Rozproszenie znaczków
(0 - idealnie równe spadanie, 30- wielki rozrzut):

Rozmycie znaczków
(0 - ostre krawędzie, 5 - mocno rozmyte):


Kliknij tu i skopiuj! >>>
Przyładowe znaczki do wykorzystania: ♬ ❤ ♥ ☠ ☯ ☢ ♚ ♛ ☻ ✽ ✾ ✿ ❀
Strona ze znaczkami: KLIK!

193 komentarze:

  1. Może być :) Ale dla mnie zbyt chaotyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Mi się podoba, twórz więcej takich super dodatków.

    by... Stokrotka Kasiunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób, żebyśmy mogli sami wybierać kolory! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy :D klikasz "jednokolorowe znaczki" i wybierasz kolor ;D

      Usuń
  4. ja chcę zdjęcia siteek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mackie, mam prośbę.
    Mógłbyś zrobić tak, by kolorów było kilka ale można by było je wybrać? Można wybrać kolor ale tylko jeden, a gdy weźmie się kilka to są losowe, bardzo bym się ucieszyła gdyby można było samemu wybrać kilka kolorów znaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Superr . ! Chciałabym wstawić taki kursor na Bloga . Pomożesz ?
    To mój nr GG : 38369816 .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Mackie za dodanie tej opcji :P

    Anonimowy - jeśli chcesz zobaczyć nagą babę wejdź na RedTube.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! ;]
    #Trruskawka#

    OdpowiedzUsuń
  11. nie działa ;( http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1422853.html

    OdpowiedzUsuń
  12. a moje nie dziala :((

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest strasznie mega super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ja cały czas wklejam ten kod i mi nie działa.Mam 2 konta na zapytaj na jednym mi działa a na drugim nie dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podaj link profilu. Moze masz na nim dodatki z jakiejs szkodliwej strony :P

      Usuń
    2. to mój link do profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1497546.html

      Usuń
  15. Mnie też nie działa mój kod to http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1216389.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie.Ten kod to po czy przed kodem tła wstawiam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że obojętnie gdzie. ja dałam na końcu i działa :)

      Usuń
  17. nie działa mi link do profilu:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1383332.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa bo chyba nic nie wstawiłaś do środka, słuchawki nie działają bo wstawiłaś je 2 razy.. ogólnie pełno błędów, choć wszystkiego i tak nie da się wyłapać nie widząc kodu:P

      Usuń
    2. ze słuchawkami już wyłapałam błąd i jedne już wywaliłam a z kursorem dzięki za wiadomość

      Usuń
  18. Hejo mam bloga z dodatkami a mogę dać taki sam dodatek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co znaczyt taki sam? mozes zoczywiscie ustawic zeby cos u Ciebie latalo, mozesz stworzyc samemu od podstaw taki kod, ale jesli chcesz wstawiac moj kod - dodaj do posta link do mojego bloga :P

      Usuń
  19. mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  20. mi nie działa mój profil na zapytaj:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1432753.html

    OdpowiedzUsuń
  21. aha wiem jurz o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM CIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne. Fajnie wyglądają pacyfki spadające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Heej .
    na poczatku mi działalo ale teraz nie ; C
    Wklejiłam ten kod ale nic sie nie dzieje ; C
    jest to na blogspocie : http://stardoll-novelty.blogspot.com/

    POMOŻESZ .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czym Ci nie działa? Kiedy? Mi działa :)

      Usuń
    2. Może wkleiłaś kod html jako zwykły tekst, lub w nieodpowiednim miejscu, albo niedokładnie skopiowałaś

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi efekt działa, ale kursor jest zwykły, a mam z Twojego bloga Mackie. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_378623.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kursorki z postów Samanty są tylko prezentacyjne, mogą przestać działać po jakimś czasie, ale zawsze są wrzucane do działu kursorów, razem ze wszystkimi, i tam powinien dzialac :D

      Usuń
    2. Noo.. Dzięki Mackie, nareszcie cały mój profil wygląda porządnie i wszystko chodzi! ;d

      Usuń
  27. Jeeezu zniszczyłąm se tym profka ; < Kurr ., Przez te głupie cos została mi jedna linijka tekstu i bez tego dziwnego czegoś ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekiii jestes superrrr loffkam ciee

    OdpowiedzUsuń
  29. Dało by się zrobić tak żeby było kilka linii do wpisania i spadałyby różne znaczki lub napisy ?

    Może tak się da ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie działa :c
    Wkleiłam na Zapytaja i nic :(((

    OdpowiedzUsuń
  31. może jestem mało kumata ale jak w ogóle wstawić taki znaczek? na klawiaturze ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już wszystko wiem, ja naprawdę wolno myślę ;p

      Usuń
  32. a jak to zrobić???♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Weźcie wejdźcie chociaż :( Zajmie wam to sekundę :( Proszę http://one-direction-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem jedno , na pewno mi się kiedyś to przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. blogger --> układ ---> dodaj gadżet (w wybranym miejscu) --> HTML/JavaScript ---> wklejasz kod, zapisujesz i masz ;) do to dodatku - genialny! wielkie dzięki.

      Usuń
    2. Jak tak wstawiam to mi na blogu się robią takie napisy html i postów nie widać. Wcześniej sprawdzałam.

      Usuń
    3. A dodajesz na blogspota? jeśli tak to prawdopodobnie przy wstawianiu urwała się część kodu, polecam jeszcze raz spróbować :D

      Usuń
    4. Przykro mi, ale znowu się coś zepsuło. Jest to na stronie koolorowo.blogspot.com co mam zrobić?

      Usuń
    5. Ojj, chyba się gryzie z tym playerem z innej strony, może to zle włożylas a moze te dodatki w ogole sie nie lubia :(

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie działa mam bloga Budyniek13-msp.blogspot.com napisz pod postem w komku dlaczego nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale nie widze tam w ogóle dodanego tego dodatku :P

      Usuń
  38. Nie działa mi , adres bloga to:
    http://ponyfriendstrixie.blogspot.com/
    ,a moja przeglądarka to Firefox.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest źle wstawiony kod, usuń to co jest i wstaw na nowo, to powinno zadzialac :) poprawny kod wygląda mniej więcej tak:

      < b id="pylek_div">3xff#4494e4xhx#657586xff2xffzxff20xff10xff100xff3xff0xff50xff0< /b>< script src="http://profilki.com.pl/kody/pylek_init.js">< /script>

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Ehh to co ja dalem to byl przyklad tylko :P Mowilem zebys jeszcze raz wstawila swoje :P A jak tym razem Ci sie nie uda, to na podstawie Twojego kodu sam Ci przerobie i dam :D

      Usuń
  40. Ale wstawiałam moje z tysiąc razy i nie działa :(
    Jak pisze kod (w komentarzach)wyskaje (jak chcę opublikować):
    Twój kod HTML nie może zostać zaakceptowany: Atrybut "ID" nie jest dozwolony w tagu: B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok - wejdź tu: http://pastebin.com/raw.php?i=GYV0W1ix i wklej na bloga ten kod :P

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. ok... a w jaki typ gadzetu to wstawiasz? :P

      Usuń
    2. Trochę nie kumam o co Ci chodzi ,ale chyba oto kaman:
      HTML/JavaScript .

      Usuń
    3. No czyli dobrze.. a wic w tym momencie masz 2 razy cos w stylu "< script src="http://profilki.com.pl/kody/pylek_init.js">< /script>" - usuń drugi taki emement, żeby został jeden.. jak to nie pomoże to już nie wiem co XD

      Usuń
  42. A może ktoś znajdzie żeby spadały marchewki? :D Fajnie by było... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie istnieje taki znaczek tekstowy :P Ale może kiedyś dostosuje to do obrazków.. :D

      Usuń
  43. http://loovemydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. A masz cos innego niz serduszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież można tam wkleić dowolny znaczek :P

      Usuń
  45. nie działa mi znowu zamiast pyłku mam to 1xff#ffffffxff2xffwitajxfxxfxnaxfxxfxmoimxfxxfxprofiluxfxxfx_nick_goscia_xfxxfx.xff20xff100xff100xff3xff0xff50xff0

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_617934.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Ci nie działa bo nie masz wstawionego znaczka żadnego, zresztą na Twoim profilu i tak by to w większości nie działało, przez iframe :P

      Usuń
    2. ale kiedyś działało nawet jak był iframe

      ciężko mi tą stronę zmienić z div i span na b żeby działało, wywalę ten iframe i wstawię nowy kod i kilka linijek wypełniacza po łacinie

      dam znać czy na FF ESR działa

      Usuń
  46. Ja mam bloga na wordpress.com, mam przeglądarkę Mozilla Firefox i:

    1. Nie wiem gdzie wkleić.
    2. Nie wiem jak wkleić.

    Pomożesz?

    Apolonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam sie na wordpressach, nie wiem czy tam dodatki działają :(

      Usuń
  47. Szkoda :(
    Ale tak poza tym, to bardzo podobają mi się Twoje dodatki i gratuluję pomysłowości...


    Pozdrawiam,
    Apolonia

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdzie i jak mam to wkleić? (blogger)

    OdpowiedzUsuń
  49. zamiast wzorków koło kursora pokazuje mi sie link,który wkleiłam z boku na pasku z gadżetami :< co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunąć kod i wkleić jeszcze raz, musiałaś coś źle skopiować :P a jak nie pomoże to daj linka, zbadam :)

      Usuń
    2. http://czatonline.blogspot.com/ prosze :)

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  50. Mam tylko jedno pytanko :> Gdzie to wstawić hm? ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie się wyświetla, że "Adres URL zawiera niedozwolone znaki" :C

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam problem na bogspotcie.. Wklejam kod tam gdzie trzeba wszystko jest ok, ale w ogole tego pylku nie ma. Z góry thx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wklejasz coś źle jednak, albo masz jakieś dziwne dodatki poinstalowane, albo masz widok dynamiczny :P Jeśli nada nie chodzi to daj adres, postaram się zbadać :)

      Usuń
  53. Ja mam na swoim blogu widok dynamiczny.Skopiowałam ten adres do tego ,,pyłku".Weszłam w układ,kliknęłam dodaj gadżet,kliknęłam dodaj własny,wkleiłam adres URL a i tak nie działa.Wyszło tylko takie coś:

    Adres URL zawiera niedozwolone znaki.


    Tak więc pytam jak inaczej mam to dodać?Moja przeglądarka to Opera lub MozillaFireFox.Zaś adres do bloga to: wataha-dzikiej-puszczy.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na widoku dynamicznym nie działają prawie żadne dodatki.. :P

      Usuń
    2. mi nigdy nie udaje się nic wstawić w ,,dodaj własny".
      robię gażet tekst i tam w treści wpisuję kod, a tytułu nie podaję.
      nie wiem, czy dobrze robię, ale działa.

      Usuń
  54. TO JEST PRZECUDOWNE!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak to wstawić??? :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak próbuje to dadać, wklejam adres HTML i wchodze na główną strone bloga zamiast bloga na całej stronie pojawia mi sie adres HTML jakiś dziwnie długi. Zalezy mi na tym dodatku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten gorny odtwarzacz - on psuje różne rzeczy :(

      Usuń
  57. Moja przeglądarka to google chrome adres wika-frugoo-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuje za odpowiedź. Ps. super stronka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak jak mówiłeś usunęłam ten pasek u góry ten odtwarzacz i zastąpiłam Twoimi słuchawkami (PS są swietne ) Nadal nie działa, ale tym razem po wklejeniu kodu HTML jak przeszłam na bloga rzeczywiście sie on pojawił, a nie tak jak przedtem jakiś dziwny kod HTML. Może coś jeszcze zawadza. Zobacz proszę. Przeglądarka google chrome, blog: wika-frugoo-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialabys wstawic ten dodatek zebym go zbadal, bo teraz go chyba nie masz :P

      Usuń
  60. Racja, racja. Już wstawiłam. Teraz możesz zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc - z kodu wynika że nie masz podanego/wklejonego znaczka jaki ma się pokazywać :P

      Usuń
    2. A no racja. Sory za mój nieogarnięcie ale tego bloga od niedawna znam :) Ale naprawdę jest fajny i oryginalny. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.

      Usuń
  61. nie działa mi blog jak wkleiłam ten kod, tak jakby sie cos zepsuło i musiałam usunąć ten gadżet dopiero wszystko wróciło do normy :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam podobny problem co Wiktoria... mój blog: msp-ilikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. wkleil mi sie kod ale efekt nie dziala... >.<

    OdpowiedzUsuń
  64. Odpowiedzi
    1. Ok, zajmę się tym, chwila..

      Usuń
    2. Wiesz co.. wydaje mi się że masz ten sam dodatek 2 razy, przez to się psuje.. usuń jedną wersję i powinno działać :) I sorki za opóźnienie :D

      Usuń
  65. A jak wstawić na Bloga? W sensie gdzie mam wkleić ten kod ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=HPxxgBVYy84 - tu masz podane :D

      Usuń
  66. A gdzie mam ten link na Blogu dać, w sensie gdzie wpisać ? . ;)

    OdpowiedzUsuń

  67. gdzie ja go mam wkleić kod??proszę pomóż :(

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdzie to wstawić? xd http://diora-nacik-shaki-madziaa.blogspot.com/ ( jeszcze robie tg bloga) google chrome wstawiłam i nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  69. kiedy wstawiam to na bloga pokazuje mi się: użyłeś niedozwolonych znaczków i tak cały czas. Mam blog na blogerze i nwm co mam robić.

    OdpowiedzUsuń
  70. ══════════════▒████████████████████████
    ════════════▓█████████▓███▓▓██▓███▓█████
    ═══════════████████▓█████▓█▓█▓██▒▓█▓▓▓▓█
    ══════════██▓████████▓██▓███▓██▒▒▒███▓██
    ════════▓██▓███▓████▓██▓███████▒▓▒▓█████
    ═══════▒██████▓████▓██▓██▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒█████
    ═══════██████▓████▓██▓▓██▒▒▓▓▒▓▓▒▒▒▒████
    ══════███████████▓███▓▓██▓▓▓▓▓▒██▓▓▓▓███
    ═════▓██████████▓███▓▓████▓▓▓▒▓█████▓▓██
    ═════█████▓████▓▓███▓█████═█▓▒██▓████▓▓█
    ════█████▓████▓▓███▓▓████░═▒█████▓████▓█
    ════████▓█████▓███▓▓▓████════░████▓████▓
    ═══▒████▓████▓████▓▓████══════▒████▓████
    ═══████▓████▓████▓▓█▓██════════░████████
    ═══████▓███▓▓███▓▓█▒▒█════████▒══███▓███
    ═══▓██▓████████▓██▓═█════██═══▒▓══██████
    ════██████▓███▓███═█════█▓════════██▓███
    ════████▓███▓███▒═░═══════════════██▓███
    ════▓██▓███▓██▓══════════════════▓█▓████
    ═════█▓██████═══════════════▓███═▒█▓████
    ═════██▓███═══░════════════██████▓█▓████
    ════▒█████═══███▓═════════██═░█▒████████
    ════████▓██═██░▒██═══════░█═░▓██▒═▒█▓███
    ═══████▓███═█═══██░══════▒══████═══█████
    ══▓███▓████▓══░███════════════▒════██▓██
    ══███▓▓█████════▓══════════════════██▓▓█
    ═▓███▓███▓██══════════════════════░███▓█
    ═▓███▓▓█████░════════════════════▒██████
    ══████▓▓████▒═══════════════════███▓███▓
    ══░████▓▓███▓══════════════════════▒███▓
    ═══▒████▓▓███═════════════════════▓████▓
    ════▒████▓███▒═══════════════════██████▓
    ═════████▓████═════░███▓════════██████▓█
    ═════▒█████▓███════▓▒══░█══════██████▓▓█
    ═════███▓██▓████════█▒▓█▓═════▒████▓▓███
    ════██▓███▓██████═══▒██▓══════████▓▓████
    ═══██▓█████▓██████═══════════░███▓▓█████
    ═▒██████▓██▓▓██████══════════▓███▓██████
    ░█░████▓█████▓███▓██░════════▒████▓█████
    █═░███▓██████▓███▓███▓══░═════█████▓████
    ═░███▓██████▓███▓████████═══════████▓███
    ═████▓▓████▓█████████████░═══════███████
    ══████▓███▓████▓█████████════════█████▒═
    ═══▓███▓███████▓█████▓██▓══════▓████════
    ════███▓█▓█████▓████▓███═════▒█████═════
    ═════███████████████▓█▓═════▓███▓▓══════
    ═════██▓███████████▓█▓══════██▓═════════
    ═════█████▓████═█████░══════█▓══════════
    ══░████████▓███═██████══════░═══════════
    ═══░▒░═░███████══█████══════════════════

    OdpowiedzUsuń
  71. Eeee na blogspot nie działą dodaj NA BLOGA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działają! Wchodzisz w Układ, później Dodaj Gadżet, dodajesz gadżet HTML/JavaScript, wpisujesz nazwę, a w treści wklejasz kod z ramki Kliknij tu i skopiuj! >>>

      Usuń
  72. Co mam zrobić dalej ? Skopiować gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale świetne :D
    Tylko jak to wstawić na bloga? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w Układ, później Dodaj Gadżet, dodajesz gadżet HTML/JavaScript, wpisujesz nazwę, a w treści wklejasz kod z ramki Kliknij tu i skopiuj! >>

      Usuń
  74. Nie działa ..Wyskakują mi jakieś napisy....Na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  75. Mi wszystko nie działa tylko jakieś głupie napisy mi się pokazują. Mojej znajomej to działa... Nie odpowie mi bo się po kłuiciłyśmy... CO zrobić by działało ?

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam kłopot: Gdy wklejam kod na bloga zapisuję patrzę a tu wyskakują mi napisy co robić? Ja najpierw wklejam kursor z sercem potem kursor z tym, pomocy co robić?

    OdpowiedzUsuń
  77. Przeglądarka Mozilla Firefox adres bloga: http://wilczezyciewilczawataha.blogspot.com/
    Pokazują mi się napisy zamiast całego bloga

    OdpowiedzUsuń
  78. Dobrze bo mi na trzech blogach działa a na watasze klątwa :)

    OdpowiedzUsuń
  79. @Choinka: to ma zwiazek z tym muzycznym paskiem u gory... sprobuje to jskos pogodzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak naprawisz to za to bardzo Ci dziękuję

      Usuń
    2. A dlaczego na trzech pozostałych mimo że jest ten pasek działa?

      Usuń
  80. Ładnie:
    1. http://tamara111wita.blogspot.com/
    2. http://aodelgawita.blogspot.com/
    3. http://paulusianrwita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Okej , i tak mi nie działa ._.
    Też są takie napisy , albo jak nie ma napisów to nie działa ;=;

    OdpowiedzUsuń
  82. Czy mogę w jakiś sposób wstawić obrazek z internetu, żeby spadał? Please...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment nie, a niestety nie mam czasu w tej chwili tego dodatku ulepszać, sorki :(

      Usuń
  83. ══════════════▒████████████████████████
    ════════════▓█████████▓███▓▓██▓███▓█████
    ═══════════████████▓█████▓█▓█▓██▒▓█▓▓▓▓█
    ══════════██▓████████▓██▓███▓██▒▒▒███▓██
    ════════▓██▓███▓████▓██▓███████▒▓▒▓█████
    ═══════▒██████▓████▓██▓██▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒█████
    ═══════██████▓████▓██▓▓██▒▒▓▓▒▓▓▒▒▒▒████
    ══════███████████▓███▓▓██▓▓▓▓▓▒██▓▓▓▓███
    ═════▓██████████▓███▓▓████▓▓▓▒▓█████▓▓██
    ═════█████▓████▓▓███▓█████═█▓▒██▓████▓▓█
    ════█████▓████▓▓███▓▓████░═▒█████▓████▓█
    ════████▓█████▓███▓▓▓████════░████▓████▓
    ═══▒████▓████▓████▓▓████══════▒████▓████
    ═══████▓████▓████▓▓█▓██════════░████████
    ═══████▓███▓▓███▓▓█▒▒█════████▒══███▓███
    ═══▓██▓████████▓██▓═█════██═══▒▓══██████
    ════██████▓███▓███═█════█▓════════██▓███
    ════████▓███▓███▒═░═══════════════██▓███
    ════▓██▓███▓██▓══════════════════▓█▓████
    ═════█▓██████═══════════════▓███═▒█▓████
    ═════██▓███═══░════════════██████▓█▓████
    ════▒█████═══███▓═════════██═░█▒████████
    ════████▓██═██░▒██═══════░█═░▓██▒═▒█▓███
    ═══████▓███═█═══██░══════▒══████═══█████
    ══▓███▓████▓══░███════════════▒════██▓██
    ══███▓▓█████════▓══════════════════██▓▓█
    ═▓███▓███▓██══════════════════════░███▓█
    ═▓███▓▓█████░════════════════════▒██████
    ══████▓▓████▒═══════════════════███▓███▓
    ══░████▓▓███▓══════════════════════▒███▓
    ═══▒████▓▓███═════════════════════▓████▓
    ════▒████▓███▒═══════════════════██████▓
    ═════████▓████═════░███▓════════██████▓█
    ═════▒█████▓███════▓▒══░█══════██████▓▓█
    ═════███▓██▓████════█▒▓█▓═════▒████▓▓███
    ════██▓███▓██████═══▒██▓══════████▓▓████
    ═══██▓█████▓██████═══════════░███▓▓█████
    ═▒██████▓██▓▓██████══════════▓███▓██████


    PANNA JULIANNA JEST ZACHWYCONA TYM EFEKTEM :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Gdy wrzucam mój kod na profilka robi mi coś takiego: 3xff#e80202xhx#e89002xhx#e8cf02xhx#70e802xhx#027ce8xhx#8f02e8xff2xff↑xfxxfx↓xfxxfx→xfxxfx←xfxxfx☺xfxxfx☻xfxxfx▲xfxxfx▼xfxxfx↔xfxxfx♛xfxxfx☯xfxxfx☢xfxxfx♬xff20xff100xff100xff3xff0xff50xff0

    OdpowiedzUsuń
  85. P.S. Mój profilek to: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2541000.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Odpowiedzi
    1. Niestety, zapytaj zepsuło nowe profile i niektórym nie działają tam żadne dodatki, jedyne co można zrobić to zmienić na stary wygląda profilu, napisać coś władzom zapytaja żeby to naprawili, albo mieć szary, smutny profil..

      Usuń
  87. Super!!!
    użyłam na tumblra
    świetnie się prezentuje

    Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. mam pyt. Gdzie mam wkleić ten KOD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakiej stronie go chcesz wkleić? jeśli na blogspocie to masz tu wytłumaczone :D http://www.youtube.com/watch?v=HPxxgBVYy84

      Usuń
  89. Cześć Mackie. Mam problem. Niedawno miałam generalny remont bloga, trochę tam pozmieniałam rzeczy, ale teraz dałam "Tekst strony" jako kursywę. I te nutki też mi się tak zrobiły, w dodatku trochę ucinają się. Można naprawić ten błąd, nie zmieniając nic w czcionce (bez pochylenia)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. @The.Marlenaa: ojj chyba ciezko by bylo.. kurcze, musze odnowić ten dodatek :P

    OdpowiedzUsuń
  91. Skopiowałam i nie działa! Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  92. mi też nie działa !
    co jest ?

    OdpowiedzUsuń
  93. Mi nie działa, chociaż wpisuję kod mam explorera, a mój blog to :http://moviestarplanetmspmspmsp.blogspot.com/ :(

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie działa :'(

    OdpowiedzUsuń
  95. Super. Świetnie działa. Fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  96. dlaczego nie działa ?!
    pliss zróbcie coś z tym

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam pytanie gzie mam to wkleić ( wiem że w układ)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jesteś nienormalna ten blog to ściema ja niemam i co ??? Jezu weż usuń tego bloga bo śmierdzisz noobko

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystko fajnie ale nie umiem wstawić :(

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo proszę o pomoc. Wydaje mi się że zrobiłam wszystko jak należy. Jednak nadal mi nie działa pyłek.Adres mojego bloga http://czerwonanitkabyiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo mi pomogło! :P Dzięki! :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale jak gdzie skopiować ? xD

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie działa -.-

    OdpowiedzUsuń
  104. nie bede na emaila pisać po prostu nie wiem gdzie ten gówniany link skopiować -.-

    OdpowiedzUsuń
  105. Mackie, dodałam na swojego bloga pyłek, jest już tam od dłuższego czasu, ale patrzę, a tam nigdzie nie ma kodu a pyłek jest! Pomóż :\\

    OdpowiedzUsuń
  106. U mnie to nie działa :'(

    OdpowiedzUsuń
  107. extra polecam nomalnie supcio na pewno użyje ^^

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P