wtorek, 1 kwietnia 2014

Jeszcze nowsze zamówienia XD

Hej, w poprzednim poście zamówieniowym (który powstał po zapchaniu poprzedniego) pojawiło się już prawie pół tysiąca komentarzy! O.o Wasze propozycje czytam, ale to nie robota żeby 10 razy rozwijać stronę żeby móc raz komuś odpisać XD Więc zapodaje nowy post - jeśli macie zamówienia to piszcie je tutaj :)

P.S. Jak zwykle kolejny dodatek/generator w drodze :D

Jakby ktoś chciał, link do starych zamówień - http://profilki.blogspot.com/2013/03/zamowienia-nowe.html :)

86 komentarzy:

  1. Oj dużo by się chciało,a niektóre pewnie są wręcz nie możliwe. Ja osobiście lubię wszelakiego rodzaju statystyki, co gdzie ja po co i dlaczego :D do tego mając kod na tło we wpisach, przydałby się i przy bocznych kolumnach :D albo jakieś takie wielokształtne obramowanie wpisów np nie jak u Ciebie, zielony jasny kwadracik tylko np takie falbanki zawijasy czy coś... albo chmurki :D Proponowałabym Ci się zastanowić czy jesteś świadom tego do czego ludzie są zdolni i co człowiek to nowy pomysł :D będzie tego w chu i jeszcze troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ktoś jeszcze oprócz mnie lubi statystyki :D Ale co do obramowania - podejrzewam że większość ludzi to załatwia przez odpowiednie szablony :P
      No i jestem świadom tego, ile będzie tu próśb, ale w końcu po to to wszystko robię :P Lista rzeczy do zrobienia się wydłuża, i dobrze :D

      Usuń
  2. Hej mógłbyś zrobić rozwiniętą statystykę, że odwiedzin dzisiaj, odwiedzin ogólnie i jeszcze takie coś że jest rejestracja login i hasło i potem zdobywasz jakieś punkty i je na coś wymieniasz? Proszę odpowiedz Mackie :P xD

    OdpowiedzUsuń
  3. @Marlena1314: statystyka juz jest przecież :P nie dam linka bo pisze z komórki :P a co do drugiego - chciałbym kiedyś. . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłbyś takie roździelne kolumny? jak np. na tym blogu?
    brokiszira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha i niech na to dzialaja kody css

      Usuń
    2. Umm.. ja na tym blogu nic nie widzę :D

      Usuń
  5. Może coś do projektowania loga na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy możesz edytować książkę i zrobić ją większą , żeby był ,,E-magazyn'' Zrobisz coś takiego bo w necie znaleść nie moge, że jest okładka magazynu (swoje zdiecie wklejam) Potem jak sie w okladke kliknie kolejne strony, ale można włożyć obrazki itp. Albo jak znajdzies taki program to będę dziękować na kolanach XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem że pewnie tego nie zrobisz ale chciałabym jakiś łatwy sposób na dodawanie postów do strony na bloggerze (jeśli sądzisz że się nie da to cię zaskoczę xD kto nie wierzy niech zobaczy na mojego bloga -> http://bialaistrzala.blogspot.com/p/postacie.html) Chodzi mi tylko o to żeby nie trzeba było kombinować z tym HTML tylko coś łatwiejszego =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak lepszy przykład postów na stronie jest tutaj -> http://bialaistrzala.blogspot.com/p/blog-page_7.html

      Usuń
  8. Kiedyś widziałam na jakimś blogu, że tytuł posta nie był taki standardowy tylko taki... inny! W sensie chodzi mi o to, czy da się jakoś zrobić dodatek, dzięki któremu można by było zastąpić tytuł bloga obrazkiem? :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Jeśli masz czas miałabym małą prośbę. Mianowicie profil z królikami na zapytaj :)) Może być krótki, ale jak nie chcesz to nie rób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Stronka Internetowa: wejdz na profilki.pl i pozniej "strzalka w gore" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Mam prośbę. Chciałabym tło na zapytaj z zespołem Nirvana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedz, jak zrobiłeś to, że z ja najadę weźmy na ten przykład Napisy, to tam są inne strony. Jak ty to robisz, bo chciałabym takie na watasze?

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm nie umiem stawić autozawijania postów pomógłbyś mi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw takie coś wewnątrz posta : http://pastebin.com/raw.php?i=fQmCZNvp :P

      Usuń
  15. Poproszę javascripta ze smrodem trupa

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej fajnie by było uniwerslane ikony, czyli załóżmy że na profilkowym blogu chcesz umieścić ikonę, żeby przeniosło cię do profilki.pl . Czyli np. wklejasz URL obrazek i gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałbym żeby było odtwarzacz mp3 :) w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej zrobiłbyś mi jakiś szablon na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobisz otwrzacz mp3 w tle ?

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobisz ankietę którą można głosować tylko w html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobisz panel komentarza w html lub php ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. to w html zrób przynajmniej mp3 w tle :P

      Usuń
  23. Potrzebuję tło z Yaoii robicie ??

    OdpowiedzUsuń
  24. JAkby ktoś chciał, żeby nie zaśmiecać (ha, ha ha XDD) tu robie grafike itp. Nawet moge kursory http://studiografiki.blogspot.com/ I desingi blogaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mógłbyś zrobić takie tło z logem Realu Madryt , Liverpoolu i Plonu Klęczan ? :F

    OdpowiedzUsuń
  26. Mackie, zrobisz takie coś że naprzykład :
    Na tle normalny obraz Violetty
    a potem violetta mówi Hej!
    :) Jak możesz zrób

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosty formularz kontaktowy z malutkimi możliwościami zmiany poszczególnych kolumn..

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej mogę prosić tło z Nicky Minaj Jak byś robiła to wyślij na ten adres e-mail
    klaudia.np@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. byM CHCIAŁA WSZYSTKIE WINX GIFY WINX MYTHIX.
    Można by było napisać od profilek dla Niesamowite winx na mojego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym chciała abyś dodała gotowe favikony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć, ja mam raczej propozycję bardziej hm... ogólniespołecznościową? XD Chodzi o ulepszenie rozwijanego menu. Wiem, że to dużo roboty, ale te blogspotowe zakładki czasem mnie denerwują :/

    OdpowiedzUsuń
  32. @Musical Mandarine: to moj nastepny projekt, za pare tygodni powinno sie to pojawic :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mógłbym prosić o jakieś avatary z F1

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze pomoz! Jak zrobic tak, zeby byla jakas grafika w tle tematu/imenia posta tak jak tu: http://fioletowyserialvioletta.blogspot.dk/2014/06/czcionka-violetty.html i zeby ''menu'' bylo inne, niz takie standardowe jak na moim blogu: www.violettasverden12345.blogspot.com bardziej jak na blogu: www.violettapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie pokazujesz nie ma grafiki w poście, wręcz przeciwnie - tło posta jest przezroczyste, i widać tło całej strony :P Ale możesz to zrobić, jeśli odważysz się grzebać w kodzie swojego bloga (trzeba być przy tym ostrożnym!). Żeby to zrobić, wchodzisz w szablon > edytuj HTML > szukasz (ctrl+F) ".post-outer" , zaraz pod tym będzie "background: .....;", i to zamieniasz na "background: rgba(0,0,0,0);". Menu na tym blogu to nic wielkiego, można to zrobić np przez układ > dodaj gadżet > lista linków :)

      Usuń
  35. Jeszcze pytanko :D Jaki program polecasz do robienie naglowkow na bloga, i usuwania tla (bardzo dokladnie) ze zdjec? Jesli byl by gratis, byloby perfekt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeeeeszcze pytanie :P Jak zrobic zeby naglowek mial rozmiar oryginalny? Jak powiekszam go w CSS, to mi polowe odcina :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała wiedzieć, bo mam ten sam problem.

      Usuń
  37. Nie jest po polsku, ale dobra XD www.violettasverden12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo bym prosiła, aby do dodatku książki (http://profilki.blogspot.com/2013/05/ksiazka-d.html?showComment=1407853484893#c2840488509790796467) zostały dodane wyglądy czcionki, rozmiary czcionki i kolory czcionki. Będę Ci bardzo wdzięczna, kiedy to zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  39. Prosiłabym o o dokładną instrukcję robienia zakładek (Tak jak np. tu->http://korszenioofka.blogspot.com Te na górze "strona główna" "dziecko" itp.) Bo czytałam o tym ale nie mogę sbporadzić ;<

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem że nie masz czasu, ale mógłbyś zrobić mi kursor z jaskrawozielonym napisem Sylvie Applerock? Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czy jestem niezdarą i nie umiem znaleźć czy nie ma u Ciebie liczników komentarzy. Bardzo bym o taki prosiła. Chodzi mi o coś podobnego jak licznik odwiedzin,ale zliczający ogółem komentarze z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć!
    Mam nadzieję, że jeszcze czytasz te komentarze :p
    Mam prośbę o tło:
    jakieś z żyletkami, krwią... takie mroczne :)
    i z napisem:" WITAJ W SALI SAMOBÓJCÓW"
    Jakbyś dała radę, byłoby super :)
    Mój mail(w razie problemów): zosiia.kowalska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej możesz mi powiedzeić jak usunąć wiget, który zainstalował się na mojej stronie z Twojej. Szukałam coś dotyczącego podstron, rozwijanego menu. Jak to teraz usunąć?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej mam prośbę o tło ( metalowca) , takie z piorunami i "metalowym napisem" ,,Witaj Przybyszu" na konto zapytaj.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej Mam prośbę o tło. Chciałabym, żeby ono było jakieś mroczne, demoniczne, czarne i tajemnicze na blogera :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dałoby się stworzyć "rozwijane napisy"? Chodzi o napis/przycisk z napisem, który kiedy się na niego kliknie wysuwa więcej tekstu. Zależy mi na takim czymsiu, a nie potrafię znaleźć niczego podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej zrobisz wzór tła z owczarkami Niemieckimi? Bo jest jedno ale to jest gotowe a nie wiem jak zrobić żeby wziąć to na zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  49. Czeeść ! Proszę zrobisz gotowe tło na zapytaj onet z kwiatkami jakimiś ładnymi ? :)
    A na bloga jakiś gotowy kursor fioletowy ^^

    Proszę !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym prosić o tło. Dość ciemne kolory, coś smutnego ; blog o dziewczynie, która zmaga się z różnymi problemami z ,,niedobrej" przeszłości. Potem pojawia się miłość, ale ona też nie jest kolorowa...
    Dasz radę? Wiem, że jestem wymagająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zrobisz stronę HTML. Chodzi o dodatki np. kursory. cienie, linie w ramkach.
    Dodatki HTML chodzi o kod do prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pole tekstowe na jednorazowy kod:

    czyli jest pole tekstowe i przycisk " OK " i w kodzie się pisze swoje wymyślone kody (10 kodów , 20 kodów a nawet 1000 - ile będzie się chciało pisać i mieć sił na to)

    i ten kod dajesz na przykład w opisie youtube i ktoś sobie kopiuje i wkleja do tego i klika ok , i potem przekierowuje go na jakąś stronę lub wyświetla mu się przycisk i jak go kliknie to pobiera jakiś tam plik (oczywiście jednorazowo ) lub wyświetla mu się jakiś napis (to by można ustawić w ustawieniach)

    OdpowiedzUsuń
  53. Losowanie:

    czyli jest pole tekstowe i przycisk: "OK" i ustawia się tam kody i daje się kod w opisie youtube czy na skype koledze czy na facebooku czy gdzieś i ktoś wpisuje w to pole tekstowe jakiś kod i klika "OK" i jeżeli kod nie był ustawiony to pisze że ten kod nie istnieje a jeżeli kod został wykorzystany to pisze coś w stylu"kod został wykorzystany" a jeżeli kod jest prawidłowy to pisze napis przez kilka sekund "rozpoczyna się losowanie" i losuje się coś na przykład jakiś plik do pobrania czy wstęp do jakieś strony (czyli jeżeli strona ma hasło to tam pisze to hasło i daje url strony) albo jakieś dane w formie tekstowej na przykład login i hasło do jakiegoś konta albo losuje się jakiś rabatowy kod czy coś

    OdpowiedzUsuń
  54. Własne generatory na stronę (na przykład: generator napisów w formie kodu na własną stronę )

    OdpowiedzUsuń
  55. siamka przydał by się konwerter jednostek

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja poproszę o funkcję pobierania plików z płatnością Pay Pal (może o przeróbkę już istniejącego na profilkach). Ja chciałabym zrobić płatny download plików pdf.

    OdpowiedzUsuń
  57. Może funkcja dzwięków przy klikaniu myszką np. na link, obrazek, download i.t.p...

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje zamówienie ;d - Fan art z myszką tfm :) nie chcem nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam bardzo ważną sprawę. Znaczy jest ona dla mnie dość pilna i ważna.
    Chciałabym zrobić takie wydarzenia na bloga gdzie można by rzucać strzałami do celu, a jak się trafi to wyskakuje kod.
    Proszę zróbcie coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  60. hej zrobisz takie okienko że jest napisane ile nas tu było
    np. 10.6 bloga odwiedziło 100 osób
    więc było by napisane
    ILE NAS TU BYŁO
    (w okienku) 100

    OdpowiedzUsuń
  61. może coś takiego że jest maskotka i się ją karmi jak na buuny labs tylko żeby dodać na blogspot

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy dałoby się zrobić taki napis świecący który by dało się dodać na blogspot zamiast nazwy bloga lub coś podobnego ? :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeżeli o mnie chodzi, to prowadzę bloga o The sims 4. Zadowolił by mnie gadżet, który nadawał by się do takiego bloga <3 Mam nadzieję, że takie coś jest do zrealizowania ♥ Pozdrawiam! A tutaj mój blog: http://thesims4oczamiszelagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Cześć Mackie mógłbyś zrobić coś takiego żeby było jakieś zwierzątko tak z boku i żeby odwiedzający mogli się nim opiekować

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P