sobota, 18 lutego 2012

Licznik odwiedzin z Twoją własną skórką!

Przedstawiam wam dzisiaj coś niezwykłego - licznik odwiedzin... Z WŁASNYMI SKÓRKAMI! :D Czy nie nudzą was czarne kwadraciki na każdym blogu i zwykłe cyfry na każdym profilu? Od dziaj KAŻDY może stworzyć zupełnie UNIKALNY wzór licznika odwiedzin, choćby coś takiego:

Możecie zrobić licznik z wszystkiego, z dowolnych kształtów i kolorów, albo po prostu poprosić kogoś o stworzneie dla was skórki (może redaktorki na tym blogu się tym zajmą :D ). Aby wam to ułatwić stworzyłem specjalne szablony do gimpa i inkscape'a oraz.. videoporadnik jak ich używać, który wrzuciłem tutaj: KLIK!. Stworzone przez siebie skórki możecie przesyłać do mnie, na bloga, a może dzięki temu ktoś zdobędzie tu posadę.. :D Miłego dekorowania! :D

UWAGA! Licznik liczy tylko prawdziwe wejścia! Wchodzenia samemu do siebie 100 razy nic nie da :P

EDIT: Dodałem do filmiku krótkie dopiski jak otworzyć szablony skórek, jakby się ktoś gubił. Wybaczcie to niedoPACZEnie :D
UPDATE: Ulepszony generator :D
EDIT: Teraz do licznika możesz mieć statystyki! Wystarczy wejść tu: KLIK!


109 komentarzy:

  1. O ja pindzielę ! :O ! :O !
    Jeju ! Genialne ~!!! ;O <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Nareszcie mogę zrobić własny licznik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie działa . ;c
    kopiuje ten kod http://img685.imageshack.us/img685/7273/rysunek2.png

    i na profilu jest napisany ten kod , a nie ma obrazka .
    czm , tak jest . ? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karma.♥ - Możliwe, że masz włączone 'pokaż profil bez bajerów' czy coś w tym guście, bo wkleiłam ten kod na swój profil i mi działało dobrze ;)

      Usuń
  4. Jej genialne <3 . To Twój głos Macki ? : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kot ma wyjątkowo męski głos :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Dodatek !
    A twój kot jest zaczepisty no i jeszce gada xD Haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra dodatek ! Ej nie masz więcej takich kotów jak twój ?

    Jeżeli ci moge coś powiedziec to :"Twojąwłasną" pisze się oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest jedyny w swoim rodzaju, a jeszcze podpowiada mi jakie dodatki robic.. :D

      I dzieki, literowka, juz poprawilem :)

      Usuń
  8. Skąd masz takiego fajnego kota ? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej no ale naprawde to twój głos xd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chyba że nie wierzysz że koty potrafią mówić XD

      Usuń
    2. Moja kicia też mówi ^-^
      Jest gwiazdą TV ; D

      Usuń
  10. Ciesz się że JJayJoker nie spotkał twojego kota bo by go zjadł xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej.. Czemu nie działa ten kod jak go wklejam na profil ? Chodzi mi o ten kod gotowiec :
    http://img109.imageshack.us/img109/306/rysunek3.png
    A jak coś to masz adres mojego profilu :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_920402.html

    Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie gotowiec - to SKORKA ktora wprowadza sie do okienka i generuje z niej kod dopiero :P Jak nie wiesz jak to zrobic to obejrzyj filmik do ktorego glos podklada moj kot XD

      Usuń
    2. ja tego nie kapuje , jestem chyba z byt tępa . xd
      a jeśli mogę prosić o taki licznik z tym zdjęciem : http://www.tapety.lajcik.pl/kwiaty/kwiaty08.jpg

      z góry dzięki . :>

      Usuń
    3. Ja też tego nie rozumeim ! Sam licznik potrafie zrobić - Ale ze zdjęciem to nie kapuje :(

      Usuń
    4. Bo do tego trzeba mądrym być :P robi się to jak zwykły napis ze zdjęciem, tylko numerki xD

      Usuń
  12. A... kapuje.. Spoko. To na pewno kot :pp Haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. A sorki... Jednak nie kapuje ! Ja mam gimp2 a nie da rady ściągnąć gimp1 i w ogóle się nie łapię w tym filmiku... Tam jest wszystko jakoś inaczej .. Mackie, co ja mam robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robilem gimpem w wersji 2 :P No staralem sie to jasno pokazac, jesli nie umiesz to obejrzyj filmik dokladnie, nic innego nie moga poradzic:(

      Usuń
    2. Potwierdzam, łatwiej się tego wyjaśnić nie da :D

      Usuń
  14. Twój kot ma fajny głos !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomieszałeś ;P Ten drugi program to INKSCAPE !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaa ... dużo z tym roboty ;/ Znam , stronę gdzie liczniki są gotowe trzeba po prostu wkleić kod ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam 10 takich stron, ale kazda umozliwia robienie 100 000 razy takich samych licznikow, weddlug mnie to nudne i malo odkrywcze:P

      Usuń
    2. Podacie przykład , takiej strony..?

      Usuń
  17. A..już kapuje... Bo jak ja zapisałam ten wzór to nie włączałam go, tylko otwierałam po prostu gimp2 na pulpicie.. A to trzeba otworzyć ten wzór który się ma zapisany na kompie ;p
    Ale w sumie miałam prawo nie wiedzieć bo tego nie było w filmiku ..

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę Was , zróbcie kilka gotowych liczników .

    OdpowiedzUsuń
  19. największa sensacja,kot mackiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne i baardzoo pomysłowe ; 33

    OdpowiedzUsuń
  21. nie działa . -,-
    cały czas pisze tylko 1 .
    mój prof : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1204120.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że DZIAŁA, teraz jest tam "3" :P Chodzi o to że ten licznik liczy tylko prawdziwe wejścia, a nie jak sama wchodzisz do siebie 100 razy :D

      Usuń
    2. hahahah . xd
      dzięki . xd

      Usuń
  22. Ale na jakiej przeglądarce otworzyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdej, choć nie polecam IE bo tam wiele rzeczy nie działa.

      Usuń
  23. BOŻE KOCHAM TEGO BLOGA KOCHAM KOCHAM KOCHAM !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże ... W końcu mi się udało to zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Odświeżam strone i nic mi nie wyskakuje nic nie moge popbrać żadnej skórki jak mam pobrać skórke skoro jest tylko białe tło i nic więcej ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta cała stronka jest wspaniała!
    Dziękuje wszystkim za stworzenie tej strony... ;D
    Bardzo mi się przydała!
    Oto mój profil: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1542870.html
    Bardzo się nad nim starałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. wow.! świeetnee! Mackie jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  28. prawdę mówiąc odwiedziny z bajerów są lepsze... :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak.. tylko że to NIE SĄ odwiedziny XD To LICZNIK odwiedzin, czyli co innego, tak jak, hmm... jabłko i bułka XD

      Usuń
    2. Opera też niezbyt, a chrome...no.....czasem są błędy i coś nie działa

      Usuń
  29. jak wkleić kod na bloga i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  30. ej,jest takie coś żeby by buło widać kto mnie odwiedził.?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiesz jak długo pobiera mi się Inkscape :O chyba ponad pół godziny.
    Co do kota to ma zaczepisty głos.

    OdpowiedzUsuń
  32. http://971037.blogspot.com/ Zapraszam na mego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi skończyła się skala.na prawdę.miałam chyba ze 200 odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam nie działa mi ! Jest strona a zamiast liczników i kodów mam białe pole ( kursory ramki itd. wszystko działą a to nie ) mógłby mi ktoś wysłać KOD do tego licznika ? -> http://img685.imageshack.us/img685/7273/rysunek2.png <- chciałabym taki licznik ! Wyśle mi ktoś kod z nim ? Proszę ! :) Bo wam pewnie działa ! Tylko skopiujcie i mi go wklejcie ! Proszę !

    OdpowiedzUsuń
  35. jak to dodać na bloggera bo mi nie chce sie dodać tylko ciągle pisze jsk chce dodac we właśnych dodatka niedozwolone znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  36. zrobisz mi profil mackie?

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam 320 wejść na bloga , a wszystko się usunęło . Co mam zrobić ; (

    OdpowiedzUsuń
  38. MACKIE! Foch! Juz znalazłam wymarzony licznik, a tu bach! dopiero jutro!

    OdpowiedzUsuń
  39. num fajne . Biore sb

    OdpowiedzUsuń
  40. http://dziwna6klasa.blogspot.com/ to mój klasowy blog(chodź strona jest nikt mi nie zabroni blogować)PLISS odweedzać

    OdpowiedzUsuń
  41. Co mam zrobić jeśli nowy licznik zaczyna odliczać tam gdzie skończył stary? Chciałabym żeby zaczął odliczać od zera.
    Wybieram przycisk stwórz licznik, a nie zmień stary licznik.
    przeglądarka- Mozila Firefox
    profil- http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1821500.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licznik się zmienił i w sumie nie ma już takiej możliwości jak "zaczynanie od zera" - licznik jest na stałe powiązany ze stroną/profilem. Ale jeśli bardzo chcesz to mogę Ci go wyzerować ręcznie :P

      Usuń
  42. Hej ; ) Mam problem... statnio robiłam profilek i wszystko było ok, a dzisiaj właściwie przed chwilą weszłam i nie mam licznika ; o Nie wiem co się stało jest link do tej stronki ,a licznika brak ;o
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_211487.html <-- mój profil

    1!http://profilki.com.pl/liczniki/skorki/usa_250.png! - taki link jest ; o

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś jest nie tak. Jak klikam "Kliknij przycisk aby pojawił się kod..." To kod mi się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  44. mi nie działa ten generator na FF19/0/2
    na win 7 x64 home premium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyskakuje słynny error i nie ma kodu

      Usuń
  45. NA chrome się udało

    OdpowiedzUsuń
  46. Odwiedziło mnie 2 osoby zapraszam na http://ukradnij-mi-ciastko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne ♥ Tylko szkoda że zaczęło naliczać od początku :c

    OdpowiedzUsuń
  48. mam bloga na blogspot i nie wiem gdzie wkleić kod, pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/user/profilki - profilkowy kanał na YT, tam jest wytłumaczone w instrukcji :)

      Usuń
  49. Mi licznik nie działa :(Zamiast niego na blogu pokazuje sie taki link: 1!http://profilki.com.pl/liczniki/skorki/futerko_250.png!. Mam Mozzile firefrox.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam pytanko co to za kod i skąd go wziąść bo nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak znienic kolor?

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie ma czegoś takiego jak zliczaj od , a tego właśnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  53. zmieniłem licznik stary na nowy i mi zresetowało odwiedziny jest jakaś możliwość aby stan licznika był taki jak wcześniej czy naliczanie musi być od początku?

    OdpowiedzUsuń
  54. @Michał Szybowski: teraz, skoro juz zresetowalo, to raczej nic się nie zrobi :(

    OdpowiedzUsuń
  55. przydałaby się opcja" odliczaj od" ;) mam stary po wczytaniu szablonu licznik jeszcze więc masz może jakąś radę jak zrobić zmiany? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Michał Szybowski: wlozenie nowego nie powinno zerowac licznika, ale na ten moment nie mam mozliwosci tego sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  57. nie działa na bloggerze szablon dynamiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  58. kurczę dopiero co założyłam bloga załóżmy że wybrałam licznik i skopiowałam ten tekst no i jak to teraz dodać na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest jeden - , taki że gdy strona się ładuje widać link a potem ten link się zmienia na licznik

    OdpowiedzUsuń
  60. "UWAGA! Licznik liczy tylko prawdziwe wejścia! Wchodzenia samemu do siebie 100 razy nic nie da :P" taki fajny cytat ze jak użyjesz innej przeglądarki to się da hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  61. kurwa ale gówno nie mogę jeszcze raz stworzyć licznika , po prostu chce se dopasować mały rozmiar

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P