niedziela, 4 listopada 2012

NOWY DODATEK! galeria kaskadowa :D

Hellou, tak jak obiecałem - nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa, przedstawiam wam więc mój najnowszy dodatek - GALERIĘ KASKADOWĄ ! :D Jeżeli ktoś nie słyszał - dodam że to ostatni krzyk mody, pinterest (oraz podobne strony, także polskie) zdobyły dzięki temu miliony fanów i olbrzymią popularność, podczas kiedy inne układy zdjęć są już zdecydowanie passe :D Spójrzcie tylko:

Jeżeli wasze odczucia są podobne - zapraszam do tworzenia :D Dodatek umożliwia wstawianie różnej ilości kolumn, a także takie kadrowanie/zbliżanie zdjęcia, aby pasowało ono do wysokich ramek.. choć oczywiście najlepiej jest samemu to zrobić :P Do dodatku dochodzi podpis z linkami - nie jest on obowiązkowy, możecie go usunąć jeśli przeszkadza, ale byłbym jednak wdzięczny gdyby został - pomoże mi to w dalszej pracy/tworzeniu :D

Lajf demo: profilki-test :D


Poniżej wklej linki/kody/adresy obrazków. Jeżeli nie wiesz jak je uzyskać, instrukcja jest tutaj: KLIK!
Obrazek: Przybliżenie: Opis:


Obrazek: Przybliżenie: Opis:






Ilość kolumn:
Kliknij tu i skopiuj! >>>

51 komentarzy:

  1. Aaaa! Mackie, żyjesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mackie.... ty jesteś Bogiem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Bogiem.. Słuchałem tego zanim stało się modne XD

      Usuń
  3. GENIUUUSZ !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Mackie postarałeś się :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooom, kocham taki układ kolumn :3

    OdpowiedzUsuń
  6. WOWOOWOWWO!!! Jest jakiś post!!! Rany!

    P.S fajny dodatek :)


    modern-dance-life.blogspot.com

    Blog o TAŃCU! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dodatek. Dzieki. Co bym zrobiła bez tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ruchome zdjęcia,tzw. "gify" też będą działać?

    BTW. Genialny dodatek,świetny blog i naprawdę świetne pomysły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, powinny działać :D

      Usuń
    2. Działają. Sprawdzałam.

      ~D.

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź,Mackie i Anonimowy ;)
      Rzeczywiście działają - świetnie.

      Jeszcze raz wielkie brawa za tak genialny dodatek :D

      Usuń
  9. Zajrzysz:
    http://kaczki-anty-kury-sa-ble.blogspot.com/

    Prosze o wejsćie i jednocześnie przepraszam za spamy, ale trudno dać znac o nowym blogu. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mackie _ To ogólnie super pomysł, ale mi brakuje niestety jednej rzeczy :(
    Otóż chiałabym w takim czymś umieszczać zamiast zdj. ruchome obrazki!
    To moje marzenie - same zdj. to już coś ale w żadnym z nowych i starych gadżetów nie moge umieszczać kilku ruszających sie obrazków tak aby nie zajmowały kilometry miejsca.
    Moim marzeniem jest żeby powstała taki gadżet (taki naj np.ten) który umożliwiałby wstawianie ruchomych obrazków.

    Czekam na takie rozwiązania i pozdrawiam > mam nadzieje że coś wymyślisz ! ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na blog z zdjęciami http://oczy-za-zdjeciami.blogspot.com/


    A co do tego pomysłu jest SUPER zobaczymy co jeszcze wymyślisz... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog

    Zapr. do mnie :
    http://marthavictoriia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny !
    Alee, czy mogłabym mieć prośbę ?
    Mam pytanie, czy zrobiłabyś Mi Galerię z serialem "Walking Dead" I ogólnie tło wiesz o co chodzi, bardzo mi zależy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pewne pytanie. Jak to zrobiliście, że w tym szablonie udało Wam się wyłączyć ramki wokół obrazków? Mam na myśli szablon watermark itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon -> edytuj html, i cos tam pogrzebalem chyba w css, ale nie mam pojecia co, to bylo rok temu :P

      Usuń
    2. Czyli mi się nie uda, tylko rozwalę bloga xD. Dzięki za pomoc, ale szkoda - to mój ulubiony szablon, ale te obrazki... grr

      Usuń
  15. Ciekawy pomysł, fajnie prezentuje się.
    Zapraszam
    http://biale-czy-czarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny masz ten Blog :-)
    Gratuluję uporczywej pracy w pogoni za prawdziwą popularnością!
    Jeśli masz chwilę czasu zapraszam do siebie...
    http://bannersbrokerpoland.blogspot.com/
    Może udzielisz mi kilku rad :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mackie.. ty to jesteś geniusz.. A tak w ogóle, to ty żyjesz?! :D Myślałam że już jesteś w trumnie.xd
    [ Ps. To ja, Wiola225 z zapytaja.:D ]

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest ..........................................SUPER

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie - dlaczego pod obrazkami mam biały tekst - a nie czarny ?
    Znazcy to zapewne powód tego że mam białe napisy na profilu - ale czy nie da sie jakoś tego zmienić Mackie ? Bo czarne lutery u mnie nie pasują - mam czarne tło i nie będzie nic wydać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm.. pogubilem sie.. XD To jaki masz kolor a jaki chcesz miec? i gdzie dokladnie? przeciez kazdy obrazek jest na bialym prostokacie :P

      Usuń
  20. Pomóżcie!! nie mogę tego zrobić , jak wklejam kod na profil to pokazują mi się białe kwadraty z opisem ale zdjęć nie ma co żle robię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie obrazki z dziwnego źródła wkłądasz, albo zły kod obrazka wklejasz :P

      Usuń
  21. Ej czemu mam podpisy białe nic nie widać . Zamaist czarnego mam biały tekst ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnee ;3 Tylko że Mi się To Niewyświetla ;c Nie Wiem Czemu

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego wszystkie obrazki ustawiają się w jednym przędzie po lewej stronie? Czy można by to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzędzie*

      Usuń
    2. Bardzo proszę o pomoc !

      Usuń
    3. z kodu css trzeba usunąć:
      "-moz-column-fill: auto;"

      I będzie już OK, na Firefox.
      Na innych (najedź, aby przeczytać chmurkę z informacją)

      Usuń
  24. Witam,
    mam przeglądarkę Firefox i na bloggerze ta galeria układa mi się w jednej kolumnie po lewej stronie. Domyślasz się przyczyny?
    A.S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam - w Google Chrome działa. Co zrobić, żeby wyświetlało się poprawnie także w Firefoxie?

      Usuń
    2. z kodu css trzeba usunąć:
      "-moz-column-fill: auto;"

      I będzie już OK, na Firefox.

      Usuń
  25. A czemu to nie działa w bloggerze ? :/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie są tylko białe obrazki, i podpisy. Ja używam chorme. Co robić???

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy to działa w chorme?

    OdpowiedzUsuń
  28. super galeria... mam tylko jedno pytanie, jak zrobić aby obrazki powiększały się po kliknięciu

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P