niedziela, 25 marca 2012

GENERATOR NAPISÓW GRAFICZNYCH ! :D

UWAGA! dodatek jest już przestarzały! Najnowszą wersję generatora napisów graficznych znajdziecie tu: http://profilki.pl/generatory/napisy-graficzne

Na zapytaju od dawna nie można pisać żadnymi czcionkami poza pogrubioną, w komentarzach ani w odpowiedziach... albo tak nam się tylko wydaje!:D

Stworzyłem więc generator dzięki któremu możecie w parę chwil stworzyć własne, UNIKALNE komentarze i odpowiedzi!:D Podstawowe czcionki, kilka specjalnych, 2 dodatkowe efekty, wielkość, kolory... A co więcej, wasz własny styl zachowa się po stworzeniu napisu, i następnym razem stworzycie go od razu, wpisujecie tekst, 1 klik i już! :D

Minus jest taki że na razie dostępna jest tylko 1 linijka tekstu - tylko krótkie odpowiedzi.. jednak jeśli wam się to spodoba, mogę to zmienić, mogę dodać nowe czcionki, efekty.. to jak, podoba się?:D

P.S. Żeby przyjął się komentarz zróbcie kropkę jakąś w teści :P


44 komentarze:

  1. Jesteś genialny Mackie !
    KOCHAM CIĘ ZA TO !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mackie ! Boże czego ty jeszcze nie wymyślisz ? ♥ . ♥
    Od samego czytania mi się podoba . Popraw to < to nie miał być rozkaz tylko prośba > . Dziękuję < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to ma tak być, że jak klikam "stwórz tekst" to mi się zapisuje na komputerze w formie obrazka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma być, bo zapytaj do odpowiedzi czy komentarza może pobrać właśnie obrazek z Twojego komputera:)

      Usuń
    2. A można to wkleić na profil a jeśli tak to jak ?
      Jeśli nie można no to pliss stwóż coś takiego :)

      Usuń
    3. Wgrywając plik na jakiś hosting zdjec (np imageshack.us) i dodając kod który Ci podadzą.. może niedługo znajdę na tos zybszy sposób :D

      Usuń
  5. Świetne !! Mackie, kocham cię za to !! Jesteś genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy może sobie coś takiego zrobić, na photoscape, a nawet na paincie ! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że każdy może to zrobić, ale porównaj proszę czas i łatwość wykonania tego w programie graficznym a tutaj. Tu, kiedy już raz coś stworzysz, wystarczy że wpiszesz kolejny tekst, 1 przycisk i masz gotowy plik do wgrania na zapytaja:) A nikomu nie chcialoby sie chyba kazdej odpowiedzi tworzyc w photoscape, za duzo roboty XD

      Usuń
    2. Zresztą ja się prawie w ogóle nie znam na takich różnych programach ;p. Na serio na paicie tak można? Ale chyba w jakimś nowszym systemie, bo ja mam starego Windowsa ;/.
      Tak przy okazji... Mam pytanie Mackie. - Czy można zrobić tak, żeby nie zapisywało się na komputerze tylko był kod HTML?

      Usuń
  7. Zal...!

    Omg.

    Ten blog jest do d**y...! Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny NeoKid... Kiedy to się skończy...?! ;/

      Usuń
    2. Żal mi cię! Ten blog jest GENIALNY!!! I love you, Mackie!!!

      Usuń
  8. To jest zart czy co?XD
    Jesli nie to prosilbym jednak o konstruktywna krytyke, bo takie puste bluzgi bede usuwal (od pol roku sobie obiecuje ze zaczne to robic XD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę super pomysł, i jestem za tym żeby można było dawać więcej tekstu niż tylko 1 linijkę =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej Mackie, a czy mogłbyś zrobić "odwiedziny na profilku" ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie pokazuje puste białe pole , nic nie moge zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, Mackie, możesz zrobić jakieś odwiedziny na profil? Ale nie takie jak na bajery.net, może jakoś je ulepsz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze nie idzie tak obrazka zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. W jakiej czcionce można robić znaki typu ♥ ? Bo widziałam kilka osób z takimi na profilu .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie idzie ;/
    Mam jakiś tego plik ale co ja mam z tym zrobić>>
    Mackie pomocy!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mackie nie dostaje kodu...Mzesz mi pomuc?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam białe pole ; ((.
    Nie wiem może powinnam wejśc na inną przeglądarke?
    Jestem na Xplorer

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre ale szkoda że tylko 1 linijka i brak możliwości wyśrodkowania tekstu

    OdpowiedzUsuń
  20. Mackie, mam tu bloga i nie wiem jak mam uzyskać taki efekt jak ty. Nie wiem jak dodać na bloga zegarek, ani jak zrobić taki licznik odwiedzin jak ty masz. Nie wiem nic, nie wiem nawet jak zmienić kursor. Pomocy, proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o dokładną instrukcję, gdzie kliknąć, co skopiować, gdzie wkleić, jak zmienić. Moja przeglądarka to Google Chrome. Mój system to Windows XP. Mój e-mail na interii : kajka444@interia.pl , mój e-mail tu : kajka2002pcim@gmail.com . Proszę pomóż ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Pobrałam to i normalnie napisałam odpowiedź ale nie działa :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda,że nie działa na tabletach z systemem Android.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mackie - A zrobisz takie coś tylko żeby można było kod skopiować i na bloga i taka czcionka jest cały czas???Byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam również https://www.mascotkit.pl/ kreator postaci, maskotek

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P