niedziela, 18 marca 2012

Co Wy na to..?

Mam taki pomysł! Linki do profilków na zapytaju wyglądają badziewnie, prawda? :P A co gdyby zamiast
http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_828335.html
link wygladal tak:
mackie.profilki.com.pl
?:D To da się zrobić, wejdźcie i sprawdźcie :D

mackie.profilki.com.pl

Jest tam cały czas link do profilu osoby na której profil się weszło, a jeśli się przyjmie - będzie można do tego dodać dodatki o którym wam się nie śniło:D Problem w tym że nie mogę tego zrobić każdemu kto by chciał.. Więc może jako dodatkowa nagroda dla - dajmy na to - 5 najlepszych osób w rankingu?:D

23 komentarze:

  1. super :) zapraszam do siebie http://swiat-pupili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE
    Mackie-Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, fajne

    Mam pytanie...
    Zrobiłbyś takie coś jak skrytka, tylko bez hasła i takiego długiego paska. Chodzi o taki guzik z napisem pokaż. Chyba wiesz o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. az rób przycisk atki, że jak klikniesz to ci duch z krzywkiem wyskakuje XD

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie sprawiedliwe ;( , ja tez takie coś chcę ! XD ,

    Ale tak ogólnie bardzo pomysłowe . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty zhakowałeś zapytaj o.O?
    A mam pytanie jak np. bym takie wygrała to będzie tam pisać mój nick.profili.com.pl :D?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, no pomysł fajny, okej, ale przecież to nie fair żeby miały to tylko osoby które są dobre w rankingu..ja np. mam 32 miejsce , niestety, i to nie moja wina że nie mam lepszego, tylko złośliwość innych że nie chcą ocenić mojego profa. Beznadziejny pomysł, Mackie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak krytykować to oczywiście zawsze z anonima ... -,-

      Usuń
  8. Ja wole normalny adres.. widać Mackie nie masz już jak się reklamować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no jest spoko, ale trochę mi się nie podoba, bo wiesz ja nie chcę żeby pisało "Mackie" jak ktoś wchodzi na mój profil.. wybacz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej a mi byś mogła zrobić plis

    OdpowiedzUsuń
  11. mackie.profilki.com.pl ??? Żal mi cie kto by niby chciał mieć link z reklamówką tego głupiego i bezsęsownego bloga??? Atak ego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha zobaczyłeś ,że już taki popularny nie jesteś i reklamówki szukasz?

    Nie masz się już jak zareklamować i zamierzasz nas wykorzystywać???

    Oczywiście ,że mniej osób wchodzi na twojego bloga bo on już wygasa nie ma na nim nic fajnego teraz tylko kursory i kursory!

    Nie było mnie tu z tydzień i żałuje ,że wgl straciłam czas na wejście na tego bloga!

    W pełni zgadzam się z komentarzem wyżej...

    Jeszcze w trakcie sesji pisałeś na fejsie ,że masz tyle pomysłów i w ogóle , chciałam zapytać kiedy zamierzasz je zrealizować?

    P.S Obsesja na Mackiego i jego blog już dawno się skończyła...

    OdpowiedzUsuń
  13. j.w

    Napisał bym coś od siebie ale to u góry wszystko wyjaśnia...

    OdpowiedzUsuń
  14. @anonimy:
    Jakoś tak mam wrażenie że to ten sam nieprzyjemny i wulgarny anonimowy uzytkownik ktory obrazal mojeglo bloga od jakiegos czasu? Jesli tak to nie musisz tu wchodzic anonimowy uzytkowniku jesli Ci sie tu nie podoba:P Nie wiem nic o zadnych obsesjach bo zadko mam czas czytac zapytaja, ale widze po statystykach ze nadal tysiacom ludzi ta strona sie przydaje, wiec nadal bede robil to co robie, i robil tak jak umiem najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej... jak coś to wy na górze nie wiecie, że nie będzie pisało "Mackie" tylko wasz nick ! On to podał dla przykładu, żal, aż tak ciężko zakapować... ?
    A i jeszcze jedno , do Asia... ♥.:
    Jak coś to krytykuję nie dlatego że jestem anonimem, tylko po prostu. Jakbym miała tu profil to też bym krytykowała, a że nie mam , to piszę z anonimowego i tyle, więc się nie wymądrzaj -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem że będzie pisał nick.. NOM ale to i tak jest reklamówka popatrz na końcówkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh wytlumaczylem to w poscie pozniejszym, ale wytlumacze jeszcze raz - daje wam taki adres, bo moge dac tylko adres z koncowka ktora posiadam! :P Posiadam profilki.com.pl, wiec moge dac adres konczacy sie na ta nazwe, ale nie zaden inny:P Nie jestem bogiem internetu ani milionerem zby moc rozdawac kazdy dowolny adresXD

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P