poniedziałek, 19 grudnia 2011

Tajne akta - LISTA KOPIARZY :D v1.01

Prosiliście, więc jak mógłbym odmówić?:D Mimo że z poprzedniej ankiety wyszło, że powinienem dawać raczej własne pomysły, wyniki najnowszej ankiety przeważyły i... właśnie daję wam pierwszą na zapytaju... LISTĘ KOPIARZY:D Nadałem temu formę folderu z tajnymi aktami - tylko od was zależeć będzie, jak bardzo będą one tajne!:D rzecz nie jest trudna w obsłudze, więc tylko mała prezentacja i zapraszam do pobierania:D Aaa, jeszcze jedno - w środku mieszczą się akta 10 kopiarzy:)


OCZYWIŚCIE działa to tylko jeśli macie blokadę kopiowania od profilki.blogspot.com:D

UPDATE v.1.01 - zmieniłem kolejność, teraz wyświetla się od najnowszych a nie najstarszych, tak jest chyba logiczniej:D

Jeśli chodzi o brak tła to jest to trudne technicznie ale wykonalne, postaram sie to zrobic w tym miesiącu, jeśli nie to w następnym, ale nie od razu bo mam pełno nowych pomysłów dla was, muszę je wykorzystać póki gorące:D


Wybiersz stopień tajności aktów:
Ściśle tajne - goście nawet nie wiedzą że masz teczkę:D
Tajne - goście widzą teczkę ale nigdy jej nie otworzą
Poufne - goście mogą zajrzeć jeśli znają hasło:
Jawne - wszyscy mogą zajrzeć

Tutaj wstaw adres obrazka na tło teczki:


Kliknij tu i skopiuj! >>>

Tajne akta
nr 123456
profilki.blogspot.com

92 komentarze:

  1. Może skorzystam. Ciekawy nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tło za aktami nie mogłoby być przezroczyste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już da się wpisz w adresie obrazka:
      bla bla bla
      i gotowe. ;D

      Usuń
    2. Tak może być przezroczyste

      Usuń
  3. niestety grem, jest to raczej niemozliwe ze wzgledow technicznych.. chociaz moze kiedys, zalezy czego beda chcieli ludzie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. łuuuu! zaje* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. eheeeee nie działa na hasło DDDD:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się cieszę, że to wreszcie jest :p Bardzo bym chciała to co Gremlin :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz Zrób Czat Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to mi się nie podoba brzydko wygląda na profilku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mógłbyś zrobić tak, żeby to tło dookoła teczki dostosowało się do tła profilu (przezroczyste)? Lepiej by było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm..no fajne by było te przezroczyste tło ;D Ale ogl dodatek zarąbisty ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze kiedy zaglądam to przez sekundę pojawiają się dane a potem znikają i mam pustą kartkę

    OdpowiedzUsuń
  13. O co cho z tymi danymi w środku ja ich nie mam .!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy - może jeszcze nikt nie próbował sobie nic skopiować z Twojego profilu?

    leniwa grem.

    OdpowiedzUsuń
  15. yyyy. ;/ a ja jak biore reniferka to mi tylko ciało wyskakuje a głowa gdzie ?! ucięta! ;(
    PS.Zrób przeźroczyste tło.
    Ogl. dodatek fajny :) Taki jeden chłopak cały czas mi pisze jakieś komy na kody do mojego prof ;d i kopiuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. WSPANIAŁE!!!
    dobrze że to zrobiłeś, wszędzie takiego czegoś szukałam!
    DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest super !
    Problemem jest to , że nawet na profilu pisze ( nie udało się połączyć z serwerem ) . No i dalej , że jest już przeciążone . :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a możesz zrobić rozmiar ? np. małe, średnie itp, bo jest ogromne i niezbyt wygląda na moim profilu ?

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie animacje tez działają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi to nie chodzi , bo mi się usuwa jak to wkładam na mój profil

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem o co chodzi, ale daj link do profilu to zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Możesz zrobić żeby szło zmienić rozmar.?!

    proszę.:)


    Mam dużo waszych dodatków na profilu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na większy czy mniejszy?XD może niedługo sie tym zajme ale to nie jest latwe:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem, całkiem ale nie biore :D

    OdpowiedzUsuń
  25. spoko są :)
    nawet fajnie wygląda http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1406001.html

    OdpowiedzUsuń
  26. a żeby był obrazek na teczce to co mam skopiować link kod htm czy co jak już prześlę zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  27. kod html, ale w sumie cokolwiek skopiujesz powinno zadziałać, po prostu spójrz co sie pojawia:D

    OdpowiedzUsuń
  28. POMOCY ! szukam wszędzie dodatku w postaci
    aparatu w którego obiektywie widać zdjęcie odwiedzającego strony
    widziałam to u kogoś na profilku i był tam jeszcze adres tej strony jednak nie mogę tego nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale na hasło to Mackie niestety nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  30. DOdatek z aparatem? powitania >> efekt lustrzanki

    Hasło działa tylko dla gości, Ty nie musisz wpisywac:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz zrobić tak, aby działało na blogu??? Plis...

      Usuń
  31. a da radę zrobić tak, żeby to działało z dodatkiem "otwierany box" z bajery.net?
    bo mi nie działa...blokada i ten otwierany box mogą być normalnie, ale z tymi aktami już nie;/

    OdpowiedzUsuń
  32. EE niestety, z ich "bajerami" wiele rzeczy nie dziala;/ Możesz użyć zamiast teog mojej tajnej skrytki, powinno dzałać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. MAckie czy mógłbyś zrobić chociaż żeby tło było czarne . ? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne ale jak zamknąć te Akta??

    OdpowiedzUsuń
  35. Eee.. nie pomyślałem nigdy o tym, ale nie wiem czy większa ilość osób widzi taką potrzebę..:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Mackie a można dawać tą teczke gdy się ma blokade kopiowania ?

    OdpowiedzUsuń
  37. TYLKO wtedy można dawać teczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysł bardzo fajny :3

    A jaki rozmiar tego zdjęcia :x

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobra , pomysł extra ! Tylko nie wiem jaki adres wpisać bo żadnego nie znam ;( i gdzie wpisać wiadomości które mają być w środku ? bo ja mam pusto :( !

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka mam pytanie :

    + mam blokadę kopiowania i te akta .
    Już dwie osoby chciały coś skopiować , a mi zamiast
    pojawić się kto ty zrobił to coś takiego :
    Imię: nieznany
    Numer: XXXXXX
    Adres: Przejdź

    I to u oby dwóch ! Dlaczego tak jest .?
    Czemu mi się nie pokazuje .?
    Co od razu po tym jak chcieli skopiować ode mnie
    to usunęli konto .? Bez sensu !

    JAkbyście mogli odpisać to tutaj :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1527198.html

    + ale nie musicie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne, tylko jeszcze fajnej by było gdyby pokazywało się, co próbował skopiować. Ale doceniam Twoje starania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny Bloog . ♥

    Ale nie wiem dlaczego ale jest pusto w moim TAJNYM AKCIE x d

    OdpowiedzUsuń
  43. Super dodatek, ale Mackie, mam prośbę : czy mógłbyś tak zrobić, żeby wchodząc do tajnych akt można był wpisać własne pytanie, a hasłem była do niego odpowiedź ? Czyli zamiast "Aby dostać się do akt, podaj hasło.", tylko np. "Kto jest moją idolką ?" a hasłem będzie odpowiedź do tego pytania
    byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. z kąd wziąć adres obrazka na tło teczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiuj sobie jakieś zdjęcie z internetu i zapisz.Wejdź sobie na fotosik.pl z prawej strony będzie pisać "DODAJ ZDJĘCIE" -Naciśnij na to,pod tym pojawi się napis wybierz zdjęcie również na to kliknij myszą,wybierz teraz jakieś zdjęciuszko,obok takiego czerwonego kwadrata na którym pisz "18" jest ograniczenie wiekowe które musisz wybrać jak już to zrobisz wciśnij rozpocznij przesyłanie,zaczekaj chwilkę,jak się już załaduje to zjedź myszą w dół i tam znajdziesz kody do wszystkiego ale Ty potrzebujesz Kody na Blogi, Strony WWW oraz Aukcje Internetowe: masz do wyboru,miniaturkę albo pełny obraz wybierasz który chcesz po czym go kopiujesz,wstawiasz tutaj gdzie pisze-TUTAJ WSTAW OBRAZ NA TŁO TECZKI skopiuj go i wstaw sobie na profilek w opisie ;) Pozdro.

      Usuń
  45. A jak już mam te akta na profilu, to jak je otwieram to jest białe tło. Jak można tam coś wklejić ??
    Pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt pewnie nie próbował nic skopiować z Twojego profilu ;D

      Usuń
  46. Załatwiłabyś mi tą tapete co jest na trzecim akcie . ?

    OdpowiedzUsuń
  47. A jak to otworzyć? :/

    OdpowiedzUsuń
  48. a jakie te kody do różnych wzorów i kolorów teczki? bo inni na profilach widziałam że mają a tu taj nie ma. a w ogóle one są? jak są to jakie?

    OdpowiedzUsuń
  49. Tylko to <b skopiować i wkleić w opisie?

    OdpowiedzUsuń
  50. Mackie- dlaczego jak kto kopiuje nic nie widac?
    Bo jak poprosilam kolezanke i ona skopiowala to nic sie nie wyswietlilo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i moja przegladarka to Mozilla Firefox, moj profil to http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1216802.html
      i mam tajn skrytke, ze nikt nie widzi..

      Usuń
  51. Czy miał być widoczny kod?? bo jak nie to mi nie działa.. jak tak to działa.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi nie działa z hasłem, adres do profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1448745.html
    przeglądarka Google chrome

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam tło z tej strony (tło z Harrm Potterem) i mam pytanie.Wokół tych akt mam białą "ramkę" da się ją jakoś wyciąć?.Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  54. A jaki trzeba mieć rozmiar obrazka? bo jak wstawiam adres obrazka to mi na tle teczki wychodzi kilka mniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Czeg jak ddAJE zdjecie to akta sa zielone??

    Mackie..podaj jakies linki d zdjec site models (proszee)

    OdpowiedzUsuń
  56. mi nie działa. dodałam to na swojego bloga: mila2702.bloog.pl i nie wyszło :(.

    OdpowiedzUsuń
  57. nie działą. -,-
    Wciśnięty kit.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak wybrać inne tło , który on ma ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Super dodatek :) Ciekawe i nawet przydatne dla niektórych ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. mi nie działa. Pokazuje się tylko to co wklejam na bloga:
    <b id="kopiarze(...)
    Nwm co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Mackie zrób tak żeby można było dodać na bloggera.... Proszę uratowałbyś mi życie

    OdpowiedzUsuń
  62. Szkoda że to tło na obkoło teczki nie może być przezroczyste,teraz nie pasuje mi na profil :(

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi nie działa :( (mam tak jak "miss selena MSP")

    OdpowiedzUsuń
  64. na pingerze jak zwykle nic nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... zawsze można napisać do administracji, może kiedyś zmienią..

      Usuń
  65. Mam problem :( Na moim profilku to nie działa! Wpisuję:
    b id="kopiarze_e"4~~~~~~/bscript type="text/javascript" src="http://profilki.com.pl/kody/kopiarze.js"/script
    A zmienia mi się na:
    b id="kopiarze_e"4~~~~~~/b
    A ten kod nie działa ^^^ :(
    O co chodzi?
    P.S. Nie wstawiłem < i >, blokowało mi komentarza, a odpisuję tutaj bo to ten sam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga rzecz po P.S. jest teraz zbędna bo wpisało mi w złe miejsce

      Usuń
  66. @Zuzia Anonim: hmm... no ale chodzac po blogu nie "przedstawiasz sie" nickiem i avkiem.. a przynajmniej nie ma do tego takiego dostepu jak na zapytaju.. wiec nawet gdybym to zrobil - nie byloby tak fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  67. Kurde, nic z tej stronki nie działa na zapytaj.onet.pl

    Lipa jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zapytaj zablokował większość dodatków na większości profili, i to raczej nie tylko z tej strony.. ;/

      Usuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Gdzie to trzeba wkleić ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie działa mi, jest tylko link w miejscu w ktorym chce to wstawic

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P