środa, 14 września 2011

Generator profilków! v 2.00 :D

Witamy w najnowszej wersji jedynego oryginalnego generatora profilków!:D

Uwaga uwaga! Panie i panowie, chłopcy i dziewczęta! :D Przedstawiam najnowszy bajer - jedyny w swoim rodzaju GENERATOR TŁA na zapytaj! :D Wystarczy wybrać ręcznie opcje, skopiować podany później kod i już! As simple as that! :D Na razie jest to wczesna wersja - można tworzyć tylko proste tła, ale już niebawem opcja, dzięki której każdy będzie mógł stworzyć modne paski po bokach bez użycia painta! Po prostu rewolucja :D Zapraszam:

Lista zmian:
UPDATE 2.00: W prezencie na święta - PEŁNO ZMIAN :D
- dodana możliwość zmiany tekstu w generatorze profilków, choć specjalne efekty i czcionki są tylko w generatorze napisów, żeby nie zaśmiecać:P (ZAMÓWIENIE)
- dodana możliwość wstawiania tła na środek:D (ZAMÓWIENIE)
- dodany efekt półprzezroczystośći (prześwitujące tło)
- dodany efekt zaokrąglenia rogów, wewnętrznych, zewnętrznych albo wszystkich:)
- ramka nie pojawia się już od początku, choć oczywiście można ją dodać
- zupełnie zmienione menu, aby mieściło się w nim więcej, ale jednocześnie było czytelne:)
- powinno działać już na IE (przynajmniej trochę, i tak nie radzę z tego korzystać:P)

UPDATE 1.53: W odpowiedzi na żywiołową (XD) reakcję Danio ¦ - możliwość zmiany koloru tekstu w PODGLĄDZIE - na profilu zmieniacie to generatorem napisów:P

UPDATE 1.52: Kolejna poprawka, tym razem zainspirowana przez Danio ¦ - tekst jest domyślnie wyśrodkowany, choć możecie to zmienić odpowiednią opcją:P

UPDATE 1.51: Mała poprawka zaproponowana przez Tasiek. ¦ - widać gdzie wpisać tekst:P

UPDATE 1.5: Całkowicie przemodelowałem mechanizm, wnętrze generatora - zauważycie to po linkach, które od dzisiaj będą 10x prostsze, krótsze itp:) Zrobiłem to głownie z powodów kilku doniesień o problemach, a także dla waszej wygody.. mam nadzieję że zmiany przypadną wam do gustu:) Ponadto usunąłem kilka skomplikowanych i średnio działających opcji które raczej rozpraszały niż pomagały. Jeśli będą z nowym generatorem problemy - powiedzcie tylko a naprawię:)
Chciałem dodać też pewne ulepszenie ale już nie zdążę dziś, może za tydzień:D

UPDATE 1.2: zupełnie przebudowałem ramki boczne, teraz powinny działać zawsze, każdemu, nie ważne jaki ma profil. Stare ramki boczne, które dają nieco więcej możliwości ustawiania tła względem boków, pozostawiłem jako dodatkowy przycisk:) Mam nadzieję że już wszystkim będzie wszystko działać bez przeszkód:)

UPDATE 1.0: nowa opcja! tak jak zapowiadałem, można już robić tła dookoła profilu, jako ramka!:) Jeśli komuś coś nie działą to pisać:P

UPDATE 0.7: wreszcie dodałem tworzenie profilków z tłem po bokach!:D wystarczy wkleić adres jakiegokolwiek zdjęcia na necie, ustawić kolor środka i już! Żadnego painta, żadnych kodów:D Zapytaj już nigdy nie będzie takie same...:D





Tło po bokach profilku
Tło na około profilku
Tło proste




Tło: Sam kolor Obrazek (lub obrazek i kolor)
Kolor: (KLIKNIJ ⇨)
Wklej kod obrazka:
Tekst:
Kolor tekstu: (KLIKNIJ ↓)
Położenie:
Czcionka:
Wielkość:

Pogrub Pochyl Podkreśl

Ramka:
Szerokość:
Embedded Image
0px
Kolor (KLIKNIJ ↓):
Styl ramki:
To jest przykładowy tekst. Dalszy tekst nie ma sensu, jest tylko po to, aby wypełniać puste miejsce i pokazywać, jak to będzie wyglądało z Twoim tekstem. Ble ble ble. dksdsjkdnsd djshdsdk skjdakdak aksdjfjd dfndf dfdkjnfd fdjfdfdfg gfgfgg fd dg df dd skdjskd skdmsdks akdks skdmks sdklsk lsakkd. Fajnie się tak pisze :D

257 komentarzy:

  1. nie działa to u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę dziwne bo pojawia mi się pól przezroczyste tylko do poŁowy:/ innych dodatków liczników itd nie ujmuje

      Usuń
    2. Mi nie chce sie wkleic tekst miesci sie tylko kawałek co robić ?

      Usuń
    3. Mam jakiś błąd gdy próbuję nacisnąć Jak są dodatki
      pod nimi muzyka i potem inne i właśnie nie mogę nacisnąć na te inne jak najeżdżam myszką to znika... HELP moje konto na zapytaj ♥ Champion ♥

      Usuń
    4. Jak to wgl dac na zapytaj.com.pl ? ? ? ? ? ? ? ? ? ; C

      Usuń
  2. Nie wiem czemu nie działa i jak się to objawia. Na pewno musi być włączona obsługa javascript, system windows i przeglądarka Mozilla, Opera lub Chrome. Jeśli mimo to nie działa to może opisz dokładniej błąd, postaram się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak włączyć obsługę Javascript? I skąd mam wziąć kod do obrazka?

      Usuń
  3. wszystko działa tylko że nie można zrobić tła na środku tylko cały czas robi się na lewy bok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na napis tło na środku?

      Usuń
  4. z skąd pobrałaś ten generator?

    OdpowiedzUsuń
  5. A tryb u gory zmieniony na tlo po bokach? u mnie dziala to na wszystkich przegladarkach poza IE (Opera, FF, Chrome). Nie wiem jak na macu i urządzeniach przenośnych.

    Generator stworzyłem sam, od podstaw, specjalnie na potrzeby zapytaja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy będzie to nowe tło co pisze wkrótce?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ktoś chce żeby było? :D
    Akurat teraz pracuje nad czym innym, super niespodzianką która pojawi się dzisiaj na blogu.. Nową opcję tła mogę zrobić w przeciągu tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzi o to że jak mam pusty profil na zapytaj i daję kod to działa
    a jak mam z muzyką,dodatkami itd. to jest tylko przyciągnięte do lewej strony

    OdpowiedzUsuń
  9. ok a jak ty to wszystko robisz?
    twój blog jest taki wspaniały
    z skąd?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce żeby było nowe tło

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze by bylo widziec Twoj profil ale.. może masz zbyt duże obrazki? obrazek mozesz zmniejszyc dopisujac po "<img"

    width="500"

    albo inna liczba:P Ogólnie tworzyłem ten generator z mysla ze obrazki wychodzace poza ramke nie sa zbyt estetyczne.. no ale jeśli jest to problem to mógłbym kiedyś nad tym popracować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm, jestem studentem, mam troche czasu i wiedzy o programowaniu i chcialem pomoc ludziom z zapytaja zeby nie musieli uczyc sie tych trudnych kodow, wiec sam w nich grzebie:D i tyle:)

    Ok, będzie nowe w przeciągu tygodnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest mój profil
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1085965.html

    OdpowiedzUsuń
  14. a mógłbyś zrobić bota do nabijania punktów ?

    OdpowiedzUsuń
  15. @samantka
    Fajny profil :D
    Problem jest w tym, ze za dlugie sa 2 obrazki, lista gosci i rysowanie.. zrob to tlo jeszcze raz, tylko z mniejszymi marginesami (zerowymi albo prawie serowymi) i wszystko sie zmiesci:)

    Albo.. możesz poszukać w swoim kodzie wyrazenia

    padding-left: 33px; padding-right: 33px;

    i zmienic je na:

    padding-left: 5px; padding-right: 5px;

    OdpowiedzUsuń
  16. a o której godzinie będzie ta nowa niespodzianka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybacz ale nie moglbym zrobic takiego bota, ani niczego innego niezgodnego z regulaminem zapytaja:)
    Wszystko inne mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niespodziankę właśnie kończę, jeszcze kilka ostatecznych testów.. w ciągu godziny albo 2 powinna być:)

    OdpowiedzUsuń
  19. aha a możesz zrobić bota do nabijania punktów?

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę zrób tego bota mam mało punktów bo jakiś idiota mi wszystkie pytania zgłosiła i zabrali mi 3tyś. punktów

    OdpowiedzUsuń
  21. napisałem kilka postów wyżej - NIE zrobię nic, co byłoby sprzeczne z regulaminem zapytaja, albo co by w zapytaja, jego wladze albo uzytkownikow jakos uderzalo:P

    OdpowiedzUsuń
  22. to jak można w łatwy sposób nabić punkty?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm.. odpowiadać masowo w ankietach? To chyba najszybszy znany mi sposób:P

    OdpowiedzUsuń
  24. no ale to jest nudne a gdybyś mógł zrobić tego bota dyskretnie na gg?

    OdpowiedzUsuń
  25. Na prawdę przykro mi ale nie mogę.. zresztą nie jest to to samo co bajery na profil, nie znam się tak na takich sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda a mógłbyś coś na profil zrobić co by się wyróżniało?

    OdpowiedzUsuń
  27. hmm.. ciezko wymyslic jeszcze cos innowacyjnego na tym swiecie:D ale jeszcze dzisiaj, juz niedlugo, pojawi sie niespodzianka ktora wielu by chcialo, a malo kto mal sznase umiescic to na swoim profilu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie rozumiem jak dasz tą niespodziankę i mi się spodoba to ją włoże na profil

    OdpowiedzUsuń
  29. Zły tekst mi generowało :< Po 25 razie się udało :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Przykro mi że trzeba było się tyle natrudzić, ale.. Zły tekst czy zły kod?:P Jeśli zły tekst to należy go oczywiście zmienić na taki jaki się chce, mój tekst jest tam tylko dla przykładu:P Jeśli zły kod to byłbym wdzięczny za sprecyzowanie problemu (powiedzenie co nie działa:P )

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham cię za ten generator!
    jesteś wspaniala/wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  32. * wspaniaŁY :D
    Cieszę się że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. tylko szkoda że nie możesz takiego czegoś zrobić by być moderatorem

    OdpowiedzUsuń
  34. Hehe bez przesady:P Ten blog pomaga zrobić fajny profil a nie zdobyć władzę nad zapytajem:D

    OdpowiedzUsuń
  35. a w jaki sposób moożna zostac moderatorem?

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisałem już to gdzieś na tym blogu ale ok, napiszę jeszcze raz:P

    1. Nie możesz mieć nieregulaminowych pytań, odpowiedzi, wulgarnego profilu ani komentarzy.
    2. Musisz zgłaszać pytanie niezgodne z regulaminem, oraz znajdujące się w złej kategorii.. ALE! nie można tego robić byle jak, trzeba samemu się zapoznać z regulaminem i zgłaszać TYLKO to, co jest wyraźnie niepoprawne.
    3. Warto zapisać się do "GeZap" - stowarzyszenia oczyszczającego zapytaj.
    4. Jeśli będziesz w GeZapie, będziesz usuwać i przenosić wiele złych pytań, to JEST SZANSA, że moderatorzy zauważą Cie i przyjmą do swojego grona.

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm..a dasz linka do tego stowarzyszenia GeZap?

    OdpowiedzUsuń
  38. Dlaczego mam ramkę tylko po lewej?
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1149392.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wstaw listę gości na samym końcu profilu, za tłem... Niestety, ten bajer psuje ramkę jak jest wewnątrz, postaram się to niedługo rozwiązać automatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo.. to o to kaman. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  41. skąd mam wziąść kod obrazka ? ; /

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz 2 możliwości:
    1. Klikając prawym przyciskiem na dowolny obrazek w necie i "kopiuj adres obrazka"
    2. Wgrywając na specjalną stronę, np iv.pl - masz to opisane tu: KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  43. odlotowe to :P
    mi działa :P
    XDD :P

    OdpowiedzUsuń
  44. mi tekst wyskakuje po ramką co robić..?

    OdpowiedzUsuń
  45. Skasuj w takim razie coś takiego:

    < /b>< /b>

    OdpowiedzUsuń
  46. Dlaczego jak wklejam kod i zmazuje to "To jest przykładowy..." i chcę wszystko tam wkleić gdzie był ten przykładowy tekst np: " trochę o mnie..." to tylko jest tło do połowy lub wo-gule tego tła nie ma i tylko jest cieniutka czerwona rameczka? Napiszcie mi w komentarzu na profilu zapytaj. Oto link do mojego profa : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1394237.html

    OdpowiedzUsuń
  47. mi tam przedtem lepiej się podobalo ; /
    teraz to trzeba kod do wyśrodkowanie trzeba wszystko wyśrodkować wgl ! nie za fajne ale blog cool !

    OdpowiedzUsuń
  48. Boskie! Działa perfekcyjnie, jak z resztą wszystkie kody na tym blogu. Kocham go i szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Aaa jak zmienić kolor tekstu ? Bo tło mam podobnego koloru i wszystko się zlewa ! ;///

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolor tekstu tutaj to tylko podgląd, prawdziwy kolor tekstu na profilki zmieniasz generatorem napisów:P Chyba że chcecie żeby móc zmienić kolor tekstu w podglądzie?

    OdpowiedzUsuń
  51. tak daj kolor tekstu w poglądzie daj !!!
    xD

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie nie ma połowy tego. I nie moge tego dac na profil.

    OdpowiedzUsuń
  53. Używasz może Internet Explorera? Albo masz bardzo mały monitor?

    OdpowiedzUsuń
  54. Słuchaj mam pytanie :
    a jak zrobić żeby obrazki które sa po bokach były szersze ? bo jak daje tam na początku co nie jaka ma być szerokość i daje np. 72 to i tak jest takie wąskie ! jak to zmienić ??
    napisz mi na priv :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_548955.html

    OdpowiedzUsuń
  55. No bo 72 to JEST wąskie, a można to zmienić suwakiem na dole:P

    OdpowiedzUsuń
  56. Siemka. Mam pytanie. Bo jak wstawiam to tło i ramke itd na profilek to jak dodaję tam jeszcze opis too tam jest tak jakby że nie ma miejsca na napisanie już niczego i wstawienie ;c to tak ma byc czy o co chodzi .??

    OdpowiedzUsuń
  57. Mimo usilnych starań - nie rozumiem o co chodzi:P Może daj link do profilu to zobacze co jest zle?

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć Mackie.! Mam taki problem, że jak w tle "wzorki po bokach" próbuję ustawić ręcznie szerokość itd. to mi się to zielone kółko nie chce przestawić. Co mam zrobić.?
    Z góry pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. A jakiej przeglądarki używasz? Jeśli innej niż Firefox/Chrome/Opera to nie daje na to zadnych gwarancji:P

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi to nie działa ;( Jak już wstawie kod obrazka to nigdzie nie ma kodu który mam wstawić na rofil ;(

    OdpowiedzUsuń
  61. klikasz guzik po lewej "GENERUJ KOD NA PROFIL" i wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczne !
    Mam tylko pytanko - czemu jak mam to na profilu , to nie jest to do końca , tylko między komentarzami a profilem jest wielka biała przerwa ? Mój profil - http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_856774.html .

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny profil:) ale ja na żadnej przeglądarce nie widzę takiej przerwy... Może używasz Internet Explorera albo cos?:P

    OdpowiedzUsuń
  64. Hmm .. Używam Firefoxa .
    Bo ja te kody przenosiłam , i może dlatego .
    Ale cóż , jest dobrze .
    I dzięki ! :)
    ____________________

    Nacia3299

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie nie ma guzika "GENERUJ KOD NA PROFIL" . :(

    OdpowiedzUsuń
  66. TO użyj normalnej, nowoczesnej przeglądarki, a nie INternet Explorer. Niestety, nie robię dodatków na IE.

    OdpowiedzUsuń
  67. Działa , ! Dzięki ;D
    To mój profill :D
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1206620.html

    OdpowiedzUsuń
  68. super, ale dlaczego ten kod jest taki długi ? czy da się go jakoś skrócić ? bardzo proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  69. Kiedyś był jeszcze dłuższy:D teraz jest dokładnie taki jak potrzeba, żeby każdy mogl sie zorientowac co w nim jest:) Taka po prostu uroda kodow:P A do czego jest potrzebny krotszy, jesli mozna wiedziec?O.o

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie mogę skopiować kodu, bo go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jest po lewej, pod kołem kolorów, o ile nie masz IE:P

    OdpowiedzUsuń
  72. U mnie nie działa. Jestem jakaś tępa czy co? Sprawdź, plis.

    OdpowiedzUsuń
  73. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1369863.html

    to mój profil, nie wstawiłam linku w poprzednim komie. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak nie działa to może spójrz na videoporadnik w dziale instrukcje?:)

    A w tym linku widać że działa, tyle że nie zmieniono wzoru z podstawowego:P

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiłam wszystko co trzeba, a po bokach i tak nie ma zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  76. To pokaż profil. Może zdjęcie z którego korzystasz ma zablokowane wykorzystywanie na innych stronach:P

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak mam wstawić "ten kod obrazka?"

    OdpowiedzUsuń
  78. no wklejasz, ctrl+v albo prawym przyciskiem myszy i "wklej":P

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale z kąd go mam wziąść;d

    OdpowiedzUsuń
  80. po lewej od generatora jest przycisk "generuj kod na profil".. chyba ze masz IE:P Na IE prawie nic nie chodzi, choć może w przyszłości postaram się ten dodatek dostosowac

    OdpowiedzUsuń
  81. hmmm... brakuje mi tu jednej opcji, tj. tła wewnętrznego jako obrazek i jednocześnie żeby było tło zewnętrzne, bo teraz w środku można dać tylko kolor.

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam ! Mam pytanko - Czemu mi nic nie działa ?
    Niewiem, ale robie wszystko jak trzeba co jest pokazane i napisane ! Link do mojego profilu :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_999779.html
    Proszę o odpowiedz na mail - kkornelia27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja tam widzę że działa Ci wszystko poza muzyką. Z jakiej przegladarki korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam Exploder 9 .
    Muzyke zrobiłam szybko jak miałam już wychodzic z komputera .

    OdpowiedzUsuń
  85. Niestety ale IE już tak ma że dużo rzeczy na nim nie działa, żeby móc widzieć wszystkie dodatki na zapytaju trzeba miec jakąś nowoczesną przeglądarkę (FF, Chrome, Opera).

    OdpowiedzUsuń
  86. Szkoda :(
    Ale muzyka działa ;) Bo patrzałam i wszystko z muzyką jest OK ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale mama mi teraz ściągneła Chrime i mam ! :Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam problem. ;<
    Nie da się wygenerować tła. ;<

    OdpowiedzUsuń
  89. Ojj.. a jaką masz przeglądarkę i co dokładnie ustawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  90. Dobra już jest dobrze, dzięki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  91. Cześć. Mam mały problem z tłem.... robię wszystko tak jak trzeba i to co mam napisane jest na białym tle a po bokach jest ustawiony wzorek... a ja chciałam by zrobiło się na całym...(ten wzór)

    OdpowiedzUsuń
  92. To nie zmieniaj u góry prostokąta tylko zostaw "tło proste":P

    OdpowiedzUsuń
  93. Boski bloog;)* A ten nowy dodatek to po prostu loffciam;))*

    OdpowiedzUsuń
  94. No i widze, ze moje zamowienie spelnione, extra fajnie jest :D super Mackie dzięki. :)
    i mam kolejny pomysł :D chodzi o możliwość, aby tło po dwóch bokach tła zewnętrznego mogłoby być różne :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Robiłam tu tło obrazkowe po bokach, miałam je z miesiąc i nagle mi się coś takiego zrobiło, co to jest i jak je usunąć? mój profil - http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1406001.html
    Prosiłabym o odpowiedź na niego. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  96. Najpierw mi sie to nie udalo ale teraz zrobilam cos inaczej i wyszlo xd

    OdpowiedzUsuń
  97. A można zrobić tak żeby tekst miał różne rozmiary ?
    Proszę !

    OdpowiedzUsuń
  98. działa lepiej niż
    http://bajery.net/adds/zapytaj.com.pl/generator-profilu/

    OdpowiedzUsuń
  99. zastosuj ten kod
    < b style="font-size: 36px; font-weight:normal;">TU WPISZ SWÓJ TEKST
    zamiast 36 wpisz dowolną liczbę (max. do 100)

    bez spacji "< b style>" i ""

    OdpowiedzUsuń
  100. W okienku "Tekst" jest rozmiar:P

    Działa lepiej niż na bajerach bo to oryginał, stworzyłem go miesiące przed nimi, a oni skopiowali pomysł po prostu, a kopia nie może być lepsza od oryginału:P

    OdpowiedzUsuń
  101. Czasami od czasu tzn. apdejtu generator się psuje tzn.:
    1. Nie da się wkleić kodu na obrazek
    2. Nie ma regulacji boków
    3. Nie ma funkcji obrazku w środku

    OdpowiedzUsuń
  102. Aj, sorry, pomyłka. To ja coś źle poklikałam xD

    OdpowiedzUsuń
  103. Oj Tester, już chciałem wywracac wszystko do gory nogami w poszukiwaniu bledu..XD

    OdpowiedzUsuń
  104. w moim komputerze wyświetla się tylko połowa genaratora profilków. można to jakoś przesunąć ?

    OdpowiedzUsuń
  105. Tu mi nic nie działa,oprócz tych napisów i co jest zbędne,mam wszystkie programy (przeglądarkę Mozilla it.). Wciska jakieś "kity" -_-

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonim 1 - Wyswietla sie polowa? to musi byc bardzo maly ekran, mzoe F11 pomoze, ale pomysle nad tym:)

    Anonim 2 - Skoro uzywaja tego tysiace osob dziennie i im dziala to prawdopodobnie cos jest nie tak z Twoim komputerem (wylaczony JS, blokada rodzicielka, antywirus):P

    OdpowiedzUsuń
  107. Niestety F11 nie pomogło .. tak mój ekran jest bardzo bardzo mały ; D
    może zrób tak zeby dało sie przesunąć albo było na środku. byłabym bardzo wdzięczna ; )

    OdpowiedzUsuń
  108. ej a gdzie się ten kod wkleja
    prosze o szybką pomoc

    OdpowiedzUsuń
  109. na zapytaju masz z boku opcję "Edytuj mój profil" :)

    OdpowiedzUsuń
  110. niemoge tego dac na profil to znaczy wkel kod z obrazka i kod wklejam to nei pokazjuje mi sie ze moge dac na profil;/(uzywam firefoxa)

    OdpowiedzUsuń
  111. U mnie jest wszytsko git ^^

    OdpowiedzUsuń
  112. Kocham Cię !Mi działa super
    kasiunia___

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej mam pytanie.
    Strasznie duże mam przerwy a kilkam tylko jedno enter. co robić?
    profil : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_680132.html

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja tam widze tylko że masz niepotrzebny znaczek < / b > gdzies :P

    OdpowiedzUsuń
  115. ale na początku? (w tym generatorze)

    OdpowiedzUsuń
  116. przezroczystość nie działa ! :/

    OdpowiedzUsuń
  117. O jaki kod chodzi.? : /

    OdpowiedzUsuń
  118. Kocham to..Wszystko działa ;)
    Mam może dziwne pytanie...Ile ty masz lat?
    Ciekawość mnie zżera!
    pzdr<3

    OdpowiedzUsuń
  119. Ile ty masz lat???Ciekawość mnie zeżre..... hehe
    xoxoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  120. Mackie, wiesz moze jak zmienic czcionke w gotowych tlach?

    Megi ;p.

    OdpowiedzUsuń
  121. Nie działa :( Znaczy,raz działa,raz nie ;p Że na początku było tło i w ogóle,a teraz zniknęło tło,ale tekst został,chociaż w zwykłej czcionce (edytowałam w edytorze tekstu) :/ Czemu tak się robi?

    OdpowiedzUsuń
  122. Właśnie zrobiłam sobie nowy profil. Ładny?


    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_455754.html

    OdpowiedzUsuń
  123. - zmienisz czcionke generatorem napisow

    - nie edytuj nic w edytorze tekstu, zrob najlepiej na nowo, a tekst edytuj w generatorze napisow :P

    - ladny :D

    OdpowiedzUsuń
  124. jprdl , NIC nie działa
    ... : //

    OdpowiedzUsuń
  125. o co chodzi wszystko działa tylko błagam powiecie jak to trzeba zrobić by było na profilku???

    OdpowiedzUsuń
  126. a moge w paintcie zrobic tlo z paru obrazkow?? bo nie wiem wlasnie czy sie nie da czy jest po prostu jakis blad bo mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  127. Wyłącz ten napis
    Nieuprawnione obejście lub zneutralizowanie jakiegoś elementu bezpieczeństwa skryptu, którego skutkiem może być niszczenie, uszkodzenie, usunięcie, zmiana lub utrudnianie dostępu do danych informatycznych albo w istotnym stopniu zakłócenie lub uniemożliwienie automatycznego przetwarzania, gromadzenia lub przekazywania danych będzie skutkować wystąpieniem na drogę prawną.
    Autor
    Bo nie da się przycisną niższych pozycji

    OdpowiedzUsuń
  128. I gdzie jest niby ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  129. Eyyyyyy ;]
    Zróbcie Walentynkowy !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  130. Gdzie cod na tlo?

    OdpowiedzUsuń
  131. Mi to nie działa .!:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wiem jak to zrobić .;((

      Usuń
    2. To daj adres profilu albo powiedz co dokladnie nie dziala:P

      Usuń
  132. Ja pierd*** gdzie jest ten kod?jakie to jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  133. Dlaczego jak dodaje to tło to mi ucina kawałek opisu ??

    OdpowiedzUsuń
  134. działa!! :))

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetny ten nowy generator!

    Stworzyłam klub na waszą cześć: http://zapytaj.onet.pl/mkp12mkp12

    OdpowiedzUsuń
  136. Dlaczego nie działa?? Od kilku dni nie mogę dodać zdjęć. A tło działało mi a teraz nie jest tylko do połowy ;[

    OdpowiedzUsuń
  137. Ej a jak już mam tło zrobione to gdzie jest ten kod ?

    OdpowiedzUsuń
  138. właśnie tam żadnego kodu nie ma co dalej??

    OdpowiedzUsuń
  139. A pomógłby mi ktoś zrobić taki profil, że jest po prostu JEDEN obrazek? Jeden, a na nim chciałabym umieścić tylko cytat. nie tak, że całe tło jest w "mini obrazkach", tylko po prostu jest ten jeden obrazek, w dużym(ale nie aż tak..) rozmiarze.. Widziałam tak na niektórych profilach, ale nie potrafię dojść do tego, jak to zrobić. ... :c

    OdpowiedzUsuń
  140. hej a gdzie to później wkleić >?

    OdpowiedzUsuń
  141. O co chodzi z tym wklejeniem? Gdzie ten kod mam wkleić? Czy ktoś mi w tym pomoże? Jestem początkującą, więc niech ktoś mnie poratuje. Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiuj i wklej kod w edycji profilu na zapytaj.

      Usuń
  142. jak zmienić ten tekst co jest na obrazku na swój???

    OdpowiedzUsuń
  143. Ku**a gdzie jest podany ten kod?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche kultury... jest tam gdzie zawsze, po lewej, pod kolem kolorow.

      Usuń
  144. Pytanko mam, da się wygenerować takie tło, z własnym kolarzem po bokach i dużym własnym zdjęciem w środku..? Jak, bo męczę się i męczę.. ; <

    Jeśli mogę prosić o kontakt na numer gg: 40525967 lub maila: koniczyna97@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Ten kto szuka kodu, niech pisze na GG: 4053481
    Pomogę

    OdpowiedzUsuń
  146. Mam pytanie do Mackie !
    Dlaczego nie działa mi Półprzezroczystość ?

    OdpowiedzUsuń
  147. witam mam taki problem.. jak jest to kółko i pod nim jest kod to mam tylko połowę kółka i kodu co mogę zrobić czy mam za mały ekran..?

    OdpowiedzUsuń
  148. JAK ZMIENIC TO SZARE PO BOKACH ?

    OdpowiedzUsuń
  149. Kocham ten post . ! : )

    Ps . Zapraszam na mojego bloga dodatkach na zapytaj .
    http://superdodatkinazapytaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Mi nie działa :C BO:
    1. jest tylko połowa generatora
    2. Nie działa mi półprzejrzystość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka przegladarka? pewnie IE? na nim nic nie dziala:P

      Usuń
  151. dlaczego gdy robię tło wyświetla mi się tylko połowa tego kolorowego kółka oraz połowa tła i kodu który mam wpisac na zapytaj . Czy mam za mały ekran ??

    OdpowiedzUsuń
  152. to do powyższego komentarza jeszcze
    mam przeglądarke opere

    OdpowiedzUsuń
  153. Mam pytanko..!
    Od czego zależy to jak w środku obrazki się ułożą w sensie żeby nie były sąsiadująco, tylko na całym rozciągnięte, albo coś takiego.. Zależy to od wielkości obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  154. Hej, Mackie, nie wiem gdzie o tym napisać więc pisze w pierwszej stronce. Otóż chodzi o to, że znikają mi posty, To znaczy, są dalej w archiwum, ale nie ma ich na głównej. Robi się tak, że co jakiś czas(raz co 5 min,a raz co 5 dni) znikają wszystkie wcześniejsze posty i pojawia sie tylko ten co napisalam ostatnio. Znikają kiedy publikuje ten ostatni post. Probowalam cos z tym zrobic(zrobic ze moze byc wiecej postow itp,ale jak to robie to tez nic),ale nie wychodzi...Może wiesz o co chodzi? Prosze, pomóż, bede dozgonnie wdzięczna.
    Pozdrawiam :*
    PS.Nie wiem czy podanie linku coś da,ale i tak podam :)
    http://crazyinterestedpretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Mam problem gdy robie tło na generatorze profilków, ponieważ nic się nie dzieje ani nie działa gdy chcę zrobić ramkę, zaokrąglone bokji tła, marginesy, efekty itp. Nie działa wtedy to czym się ustawia szerokość, przeźroczystość i nie mogę zrobić fajnego profilu bo mi nie działa. Proszę o pomoc. Nie wiem dlaczego !!!
    Adres bloga: http://star-horses.blogspot.com/
    Internet: Windows Internet Explorer

    OdpowiedzUsuń
  156. bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja mam tak samo jak Koniara ; <
    Internet : Google Chrome
    Chodzi o to że jak chcę zrobić zaokrąglone boki no to w ogóle nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  158. Jak zrobić, żeby tło się nie powtarzało ? Załóżmy chcę wstawić na tło zdjęcie z psem. Ale ja chcę jednego psa, a one się powtarzają parę razy. Jak to ustawić ?

    OdpowiedzUsuń
  159. Cześć. Mam prośbę.. Mógłbyś zrobić jakieś tło z koszykówką? Proszę. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  160. Jak to zrobić??? No wiecie zeby miec to tlo bo ja nie wiem jak:(

    OdpowiedzUsuń
  161. Nie mogę wybrać koloru

    OdpowiedzUsuń
  162. Extra. ;)
    Dobrze, że to wymyśliłeś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  163. pomóżcie proszę
    http://zapytaj.onet.pl/Category/027,007/2,19572683,Dacie_porade_.html

    a co do blogu jest mega super,

    OdpowiedzUsuń
  164. Świetne ! Dziękujee < 33.

    OdpowiedzUsuń
  165. Hejka, ma pytanko i nie za bardzo wiedziałam gdzie je wpisać. Mianowicie w generatorze profilków wybrałam opcję "tło naokoło profilku" no i się udało, ale zauważyłam, że wiele osób ma takie tło, które się rusza, albo jedzie z góry na dół, albo tak jakby obija się o ściany i chciałabym wiedzieć jak to zrobić. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  166. no nawet tylko jak to zrobic ;p

    OdpowiedzUsuń
  167. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1376068.html to jest mój profila i mam pytanie czy da sie tak zrobić żeby zmienic kolor tła między ramkami po bokach znaczy pod tekstem jaki jest umieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Generator jest na wpół "zjedzony" i nie ma tego do kopiowania kodów.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ludzie ale jak to dać na profil ???? !!!!????

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P