niedziela, 11 września 2011

Tęczowe szalone literki:D

Dzisiaj coś specjalnego - niesamowite, tęczowe kolorki do każdego tekstu na zapytaju!
Wygląda to mniej więcej tak:

!!! UWAGA !!! dłuższe wpatrywanie się w tęczę może powodować zawroty głowy :D



Poniżej można stworzyć gotowy do wklejenia kod. Trzeba tylko pamiętać że tego samego skryptu nie można kopiować w kilka miejsc - na razie można mieć maksymalnie 3 teksty tęczowe, dla każdego z nich trzeba generować kod:P

Aby użyć kolorków więcej niż 1 raz, wybierz kolejny numer:
Kliknij tu i skopiuj! >>>

35 komentarzy:

  1. Skoro fajne to może kiedyś wrzucę drugą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,Mackie..mam pytanie..możecie zrobić "chat by sobie ściągnąć na bloga? I fajnie by było jakby te "liczniki" były nie tylko do zrobienia samemu ale też odrazu do ściągnięcia..bardzo prosze :-)

      Usuń
    2. Chat można ściągnąć na stronie chatango :P A liczniki przecież można wybrać z dostępnych wzorów :P

      Usuń
  2. Właśnie sprawdziłem wszystkie 3 wydania, na wszystkich przeglądarkach - działa. Może nie działało tylko chwilowo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdziłem u siebie - działa, na wszystkich przeglądarkach. Być może zmieniłaś coś z kodem, jeśli nie, i jeśli nadal Ci nie działa, podaj prosze link do swojego profilu gdzie Ci to nie działa, wtedy zbadam sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mozesz mi pomoc? nie mam talentu do takich rzeczy. probuje to powiekszyc ale mi nie wychodzi. pisze na zewnatrz tego linku teczy ale nie moze mi wiekszy tekst wejsc why?

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj linka do profilu to zaradzimy:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja strona jest najlepsza!Thank You :-**

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie czy nie można tego teksu powiększyć bo jak wstawiłam na profil był jak mrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Można - wstaw przed nim kod z generatora napisów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej to fajne ... a mógłbyś zrobić żeby można było zmienić czcionkę ??? na większą lub mniejszą??

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie działa na moim blogu . :<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie działa :( http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1361568.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Masz super pomysły Mackie! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. A dalo by rade zeby ten napis byl wiekszy
    bo u mnie na stronie on jest bardzo malutki :(:(

    Pozdrawiam Patros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększasz go dając na zewnątrz kod generatora napisów :)

      Usuń
  14. twoja stronka najlepsza wielkie dzieki :***

    OdpowiedzUsuń
  15. mam problem ze wstawieniem na bloga .... pomóż

    OdpowiedzUsuń
  16. Działa *_* Teraz mam kolorowy napisik :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie wiem gdzie ja mam go wkleić wiem że na bloga ale gdzie ?? powie mi ktoś proszeeeee

    OdpowiedzUsuń
  18. cześć mackie, jeśli byś umiał, czy mógłbyś zrobić rysunek w miejscu gdzie jest B na karcie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje. Bardzo się to mi przydało. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość, ze nie działa, to jeszcze mi zniszczyło profilek!

    OdpowiedzUsuń
  21. @Mackie - błagam Cię napraw generator kolorowych napisów oraz tęcza szalona i spokojna bo mi to nie działa w ogóle - wklejam wygenerowany kod i białe literki mam na profilu na zapytaj. Kiedyś wszystko działało, a teraz nie wiem co to się porobiło :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam,że korzystam z dwóch komputerów: jeden ma windows xp SP3, a drugi to windows 7 home premium SP1 - moje przeglądarki to: slimjet browser, google chrome, opera i mozilla firefox.

      Kliknij w mój nick i tam Ci się wyświetli mój profil - byłbym bardzo wdzięczny za pomoc lub ustalenie przyczyny.

      Usuń
  22. hEY JAK NA BLOGU :
    SimpleSite.com
    to zrobić?
    Czyli gdzie jest ten kod?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P