środa, 7 grudnia 2011

Animator obrazków :D

Ho ho ho! Tu święty mikołaj!:D Co prawda w tygodniu całe dnie jestem poza domam i nie mam możliwości nic dodawać, ale nie mogłem nie zorbić prezentu mikołajkowego moim czytelnikom:D A więc macie ode mnie.. ANIMATOR OBRAZKÓW :D działa to tak:


Przesuń myszkę nad obrazek aby obejrzeć historyjkę z danbo:D

To taka mała alternatywa dla zmieniających się obrazków, jeśli akurat chcecie przedstawić coś co ma związek ze sobą... Myślę że to nie wielki acz miły dodatek:)


Poniżej wklej linki/kody/adresy obrazków. Jeżeli nie wiesz jak je uzyskać, instrukcja jest tutaj: KLIK!





Wielkość obrazka:

Kliknij tu i skopiuj! >>>

34 komentarze:

  1. jesteś mistrzem rządzisz ale to już ci mówiłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię . ! jesteś najlepszy + super blog

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem spoko ale dość podobne do zmieniających sie obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zapytaj.onet.pl/mackiowy-klub
    założyłam klub na twoją cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bajery zgapiły :D
    Gartuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe dzięki Danio, nawet ma oprawę graficzną..:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym to się różni od zmieniających się obrazków ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmianiające obrazki lecą cały czas, i przez to nie da się pokazać żadnego ciągu, a tutaj ciąg zdjęć pokazuje się na życzenie:P Poza tym są różnice techniczne (np. mniej spowalnia profil) ale o tym chyba nie ma sensu sie rozwodzicXD

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie ma kodu jeśli dodałam kody zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mam zmieniające się obarzki na profilu to to powinno działac ? Bo mi obrazki stoją w miejscu ....

    OdpowiedzUsuń
  11. To znaczy : Mam zmeiniające sie obrazki na profilu . Wgrałam to (Animator Obrazków)i Zmieniajace sie obrazki działają A Animator Obrazków Nie ... Dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak chcesz zeby Ci pomoc to daj link do profilu:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie działa to . Nie pojawia się żaden animator . :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazki powinny zadziałać gdy najedzie się myszką. Jeśli nie, podaj link do profilu to spradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie działa pojawia ci się tylko jeden obrazek i nawet jak najeżdżasz na to tą holerną myszką to i tak nie działa......

    OdpowiedzUsuń
  16. (...i napisz jaka przegladarka:P)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety też mam problem, ponieważ na moim profilu pojawia się ostatni obrazek. Niestety, używam Google Chrome, a oto link do mojego profilu: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_754804.html . A tak poza tym świetna strona, bardzo pomocna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie działa! Wklejam kod na profil a tam nic nie ma! Nawet jednego obrazka!

    OdpowiedzUsuń
  19. sara.pl - prosze bez reklam takich, szczegolnie ze dodatek ktory podalas to kopia innego dodatku z mojego bloga : P

    OdpowiedzUsuń
  20. mi nie działa.. nic nie ma ://

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wkleiłam 2 razy ten sam link i wtedy zdjęcie wskoczyło pzd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na profilek :)
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1462297.html
    Może być ? dopiero zrobiony także ;/
    Mimo wszystko zapraszam do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi nie działa jest czarne tło i tyle , a jak jeszcze raz próbowałam to nic http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1541486.html
    link do mojego profilu

    OdpowiedzUsuń
  24. nie działa link: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1383332.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie działa... Jest tylko jeden obrazek, i wgl się nie rusza... ://
    Link do mojego profilu: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1236544.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej mi to nie działa ;( jest 1 obrazek a dawałam że 5

    Mój profil : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1743289.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. działałoby tylko 3 z 5 Twoich zdjęć nie chcą się otworzyć w ogóle :P Ale jak dłużej przytrzymasz nad tym kursor to sie zmieni zdjęcie na to które działa :P Więc uzyk inych zdjęć albo wgraj te które są na imageshack/tinypic :)

      Usuń
  27. Nie działa! :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety. Jak wchodziłam na ta stronę jakiś rok temu to dało się to zrobić, a teraz nie da się, bo trzeba się zalogować lub zarejestrować.

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak te rzeczy zainstalować ?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P