sobota, 10 grudnia 2011

Powitanie :3


Cześć wszystkim!
Jak już zauważyliście na blogu pojawiła się nowa redaktorka :b.
Trochę spóźniłam się z powitaniem, ale lepiej późno niż wcale.

To ja. :D Na większości profili jestem pod nickiem αśкα ♥,
więc ,co od razu możecie zauważyć, na imię mam Joanna.

Na tym blogu moim zadaniem jest umieszczanie wszelkiej grafiki.
Tym sposobem mogę odciążyć Mackiego, aby mógł się on zająć wszelkiego rodzaju bajerami i generatorami, (które swoją drogą są MEGA!).

Kontakt do mnie :
Zapytaj.onet.pl :
αśкα ♥
Email: niewazne3210@interia.pl
Gadu Gadu: 22629097

Nie będę tutaj pisać co lubię itd; bo jest to po prostu zbędne.
Dla ciekawych dodam, że na chwilę obecną mam 13 lat i chodzę do 1 gim.


Do tych, którzy mnie lubią: Dzięki, to wiele dla mnie znaczy.
Do tych, zdaniem których zaśmiecam bloga: szanuję waszą opinię i nie mam zamiaru obrażać się na żadnych "anonimowych antyfanów"

To tyle Papa! <3

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie dobrze wykonujesz robotę. nie wiem co nie pasuje innym... Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Keep up with the good job XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah! Dobre xD Postaram się xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwczyno jesteś zaje.bista! Według mnie to nawet dobrze, że tu jesteś! Mackie będzie teraz miał więcej czasu, by myśleć na nowymi bajerami na zapytaj : D I pozatym te tła, avatary oraz zdjęcia site models są ...biste, tak poprostu! Oby tak dalej .;D
    __________________________________
    Mam takie pytanko...;D
    Czy mogłabyś dać więcej zdjęć SITE MODELS ZIMĄ?
    BardzOoo... proszę ; D
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A oto mój profilek [ http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1368864.html] na zapytaj na którym wykorzystałam twoje "aracydzieła" .;D
    _____________________________
    Kłania się : иιυиια .♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło иιυиια .♥ :D Profil masz naprawdę świetny, a zdjęć dodam kilka, bo maiałąm taki zamiar od jakiegoś czasu :3

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P