piątek, 2 grudnia 2011

Miły (mam najdzieję:P) apdejt:D

Właśnie wyszła nowa wersja słuchawek na profil:D Co się zmieniło? teraz muzyka zmienia się automatycznie po zakończeniu utworu.. no albo po kliknięciu, jak wcześniej:D Ale co ważniejsze... Są nowe wzory słuchawek!:D

Fajne? Starałem się aby dla każdego było coś miłego (choć wiem że w sumie tak się nie da XD). Poza tym - mam dla was pomysł - te słuchawki można zawieszać też na zdjęciach, np. tak:

Zainteresowani? Zapraszam na stronę z słuchawkami

13 komentarzy:

  1. Ale suuper! Ale jak je powiesić na fotkach? Kody muszą się stykać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam pasują zwykłe czarne, ale pewnie niedługo będę robić remont i będę chciała coś lepszego także dziękuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super boksie ! Mackie ja cb normalnie...kocham za ten blog serio XD
    mam nadzieje że jeszcze dodasz jakies niebieksie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie odkryłam jak zmienić słuchawki na własne moge powiedziec jak mackie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. więc :
    tam gdzie pisze http://visualdesign.net.pl/zapytaj/swfobject/swfobject.js (to pisze przy 1. słuchwace w kodzie) wkleja się link tych słuchawek które sie podobają a link ma być z google grafika cczyli kasuje sie ten 1. link i wkleja się własny np. http://www.walentynki.gsm.pl/images/stories/serce/serce28.gif
    A i ten link nie musi byc do słuchawek ale moze byc tak jak ja dalam w przykładzie np. serce !
    Ps. najlepsze wymiary to 300 x 300 !

    troche to trudno tak wytłumaczyc łatwiej by było z jakims obrazkiem Mackie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a i wygląda to tak :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1272226.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wklejasz obrazek zamiast .../swfobject.js? Chciałbym zobaczyć jak to działa..XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee.. tutaj nie podmieniłaś swfobect.js tylko link "http://iv.pl/...jpg" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no wow :D
    sam tworzysz kod a nie wiesz co do czego haha :D
    nie no zart ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, tylko mnie wprowadziłaś w błąd XD Hmm.. i może dodam taką opcję do słuchawek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jasne jasne :D
    ale dopisz że ja ci dałam pomysła XD
    według mnie to wyglada całkiem cool z innym wzrokiem na tym profilu tej dziewczyny (który jej właśnie robie)

    OdpowiedzUsuń
  12. na moim profilu teraz tez juz jest :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_548955.html

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P