czwartek, 3 listopada 2011

Tęczowe spokojne literki:P

Dziś nie miałem za wiele czasu na tworzenie nowych dodatków, ale i tak coś wam wrzucam :) Zostałem upomniany, że obiecałem kiedyś 2 dodatki i ich jeszcze nie dodałem - no ok, obietnic należy dotrzymywać, więc oto pierwszy z zapomnianych dodatków - spokojne tęczowe literki:D
Wyglądają one tak:




Poniżej dostaniecie kod. Jednak tak jak przy poprzedniej tęczy - nie można tego kopiować w kilka miejsc. Jeśli chcecie więcej - zróbcie kody dla kolejnych:P
Przy okazji - aby powiększyć, kod powiększający dodajemy NA ZEWNĄTRZ całego kodu tęczy, dodatkowo NIE MIESZAMY tęczy z żadnym innym efektem tekstowym... ostrzegał minister zdrowia i opieki nad profilkami:D

EDIT: Dzięki anonimowemu bohaterowi wykryłem błąd w kodzie i naprawiłem to, teraz działa jak powinno:D


Aby użyć kolorków więcej niż 1 raz, wybierz kolejny numer:
Kliknij tu i skopiuj! >>>

26 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci "Anonimowy", błąd naprawiony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej a co zrobić aby było to większe?

    OdpowiedzUsuń
  3. NA ZEWNĄTRZ tego kodu dajesz kod powiększający czcionkę ze stronki http://profilki.blogspot.com/2011/09/kolorowy-tekst.html, tak żeby było:

    < b ...kod powiekszajacy... >
    < b ...kod teczowych literek... >
    TEKST
    < /b>
    < /b>

    OdpowiedzUsuń
  4. ;/ nie dziła szkoda ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. Może masz w środku kodu za dużo, działa Ci to na moim profilu? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super bloga dzięki tobie zrobiłam sobie super profil na zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  7. a zrobisz mzieniające sie wyrazy i takie jakby pojawiające sie obraz np jak to http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_460799.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To wszystko już jest u mnie:D "Zmieniające się napisy" i "Efekt bokeh" w dziale "Bajery":P

    OdpowiedzUsuń
  9. A mam do Cb prośbę; mógłbyś dać mi gotowy kod na te tęczowe literki ale w czcionce Times New Roman(czy jakoś tak) w rozmiarze 24 ? Bo ja nie potrafię tego zmienić... To dasz mi taki kod?

    OdpowiedzUsuń
  10. A podałbyś tutaj po prostu ten kod powiększający? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej a gdzie trzeba wkleić ten kod?

    OdpowiedzUsuń
  12. ej nie działa mi na końcu prof a na początku działa

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez was i te wasze kody.....teraz w ogóle zapytaj.com nie chce mi się włączyć.....wielkie dzięki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mackie jak to zrobić abym cały profil miał zapisany kolorowymi literkami '' tęczowe spokojne literki '' ? - bardzo mi na tym zależy
    więc bardzo Cię proszę pomóż mi . Jak coś to mogę Ci dać link do mojego profilu na zapytaj .

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie wpisuje się ten kody ?
    Nie chodzi mi tylko o ten tylko ogólnie o wszystkie kody na tła i w ogóle ;D Mam z tym problem bo wczoraj założyłam bloga i jeszcze nie do końca ogarniam xdd Proszę o pomoc !
    xoxoxo,
    Julia ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie szybko leci :(
    I nie działają entery, wyświetla się i tak w jednej linijce. Szkoda.

    Mam Mozille, ale chyba na każdej przeglądarce tak jest c;

    Oprócz tego: fajne c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe.. wybacz mi, to jeden z najstarszych dodatkow :P ale moze kiedys go odswieze, wtedy uwzględnie Twoje uwagi :D

      Usuń
  17. Ge-nia-lne ;p Co byśmy bez cb zrobili ^,^

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne ! Nie zamykajcie bloga...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie działa.. Nie ma tęczy. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. @SophiaAnne AnPlay: naprawione, wstaw ponownie i zadziala :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P