piątek, 17 lutego 2012

Wszystkie gotowe wzory powitań graficznych.(51 sztuk)


Blog coraz większy, treści coraz więcej, a więc aby ułatwić Wam szukanie i przedzieranie się przes setki stron - małe zestawienie wszystkich powitań graficznych :D Będą tu trafiać wszystkie nowe kody tego typu, choć jednoczensie za każdym razem pojawią się nowe posty, aby wszyscy byli na bieżąco :D Myślę ze to najwygodniejsze rozwiązanie :D







1. Duży aparat:
2. Mały aparat:
3. Dziewczyna z aparatem:


4.



5.



6.



7.



8.




9.



10.



11.



12. MNIEJSZA WERSJA 4




















13.























14.




















15.






















16.




17.





18.




19.






20.






21.





22.





23.



24.





25.






26.




27.










28.








































29.





















30.




























31.





























32.






























33.
























34.






















35.






















36.


























37.




























38.

























39.




























40.
























41.























42.





43.





44.




























45.







46.






47.







48.







49.











50.









51.\

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie działa mi z kotami i z aparatem z dziewczyną tylko oko mi działa :d mackie zrób coś z tym dam ci link do mojego profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2609138.html

      Usuń
  2. to jest super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Sam., dobry pomysł z takim postem.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest MeGa czadowe!! ^^ Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super zapraszam do mnie --------> http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1256784.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jak by było jeszcze z Harrym Potterem albo Kermitem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogloby też być z jakąś "gwiazdą" ale i tak jest najlepsze Dzieki ci wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze to Z ciasteczkowym potworem i Elmo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dodatek jest supcio ;) Loffam go ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie. ale zwróć uwagę na to,że na zapytaj chłopcy też mają konta, i też chcieliby mieć takie powitanie, więc powinno był więcej dla chłopaków;p no ale spoko .

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaje.bi.ste ale mam pyt. jak chcę zmienić czcionkę tego powitania to jak przemienić kod bo jak wkleję to zmienia się tylko napis np. Mam cię..a chciałabym żeby zmieniło się całe np. Mam cię Mackie.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi pokazuje sie ciagle : WITAJ NIEZNAJOMY ,albo MAM CIE NIEZNAJOMY .
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1668088.html to moj profil . A mam Chrom

    OdpowiedzUsuń
  13. możesz mi zrobić taki z grubsonem i dać linka na moim profilu?
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1271687.html
    mój profil

    OdpowiedzUsuń
  14. haha najlepsze z muchą xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zrobić żeby mieć takie powitanie na profilu

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to zrobić żeby mieć na profilu takie powitania? moj adres:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1680793.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi wyskakuje

    .....
    Darmowy hosting zdjec
    Tutaj mój avatar

    zadnego obrazka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też tak mam. Nie wiem o co chodzi, korzystam z Chroma.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem lαṉα ḋεl ɾεÿ i wzięłam ten drugi od góry z Dambo ;D PS Mam chroma i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy mógłbyś ujawnić jak samemu stworzyć taki kod html ?

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podobają mi się od 1 do 55 :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodasz więcej powitań z oczami?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej, a mogłabyś wymyślić coś związanego z wilkiem? Albo z magicznym wilkiem? Była bym bardzo wdzięczna! :) Z góry dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. podasz trochę z psami????????????????

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi wyskakuje
    Darmowy hosting zdjęć
    żadnego obrazka!!!

    POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. odświeży to ktoś zdjęcia poznikały, nie działa pokazywanie awatarów i nicka

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi kiedyś wszystko działało... Teraz wyskakuję takie coś: http://img31.otofotki.pl/obrazki/nc899_;c.png
    Używam przeglądarki Mozilla Firefox.
    Mój profil: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2001727.html
    Co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mackie, nie pokazuje sie żadne zdjęcie w obiektywie.. co robić / ;c

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest suuuuuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne !!! Zajebiste serio :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P