niedziela, 16 grudnia 2012

Statystyki na zapytaja i blogi/strony :D

Uff, zakończyłem wreszcie prace nad kolejnym dodatkiem :D Chciałem dla was naprawić licznik odwiedzin, bo się resetował.. ale samo naprawianie jest NUUUDNE XD A więc - licznik od dzisiaj będzie nie tylko podliczał ale i tworzył proste statystyki, z których dowiecie się dokładniej jak popularny jest wasz blog lub profil :) Wyglądać to może choćby tak:

Do tego standardowy, wygodny generator, żadnych zbędnych formalności :D W dodatku działać to może niezależnie od licznika - możecie wstawić sam licznik, licznik i jedne lub dwie statystyki lub same statystyki, dzienne lub miesięczne - konfiguracja całkowicie dowolna, zadziała wam to zawsze :D (Ale jakby coś nie zadziałało to piszcie :P)

btw - sprawdzić swoje lub inne statystyki, nawet jeżeli na stronie jest tylko licznik, możecie pod tym adresem: KLIK!


Typ:
:dzień, :miesiąc
Kolor kropek i wypełnienia (kliknij i wybierz):
Kolor tła (kliknij i wybierz):
albo...
Obrazek tła (wklej adres):
Szerokość:

Wysokość:

Kliknij tu i skopiuj! >>>


31 komentarzy:

  1. Omg ! *.*
    KURAM CIE !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "KURAM"? Tego jeszcze nie słyszałem, ale dzięki XD

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=mvkaijr8n90 :P

      Usuń
    3. refren jest dla ciebie :D

      Usuń
    4. kuram cię bardzo kuram cie dużo . :D

      Usuń
  2. Heej ;D .
    Piszę anonimem, bo zapomniałam hasła do konta xD . Bardzo się cieszę, że zacząłeś często pisać. Ale od kiedy ty piszesz, chyba pozostałe adminki zapomniały o tym, że są adminkami tego bloga. Może więc dodasz kogoś innego/kogoś jeszcze? Ale żeby nie było, że dodają zestawy itp. Tylko np. takie coś jak kiedyś : Sami dodawała kursory, a Aśka dodawała obrazki. Co ty na to? Uff, ale się napisałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chetnie.. tylko najpierw proszę znajdź mi takie osoby XD bo ze świecą takich zdolnych szukać :P

      Usuń
  3. Mam proźbę...Czy możesz mi znaleźć,zrobić lub podać fajne blogi/strony z gadżetami na tego bloga?
    http://watahaniezlomnejnadziei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest blog z gadżetami XD I nie wiem jakie gadżety pasują na Twoją akurat stronę, to osoba tworząca swoją stronę decyduje co tam pasuje :P Ale jeśli masz jakiś pomysł to możesz go podać i być może zrealizuję :)

      Usuń
  4. nie działa mi na profilu i nie mogę tu ustawić koloru nie ma palety barw na profilki

    mam firefox17.01 na XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj adres do profilu :P

      Usuń
    2. prosze zapytaj.onet.pl/Profile/user_617934.html

      Usuń
    3. Przecież kod nie jest cały, część została niecnie usunięta XD to sie nie dziw :P

      Usuń
    4. a palety czemu nie mam? Panie?

      Usuń
    5. Nie wiem, jakieś dziwne blokady, antywirusy, coś? Mi na FF działa pięknie :P

      Usuń
    6. AV i FireWall to nie to zrobię reset wewnątrz bo przesjścię na ver. Beta nic nie dało :( a potem sprawdzę klony FF

      Usuń
    7. Jest problem był w uszkodzonym profilu RESET rozwiązał problem :)))

      Usuń
  5. u mnie na bloga na stronie blogger to nie wchodzi jak to się dodaje pomóżcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś dodać w widżecie "javascript/HTML", jeżeli tak właśnie dodałaś i nie działa to podaj adres bloga, zbadam sprawę :)

      Usuń
  6. Czy paleta barw jest na JS oparta bo nie mam jej jak anomim w FF (aktualne) i LinuxMint i nie mogę wytworzyć koda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pisze w polu Kod na profilek! ? ciągle

      nie mam czasu instalować przeglądarki z Menedżera oprogramowania

      Usuń
    2. Tak, na JS, zresztą FF nie obsługuje wbudowanego wybierania kolorów, jako jedyna przeglądarka :P Ale masz tu wzór jak chcesz: http://pastebin.com/raw.php?i=5gzVzKBN - możesz zmienić HEX kolorów, szerokość, wysokość :)

      Usuń
  7. A kiedy będzie coś takiego jak na bajery.net że widać kto wchodził na twój profil, ale może jakoś ulepszone?

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety, na ten momenta nie, może późneij coś takiego wymyślę :D

      Usuń
  9. Mam czarne tło, więc nie widać cyfr, da się jakoś zmienić ich kolor, czy muszę zrobić inne tło? http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1821500.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog


    zapraszam do siebie


    StrefaKulturalnejJazdy.pl

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P