sobota, 3 grudnia 2011

GENERATOR POWITAŃ GRAFICZNYCH! :D

Po absolutnym hicie zapytaja - POWITANIACH GRAFICZNYCH (efekcie lustrzanki) przyszedł czas na coś zupełnie nowego - GENERATOR POWITAŃ GRAFICZNYCH!:D Teraz nie ogranicza was parę wybranych przeze mnie obrazków - teraz możecie powitać gościa jak tylko zechhcecie!:D Przykład:

Fajne?:D Dużo się napracowałem aby wszystko było maksymalnie łatwe w użyciu, wszystko ustawiacie nie liczbami ale przesuwając ręcznie:D A więc... wyobraźnia w ruch i do dzieła!:D

Wprowadź adres obrazka:

65 komentarzy:

  1. może to głupie pytanie ale jak to zrobić przekopiowałam ten obrazek na przykładzie dałam jakiś napis i dałam na profilek a tak pisłao to co miało i i pisało przepudruj nosek Mackie jak to yrobi yebz bzo inacyej chodyi o to yrbz bz tak odwidyajcz uztkownik a nie twj obrayek y napisem Mackie

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknij lewy ctrl+shift i napisz jeszcze raz, bo czegoś takiego nie da się przeczytać, wybacz:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ogólnie, jesli dobrze zrozumiałem - wstaw własny obrazek a nie ten z podglądu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie xD tylko moze napisz zamiast wprowadź obrazek "wprowadź adres obrazka" ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ℓυвιє♥¢ιαѕткα♥4 grudnia 2011 11:26

    ja sobie zrobiłam z ciasteczkowym potworem ^^

    Mackie rób wiecej nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ℓυвιє♥¢ιαѕткα♥4 grudnia 2011 11:27

    ej ale mi to jakos nie wyszło ;/

    dobra mam to zdjecie ale jak ja wchodze na swój profil to nie widać mojego avatara ani nicku ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie używasz przypadkiem IE? jeśli nie to daj link do profilu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by było jakbyś dodał coś do przesuwania tego okienka z avatarem bo tak to mi do żadnego obrazka nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okienko z avatarem przesuwasz klikając i ciągnąc je myszką..XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam teraz zobaczyłam że już można ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. xD
    jak jej robiłam prof : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1358716.html
    dałam ten obrazek : http://2.bp.blogspot.com/-1x0i6uTrxF8/Te2Z1oREbwI/AAAAAAAABEA/24k6e81hYsU/s1600/Run_Danbo_Run__________________by_Yuffie2900.jpg i napisałam wiem kim jesteś i zaraz cb dorwę xD

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego jak chce wstawić na profilek to mi się nie pokazuje nick gościa ani jego odbicie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Może masz IE/inną dziwną/starą przeglądarkę? może wgrywasz zdjęcie które jest zastrzeżone? Może masz na profilu jakiś dziwny dodatek z innej strony psujący wszystko? Bez linku do profilu i okreslenia w czym blad moge tylko gdybac:P szczegolnie że z tego co widzę to raczej wszystkim działa:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Google Chrome.
    Nie działa tylko avatar, nic się nie pojawia tylko obrazek i napis...

    OdpowiedzUsuń
  15. No ok, to daj link do profilu:P

    OdpowiedzUsuń
  16. czy da się zrobić aby bylo tak jak jest avatar to aby było 2x bo chcem sobie zrobic oczy a da się tylko jeden awatar goscia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe. Wzięłam z tego bloga kilka napisów. A ten numer jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też mam Google Chrome i mi działa .

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogę wprowadzić adressu wpisuję go wpisuję no i nic ciągle napis BŁĄD

    OdpowiedzUsuń
  20. A jaką masz przeglądarkę? moze zdjecie jest zablokowane przed wgrywaniem?:P

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak zrobić takie okienka gdzie ty np. masz kod?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne , jesteś z każdym dniem coraz lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi pisze BŁĄD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie probujesz wlozyc zdjecie ktore jest zablokowane przed wstawianiem :P

      Usuń
  24. Przydały by się kształty np . serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak wkleiłam ten kod na profil i zobaczyłam że fotka jest ale nie ma mojego avatara help

    OdpowiedzUsuń
  26. no ale u mnie ciągle pisze mam cię ognistymi literami !

    OdpowiedzUsuń
  27. no a gdzie jest kod do skopiowania ?

    OdpowiedzUsuń
  28. yyy ten da rade zrobic aby podpis pod powitankiem byl w innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generator napisow, kopiujesz kod ktory obejmuje wszystko w dol i wkleasz go nad powitanie:)

      Usuń
    2. ale mi cvhodzi tylko o podpis pod powitaniem Mam cie nik goscia

      Usuń
    3. Wlasnie o tym mowie :P

      Usuń
  29. Czemu pisze mi ,,BŁĄD,, ???

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego pisze witaj nieznajomy a nie witaj mackie ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mackie ale w moim klubie jest zdjęcie i nie ma avatara a napis jest taki witam w moim klubie (i nie pisze kto) HELP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie rzeczy nie dzialaja w klubach, zapytaj na to nie zezwala:P

      Usuń
  32. Jakie zajefajne:D polecam,a w robieniu tego i wklejaniu jest łatwo:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. A i coś jeszcze(jestem tą co pisała że dodatek jest zajefajny) macie link do mojego profilu na zapytaj: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1450900.html naprawdę super mi wyszedł, dzięki tej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. dlaczego gdy robię tło wyświetla mi się tylko połowa tego kolorowego kółka oraz połowa tła . Czy mam za mały ekran ??

    OdpowiedzUsuń
  35. to do powyższego komentarza jeszcze
    mam przeglądarke opere

    OdpowiedzUsuń
  36. mi tam to sie niepodoba

    OdpowiedzUsuń
  37. yy wyświetla sie twoj avek i : Uśmiechnij się _nick_gościa . <--- dokładnie to -,-

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie gdyby tylko się dało ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki.!! Jesteś bisty.!! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Siemka. Mam do Ciebie prośbę. Czy mógłbyś zrobić lustrzane odbicie avka , ale w szybie samochodu ? Bo zauważyłam , że wszystkie odbicia robisz z Site Models :D
    A ze mnie taka ciemna masa troszkę jest :( http://profilki.blogspot.com/2011/11/nowe-powitania-graficzne-efekt.html
    Będę bardzo wdzięczna,gdybyś to zrobił. To mój profil na zapytaj
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1398042.html
    Z góry dziękuję.
    Samochodziara

    OdpowiedzUsuń
  41. To jest świetne. Korzystam z tego i Qmpeli też zrobiłam jedno powitanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zrobiłam wszystko działa ale nie piszę ani linku tylko "nieznajomy" ani nie widać avatara. :( Używam Chroma. Co robić?



    Link do profilu: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1579228.html

    OdpowiedzUsuń
  43. nie ogarniam , jaki ,,adres obrazka i kod obrazka " ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zrobić żeby było widać jego nick ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Eh .. Za każdym razem kiedy kopiuję adres URL wychodzi mi obrazek iv.pl itd. :c

    OdpowiedzUsuń
  46. A o co chodzi z tymi obrazkami ,,iv.pl, darmowy hosting zdjęć"?
    One są wszędzie, a ja nie mam pojęcia co z nimi robić!
    Rozumiem, że mają tam być jakieś przedstawienia dodatków, ale jak je zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  47. Heh, Kyouraku ^^ Super sprawa, pochwalę się moim:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_348135.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, fajne wykorzystanie dodatku, chociaż kurcze, anime nie kojarzę XD i koteł fajny XD

      Usuń
    2. Darker than Black, moje ulubione ^^

      Usuń
    3. hmm, wygląda ciekawie, ale czas na wszystkie ciekawe anime to ja będe miał chyba na emeryturze XD

      Usuń
  48. Może to głupie pytanie ale czy wszystkie te bajery działają też na pingerze ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Dałoby się zrobić coś takiego, ale dla Blogger'a? :D

    OdpowiedzUsuń
  50. @jackson2001: blogger niestety nie dostarcza takich informacji, jaki user wszedl :P

    OdpowiedzUsuń
  51. motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P