niedziela, 20 listopada 2011

Słuchawki na profilu! O.o v1.2

Ehh, cały dzień zarwany, mój profil spalony, ale wreszcie jest!:D Nie będę dużo mówił bo nie mam siły, macie tu prezentacje, ona mówi wszystko:


Albo.. nie wszystko, jest jeszcze coś.. można tu wgrać kilka utworów, i zmieniać je kliknięciem na słuchawki!:D Co wy na to?:D

Dziś już więcej nie zrobię, ale jeśli wam się to spodoba, wstawię później jeszcze inne wzory takich słuchawek:)

AKTUALIZACJA:
Coś tam poprawiłem, może zadziała ale ogólnie nie mam za bardzo pomysłu, na wszystkich dostępnych mi komputerach działa a nikt o takiej godzinie mi nie pomoże:D A jeśli działa to dodałem wersję drugą, słuchawki które po prostu wstawia się w dowolnym miejscu na profilu, a nie zawiesza, zgodnie z życzeniem pewnej czytelniczki:P Mam szczerą, głęboką nadzieję że zadziała... jeśli nie to będę się kolejne noce męczył:D

AKTUALIZACJA2:
A więc dopieściłem jeszcze parę spraw, między innymi dzięki temu że przyuważyłem moje słuchawki zamieszczone u kogoś na profilu, i tam też je naprawiłem, młotkiem i śrubokrętem.. tym pierwszym bardziej..:D W każdym razie teraz powinno działać nawet na IE, jeśli nie działa - proszę opiszcie problem i dajcie linka do profilu na którym są problemy:)

AKTUALIZACJA3:
Podczas snu wpadłem na genialny pomysł jak to ostatecznie naprawićXD działa wam teraz, pokazuje się kod?:)

OGŁASZAM PEŁNĄ WERSJĘ (v1.00) XD

UPDATEv 1.01: naprawiłem problem z nowymi linkami na youtuba (zauważyliście że teraz to jest czasem youtu.be ?:D)

UPDATEv 1.1: Teraz piosenki przewijają się po zakończeniu, poza tym dodałem 5 nowych wzorów:D

UPDATEv 1.2: Można stworzyć własny wzór słuchawek (pomysł by Danio:D)


Poniżej wklej kolejne linki do muzyki na YT:



Losowo?

Kliknij tu i skopiuj! >>> UWAGA! ten kod trzeba wstawić ZARAZ PRZED TŁEM, tak żeby nie było między nimi ŻADNEJ PUSTEJ LINII!"


Wersja 2:

Kliknij tu i skopiuj! >>>

Kolejne wersje:

1 >>>
2 >>>
3 >>>
4 >>>
5 >>>


Zamówienia:

1 >>>
2 Na górze >>>
2 W środku >>>
3 >>>
4 >>>
5 >>>


Własny wzór:
Wklej adres obrazka:
Obrazek zachodzący na tło/zdjęcie >>>
Obrazek leżący sobie spokojnie >>>

157 komentarzy:

  1. Boski ty jesteś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie ! Dzięki ! Kocham Cie !!!!! ( Nie dosłownie : D )

      Usuń
    2. Nie działa :( Są na profilu słuchawki, ale nie ma muzyki :<

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hehe dziękuję, nie przeczę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tylko lepsze wzory mogły by być:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to serioooooo ♥♥♥
    ty to zawsze masz nowe pomysły jesteś genialny ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra mi też nie działa ale ogólnie fajne : P
    tylko jak bedziesz miał czas to polepsz to żeby było mnijesze i żeby mogło być w środku iżeby działalo Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sie pojawia ten link bo mi nie chce wyjśc :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jak dokladnie nie dziala? kod nie pokazuje sie na blogu, sluchawki nie pokazuja sie na zapytaju, muzyka nie gra, muzyka sie nie zmienia? napiszcie dokladnie to wieczorem szybko to naprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka nie gra ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ni pokazuje mi sie lik :( buuu

    OdpowiedzUsuń
  11. Znaczy nie wychodzi Ci na blogu kod czy co się nie pokazuje?:P I czy tak jest nadal? Bo znów poprawiałem..:P

    OdpowiedzUsuń
  12. gdy jest to Poniżej wklej kolejne linki do muzyki na YT:
    wkleiłam tam 4 piosenki linki tych piosenek i jest to Kliknij tu i skopiuj! i tam się to nie pojawia ; (

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko pisze kod na profilek i dupa ; ( to mam wkleić ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok, dziekuje, juz wiem w czym problem, wieczorem bede mial dostep do sprzetu to naprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie wchodzi muzyka i wgl. jak już czasmai wchodzi to się nie chce zmienic !

    OdpowiedzUsuń
  16. Weź działa mi tylko 1. piosenka a jak klikam żeby sie zmieniło nic ! Popraw to !!

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko nie krzycz:P powiedz jakiej przegladarki uzywasz, daj link do profilu i zostaw tam sluchawki, to zbadam i naprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hah ^^
    Google Chrome ♥
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_548955.html
    a i mam pytanie jak zrobiłaś że na blogu jak piszesz ten kod to jest takie białe coś tam ??
    Może nie zrozumiesz dokładnie ale mam nadzieje ze tak : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaje*isty jest ten dodatek.
    Kocham Cię za niego <333
    Czegoś mi właśnie u góry brakowało a teraz wreszcie jest git!

    Nie chciał mi się link pokazać ale kliknęłam kilka razy w prawą strzałkę na klawiaturze i się pojawiło : D
    Inteligentnie to wyjaśniłam XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nad tym posiedzę po nocy ale nie mam zielonego pojęcia czemu kod nie wchodzi.. wiem tylko że ParamoreLover jest genialna bo obeszła błąd którego ja nie ogarniam:D

    OdpowiedzUsuń
  21. no fajnie by było gdyby mi sie muzyka odtwarzałą

    OdpowiedzUsuń
  22. Ehh jeśli chcesz żeby Ci się odtwarzała - podaj swój profil, do tego najlepiej kod ktory wstawiasz, wtedy bede mogl naprawic:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś super ;)
    Tylko...Co zrobić by ta słuchawka nie była pośrodku tylko na lewym boku? xd
    Luna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tego co wiedziałem słuchawka wchodzi na środek kiedy nie jest NA SAMYM POCZĄTKU profilu, tylko jest przed nią tło:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny dodatek, mi wszystko działa :)
    Rebellisch

    OdpowiedzUsuń
  26. to wreście DZIAŁA JESTES BOSKI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe dziękuję, dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  28. ♥ona♥ to robiła ? Jeśli tak to gratuluje wkońcu coś fajnego zrobiłaś .. : D

    OdpowiedzUsuń
  29. A gdzie jest tak napisane?:P Ja to robiłem, ♥ona♥ zrobiła 1 avatary, 1 tapetki i rysowanie:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Aha ... Nie zauważyłam . Przepraszam . : /

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie rozumiem ... Jak możesz być aż tak zajebisty ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja mam ustawić tą muzykę żeby mi działała??!!
    A tak to super blog !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Normalnie.. podaj link do profilu to powiem Ci co jest nie tak:P

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne to jeest . ; d
    ale chyba bardziej polecam tą 1-wszą wersjęę . ; ]
    ale i tak; są zarombistee . ! ; d

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo aloe gdzie kliknąć żeby zmienić piosenke ? pliss odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  36. Na słuchawkę jeśli się nie mylę trzeba kliknąć. To się trochę ładuje - mniej - więcej tyle co filmiki z YouTube, z którego są wrzucane ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. no tak youtu.be :D
    wgl. wiesz co ten youtube to coraz bardziej skichany... prawie wszystkie filmiki jak chcesz je umieścić na jakiś stronach to pisze że youtube nie pozwolił na oglądanie tego filmu. Jeżeli chcesz oglądnij film na serwisie youtube.
    no weź to przesada ! ale no lepszy jest od wrzuty a tak to nie ma lepszych stron z muzyka !

    OdpowiedzUsuń
  38. No niestety - za muzyką stoją wielkie pieniądze, umowy, korporacje prawnicze, miliony reklam na YT... tak to wszystko działa, nie ma tu miejsca na robienie czegokolwiek dla ludzi..

    No ale powiem Ci że kiedy ja byłem małym dzieckiem to jedynym sposobem na muzykę było przegrywanie kaset magnetofonowych od znajomych.. więc i tak jest lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  39. heeh kiedy ty byłeś mały to były czasy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ahm dobra mozna powiedziec że jestem inna xD
    właśnie odkryłam jak zmienić słuchawki na własne :D moge powiedziec mackie ???

    OdpowiedzUsuń
  41. to ahm dobra mozna powiedziec że jestem inna xD miało byc napisane gdzie indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  42. yyy... :/ dlaczego nr. 4 leży ???

    OdpowiedzUsuń
  43. Bo są niektórzy, którzy wolą słuchawki nie założone a leżące:P

    OdpowiedzUsuń
  44. E, a u mnie, po kliknięciu, noc się, nie dzieje, a, miało, się zmieniać. :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Może druga piosenka jest jakaś nie teges?:P Zmień utwory troche, a jesli ciagle bedzie to samo - daj link do profilu to zbadam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pytanie ... nie da sie jakoś zatrzymać na profilku tej muzyczki klikając na słuchawki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Na razie nie da się, choć myślę o wprowadzeniu takiej opcji:P

    OdpowiedzUsuń
  48. Dlaczego te słuchawki tak dziwnie najeżdżają na tło? http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1373676.html

    OdpowiedzUsuń
  49. a mi nie chce otwarzac sie muzyka choc dodałam dwie.Pomocy

    mój profil
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1426607.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie dodawaj w żadnym wypadku dwóch słuchawek:P Teraz widać jakby coś było popsute z kodem, najlepiej dodoaj go jeszcze raz. Jeśli nie zadziała - wklej mi tu cały kod który wklejasz na profil.

    OdpowiedzUsuń
  51. genialne!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ejj .. A jak się robi muzykę z gwiazdką ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  53. Sprawa jest taka - mam 'zmienny' obrazek, chciałabym na nim umieścić muzykę. Wszystko niby okej, lecz obrazek wyświetla się dopiero po najechaniu na taki mały prostokąt informujący o tym, że obrazek się nie załadował, a przed dodaniem muzyki działał, więc to zapewne nie jest kwestia niedziałającego obrazka. :>
    Ogólnie to coś takiego :>

    Dałoby się to jakoś naprawić, czy muszę się pożegnać z tym pomysłem? :>

    OdpowiedzUsuń
  54. muzyka z gwiazdka? wstawiasz jakąś gwiazdkę z neta, typu PNG, do okienka na dole tego posta, tam gdzie obrazke sluchawek:)

    OdpowiedzUsuń
  55. słuchawki niebieskiee! pliiis ; p

    OdpowiedzUsuń
  56. jak ja długo czekałam na słuchawki Beatsy by Dr Dree;P

    zrobisz jeszcze słuchawki Skullcandy w takim wzorze? http://www.onheadphones.com/wp-content/uploads/2011/04/Skullcandy-TI.jpg

    OdpowiedzUsuń
  57. wow. Ale fajne te nowe słuchawki :D
    Mogła bym poprosić, by zamiast był danbo ze słuchawkami, słuchawki we wzorek danbo.

    Z góry dzięki . ;P

    OdpowiedzUsuń
  58. Słuchawki niebieskie, Skullcandy - ok, dopisze:)

    Słuchawki we wzorek danbo - niestety nigdzie takich nie ma, a ja nie tworze nowych ale przerabiam istniejace..:P

    OdpowiedzUsuń
  59. A dlaczego u mnie na profilu słuchawki są po środku, a nie z boku po lewej ?
    Wow.Super.

    OdpowiedzUsuń
  60. łuhuhuhuhu <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  61. heey. Musisz dopracować trochę te słuchawki, bo jak ktoś ma zaokrąglone tło na profilu, to wychodzi głupi efekt. zobacz sam- http://imageshack.us/photo/my-images/839/20111226225156.png/

    OdpowiedzUsuń
  62. hahahah. szmata :D

    OdpowiedzUsuń
  63. cudnie zrobiłeś beatsy <3
    człowieku, kocham Cię normalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystko ok tylko co zrobić żeby te słuchawki były po lewej stronie a nie wchodziły mi na tekst.?

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam na profilku odwiedziny i słuchawki z Kanciastoportego :3
    Supcio ☺

    OdpowiedzUsuń
  66. Normalnie świetne Jesteś Cool a skoro robisz zamówienia to mógł być zrobić takie szare?? ( czarno-białe tym podobne )

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi się odsunęły i nie można zmieniać kliknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja widzę że wszystko ok, może to chwilowy błąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  69. mam prośbę czy mógłbyś dać jakieś jeszcze słuchawki,radio,odtwarzacz mp3 czy coś takiego ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Kod sie nie pokazuje.!
    Żall !

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakoś połowa zapytaja ma to na profilu i wszystkim się pokazuje, więc chyba nie taki żal?:P

    OdpowiedzUsuń
  72. Mackie, czy to jakiś błąd chwilowy?
    Bo wcześniej dodawałam słuchawki i było wszystko okej, a teraz chciałam dodać i dodało się tylko muzyka się nie odtwarza, myślałam, że to chwilowy błąd, ale to już trwa trzy dni, ratuj, potrzebne mi to jest!
    Proszę

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak byś dał rade:
    1) http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/01/12/09/2001120992

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeeeea .
    Ta stronka jest extra, przebija bajery.com ;))
    Skończyłam profil :D
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1505079.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa znaczy bajery.net xd

      Usuń
    2. AnonimowyJan 19, 2012 05:27 AM

      mam pytanie:zrobylby Mackie, albo Ty asko takie sluchawki ale, zeby mozna bylo zatrzymac piosenke? (np. na lewa czesc sluchawki sie wlacza muze, a na prawa czesc wylacza)..pliss

      albo, zeby na ipodzie na strzleczce sie muze puszczlo, a na innym znaku zatrzymywalo. tam miala byc Aska zamist Saku..nwm czemu mi nie napisalo..

      Milena2703

      Usuń
  75. mam pytanie:zrobylby Mackie, albo Ty asko takie sluchawki ale, zeby mozna bylo zatrzymac piosenke? (np. na lewa czesc sluchawki sie wlacza muze, a na prawa czesc wylacza)..pliss

    albo, zeby na ipodzie na strzleczce sie muze puszczlo, a na innym znaku zatrzymywalo...
    Megi ;p

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej!♥ Zrobił/a byś taką mp3 czy mp4 i jak sie klika to się piosenka włącza..?

    Bardzo bym prosiła..

    OdpowiedzUsuń
  77. Za**bbisty miałeś pomysł z tym losowym wybieraniem;)

    OdpowiedzUsuń
  78. to jest super tyle że mi jak naciskam na słuchawki to utwór się nie zmienia a jak się skończy to leci od nowa zamiast zeby leciał kolejny

    OdpowiedzUsuń
  79. jesteś super dzięki tobie mam ładne konto na zapytaj kocham cię jesteś boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Cześć . Mnie jakoś ta słuchawka jest po drugiej stronie :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_484216.html

    OdpowiedzUsuń
  81. A może słuchawki zaczepione po drugiej stronie? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  82. a czy te słuchawki mają wpływ na koszty internetu?

    OdpowiedzUsuń
  83. Ej mogę prosić o słuchawki niebieskie lub różowe w serca?
    bardzo mi na tym zależy...:p

    OdpowiedzUsuń
  84. muzyka nie chce sie zmieniać http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1383332.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Hmm.. Nie działa muzyka ;D .
    Moja Przeglądarka to Mozilla ; )

    OdpowiedzUsuń
  86. Muzyka leci w kółko ta sama , a dodałam 5 !
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1227724.html
    Mozilla Firefox

    OdpowiedzUsuń
  87. Ehhh jeżeli wam coś nie działa, to dla tego że YT nie zezwala na wstawaianie akurat tych piosenek które chcecie wstawić - wstawcie innej :P

    OdpowiedzUsuń
  88. ja już z 4 razy kopiowałam inne pliki z YT i tylko pierwsza działała ;[ i co?

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Kiedy wklejam to na mój profil to na środku profilu się słuchawki pojawiają :( link do profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1494220.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o przecież zrobiłaś tło zapytajowe na jakiejs marnej stronie, to sie nie dziw ze nie dziala;/ zrob normalnie, na generatorze profilkow z tej strony :)

      Usuń
  91. GENIUSZ JESTEŚ!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. A może dasz jakieś słuchawki z dambo albo jeszcze jakieś czarne??

    OdpowiedzUsuń
  93. ej a co mam zrobic w okienku kliknij tu i skopiuj

    OdpowiedzUsuń
  94. jesteś boski jesteś ekstra!!! dzięki działa mi i jest to ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  95. Jesteś świetny!.
    Wielkie dzieki.Nie wiem jak ty to robisz ale wymiatasz!.Te słuchawki są BOSKIE!.Jesteś fenomenalny.Jak robię profile to korzystam tylko z twojej strony.No i ewentualnie z Tinypica (żeby dodać gify i obrazki).Ale jesteś bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
  96. Hahahaha wzięłam se szmatę

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo bym prosiła żebyś zrobiła słuchawki ze zmierzchu bo kocham ten film ; ) A , propo wszystko jest super ; ****

    OdpowiedzUsuń
  98. Jest coś takiego że np. Głośniki do muzyki

    OdpowiedzUsuń
  99. Fajne słuchawki, ale nie leci mi muzyka :(((
    Mój profil: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1044747.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, moja przeglądarka to Firefox

      Usuń
  100. hejka. Mam słuchawki (a dokładnie szmatkę) ale mi nie działa muzyka http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1654778.html
    moja przeglądarka to: Mozilla Firefox

    OdpowiedzUsuń
  101. Wgrany mam własny obrazek i kilka piosenek, ale ciągle leci jedna i ta sama, nie zmieniają sie

    OdpowiedzUsuń
  102. To jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  103. dodałam do listy link z yt i nic! przy słuchawkach w białym porstokącie pisze tylko"script" i tylko tyle. moja przeglądarka do google chrome.
    zuzg13

    OdpowiedzUsuń
  104. Więc mam problem. :)
    Chciałam, by muzyka leciała z ciasteczka. (http://tinypic.com/view.php?pic=ab4b9c&s=6) a ciasteczko było na środku strony.
    I muzyka leci, ale cistko się nie wyświetla, a oprócz niego jest mały kwadracik z jąkąś tam ikonką.
    Jestem na Zapytaju Corvus Corax.
    A i przeglądarka Mozilla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to tak jakby obrazek gryzł się z linkiem, bo jak dałam wersję 3 i zamiast któregoś tam wzoru dałam to ciasteczko, to był ten sam problem.
      + na operze dzieje się to samo, czyli nie wina przeglądarki, aktualizacji itp. ( chyba ) :D

      I link do mojego profilu dokładnie:
      http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_977050.html

      Usuń
  105. Co ja gadam... -,- jak zrobiłam wersję 2, zastąpiłam link wzoru moim i nic.

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie działają mi..
    Są słuchawki ale nie ma muzy

    OdpowiedzUsuń
  107. u mnie też nie ma muzyki, a słuchawki są tak gigantyczne, że wyjeżdżają mi poza szablon Oo

    OdpowiedzUsuń
  108. A czy muzyka wlącza się automatycznie?

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja mam google chrome i mi nie działa a jak już nawet zadziała to 1 piosenka reszta nawet jak klikam to nie chce się właczyć! ;((

    OdpowiedzUsuń
  110. A mi to nie działa . Znaczy muzyka mi nie leci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre piosenki nie działają (YT je blokuje), spróbuj inną wersję lub inną piosenkę :)

      Usuń
  111. Wkleiłam chyba z 10 różnych piosenek bez reklam i ŻADNA nie działała! Co się dzieje? Przeglądarka Mozilla Firefox

    OdpowiedzUsuń
  112. Mi żadna piosenka nie działa a dałam 5 i dały mi się dwie słuchawki . A chciałam tylko jedną tą z SpongeBobem ..

    OdpowiedzUsuń
  113. MI NIE DZIAŁA!!!! DAŁAM 4 UTWORY I NIE DZIAŁA..Słuchawki są i nic poza tym ...chciałam tylko dodać więcej utworów i zrobiłam nowe a przedtem miałam 2 utwory i leciał tylko jeden -_-

    OdpowiedzUsuń
  114. szukałam bez reklam i znalazłam ale nadal nie słyszę muzyki mam wyszukiwarkę Chrome

    OdpowiedzUsuń
  115. mi muzyka nie działa
    link do mojego profila:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1947510.html

    OdpowiedzUsuń
  116. Mi nie działa . słuchawki są ale muzyki nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  117. Zajebiaszcze <3 U mnie wszystko gites majonez, jestem bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  118. czyli trzeba to wypełnić i wkleić w post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przede wszystkim podać klipy które mają grać :) A wkleić można w post (w trybie edycji HTML) albo w gadżet typu javascript/HTML :)

      Usuń
  119. A jak to zrobić na blogu.? Bo ja nie wiem gdzie w tym HTML jest tło...

    OdpowiedzUsuń
  120. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  121. nie zmienia mi się muzyka kiedy kliknę na słuchawki nawet nie leci następna jak ta pierwsza się skończy
    ;(

    OdpowiedzUsuń
  122. nie zmienia mi się muzyka kiedy kliknę na słuchawki nawet nie leci następna jak ta pierwsza się skończy
    ;( http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2165676.html goofle chrome

    OdpowiedzUsuń
  123. HAhahahahahha xD szmatka xd

    OdpowiedzUsuń
  124. Hej można coś zrobić aby nie wyskakiwał czarny kwadrat Yt.
    Normalnie to wyskakuje na każdy profil jaki zajrzę na zapytaj i efektem jest takie coś

    http://pics.tinypic.pl/i/00420/fgnzuqg9s8w4.png


    Kwadrat znika i u każdego muzyka leci.
    sprawdzałam u siebie obie wersje z własnym wzorem i zachowują się identycznie jak te które powszechnie używają inni.

    Problem jest na Chrome, Operze (presto), Firefox
    Mam Windows 7 może coś z nim mam nie tak choć nawet na zapytaj jedna pytała się co jest nie tak z profilem i na rzucie też był kwadrat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem leży w tym:
      <.object type="application/x-shockwave-flash" id="myytplayer" data="http://www.youtube.com/v/W1WzJ8qvZyY?enablejsapi=1&playerapiid=ytplayer&version=3" width="640" height="480" style="position: absolute; left: -3999px;"><.param name="allowScriptAccess" value="always">

      przeglądarka za wolno rozpoznaje że ma przesunąć obiekt w lewą nicość.
      FF Nightly jak i IE nie mają takich problemów.

      kropki na potrzeby ograniczeń bloggera

      Usuń
    2. ie 10 też ma takie problemy z kwadratem z object yt

      Usuń
  125. Dziękuję bardzo! Wykorzystałam pomysł u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  126. a da się zrobić tak bo wstawiłem to na forum że jak przechodzi się z forum na inną strone to muzyka leci od nowa do się zrobić aby leciała jedna cały czas

    OdpowiedzUsuń
  127. nie chce iść jest tylko link a oto link na mój profil prosze mógłbyś zobaczyć co i jak czemu nie chce iść?

    OdpowiedzUsuń
  128. sorry zapomniałam linka http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2386803.html to ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz konto z okresu blokady skryptów nie wstawisz więc tego ani większości dodatków

      Usuń
  129. @Aisha66: na kanale yt jest instrukcja dodawania dodatkow, linki sa z prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  130. poproszę o takie "słuchawki" :D XDDDD https://www.google.pl/search?q=mackie&rlz=1C1FDUM_enPL474PL474&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mqA1U92EN4uV7QbH6oGwDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1175&bih=709#facrc=_&imgdii=_&imgrc=iCjRn6tbAbXyWM%253A%3B_ocpDXC3Sq3skM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.esperanceciviccentre.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F06%252F450.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.esperanceciviccentre.com%252Fvenue-hire%252Faudio-equipment%252F%3B723%3B1148

    OdpowiedzUsuń
  131. nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  132. dobrze wiedzieć, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P