sobota, 19 listopada 2011

Kursorki!:D (513 sztuk)

UWAGA! ten zbiór nie będzie już rozwijany! nowy zbiór kursorów, z możliwością samodzielnego dodawania można znaleźć tutaj: http://profilki.pl/pliki/kursory .

Ostatnio usłyszałem od kogos, że na moim blogu nie ma tylko 1 rzeczy - kursorów:P A więc nadrabiam ten haniebny brak, wrzucając wam 34 starannie wyselekcjonowane, gotowe do wrzucenia na zapytaj kursorki!:D Mniej więcej tak wyglądają niektóre z nich:

Aby zobaczyć kursor, najedźcie na białe pole, aly go ustawić - skopiujcie i wklejcie kod pod tym polem:) Miłej zabawy:D




Oświadczam, że nie jestem autorem ani właścicielem praw do niektórych z użytych tu kursorów, a jedynie korzystam z nich na odpowiednich licencjach.
XD

276 komentarzy:

  1. fajne ale możebyś pokazała jak wyglądają a nie opisała ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz zobaczyć jak to wygląda przesuwając kursor nad białe kwadraty. Działa na wszystkich przeglądarkach poza Operą, bo na Operze w ogóle nie chodzą żadne kursory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja bym zrobiła bez twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałabyś brzydkie, szare, koślawe i smutne jak ogon Kłapouchego kursory?XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie działa ;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie działa.. ale raczej tylko na Operze, i to nie moja wina:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tiaa już mi powiedziałeś na zapytaj xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prośbę-dodalibyście więcej kursorów ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbę o kursor zielonego kryształku (takiego jak z ts3) może kojarzysz ? :D Jak nie to po prostu zielony diament :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A można dodać coś fioletowego ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok, ale chyba nie dzisiaj już:P

    OdpowiedzUsuń
  12. a możesz dodać coś z harrego pottera np lune lovegood ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę wszystko ale kiedy ja znajdę na to czas?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no spoko. tylko żby w ogóle bylo.
    ja bym zrobila tak zebym zapisywala to wszytko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie masz rację, blog staje się coraz popularniejszy i coraz więcej ludzi ma coraz więcej próśb:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za te z ts3 są extra ! A ty jesteś boski ! <3 Kocham twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  17. No, jesteś boski ! < 333

    Uwielbiam cię i twój blog !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. A może jakiś kursor z logo jakiegoś zespołu ? Poproszę i z góry dziękuję ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ugh, tylko że zespoły są różne, trudno będzie trafić w Twoje akurat gusta, ale spróbuje:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do zespołów to mógłbyś dodać coś z Paramore i Guns N' Roses?

    OdpowiedzUsuń
  21. super : D a jak zrobić żeby to było na zapytaj? w sensie co gdzie wkleić i w ogóle ?

    OdpowiedzUsuń
  22. kopiujesz kod pod okienkiem kursora (ctrl+c) i wklejasz w "Edytuj mój profil", najlepiej gdzieś na dole profilu, ale powinno działać gdziekolwiek:D

    OdpowiedzUsuń
  23. możesz dodać jacoba ze zmierzchu wiesz tak jak dodałeś belle :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ok, ok.. ja się tu zaharuje XD

    OdpowiedzUsuń
  25. To nich ci ktoś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam taką wieeeelką prośbę:
    mógłbyś dodać jeszcze kursorek z LMFAO? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A mógłbyś dodać korsorek GWIAZDKA FIOLETOWA. Albo tło na ŚWIĘTA ????? :) xD

    OdpowiedzUsuń
  28. AA! Paramore! AC/DC! + te rockowe! Dzięki, dzięki, dzięki! Ratujesz mi życie przed słitaśnymi kursorkami które niszczą mi wzrok, po prostu jesteś wspaniały! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. :((( szkoda ze ni zrobisz mi z harrego pottera :((((

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mówię że nie zrobię. Ale jest was na tym blogu tysiące, a ja jestem jeden:P Proszę o zamówienia w poście o zamówieniach, to się tym powinienem zająć w ciągu tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ach! dziękuję za LMFAO <3

    OdpowiedzUsuń
  32. BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA LUNE LOVEGOOD

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuje za kursorek z Tom Beck'iem jest możliwe że jedyny na św jak ty je robisz??

    OdpowiedzUsuń
  34. To może teraz jakiś kursor ze Slash'em, Guns N' Roses?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za kursorki foletowe : ****

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieski dodaj więcej piesków!

    OdpowiedzUsuń
  37. http://heavymetalhookers.tumblr.com/post/7507530699/lady-gaga-cursors-for-your-tumblr-blog mogłyby być jeszcze te ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ze strony kursorków nie biorę, tylko rzeczy oryginalne, chyba że chcesz jakiś konkretny stamtąd to stworze podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. poprosze o kursor z Erdogan'em Ataly

    OdpowiedzUsuń
  40. polley diament7 grudnia 2011 19:18

    thx za ac/dc

    OdpowiedzUsuń
  41. polley diamedt siostra7 grudnia 2011 19:20

    a ja pleas o kursorek gotycki i kursory ciemne

    OdpowiedzUsuń
  42. najlepszy blog na świecie < 33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są te kursory! Możesz jeszcze dodać kursor coś z metalu? Pliiis :D

    OdpowiedzUsuń
  44. coś z metalu? może być mosiądz?XD a jak nie to doprecyzuj proszę, "metal" to szerokie pojęcie:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej. Dodałabyś kursory z The Pretty Reckless, Taylor Momsen lub z Sabatonem?
    Bardzo proszę i z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A możesz ze SpongeBobem ? XD

    OdpowiedzUsuń
  47. Sorry, nie zauważyłam, ze SpongeBobem jest XD

    OdpowiedzUsuń
  48. Chwała Twojemu Blogowi <3
    buahahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Me wants kursor with Adele!

    OdpowiedzUsuń
  50. super ;)
    Masz może kursor Rihanny ?

    OdpowiedzUsuń
  51. COŚ ładnego i niebieskiego? ;p lub żółtego ^^
    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  52. Ech... szkoda, że nie ma kursora z Tokio Hotel. :(

    OdpowiedzUsuń
  53. z Justinem Bieberemm? dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  54. w zdaniu ,,Aby zobaczyć kursor, najedźcie na białe pole, aly go ustawić - skopiujcie i wklejcie kod pod tym polem:) Miłej zabawy:D''
    zrbiłeś błąd napisałeś,,aly'' a nie aby

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja adele ! dzięki

    OdpowiedzUsuń
  56. dodasz Justina Biebera ? plis !

    OdpowiedzUsuń
  57. Dopisze go dzis do zamowien, powinien znalezc sie w kolejnej paczce choc to od Aśki zależy bo ona ostatnio się tym zajmuje:)

    OdpowiedzUsuń
  58. zrobisz chomika ?

    OdpowiedzUsuń
  59. nie ma podglądu na ciasteczkowego potwora

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój błąd, poprawiłem, odśwież stronę i już będzie:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Możesz dodac jeszcze Gage Bo jak zauważyłam to jej nie ma ... Szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  62. Albo na przykład w Harrym Potterze to możesz dodac Harego Pottera ;) nie ...

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo dziękuję za TOKIO HOTEL i bliźniaków KAULITZ. Kursor Kaulitz2 to strzał w dziesiątkę. Jestem bardzo wdzięczna.Dobra robota. :) Aga15

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam pytanko. Ostatnio kursory mi działały a dziś nie działa. Wszystko zrobiłam co należy. Usunęłam poprzedni i skopiowałam link do kolejnego. Co jest?

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeśli nadal nie działa to podaj link do profilu i zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
  66. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1369863.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Możecie zrobić kursor z Ewą Farną?

    OdpowiedzUsuń
  68. Pys.iaaczek ;d28 grudnia 2011 18:51

    Hej,mam Google Chrome ;d.
    Włączyłam i pisze :
    Strona internetowa jest niedostępna
    Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera profilki.com.pl trwa zbyt długo. Witryna może być wyłączona lub mogły wystąpić problemy z połączeniem internetowym.

    Mógłbyś powiedzieć o co chodzi . ?
    Tu masz link na profil ;o.Tzn.ostatnio chodziło teraz w ogóle...
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1450086.html

    OdpowiedzUsuń
  69. a jakiś kursorek z donGURALeskiem ? :D
    Logo może być jakieś xD :D
    albo logo DjDziadzior :P
    lub DZIADZIORTV :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Pys.iaaczek ;d - czasem mogą zdarzać się takie problemy, związane ze zbyt duża popularnością bloga, ale to bardzo rzadko i krótko, a i tak popracuję nad tym żeby to w ogóle usunąć:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale jeden jest skopiowany . : /

    OdpowiedzUsuń
  72. Bez obrazy.. ale domo i nyan cat już od paru dobrych miesięcy były na bajerach ..

    OdpowiedzUsuń
  73. a co to "bajery"?XD jesli chodzi Ci o taka smieszna stronke to nie wiem co tam maja, ale robimy to co ludzie zamamwiaja, i robimy to samodzielnie:) Te kursory sa inne, porownaj sama:)

    OdpowiedzUsuń
  74. te same... - , -
    XD

    OdpowiedzUsuń
  75. Dodał byś coś z reggae ?

    OdpowiedzUsuń
  76. mam prośbę - mógłby być kursor z Lay`sami . ?
    Nacia3299 . :D

    OdpowiedzUsuń
  77. a byś mogła dodac takiego chomiczka http://www.google.pl/imgres?q=chomik+syryjski&hl=pl&biw=1244&bih=640&gbv=2&tbm=isch&tbnid=G8EyDoDmaK3AhM:&imgrefurl=http://niespodzianka.pl/presents.php%3Fid%3Ddetail%26p%3D33432&docid=cwA7oj-eo63VkM&imgurl=http://niespodzianka.pl/presents/0124d3401ccb98d770781255370c998f.jpg&w=400&h=352&ei=s5_9TpqHEZGssAbB69wT&zoom=1&iact=hc&vpx=363&vpy=175&dur=8421&hovh=211&hovw=239&tx=160&ty=171&sig=113331681426678247996&page=1&tbnh=131&tbnw=149&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:2,s:0

    OdpowiedzUsuń
  78. Kursory stąd wpiszę na zamówienia, ale na przyszłość - proszę piszcie je w dziale zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
  79. zrób kursorek dla mnie w takim wzorze;)

    proszę;*

    wzór:
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmsbW228QjIlfkaH2PU_lSHjAAZ6yr6MGVvZX2XM9KDBH_6KhBOQ

    OdpowiedzUsuń
  80. jak to dokladnie zrobic zeby dzialalo np. na nk?

    OdpowiedzUsuń
  81. Nk nie przyjmuje takich kodów jak zapytaj czy blogi, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  82. Genialne .. ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Ej,Mackie.Można by było wstawić do kursorów Grubsona? Proszę cię!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ej a można z Katy Perry .?

    OdpowiedzUsuń
  85. Ej Sami można kursorek z grubsonem?piska

    OdpowiedzUsuń
  86. ja mam duuużą prośbę. BRUNO MARS! prrooooszęę. :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Nom Bruno Mars i Johnny Depp, może byc jeszcze candice Accola

    heh

    Ja bym chciała te trzy njakby dało rade i jeszce nick: мяѕ. ѕтυρι∂

    ; D może znajdziesz czas....

    Guśka ; D

    OdpowiedzUsuń
  88. A ja mam prośbę na nick - Mi$ia

    proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Hej a zrobisz z Black Veil Brides ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  90. Kursory muzyka-loga i napisy przestały działać

    OdpowiedzUsuń
  91. Sam Tom Kaulitz!

    OdpowiedzUsuń
  92. Dasz kursoreeek z Green Day i Billie Joe Armstrong
    Dzięki:)
    Jak możesz to jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  93. oooooooo sylwia grzeszczak nie działa mi na profilu!! :(

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie działa mi pokolorowana kredka ! Żaden kursor !

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1088082.html

    To link do profilu na górze , ten kursor jest na górze wklejony w opisie ale nie ma ! Zrób cooś . ;c

    OdpowiedzUsuń
  95. możecie dodać napis :
    girl with dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  96. a moglibyście dodać napis : Green Day ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. Mogłabym prosić o kursor z "Igrzysk śmierci"? Najlepiej z broszką z kosogłosem ;D Ale jakby się nie dało,to może być np. z filmową Katniss :)
    Z góry dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Możesz zrobić Cher Lloyd ? Proszę ! to dla mnie ważne ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  99. A ZROBISZ Z NICKIEM Wiktoria_m2000?????????????????
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  100. zrobisz kursorek z nickiem ♥уσυ ∂α σиє♥ i ♥мαяуŚкα♥?
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  101. A zrobił byś kursor z nickiem SweetFrog?
    Albo: ♥.ѕωєєтfяσg.♥


    Bardzo była bym wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  102. Cześć mam wielką prośbę udało by ci się zrobić kursor ze zdjęciem Kuby Gierszała proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  103. A może dodasz kursor z myszkami?

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten blog jest superr!! <33
    Jakby nie było tego bloga to mój blog był by fuuu...xdd
    Dzięki <33

    OdpowiedzUsuń
  105. jeszcze raz proszę o napis Green Day .♥.

    OdpowiedzUsuń
  106. proszę o kursor 'Angelika ♥' i z owieczką nici ;*

    OdpowiedzUsuń
  107. Dasz napis Raspberry:* czcionką Freestyle Script
    Thx..
    Potrzebuje na wczoraj...!

    OdpowiedzUsuń
  108. proszę czerwona trampkę converse

    OdpowiedzUsuń
  109. Więcej Kaulitzów z 2010/11 roku!
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  110. Można kursor z napisem SelciaKitty <3 ( ale zamiast tego serduszka takie zamalowane na czarno)
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zróbcie nick: 6majka6

    kolor: zielony lub fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  112. a może jakis kursor z reggae? :)

    OdpowiedzUsuń
  113. albo sorry zwykłe WerNata

    OdpowiedzUsuń
  114. тумвαякσωу♥кαρѕєℓєк4 lutego 2012 22:34

    Czy mógł byś mi zrobić kursor z napisem
    ♥łу¢zєк♥тумвαякα♥ ?
    proszę to dla mnie ważne . ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. тумвαякσωу♥кαρѕєℓєк4 lutego 2012 22:35

    koloru najlepiej zielonego taki jak mają kapsle od tymbarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Dodasz Piosenkarkę Bridgit Mendler? plis

    OdpowiedzUsuń
  117. mógłbyś zrobić.. napis alicja bardziej pogrubiony i najlepiej biały ?..

    OdpowiedzUsuń
  118. A mógłbyś zrobić kursor z imieniem Gosia???

    OdpowiedzUsuń
  119. Kiedy dodasz kursor z serduszkami tak jak ty masz.?

    OdpowiedzUsuń
  120. A dodasz Green Day ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. A dodasz pacyfkę? <33
    P.S - Jesteście moimi idolami <3

    OdpowiedzUsuń
  122. Zróbcie nick: 6majka6

    kolor: fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  123. pomocy .
    nie wiem jak dodać kursorek na mój bloog :<

    pomżesz ?
    http://malutkibezbronnyswiat.bloog.pl/

    chchiała bym taki jak Ty ;d
    latające serduszka ♥

    OdpowiedzUsuń
  124. zrobicie mi kursor z napisem .'pozywtywna♥'. ?

    to nie dla mnie tylko dla mojej koleżanki oli:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Najlepszy jest z wowa! Na pewno użyję, bo jestem fanką wowa!

    OdpowiedzUsuń
  126. A moglibyście zrobić kursorek z Guns n' roses? Bardzo ich kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Mackie a zrobisz z imieniem Ola?

    OdpowiedzUsuń
  128. A może jakiś kursor z Rihanną? Np. Rihanna. <3, We Found Love <3, Jakaś podobizna,

    OdpowiedzUsuń
  129. Postarałybyście się o kursor (nawe parę) z System of a down?
    Byłabym wdzięczna...

    OdpowiedzUsuń
  130. Mam prośbę . Mogłabyś/mógłbyś dodać kursor z łapką, ale nie z taką jak tu macie . Ta srebrna jest brzydka . Lapka psa taka czarna jak takie coś : http://iv.pl/images/41894322084260456743.jpg
    Była bym wdzięczna . ; ***********

    OdpowiedzUsuń
  131. мαяισℓкαα . ♥20 lutego 2012 18:28

    skorzystam na pewno
    zapraszać do znajomych na zapytaj nazywam się tak samo

    OdpowiedzUsuń
  132. W jakiej kategori jest breakdance

    OdpowiedzUsuń
  133. fajne tylko mam prośbę jestem fanem bleach więc proszę o kursory z bleach

    OdpowiedzUsuń
  134. zrób jeszcze takiego groźnego psa!

    OdpowiedzUsuń
  135. Prosiłam już kilka razy aby był kursor z napisem jaa1542 , poprosze jeszcze raz .....
    PROSZE o kursor z napistem jaa1542 :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Możesz zrobić nick Rozalia888
    ??
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  137. Łomatko. Znalazłam z Rainbow Dash ZWARIUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  138. LUDZIE GDZIE MAM WKLEIĆ TEN KOD, SZUKAŁAM W GOOGLE I NIGDZIE NIE MA ALBO NIE ROZUMIEM :( POMOCY !

    OdpowiedzUsuń
  139. Hej ;D Zrobisz kursor z napisem "Big Time Rush"? :D Bardzo bym o niego prosiła ;D Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń
  140. wszystko fajnie , tylko dlaczego nie ma innych kolorow? NP Czerwony!:D ( ogolnie to dziala:p )

    OdpowiedzUsuń
  141. Hej zrobisz kursor Z SERCEM ALBO APIS ♥ZAKOCHANA♥ TYLKO NIE DRUGOWANYMI LITERAMI!!!1

    OdpowiedzUsuń
  142. Możecie zrobić kursor z moją nazwą na zapytaj "Queensy" koloru różowego ? Bardzo proszę !

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja bym bardzo prosiła o kursor z moim zapytajowym nickiem.;*

    Mój nick to Monster♥

    OdpowiedzUsuń
  144. A czy można by było robić własne kursory ? xd jak tr\ak to jak ? Proszę o pomoc. Nie moglibyście dać na bloga takiego generatora ?

    OdpowiedzUsuń
  145. a możesz zrobić :
    Wouter De Backer
    Proszeeee !!

    OdpowiedzUsuń
  146. Dało by rade dodać jeszcze kursor z logo One Direction? Bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Możesz dodać imię Paulina ?

    OdpowiedzUsuń
  148. Mozesz dodać imię Laura takimi śmiesznymi literkami jak, np. Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Witam mozecie zrobić napis ( aśka ) w kolorze niebieskim ?
    Fajny blok często z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Mogę prosić o fioletowy kursor z napisem Frędzelek;*

    OdpowiedzUsuń
  151. Pod jakim białym polem???????Po
    mużcie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  152. A zrobiłabyś napis z imieniem '' Klaudia <3 '' .
    Proszę . : ))

    OdpowiedzUsuń
  153. ρσкєя fα¢є ♥5 kwietnia 2012 15:45

    Bardzo fajne kursorki . ;3

    OdpowiedzUsuń
  154. Chcę kursorek z napisem Fragola ;**

    OdpowiedzUsuń
  155. Ejj..
    A gdzie napis : Laura;*
    Proosze .. potrzebuję na bloga . ;<

    OdpowiedzUsuń
  156. Ej Mackie !
    prosze odpowiedz można mieć 2 kursorki czyli pyłek i ten obrazeczek ??

    OdpowiedzUsuń
  157. Mogłabym poprosić o kursor z jackiem danielsem

    OdpowiedzUsuń
  158. Nie nawidzę cię.! -.-
    Wkleiłam kod na profil i mi się zepsuł.! Nie kursor, tylko profil mi się zepsuł.! Zostało tylko powitanie, a reszta (tj. napisy) zniknęła.! Wpisałam wszystko od nowa, ale nie zadziałało.!
    Jeszcze raz. NIE NAWIDZĘ CIĘ.! -.- ;(

    OdpowiedzUsuń
  159. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1236544.html - To mój profil.
    http://zapytaj.onet.pl/Category/007,026/2,19495300,Co_sie_stalo_i_dlaczego_.html - To jest pytanie związane z tym problemem.
    Mam Google Chrome.

    OdpowiedzUsuń
  160. Mógłbyś zrobić w zakładce: Muzyka-> Logo i napisy-> Logo 1D.? :D Bardzo cię o to proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Zrobisz Big Time Rush i logo prosze !!

    OdpowiedzUsuń
  162. kursor z one direction < 3.

    OdpowiedzUsuń
  163. Heej ! Mam wielką próśbę ! Chciałabym byś zrobił kursor z gwiazdką Stardoll [czyli tym znaczkiem].
    Będę bardzo wdzieczna!
    Kikaa11kikaa

    OdpowiedzUsuń
  164. Hey, Mam ooooogromną proźbę, daj więcej różnych dodatków z igrzysk śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  165. Heej ! Mam ogromną prośbę ... Chciałabym kursorki z Władcy Pierścieni i Igrzysk Śmierci :*
    Będę baaaardzo , ale to bardzo wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  166. Gdzie pojawiają się kursory które np ja zrobiłam i udostępniłam dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  167. Marilyn Manson jak nie było, tak nie ma.
    A zamówienia się przecież nie liczą...

    OdpowiedzUsuń
  168. Mógłbyś zrobić kursor z różowym napisem "Barbie ♥" ??? Pliss...

    OdpowiedzUsuń
  169. Mógłbyś zrobić kursor z napisem "♥¢σ∂zιєииιє ιииα♥" pasuje do mojego nicka;) proszęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  170. hej
    mógłbyś proszę dodać kursor z napisem SHINee lub Big Bang ? jako jedna z wielu ich fanek na zapytaj czułabym się wspaniale gdybyś mógł to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  171. Witam! Mam Ogromną prośbę strasznie chciałabym Kursorek z Napisem
    "Two Steps From Hell"
    Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  172. poproszę dambo

    OdpowiedzUsuń
  173. A da radę coś z GreenDay ? :D

    OdpowiedzUsuń
  174. Super kursory.<3

    OdpowiedzUsuń
  175. Zrób ze Skrillexem

    OdpowiedzUsuń
  176. Świetne :D
    Wąsy me gusta xD

    OdpowiedzUsuń
  177. OMG kursory z Nightwish !!! <33 :O
    Dziękuję xD :D

    OdpowiedzUsuń
  178. cos mi nie chodzi gdzie ja mam to wkleic?? na ten niebieski pasek poniżej??:P

    OdpowiedzUsuń
  179. Mógłbyś zrobić kursor z TDA? (tajemnice domu anubisa)

    OdpowiedzUsuń
  180. jak mam to wklejic i co skopiowac jaki kod nie ma kodu

    OdpowiedzUsuń
  181. Zestaw The Beatles : P!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P