piątek, 9 września 2011

GENERATOR NAPISÓW v1.54

Oto prezentuję wam nową wersję, teraz już pełnoprawnego GENERATORA NAPISÓW:D Co doszło? Nowe, lepsze czcionki działające u każdego, efekty tekstowe, większe maksymalne rozmiary tekstu, większe okienko podglądu, możliwość kolorowania okienka podglądu aby lepiej dopasować litery do własnych warunków... To chyba sporo?:D

W dodatku w przyszłości mogę dołożyć jeszcze jakieś czcionki, możecie nawet powiedzieć jakie - możliwe są wszystkie ze tej strony: KLIK!

Efekty są różne, róznie pasują do różnych okoliczności - jeden na ciemniejszym, drugi na jaśniejszym, jedne na mniejszych czcionkach inne na większych... warto próbować:D A, i efekty raczej nie działają pod IE, choć powinny działać tam superczcionki:P

STARE: Jako że na wklejkach kolory nie działają, prezentuje mój pierwszy mechanizm, który pozwala łatwiej kolorować dowolny tekst. Zapraszam:D

UPDATE 1.51: Na prośbę anonimowej użytkowniczki dodałem czcionkę specjalną "Over The Rainbow" (fajna nazwa:D )

UPDATE 1.52: Tym razem na zamówienie czcionka Devonshire:)

UPDATE 1.53: ...i jeszcze jedna - Patrick Hand :D

UPDATE 1.54: naprawa: superczcionki działają już dla opcji WSZYSTKIE teksty PONIŻEJ :D

Pogrub Pochyl Podkreśl
:czcionki podstawowe, :superczcionki:D
Czcionka:
Wielkość:
Po której stronie ma być tekst:
EFEKT:
Tu pojawi się podgląd tekstu.
Kolor tła (tylko w podglądzie):

Kod zmieniający TYLKO TEN tekst:

Kod zmieniający WSZYSTKIE teksty PONIŻEJ:

STARE: Ten skrypt to dopiero początek, zamierzam stworzyć wielki, nowoczesny zbiór dodatków i narzędzi dla zapytaja, jestem otwarty na wszelkie komentarze i sugestie:)

148 komentarzy:

  1. O co chodzi co trzeba zrobić po skopiowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiujesz i kod wklejasz na profil ;D

      Usuń
    2. ale działa:D

      Usuń
    3. Wkleić... -.-

      Usuń
    4. Wklejasz na profil.

      Usuń
    5. TAK....NAPISZCIE TO JESZCZE 96798476759 RAZY. NA PEWNO PRZEZ TE PRAWIE DWA LATA NIE ZCZAIŁ.

      Usuń
    6. Aha po tych 4 latach zaczaiłem :)

      Usuń
    7. Jak z innego kraju zadzwonić do Warszawy telefonem ze znakiem plus (+)?
      Połączenia międzynarodowe do Warszawy ze znakiem plus (+) wykonujemy z następujący sposób:
      1. Wpisujemy numer kierunkowy do Polski (+48).
      2. Wpisujemy numer kierunkowy do Warszawy (22).
      3. Wpisujemy 7-cyfrowy numer abonenta.

      Usuń
  2. Jak już wpiszesz swój tekst i ustawisz opcje, to klikasz na tym okienku z kodem, kopiujesz (ctrl+c), przechodzisz na profilek i tam wklejasz (ctrl+v). I już:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ale mi się nic nie wyświetla jak już dodaje to na bloga..;/

      Usuń
    2. Chciałam wpisać kolorowy tekst na fb.
      Zrobiłam wszystko wg wskazówek; napisałam tekst,wybrałam kolor oraz czy ma być pogrubiony czy pochylony. skopiowałam link , weszłam na fb i znów skopiowałam (tutaj nie wiem czy dobrze zrobiłam) i....nic.
      Powiedzcie (napiszcie co robię zle !!!!

      Usuń
  3. weź dodaj jakieś ciekawe rzeczy na tym blogu bo świeci pustkami i nudą:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba cię coś boli -.-

      Usuń
    2. głupek z Cb

      Usuń
    3. Kolejny wielki anonim który umie komentować tylko na anonie a przyzać sie kim jest to już nie

      Usuń
    4. kocham.żelki :D xD28 stycznia 2013 20:06

      że co przepraszam??!! ty po prostu nie umiesz z tego korzystać!!

      Usuń
    5. kompletnie zgadzam się z ♥♥Hello♥♥ !!!1żeby komentować, oceniać negatywnie trzeba najpiewrw ocenić własne umiejętności i porównać je do umiejętności innych.

      Usuń
  4. Po pierwsze - robienie i aktualizowanie rożnych generatorów to kupa pracy, choć się wydaje że tylko kilka postów..
    A po drugiej powiedz proszę czego oczekujesz to może dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś♥ orginalnego czego nigdzie nie ma i nie można zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwo powiedzieć:D Na razie jest np. niewidzialna muzyka albo kolorowe przyciski muzyki.. tego nie ma nikt inny:P no ale wiem że im więcej tym lepiej, pomyślę o czymś jeszcze oryginalnym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie jest ta niewidzialna muzyka albo kolorowe przyciski muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  8. bez urazy ale takie coś to ja sama zrobiłam wystarczyło zmienić wielkość jak chcesz dam ci linka na profil to zobaczysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mówię że to wiele, ale myślę że większość osób na zapytaju nie zna się na tym i dla nich jest to coś nowego:) Szczególnie że co innego zrobić to samemu, a co innego stworzyć taki generator, nie wymagający żadnych zdolności:P Poza tym chętnie zobaczę w jaki sposób to zrobiłaś:P

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest z bajery
    chociaż nie znam się na takich rzeczach wystarczyło wysokośc i szerokość wpisać 1 i 1

    OdpowiedzUsuń
  11. tu mój profil

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1085965.html

    OdpowiedzUsuń
  12. tak, ale wtedy zostaje kropka, 1x1 pixel, zauwazylas?:) a przy mojej muzyce nie ma kropki:P Na jasnym tle to widać:P

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka kropka ja żadnej kropki nie mam

    OdpowiedzUsuń
  14. ej mam pyt. wiesz kto ma do oddania konto na zapytaj z dużą ilością pkt.?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pewno nie:P Ale może ktoś czytający ten komentarz się zgłosi:P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog....:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięi za wstawienie tego przydało ssię ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej skopiowalam link do tla wkleilam na zapytaj ta gdzie opis noi dziela ale jak teraz edytowac napis na moim proff i zmienic mu kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz poszukaj w tym kodzie który wkleiłaś mojego tekstu, tego który Ci się wypisuje, i zamień go na swój:) a jeśli chcesz zmienić kolor to wejdz na tutaj: http://profilki.blogspot.com/2011/09/kolorowy-tekst.html , stworz kolor, i ten kod który Ci wyjdzie wklej tam gdzie tekst:) uwazaj tylko zeby zmieniajac tekst nie pokasowac kodow tla:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jea, nareszcie wszystkie ciekawe i potrzebne rzeczy w jednym miejscu, jasno i przejrzyście. Nie wiem, czemu inni jeszcze narzekają -.-
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam. Polubiłem tą stronę i dodałem ją do ulubionych na moim blogu http://pamietnik-moich-fantazji.bloog.pl

      Usuń
  21. Dziękuje za komentarz, aż się chce dalej tworzyć dodatki:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie z tym nowym updatem :) Podoba mi się! Super, że ciągle dodajesz coś nowego! Dzięki temu zawsze tu zaglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze się tu coś dzisiaj pojawi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym chciała czcionkę "Over the Rainbow" ; D

    OdpowiedzUsuń
  25. czy mogła bym poprosić o dodanie ...tej drugiej czcionki z tej strony http://www.google.com/webfonts#ChoosePlace:select
    proszę
    chodzi o Devonshire
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodaj Segoe Script, Monotype Corsiva, French Script MT...
    Ale, przecie, i tak, można, w tym kodzie, se napisać, inną czcionkę. :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie czcionki maja to do siebie, ze nie są obsługiwane przez wszystkie systemy operacyjne, dla tego zamiast nich dodalem czcionki google... gdyby byla potrzeba to bym oczywiscie dodal i te, ale widze ze juz jest rozwiazanie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Możesz dodać Patrick Hand?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wzięłam czcionkę na profil ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie Mackie.
    Znalazłam fajne kody na tło jak chcesz to napisz mi na profil na zapytaj.

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1423754.html

    OdpowiedzUsuń
  31. czemu nie chce mi się wkleić ten kod???

    OdpowiedzUsuń
  32. Wkleić? Klikasz w okienko na zapytaju i ctrl+v :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski Mackie,Super Mackie! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mackie a jak zwiększyć rozdzielczość napisu?

    OdpowiedzUsuń
  35. Zwiększyć rozdzielczość? Co przez to rozumiesz?:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ej nie myśleliście, żeby dodać kody na pisanie w komentarzach na profilu inną czcionką, np. Segoe Script?

    @Macke & @αśкα ♥ - Rozpatrzcie moją propozycję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety, w komentarzach nie mamy już władzy, tylko wewnątrz profilu:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Spadacie na szczaw.! ską ja mam skopiowac ten abdziewny napis.! cos ty z tym blogiem zrobił.! Żal.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie widzisz tępy człowieku , że pod spodem pisze skopiuj i wklej ? Zastanów się , a nie wyzywaj . : /

    OdpowiedzUsuń
  40. Mackie, gdy chce powiększyć tekst to wogóle on mi sie nie powiększa ( na profilu ) .

    Powiększam tekst na 64, kopiuje kod, wklejam na profil i wgl on sie nie powiększa. Nie zmienia mi się też " superczcionka ". Czy ja poprostu coś źle robie ?

    ~ Mika

    OdpowiedzUsuń
  41. Może w złym miejscu wstawiasz czy co? podaj link do profilu to zbadam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie , ja wiem czym . Bo jak zmieniasz na profilu rozmiar , to nie działa . Musisz tutaj zmienić .Sama tak mam .
    Nacia3299

    OdpowiedzUsuń
  43. ja bym chciała serdecznie prosić o czcionkę Ruthie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy mogłabym prosić o czcionkę, która znajduje się w Wordzie pod nazwą "Segoe Script"?

    OdpowiedzUsuń
  45. nie działają superczcionki
    jest błąd

    OdpowiedzUsuń
  46. ale wy jwsteście nie mili wiecie ile sie napracował! b. fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi czasem najpierw jest dobra czcionka a potem jak znowu wlaczam profil to jest juz jakas inna napisane! nie wiem czemu!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mam pojęcia, daj adres profilu to zbadam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć.Byłaby możliwość dodania do generatora czcionki Jellyka Love And Passion?:d

    OdpowiedzUsuń
  50. z.a.j.e.b.i.s.t.e ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie działa w komentarzach :(


    Ogólnie to fajne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ej nie działa mi :(
    Znaczy działa ale nie da zmienić się koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Ej , ej cofam too !!

    OdpowiedzUsuń
  54. Mackie, zrób taką czcionkę ℒℴѵℯ

    OdpowiedzUsuń
  55. http://www.identifont.com/samples/itc/Jokerman.gif poproszę taką czcionkę, nazywa się ''Jokerman''

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten napis pod menu nie daje mi wejść w różne rzczy ;-(

    OdpowiedzUsuń
  57. Ej mam problem ponieważ chciałam żeby było większymi literami Siemka i wkleiłam to pod kod z tłem i teraz co pisze mam wielkimi literami. help.!

    OdpowiedzUsuń
  58. To wstaw NAD reszta tekstu ktory ma byc mniejszy kod do mniejszego tekstu, z tego generatora tez :P

    OdpowiedzUsuń
  59. A jak mogę powiększyć tekst??

    OdpowiedzUsuń
  60. Prosiłabym Segoe Script ; ))

    OdpowiedzUsuń
  61. ja zrobiłam napis i wkleiłam na profil a później chciałam na końcu profilu coś napisać, ale nie chciałam żeby to było takie jak ten generator robi Co mam robić???

    OdpowiedzUsuń
  62. PS do anonimowy Feb 23 2012 06 20 AM

    Jestem basiorexio mój profil ( napis na końcu):

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1556948.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Mackie mam problem :(

    gdy dodam ten tekst to potem cały czas piszę tą czcionką i nie mogę tego cofnąć . Co robić ?

    OdpowiedzUsuń
  64. podobny problem jak wyżej !!?!!
    kurde chciałam zmienić trochę wygląd profilu i robię jakiś napis czy jakąś notkę to mi się tak robi że później jak dodaję inne gadżety to
    np: mam wszędzie ten sam kolor i wg coś się chyba sknociło o.o'
    możesz to sprawdzić albo coś z tym zrobić ?
    aa i dzięki wg za twój wysiłek ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Cze. Chciałabym coś zmienić.. Chcę mieć do tego możliwość ustawiania "Literek" na tęczowe. NIE jedno kolorowe.

    Baaardzo prooszęę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Cześć, mam pytanie, jaką czcionka piszę ona na profilu? :http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1522444.html

    Bardzo mi na tym zależy...

    OdpowiedzUsuń
  67. Super to wygląda zapraszam do mnie na howrse:
    karola889

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj Msckie Bardzo bym chciała wiedzieć dlaczego narazie mi twoje dodatki nie działają ? Przepraszam cię jedynie pisz na profilu na www.Zapytaj.pl.com jestem ѕłσdкα кℓαυ∂ια Ale i tak tym się nie przejmuj i tak masz superaśne dodatki tylko że ja je odnawiałam no i teraz nic ;( . Dziękuje Pozdrawiam Serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może podaj adres profilu to bede mogl powiedziec o co chodzi:P

      Usuń
  69. Cześć , jestem new tu ! Znaczy kupiłem sę neta , co to wg jest adres profilu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn zapytaj.onet.pl.... ktore pojawia Ci sie u gory na takim pasku kiedy jestes na swoim profilu:P

      Usuń
  70. Proszę Mackie
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1476261.html

    Jak sam widzisz działa mi tylko tło ! I Badziki z innych stron które usunełam !
    Narazie nic mi po za tym nie działa.
    Przepraszam za błędy i idę nadzieją że się naprawi :)

    Odpowiada :
    ѕłσdкα кℓαυ∂ια

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka nie dziala bo dalas z wrzuty, a to dziala na YT. Moze poza tym zrobilas <3 ? Bo nie mozna:P

      Usuń
  71. Gratuluję Ci Mackie pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. dodasz w super czcionke Comic Sans MS ? plis :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Mackie ja nie dawałam z wrzuty ja wogule i tak z niej nie słucham , to nie było z wrzyty tylko z youtube o tego http://www.youtube.com/?gl=PL&hl=pl
    chyba że zmieniliście na inne ? A Wogule i tak nie chodz o muzykę . Nic mi nie działa tylko tło ale to zwykłe a reszta mi wogólę nie działa !

    Odpowiada :
    ѕłσdкα кℓαυ∂ια

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem jaki błąd robisz, możesz wrzucić kod profilku na pastebin.com i mi wyslac to zbadam :P

      Usuń
  74. Dobra sprubuje ale jak coś to się normalnie podpiszę już słodka klaudia xD

    OdpowiedzUsuń
  75. Działa to na klubach ?;)))

    OdpowiedzUsuń
  76. czego tak jest ze jak skopiuje kod i wkleje na edycje i dam zapisz to nie mam zadnego kodu którgo wczesniej wspisałam tylko ten ? a jak włączy sie profil to wszystko jest zjebae?? niewiem . mozna poprawić to i owo ..

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja poproszę czcionki:
    Sevillana
    Condiment

    :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej, chciałabym żeby tekst był właśnie kolorowy i małych rozmiarów (bez skojarzeń) ale nie na profilu tylko w komentarzu na zapytaj, wklejam i nic, a zamiast zmienionego tekstu pokazuje mi się tylko ten kod z tekstem, ale się tekst nie zmienia. (moja składnia... wiem, ale chyba da się zrozumieć?) Da się zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytaj na to nie zezwala - mozna to obejsc przez GENERATOR NAPISOW GRAFICZNYCH:)

      Usuń
  80. Blog jest ZA JE BIS TY !
    Czekam na więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  81. Hmm to był pierwszy post na blogu?
    A jakieś siemka jakieś przedstawienie bloga?

    OdpowiedzUsuń
  82. Mackie jesteś zaje**sty ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Super.! właśnie o to mi chodziło.! o te ramki , super pomysł.!

    OdpowiedzUsuń
  84. HEJ MAM 10 LAT POMUŻCIE!
    CHODZI MI ŻEBY ZROBIC SOBIE TAKI PROFIL ALBO PODOBNY NA ZAPYTAJ.PL ONET http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1654624.html
    JA KOMPLETNIE NIE UMIEM NIE WIEM MOZE KTOS BY MI ZROBIŁ POMUZCIE

    OdpowiedzUsuń
  85. jak dla mnie to jest głupie :/
    i ktoś w końcu zrobi zestaw z psów proszę chyba już z miesiąc
    a wy nic! błagam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież już dawno był -.- i jest nadal zobacz wpisy i to jest fajne jedyne co jest głupie to ty ;/

      Usuń
  86. Mógłbyś jeszcze dodać tę parę czcionek ?
    Griffy, Emilys Candy, Eater, Ruge Boogie .
    Byłbym bardzo wdzięczny . :)

    OdpowiedzUsuń
  87. jak ja naprrzyklad wpisalem tekst to jak zrobic zeby znalazł sie u mnie na profilu?

    OdpowiedzUsuń
  88. Ej jak to wkleić na profil co mam dokładnie zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  89. Zapraszam do mnie: konkursy-przygotowywania.blogspot.com bardzo podoba mi się twoja strona!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Mógłbyś zrobić tak, żeby kolor tła nie był tylko w podglądzie tylko w profilu też? Super by wyglądał napis z neonem na czarnym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. ciekawe, jak pojawi się więcej takich głosów to na pewno zrobię, a na razie mam ręcę pełne roboty :P

      Usuń
  91. jedna wielka lipa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://www.drzewakrzewy.szlachetne.info/images/lipawarszawska.jpg Podać coś jeszcze? :D

      Usuń
  92. wkleiłam i cała prez. sie usuneła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błąd zapytaja, niezależny od tego co wklejasz, po prostu czasem zapytaj nawala :(

      Usuń
  93. mam pytanie. jak zrobić by ten tekst się poruszał?

    OdpowiedzUsuń
  94. super wypróbowałam ten Anaglyph w okularach i był 3D

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam problem, czcionka ,,Nothing You Could Do" nie chce mi działać. Zamiast niej jest ,,Times New Roman", którą przez dłuższy czas miałam. O co chodzi? http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1821500.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja chciałabym czcionkę ' Chela One ', ' Milonga ' i ' Love Ya Like A Sister ' oraz ' Swanky and Moo Moo '.

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak wklejam na Bloga ten mój tekst, to czcionka mi się wogóle nie zmienia, tylko kolor. Można coś z tym zrobić ??

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej dodaj do Kod zmieniający WSZYSTKIE teksty PONIŻEJ:

    Linijkę JS bo bez niej nie działają superczcionki! na całej stronie / blogu / profilu etc,dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, taki stary dodatek a ja to przeoczyłem! Dzięki :D

      Usuń
    2. a napiszesz w poście update

      UPDATE 1.54: superczcionki dla opcji WSZYSTKIE teksty PONIŻEJ

      Usuń
    3. To nic wielkiego ale ok, zrobione :D

      Usuń
  99. Świetny dodatek :). Szkoda, że nie wszystkie są z Polskimi znakami, ale to nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. no EXTRA !! hje hje ale powaznie super! po tym jak poznałem tajniki tych edytorów mój profil wygląda super,duper,hiper,mega,extra!!

    OdpowiedzUsuń
  101. super! ale jak to dodać na bloga? proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  102. Jest super. Właśnie robie opis klubu i jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  103. Trochę mało czcionek, ale jakoś damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  104. Co znaczy 'kod zmieniający wszystkie teksty poniżej' ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. @Si nia: ze wstawiasz i wszystko co piszesz pod tym kodem bedzie zmienione, ladniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  106. jak wkleic duzy ładny przeźroczysty napis [kolorowy i z efektem] na forum w grze???

    OdpowiedzUsuń
  107. @Karolina S.: jak wrzucasz np na tinypic.com, to oni Ci daja kod do forum gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  108. @Karolina S.: oczywiście mowie o obrazie z nowego generatora napisów graficznych :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Hejka czy bylaby mozliwosc zrobienia takiego generatora jak tecza z tym ze tak by mozna bylo zrobic napis w jednym koloze wybranym samemu z palety kolorow i czy mozna do podstawowych czcionek dolozyc wiecej fajnych a moze jakis generator ruchomych czcionek? mi udalo sie stworzyc na tej stronce ciekawy efekt na czarnym tle ze wyglada jakby napis sam sie pisal wykozystana zostala tecza tylko ze ja bym wolala np kolor nibieski pozdrawiam i prosze o info w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Super ! Na moim blogu robi furorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  111. dodajcie pobieranie jako .png i .jpg czyli jako obrazek (TŁO PRZEZROCZYSTE !)

    OdpowiedzUsuń
  112. It's so beautiful XD

    Dzięki wielkie :3

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P