czwartek, 8 grudnia 2011

AntyRozpychacz v2.5 XD

Skoro nasza nowa redaktorka jest taka aktywna, to i ja coś jeszcze w tygodniu wrzucę, cobyście o mnie nie zapomnieli:D Tyle że nie będzie to tym razem dodatek w sensie "bajer" a raczej mały, pomocny kod:) ANTYROZPYCHACZ pomoże wam, jeśli wasze zdjęcia rozpychają wam profil czy wychodzą na tło, a Wy nie chcecie/ nie umiecie/nie możecie zmieniać tego i wysyłać jeszcze raz:) Tutaj macie pokazane to obrazowo:

Jak to zrobić - banalnie proste - wklejacie poniższy kod na koniec profilu.. i już:D Żadne zdjęcie nigdy więcej nie zepsuje wam profilu!:D



UPDATE v2.0 - teraz antyrozpychacz działa idealnie, co do pixela, ze wszystkimi obrazkami, a nawet... z FILMAMI:D oczywiście tymi z mojego bloga:P

UPDATE v2.5 - a niech wam będzie - teraz naprawia też przesunięty zbyt wielkimi marginesami efekt lustrzanki:D

59 komentarzy:

  1. A jeśli na końcu profilu masz efekt bohek (czy jak to się tam nazywa) to ten kod dajesz przed czy po tym efekcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. a na końcu ma być ten kod czy kod powitania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kod powitania?:P Ten musi być po prostu za wszystkimi zdjęciami, a nie koniecznie na samym koncu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A zrobisz taki kod na filmiki z yt?

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm... ok, myślę że da się coś zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej . Mam prośbę . Wejdziesz na mój profil : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1172890.html
    ?
    w sensie że zobaczysz , pooglądasz , może mam coś zmienic , bo mi się wydaje że tam cos jest żle bo może czegoś brakuje , z pusto jest . ? Możesz mi go ocenić od 1 do 10 ? (np. 6/10)
    Prosze bardzo mi zalezy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i love it very very much ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :** jesteś kochana !
    dzięki tobie wreszcie zrobiłam sobie ładny prfil :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ja uważam, że to jeden z bardziej przydatnych dodatków! Brawo Mackie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dla ciebie zagadke Mackie.
    Dla Ciebie jest pewnie łatwa ale mi zajęło troche czasu.
    Cegła waży kilo i pół cegły. Ile waży cegła?
    XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiem 1,5 kg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 2 jak już coś ,ale okey , jak uważasz :D

      Usuń
  12. Ja bym chciała aby mi to działało na egekt lustrzanki bo wkleiam a to coś nie idzie a z tym właśnie mam problem...!
    efekt lustrzanki wchodzi mi na tło!
    I mam pytanie czy ten "AntyRozpychacz" powinien też dzałać na tą lustrzanke?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, źle αśкα ♥
    Więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Nielogiczne :d
    x = 1 + x/2,
    (1 - 1/2)x = 1,
    x/2 = 1,
    x = 2.
    Może tak? :PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy - jesli piszesz ze nie dziala, pisz tez prosze na jakim profilu, w jakiej sytuacji, na jakiej przegladarce.. sama taka informacja w niczym nie pomaga:P

    OdpowiedzUsuń
  16. link do profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1391389.html

    nie działa :( nie da się wgl wyrównać tych zdjęć : /

    OdpowiedzUsuń
  17. już to zmieniłam i są jednakowego rozmiaru zdjęcia, ale jednak ten kod mi nie wyrównał : /

    OdpowiedzUsuń
  18. CEGŁA WAŻY 1,5 KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 MIAŁAM TO NAWET NA MATMIE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. cegła waży 2 kg . rozrysuj to sobie.......

    OdpowiedzUsuń
  20. mi wgl to nie działaa

    zuzannkaa xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi to podziałało tylko na tej lutrzance, a na zdjęciach nie . O co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest mój profil na zapytaju http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_846562.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Sorki na jednym zdjęciu, bo dodałam następne i na tamto nie wychodziło .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty w ogóle w jakiś dziki sposób te zdjęcia wkładasz, z tymi znaczkami itp..:D włóż tak jak pisze w instrukcje>> obrazki-instrukcja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aśka widać że odpowiedź na to ile waży cegła wzięłaś z innej strony ale nie czepiam się xD Znaczy chodzi mi o równanie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem, wiem, raz działa raz nie, jednym działa innym nie, jak bede mial czas to poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie mi nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam problem z " ostatnio odwiedzili mnie "
    Część była na mym ruchomym tle z cudownym Marilyn'em Manson'em ..
    Jednak wstawiłam mniejszy rozmiar i jest nawet dobrze ;]
    Blog jest świetny. Zaglądam codziennie...
    Miłego dalszego tworzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm . Świetne .. :D .. =3 Dodaj mnie na Zapytaj . Mój nick :♡ ★zωαяισωαиα ємσ ,

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki Ci człowieku! W końcu mam śliczną prezentację!

    OdpowiedzUsuń
  31. тумвαякσωу♥кαρѕєℓєк4 lutego 2012 20:04

    mi też ten antyrozpychacz nie działa nadal mi obrazki wjechały na ramkę o to link na mój profil może coś poradzisz ; http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1534953.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Dodatek ma pewne błędy, ale to nie oznacza że nie można się troszkę kulturalniej tutaj wyrażać :P

      Usuń
  33. Dziękuję ci za wszystko... ! mam teraz świetny profilek ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie działa mi

    OdpowiedzUsuń
  35. Siema u mnie to nie dziala i jak wklejiłam ten kod to jeszcze mi się te pyłek kursor coś popsuł.Powiedz może ja coś źle robię napiszu mnie na profilku http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1541228.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam fajny profil napisz
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1468025.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie działa mi :(

    Mój profil na zapytaj: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1578779.html

    PS.Mam zmieniające się obrazki

    OdpowiedzUsuń
  38. A co mam zrobić aby mi napis nie wychodził?

    OdpowiedzUsuń
  39. Dlaczego Wy tu gadacie o wadze cegły? xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Na blogspocie bedzie działac.? Jak tak to jak to tam dać.? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuje bardzo ... naprawdę ... dziękuje , że przez twoje gów.no usuną mi się profli ... brawa no po prostu dziękuje -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówisz o wyczyszczniu wszystkich kodów to jest to problem losowo zdarzający się niezależnie od tego co piszesz, z winy zapytaja. Żaden dodatek nie miałby zresztą technicznej możliwości usunąć w ten sposób profilu :P

      Usuń
  42. Czy to także działa na blogspot? Pytam się ponieważ wstawiłam ten kod tam, ale obrazki nadal wystają za margines... Jesli chcesz zobaczyc proszę. Daję link do bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na górze masz niebieski obrazek który mówi że to dodatek tylko na zapytaj :P

      Usuń
    2. Aha .. Och .. Przepraszam za kłopot .. A mógłbyś zrobić takie coś na bloga? Czy się nie da .. ?

      Usuń
  43. Mackie, mógłbyś zrobić naliczanie, np. ile zostało dni do świąt, nowego roku, naszych urodzin itp. Pokażę o co mi chodzi http://www.deszczowce.pl/scripts/odliczanie Zrobiłbyś coś takiego? Bardzo bym chciała! Z góry dziękuję i przepraszam za zawracanie głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  44. To znaczy odliczanie

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie działa....Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklejam kod, zapisuje i nie ma kodu i śladu antyrozpychacza...Używaj Mozilli. Kiedyś jakoś zawsze wszystko działało.

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P