sobota, 10 grudnia 2011

Obrazki do spadających obrazków/ efektu bokeh :)

Żebyście nie musieli daleko szukać, mała kolekcja dla Was:D Używacie kopiując adres obrazka pod prawym przyciskiem myszy:P
Wewnątrz posta 16 animowanych obrazków:D


























Chcecie czegoś jeszcze? zapraszam do zamówień:D

Przy okazji - możecie wstawiać kilka z tych efektów w okienkach pod sobą - pojawią się losowe elementy:D No i zupdatowałem efekt bokeh, aby takie rzeczy obsługiwał, i aby dało się go wstawić gdzie chcecie:)

12 komentarzy:

  1. Ekstra!!!
    Dzięki za dodanie tego

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne tylko jak zrobiłam płatki to nie wirowały tylko się zacinały
    ale to jest EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeee ... to dziecinne ... :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Te płatki są specyficzne, najlepiej im dać bez wirowania opcję:P Ale spoko, dzisiaj będzie rozwiązanie..:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziecinne? No trudno, to jestem dziecinny XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Wiesz, mógłbyś napisać jak dodać tło na profil ? Jakoś tego nie rozumiem ... XD A co do obrazków, to genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej mackie a możesz załatwić coś z Justinem Bieberem? Jakieś avki czy coś.. Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mackie myślę, że sam najlepiej dobrze o tymm wiesz, ale błagam, nie rób tego o co ta idiotka prosi

      Usuń
  8. Ale tu nic nie ma ja widzie tylko iv.pl darmowy hosting zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko działa tylko że kiedy naciskam '' Otwórz grafikę w nowej karcie '' to wychodzi taki sam obrazek :( Czyli ten hosting . Mam Google Chrome :( Mackie, proszę pomóż :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh czyli obrazek został usunięty przez wredny darmowy hosting, niestety :(

      Usuń
  10. Mam to samo co anonimowy (ten z 25 maja 2013 21:22) mam Firefoxa >:(

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P