sobota, 3 grudnia 2011

Nabór na redaktorkę;D

Uwaga uwaga:D W związku z rosnącą popularnością bloga ogłaszam nabór na redaktorkę!:D Jest niestety kilka wymogów:P

- minimum 14 lat
- konto na zapytaju bez ostrzeżeń, aktywne, istniejące co najmniej od miesiąca
- jakiekolwiek doświadczenie w blogowaniu
- jakakolwiek znajomość kodów
- samodzielność
- UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO TWORZENIA dodatków/teł/obrazków/profili/tekstów/dźwięków/kursorów (choć jedno z tych:P)
LUB
- UMIEJĘTNOŚĆ wyszukiwania LEGALNYCH treści w internecie, z tzw. DOMENY PUBLICZNEJ :P

- jeżeli nie spełniacie wszystkich tych wymagań naraz - możecie się zgłosić, ale będziecie mieć mniejsze szanse aby się dostać i utrzymać:P

Wiem że to sporo:P ale... ta która zdecyduje się podjąć tego zadania będzie mogła pisać do tysięcy, stanie się znana, sławna i uwielbiana:D podania (najlepiej wraz ze swoimi pracami:P) możecie wysyłać na mój mail :P

24 komentarze:

  1. .[!].Grudziądz.[!]. - Tylko Panie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym spełnija wszystko gdyby nie to ostrzeżenie które dostałam za nic :/ :( -_-

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, zgłaszam się.
    Prowadziłam wcześniej bloga ze zdjęciami(http://inalcanzab.blog.onet.pl/tatuaze,2,ID440587311,DA2011-12-03,n).

    źródła kontaktu:
    Zapytaj: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1055895.html
    GG: 35042425

    OdpowiedzUsuń
  4. @.[!].Grudziądz.[!].
    Nie, nie tylko oczywiście, choć przynajmniej 1 redaktorka by sie tu przydała:P

    @Danio ♥
    Ehh, a bym Cię chętnie przyjął... moderatorzy sąchyba czasem serio niogarnięci;/

    OdpowiedzUsuń
  5. no wiem !!
    ale jak sie tak zastanawiam to nie chce bo sama musisałam se juz załatwić asystentke bo nie moge sie wyrobic z robieniem profili !
    ale i tak dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłeś już kogoś? Bo znalazłam kogoś, kto chyba nie jest tobą na zapytaj. Sam zobacz: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1361676.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ja też chciałabym byś tylko to jedno oszczenienie mi przeszkadza :(
    I że mam 12 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ... Nie znam się zbyt dobrze na blogowaniu , ale założę sobie jakiś blog i potem sam ocenisz . :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc założyłam Bloga . A teraz pytanie , czy mogłabym kopiować kody z twojego bloga ?
    Jeśli się nie zgadzasz to usunę . :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz kopiować generatorów, możesz gotowe kody, o ile za każdym razem dołączysz linka do tego bloga:P

    OdpowiedzUsuń
  11. To tak jak napisałem - w każdym takim poście musi być widoczny link do mojego bloga:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już wiesz mam już bloga. 1. Doświadczenie jest. Mam 15 lat. konto : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1061820.html Znam się.;D Jestem bardzo samodzielna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm ... To ja też się zgłaszam . Ja też mam 15 lat . Niestety . :( Jestem tu od dziś i t założyłam bloga , by się na nim nauczyć , ale jak na jeden dzień to i tak nie źle mi idzie - http://usmiechniety-profil.blogspot.com/ .

    A tu profil - http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_769488.html

    OdpowiedzUsuń
  14. a mogłabym ja ? tylko jedna zła rzecz. - mam 12 lat .
    Ale spróbuję .;d To mój profil :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1079955.html
    obecnie jest w budowie bo zmieniam go na świąteczny .
    Opisz na prof ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. .[!].Grudziądz.[!]. - Aham ; p To Co Taki/Taka Redaktor/ka Robi ??

    OdpowiedzUsuń
  16. .[!].Grudziądz.[!]. Ma możliwość umieszczania postów na blogu, w tym przypadku musi wykazać się jakąś poszukiwaną umiejętnością - robieniem teł, obrazków, avków, prostych dodatków lub umiejętnością wyszukiwania ich w sposób LEGALNY w internecie (czyli trzeba uważnie sprawdzać źródło, żadego kopiowania z czyjegoś bloga czy strony bez wiedzy o tym, czy autor danej np. grafiki na to w ogóle pozwala - nie auor bloga, autor DODATKU).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ale jest pewien problem nie spełniam wszystkich wymagań :
    -Mam 12 latek
    -Poprzednie konto miałam ponad rok ale było nie wypałem więc założyłam nowe !:)
    -mam 4 blogi
    -Znam kody
    -Tak
    -Tak
    -Tak
    aaaa .. mój profil na zapytaj.onet.pl
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1421240.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się zgłaszam!
    Wypełniam wszystkie wymagania ale mam 13lat, choć uważam, że nadaję się do redaktorki twojego bloga.
    To mój profil na zapytaj:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1289104.html
    A to blog, tyle że nie wiem o czym w nim pisać :D : http://szczyptamnie.blogspot.com/

    Całkiem dobrze znam się na html i blogowaniu,na zapytaj robię profile innym użytkownikom, a mój intelekt jest znacznie wyższy niż przeciętnej nastolatki.

    Mogłabym na tym blogu wprowadzić trochę przydatnych do tworzenia profilu zdjęć, avatarów itp.

    Osobiście często wchodzę na twojego bloga, i często spotykam na profilach zapytaj twoje dodatki. Uważam, że są świetne i doceniam to ile pracy w nie włożyłeś.

    OdpowiedzUsuń
  19. W zamówieniach znalazłam bardzo dużo próśb o zdjęcia site models i tła różnego rodzaju. Mogłabym się tym zająć, to by cię troszkę odciążyło.

    OdpowiedzUsuń
  20. 18/19 lat
    - konto na zapytaju bez ostrzeżeń, aktywne, istniejące od miesiąca
    - jakiekolwiek doświadczenie w blogowaniu(niestety w innym serwisie blogowym)
    - samodzielność
    - UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO TWORZENIA dodatków/teł/obrazków/profili/tekstów
    LUB
    - UMIEJĘTNOŚĆ wyszukiwania LEGALNYCH treści w internecie, z tzw. DOMENY PUBLICZNEJ :P

    OdpowiedzUsuń
  21. veva12 - ok, niezle, podaj link do konta na zapytaju i przeslij na maila probki swoich prac/efekty swoich poszukiwan:P

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P