środa, 28 grudnia 2011

NabóRR na drugą redaktorkę i.. kursorki:D

Aśka sprawuje się świetnie, ale blog jest coraz popularniejszy z każdym dniem, a więc potrzeba kolejnej redaktorki!:D (bądź redaktora:P) Jednak pisanie na tak dużym blogu wymaga dużych umiejętności, muszę więc zaostrzyć wymagania :P Oto one:

- DOJRZAŁOŚĆ na minimum 15 lat (zapisać na zapytaju to sobie każdy może:P)
- konto na zapytaju bez ostrzeżeń, aktywne, istniejące co najmniej od 3 miesięcy
- duże doświadczenie w blogowaniu albo pisaniu kodami w innych miejscach
- pełna samodzielność
- BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI GRAFICZNE (ewentualnie dźwiękowe/filmowe)
LUB
- UMIEJĘTNOŚĆ PROGRAMOWANIA (pisania kodów) przynajmniej w połowie taka jak moja:P

Nie ma lekko:P Dodatkowo osoby które nie dostały się na pierwszej rekrutacji (nie spełniły wymogów) teraz tym bardziej ich nie spełnią, wybaczcie:P Nie radzę też zakładać innych kont dla oszukania mnie i próbowania 10 razy (był taki przypadek...) bo i tak się szybko dowiem:P

To nie jest zabawa na zwykłym, małym blogu, to wyzwanie aby stworzyć coś na prawdę wielkiego!:D

Aaa, bym zapomniał - wrzucam kolejne kursorki od aśki - Ben Jagger, cojapacze(:D), Evanesce, MLP, Nickelback, Trampki i sporo słodyczy:D Tym samym kursorków mamy już... 167!:D

[EDIT]
Mój mail to gippalpl@yahoo.com, najlepiej się tam zgłaszać:P

I to nie jest konkurs - każdego trzeba przeegzaminować osobiście, a może się dostać 1 osoba, może nikt, a mogą 3 osoby:P Czyli podejście indywidualne XD

[EDIT2]
Jeszcze więcej kursorków od niezawodnej Aśki - słodkie zwierzaki, słodycze, serca, nyan cat inne:D

29 komentarzy:

  1. Szkoda, że ja mam ostrzeżenie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh te ostrzeżenie...
    ale cóż :P

    OdpowiedzUsuń
  3. DOJRZAŁOŚĆ 19 lat
    - konto na zapytaju bez ostrzeżeń, aktywne, istniejące co najmniej od 3 miesięcy
    - duże doświadczenie w blogowaniu - pełna samodzielność
    - BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI GRAFICZNE (ewentualnie dźwiękowe/filmowe)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych wymaganiach to tylko Saki się mieści...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ten kursor z Evanescence . Szkoda że że nie spełniam żadnych z wymagań :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dojrzałość 16 lat

    - konto na zapytaju bez ostrzeżeń, aktywne, istniejące co najmniej od 3 miesięcy
    - duże doświadczenie w blogowaniu - pełna samodzielność
    - BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI GRAFICZNE (ewentualnie dźwiękowe/filmowe)

    Umiem robić kurosry xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. i♥love♥emo powinna zostać redaktorką!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję:) ale to od Mackiego zależy a potem od was

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam że się rozpisałam

    OdpowiedzUsuń
  11. i love emo założę się że to ty jesteś tym anonimem. : D

    NABÓ!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe blog jest super ale mam prośbę zareklamujecie tu mojego bloga ? wiem wiem że macie dużą popularność ale ja też zareklamuje waszego mój blog ma 4 ponad 600 wyświetleń i 10 obserwatorów komentarzy też nam nie brakuje prawie przy każdym postacie pojawia się co najmniej jeden ale i tak to mało :P jeżeli nas zareklamujecie odwdzięczymy się tym samym ;]
    P.s. to nie jest blog o zapytaj ;] (ale jak są konkursy to nagrody są rozdawana na zapytaju )
    http://wszystkozkaro.blogspot.com/


    z góry dziękuję Karolaaa ( -Nuśka- z zapytaj ) ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę się zgłosić na redaktorkę na blogu ;p http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1315817.html link do mojego profilu na zapytaju ;p Napiszcie mi na zapytaj, czy mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. No! To ja życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie nadam mam już 1 ostrzeżenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym wziela ale moje konto ma dwa .

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sie tu nadaje na wkurwianie ludzi na czacie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. popieram powyższe ale to raczej nie jest zaszczytna funkcja -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Danio - ehh to ostrzezenieXD

    słodka - no nie wiem, napisz na zapytaju/gg to Cie przetestuje, ale same kursory to malo:P

    bad girl - zglos sie na zapytaju/mailu

    i♥love♥emo - napisz do mnie na gg to zobaczymy:P

    кαяσℓααα ...♥ - nie reklamuje innych ale.. bede mial cos dla bloggerow, i to nie raz, lepsze niz moja reklama nawet:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy coś nowego?
    Ale takie ekstra :D
    Nie zwykłe kursory albo coś.

    OdpowiedzUsuń
  21. тα נє∂уиα ♥ się nazywam. Nie mam ostrzeżeń, wchodzę prawie codziennie. Co prawda, to konto ma dopiero miesiąc, ale miałam jedno konto 7-miesięcy; bez ostrzeżeń, jednak usunęłam.
    Jestem samodzielna, bloguję na Onecie (1 blog), umiem wykonywać kilka kodów... Mam 14 lat i 8 miesięcy...
    gg: 40096859

    OdpowiedzUsuń
  22. uff... za młoda jestem : (

    OdpowiedzUsuń
  23. aha mój e-mail iwona.ptak2@wp.pl
    lub prywatny na interii

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym się zgłosiła ale Mackie mnie zniechęcał i ostrzegał i wgl że jednak nie wezme udziału.

    OdpowiedzUsuń
  25. No niestety, nigdy nie mówiłem że to łatwe, choć nie pamiętam żebym kogoś zniechęcał:P

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mogę być redaktorką , mam 15 lat i mam na imie Natalia .

    bardzo bym chciała nią zostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze ja Natalia :-)
    Jeśli mnie byś wybrał to napisz na e-maila na onet.pl

    mój e-mail : natka09@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P