sobota, 17 grudnia 2011

PREZENTY NA PROFILKI!:D

Święta się zbliżają, na zapytaju wielki konkurs profilkowy, na moim blogu już od dawna sporo dodatków świątczemych, ale dopiero dzisiaj pojawia się coś na prawdę niezwykłego i wyjątkowego - pierwsza profilkowa zabawa zapytajowa - PREZENTY NA PROFILKU :D Prezenty wspaniałą rzecz, a teraz możecie je robić jeszcze łątwiej!:D Wystarczy że wstawicie mały kod na swój profil, a pojawi się na nim takie śliczne okienko:

Teraz każdy będzie mógł dać wam w prezencie jakiś obrazek albo po prostu złożyć życzenia, a Wy będziecie mogli rozpakować te wszystkie upominki w święta, dokładnie w nocy z 24 na 25 :D Co więcej, jutro pojawi się pierwszy w historii zapytaja RANKING pokazujący kto ile zebrał prezentów, czyli kogo mikołaj lubi najbardziej! (lub kto jest popularniejszy, jak wolicie:P). Na profilu będą to wskazywały rosnące cukrowe laseczki:D Mam nadzieję że jeszcze bardziej urozmaici i uprzyjemni wam to święta z zapytajem:)

Wklejanie obrazków już działa, ctrl+v :D


Tutaj wstaw adres obrazka do ramki prezentów:


Kliknij tu i skopiuj! >>>

Wyślij mi prezent!
Licznik prezentów:
     x1       x100
'

48 komentarzy:

  1. A zaczepiste <3 Clickajcie na moim profku: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1405190.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie działa , :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie działa, na jakim profilu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ale chyba nie skorzystam.

    haha, wgl do bajerów napisałam w komentarzach na zapytaj " I tak wszyscy wiedzą że część kopiujecie z bloga Mackiego" i dostałam odpowiedź "Zapraszam na PW" jasne! -,- xd

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda - nie działa. Mi na początku dwie minuty działało a po chwili już nie. Na profilu Hervit też działało a jak teraz wchodzę to nie działa, jest tak jak u mnie napis.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest tylko kawałek linku ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Mackie właśnie jest w trakcie naprawiania, spokojnie :) To pierwsza tego typu rzecz w ogóle na zapytaju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbujcie to oddzielić od tła i wkleić kod jak tak zrobiłam i na razie działa ; D Zrobiłam nawet normalnie na końcu i działa : ) Polecam spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1422529.html
    Proszę o prezenty póki działa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hervit u mnie na twoim profilu też działa dałam prezent : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko nie można dać obrazka jak ktoś ma blokadę kopiowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wszędzie działa, przepraszam za zamieszanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jak ktoś ma blokadę kopiowania to nie da się napisać znaków polskich xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak odebrać te prezenty ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty się rozpakowuje na gwiazdkę:P

    OdpowiedzUsuń
  16. A i dodatek jest genialny <3 Dzięki Mackie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to fajnie wyglada! ;D
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1010414.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Aa podaaj linki do teego obrazka na początkuu ? Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  19. To wejdź w dział "SM" w menu górnym:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Alee wiem , jak tylko że Wyśli mi prezent z tegoo chcę link . !

    OdpowiedzUsuń
  21. Dacie mi jakiś prezencik ?
    Proszę
    Mój profilek:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1022717.html

    Dięki ; ****

    OdpowiedzUsuń
  22. Mackie, jak wysłać komuś prezent, właśnie tak, jak próbuje wysłać to jest napisane, ze trzeba byc zalogowanym < a ja jestem zalogowana>

    OdpowiedzUsuń
  23. ale to jest boskieee a wiecie że jeszcze punkty się dostaje ?
    klikajcie http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1239007.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli nie możesz wysłać przezntów choć jesteś zalogowana, wyślij mi swój adres profilu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ona nie może: chce dać mi a nie może to moja kol.

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1348406.html

    OdpowiedzUsuń
  26. `Budyyń♥ - spróbuj usunąć ze swojego profilu dodatki z bajey.net

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawajcie prezenty . < 3
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1449817.html

    OdpowiedzUsuń
  28. U niektórych mi się wyświetla , że nie jestem zalogowana by dać prezent, a jestem..
    A mój chyba też nie działa. -.-

    A wgl to super dodatek.! :d

    OdpowiedzUsuń
  29. Daj adres profilu to zobacze:P

    OdpowiedzUsuń
  30. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1151800.html

    :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo , mogłam wysyłać prezenty na profilach innych ludzi.:D
    U mnie chyba też działa.xd

    OdpowiedzUsuń
  32. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1079955.html
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. a skąd wziąć tą ramkę?

    OdpowiedzUsuń
  34. jak wkleić zdjęcie np. site ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu wklej w puste pole adres obrazka..:)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie to niby jest, ale kiedy jestem zalogowana i chce np. sobie (xD) dać prezencik to wyświetla mi się informacja, że muszę być zalogowana, żeby dać prezent

    OdpowiedzUsuń
  37. Sobie i tak nie można:P Ale taki błąd czasem występuje u niektórych osób, jeszcze go nie rozgryzłem:P A co chciałaś dać na prezent?

    OdpowiedzUsuń
  38. Wejdz na moj konkurs http://zapytaj.onet.pl/Category/026,003/2,16549038,KONKURS_NA_numerki.html

    No i na moj profil http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_789499.html

    A te prezenty są super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie działa!mam profil taki oto link: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1468025.html tak,tak wiem że mam brzydki profil.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie działa bo już się święta skończyły :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam że tak zamęczam ale ty się na tym znasz i chciałam się spytać czy mógłbyś tak zrobić aby działało to cały czas ? Nie tylko w święta . Bardzo podoba mi się ten bajer i nie chce mi się do świąt czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ejjj nie działa ;(
    plisss plisss zrób by działało ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to tylko w święta, ale postaram się dać wam coś innego jeszcze do tego czasu :D

      Usuń
  43. Mackie to jest super! Tylko, że ja musiałam to usunąć ze swojego profilku, bo pojawiał mi się taki biały pasek który cały opis mi zasłaniał :'( Mój profilek http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1405190.html (_-Koniara-_)
    Pozdrawiam ! :)


    _-Koniara-_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... to był tylko dodatek na jedną okazję, już chyba nie działa XD

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P