sobota, 1 października 2011

Muzyka na profilku :)

Tym razem kolejny, ważny element na zapytaja: MUZYKA :D Wystarczy znaleźć utwór na YouTube, skopiować tu linka i już, wyskakuje odpowiedni kod:) Jednak poza samą możliwością dodania muzyki, dorzuciłem kilka bajerów:
- kolorowe przyciski! :D już nie jesteśmy skazani na szary, ponury przycisk, ten sam na 1 000 000 profili:P Kolor można wybrać absolutnie dowolny, ze znanej już palety:)
- paski muzyczne zamiast pojedynczego przycisku, aby uczynić słuchanie wygodniejszym:)
- ukryta muzyka! :D muzyka gra w tle, a nikt nie może jej wyłączyć!:D

Poniżej prezentacja:

Zapraszam:)

EDIT: Muzyka mogła chwilowo nie działać z winy serwera na którym umieściłem mechanizm, już go zmieniłem, powinno być ok:)


Link YouTube:

Autoodtwarzanie
(Piosenka włączy się od razu jak ktoś wejdzie na profil)

Zapętlenie
(Piosenka będzie odtwarzać się od nowa gdy dojdzie do końca)

Taki będzie kolor odtwarzacza:







352 komentarze:

  1. superowe!!! Kocham cię za to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobić żeby leciało kilka różnych piosenek po kolei ?
      W sensie wchodzi się na profil i leci piosenka a jak dobiega końca to nie powtarza się tylko leci następna ?

      Usuń
    2. To musisz wejść na słuchawki, chyba że da się inaczej, ale raczej wchodzisz na dodatki : muzyka : słuchawki . i tam kilka linków dajesz i tyle. ; )

      Usuń
  2. Hehe dziękuję, dziękuje:D a będą rzeczy jeszcze lepsze..:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zrobiłeś że masz tak dużo pkt. na zapytaj i zostałeś moderatorem na zapytaj?

    OdpowiedzUsuń
  4. To niezbyt dobre miejsce do rozmów o mojej osobie no ale ok:P
    Punkty jakoś same przyszły, parę najek dostałem, kiedyś więcej odpowiadałem, i z czasem przyszło, ale trzeba być cierpliwym:P
    Opiekunem(niższym stopniem moderatora) zostałem dzięki pilnowaniu porządku i przenoszeniu pytań do odpowiedniej kategorii, oraz uczestnictwie w zapytajowej grupie oczyszczającej GeZap

    OdpowiedzUsuń
  5. Podaj proszę adres profilu to coś zaradzę/naprawie. Tylko sprawdź może czy działają inne piosenki, bo niektóre filmiki na YT nie można tak sobie wstawiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki jest kod aby te odtwarzacze można było ustawić jeden obok drugiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób jak chce mieć pare odtwarzaczy klika enter i tam daje kolejny kod.
      Wystarczy ze tam gdzie kończy się jeden kod wkleisz drugi i odtwarzacze będą obok siebie.

      Usuń
  7. Nie mam takiego kodu na razie, może później zrobie, a może będzie coś lepszego..:P

    OdpowiedzUsuń
  8. a zrobisz tak zeby można by było przełać filmik ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi Ci o wstawienie filmiku na profil - tak, jest taka opcja u gory po prawej:P Jeśli o przesłanie filmiku na bloga - nie, od tego jest YouTube, żaden blog by czegoś takiego nie wytrzymał:P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie działa :( na profilku pokazuje sie jakis dziwny link a nie pokazuje sie pioseneczka ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. ok, wiem co to za blad i nawet mam juz gotowe rozwiazanie, poznym wieczorem bede przy sprzęcie to naprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten blog!!!
    Mam teraz bardzo fajny profil!!! Bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  13. jesli nie dziala to podaj prosze link do profilu, wieczorem, kiedy tylko bede mogl, zobacze i cos zaradze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje ale już działa

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! ;) Mam propozycję. Mógłbyś zrobić tak, żeby można było ustawić gdzie ma się znajdować ta muzyczka? :) No bo jak już zrobię sobie kod na ten mały kwadracik (:D) to potem jeszcze musze ustawiać to w kod żeby było pośrodku profilu. No i właśnie chodzi o to żeby tu można było ustawić to od razu żeby było wygodniej :)
    Oczywiście jeśli masz czas i chęci :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... ta muzyka powinna sie ustawiac tak jak wszystkoinne na profilu, czyli jak wszystko inne jest po srodku, to muzyka tez, tak?:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby tak, ale ja mam wszystko pośrodku to i tak do muzyczki potrzebuję kodu żeby wyśrodkować...! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Włąśnie testowałem na swoim profilu i wyśrodkowuje się pięknie, daj link do profilu to zobacze:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę z kodem :/ Bo do wszystkiego mam oddzielne kody jak są obrazki to domyślnie kod i do napisów też... Może to daltego? Masz link: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1330076.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaa, bo Ty masz taki dziwny ten kod, inny niż wszyscy, ponieważ:
    - nie masz tła
    - zamykasz tagi:P (czyli robisz <,/b>

    Jak to ulatwic? zrob na samym poczatku takie niby-tlo:
    <,b style="display: block; text-align: center;">
    I już:D

    OdpowiedzUsuń
  21. A no widzisz :D No nie mam tła ;) Zaraz sprawdzę powinno być ok :)
    Taaak, już dobrze! Dziękuję :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. coś chyba nie działa... ; /

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprawdziłem właśnie - działa. Niektóre piosenki mogą po prostu nie zezwalać na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  24. mi też chyba nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuj inną piosenkę, niektóre piosenki są blokowane przez YT. Jeśli żadna nie działa - daj link do profilu.

    OdpowiedzUsuń
  26. .[!].Grudziądz.[!]. - Działają Tylko Piosenki Z YT ?

    OdpowiedzUsuń
  27. A mozna zmiejszyc troche ten pasek odtwarzania , bo jak mam maly to jest za maly , a jak wezme duzy to wychodzi poza profil :c :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajmę się tym w tym tygodniu, jeśli tylko nie zapomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham Cię po prostu za ten blog zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  30. ej no to nie działa -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. Niektóre filmy z YT są zabronione, pewnie dla tego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ściema nic nie działa !

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisałem przed chwilą - na niektórych filmach nie działa, YT tak zrobiło:P Albo wklejasz link nie z YT:P

    OdpowiedzUsuń
  34. To wcale nie działa kiedyś mi działało a teraz nic.....To straszna ściema......

    OdpowiedzUsuń
  35. To podaj proszę link do profilu, wtedy zbadam/naprawię

    OdpowiedzUsuń
  36. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1342472.html - Proszę ale jakiś napis na końcu wyskakuje i nic....

    OdpowiedzUsuń
  37. ok ok ;D
    już działa :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mackie-co mam robić to mi w ogóle nie działa już pojawia się ten odtwarzacz(wcześniej się wcale nie pojawiał)ale muzyka nie leci mimo że dałam autoodtwarzanie to nawet jak przycisnę odtwarzacz to muza nie leci.......

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest jakiś błąd na stronie... Jak biorę stwórz mały pasek to nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  40. A jak bierzesz inne rodzaje to działa? może masz stary flash player?

    OdpowiedzUsuń
  41. To nie działa jak daje muzę to dziwny napis mi wyskakuje ! Takie coś pisze:
    &autoplej=1&kolorek=4cf0eb&typek=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Zrób jeszcze raz, powinno działać:)

    OdpowiedzUsuń
  43. O jezuniu działa!Ja Cię kocham!♥Ty jesteś Wszech wiedzący xD

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej Mackie a to może być nie tylko z you tube ale też np z Wrzuty?

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety, tylko YT na coś takiego pozwala:P

    OdpowiedzUsuń
  46. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1342472.html
    Macie wejdz prosze na ten link bo mi niby chodzi ale się zacina ta muzyka pomóz prosze co mam zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi sie nie zacina, moze Tobie sie zacina bo mamsz problemy z łączem internetowym?:)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie no to widzisz bo nawet zadałam pytanie i ludzie mówią , że im też się zacina..Ale wielkie dzięki , że w ogóle zajżałeś...

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi nie działa :(
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1471714.html
    Pomożesz? Bo ustawiłam na niewidzialną oraz auto odtwarzanie i to nie jest przez blokowanie YT bo zmieniałam piosenkę i raz działało tylko że zmieniłam dane w profilu(nie muzykę tylko coś zupełnie innego) i przestało grać.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie działa :(
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_975901.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonim 1 - u Ciebie nie ma wstawionej muzyki, zreszta na profilu jest kilka rzeczy z bajerow, w tym z podrobionego generatora profilków, a to czesto psuje;/

    Anonim 2 - u Ciebie tez tego nie ma, wiec nie moge zbadac:P

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem ten anonim 1 :)
    Mam to ustawione-miałam wcześniej, ale zrobiłam to też jeszcze raz przed chwilą. A co mi może to psuć-nie znam się na tym i niestety nie wiem w czym jest problem i jak to mogę naprawić(albo czym bardzo podobnym zastąpić)?

    OdpowiedzUsuń
  53. Albo źle wklejasz ten kod, albo kod odwiedzin cos psuje, sprobuj go przeniesc gdzie indziej, odwiedziny albo muzyke

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem, teraz to mi się i to powitanie graficzne zwaliło(i raczej to nie przez to od odwiedzin bo po usunięciu też nie chodziło)-tak wiem znów go ustawiłam i próbowałam przenieść odtwarzacz muzyki i dalej nie chodziło...

    OdpowiedzUsuń
  55. Czyli cos zle skopiowałaś ten kod muzyki, najlepiej zrob go jeszcze raz i skopiuj uwaznie:P

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja już to robiłam z pięćdziesiąt razy...
    Zmieniłam nawet i link piosenki i dobrze wszystko skopiowałam i nadal nic :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi to w ogóle nie działa. Wzięłam tylko samą muzykę(tzn. wideo z YT) auto odtwarzanie i z małym paskiem i nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki, działa :)

    OdpowiedzUsuń
  59. A czy możliwa jest opcja zapętlania?

    OdpowiedzUsuń
  60. ja wogule nie wiem jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  61. to wogule nie działa coza ściema

    OdpowiedzUsuń
  62. Niektóre piosenki są na YT zablokowane i nie działają nigdzie poza YT:P

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak to dac na profil MARGONEM bo coś nie działa ?!

    OdpowiedzUsuń
  64. Margonem? podaj link czy cos:D

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny blog. :D Wszystko można tu znaleźć. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  66. jak to zrobić zeby mieć na profilu?

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystko działa ..
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja mam muzyke ale jej nie slychac i niewiem co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  69. Prawdopodobnie autor piosenki któa dajesz zablokował jej pokazywanie na innych stronach, ewentualnie masz cos z bajery.net co psuje inne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  70. Eeej! To jest genialne!! ;) Kocham ten blog <33

    OdpowiedzUsuń
  71. Dlaczego nie chce działać ja tego nie umiem ustawic dlaczego.?

    OdpowiedzUsuń
  72. Niektóre piosenki nie działają bo YT je blokuje :P

    OdpowiedzUsuń
  73. To jest super! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. Dlaczego muzyka na profilu mi nie dziła .? Robie wszystko co trzeba ale i tak mi nie działa dlaczego ..? ;(

    OdpowiedzUsuń
  75. Przepraszam .. za kłopot już działa .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. jesteś wielki mój profil jest dzieki tobie śliczny zobacz sobie:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1406152.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Kurcze, dodałam i wykasowało mi profil...
    Ale miałam zapisane wszystkie kody w Microsoft Office Word i ponownie wkleiłam w edycji profilu ;P


    DŻULI

    OdpowiedzUsuń
  78. Mysle sobie "co jest dlaczego mi nie dziala wszystko zrbilam dobrze wklejilam ten kod ;/" i nagle przypominam am sobie ze nie podalam linku do strony YT .........

    OdpowiedzUsuń
  79. w opisie czyli gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  80. No,że jak masz takie menu z lewej z "Mój profil",to tam jest "Edytuj profil",klikasz i masz "Opis profilu" ;p tam masz wkleić kody,tylko z odstępami (enterem)

    OdpowiedzUsuń
  81. To jest Laitove < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzięki Mistrzu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Kocham cię za to wszystko jesteś mistrzem

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie działa mi ; /


    zrobiłam obrazek i pod tym muzyke i nie działa ; / http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1510216.html

    OdpowiedzUsuń
  85. a jak zrobić żeby leciało kilka piosenek na raz i tylko same refreny ? niektóre dziewczyna tak miały ale nw jak to zrobic ?jak wiesz to prosze powiedz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz klipy na YT zawierające refreny i wstaw do sluchawek :P

      Usuń
  86. Mogłabyś ocenić mój profil na zapytaj ? ;)
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_871628.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Mackie ile Ty tu czasu spędzasz :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie działa .!:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłem już 10 razy - niektóre piosenki YT blokuje na profilach :P

      Usuń
  89. Dobre.
    Mógłbyś pomyśleć jeszcze o ostatnio odwiedzili mnie:

    OdpowiedzUsuń
  90. A gdzie to wkleić na facebooku ?

    OdpowiedzUsuń
  91. AAAAAAAA!! i <3 u ! dzięki wielkie, serio;o
    XD

    OdpowiedzUsuń
  92. hej;) mam pytanie, próbuje i próbuje i nic. myślisz ze ten kod moglby dzialac na glitery.pl ? to stronka umozliwiajaca przerabianie fotek, dodawanie ich itp. i gdzie mam to umiescic. jest cos takiego jak;
    dodatki htlm
    notka(wklejasz do niej nowa mysl oferty co kolwiek
    pomozesz??

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak to się robii . ?

    OdpowiedzUsuń
  94. Mackie wymiatarz!

    OdpowiedzUsuń
  95. Hej ja mam dylemat... gdzie wstawić ten link, zeby działał na blogu z onetu ;/ Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  96. Dziekuję Ci bardzo.;) Mam teraz śliczną muzykę na blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  97. thxx! wstawiłam "The Ring Theme" na mojego bloga! looknij : bs88msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Suuper ! Dzięki temu mój prof na zapytaj jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  99. a dacie mi morze gdzie mogę na tej stronie znaleźć takiego i-pada ?
    co można przewijać piosenki zatrzymywać ?

    piszcie na mojego e- maila bianka116@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak to się robi ?

    OdpowiedzUsuń
  101. mckie, jak ty zrobiłeś tom stronę?

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie działa mi wybór w tym tła, dodatki zamówienia na góże przez napis i trawkę bo zasłania wybór, przeglądarka Internet Exploter 9 Link do profilu: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1448745.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie z enie dziala, poniewaz IE to bardzo stara i slaba przegladarka, przykro mi :( Na wszystkich normalnych przegladarkach dziala.

      Usuń
  103. mackie jak zrobiłeś tom stronę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, zalozylem bloga i dodawalem postyXD

      Usuń
  104. Hej, mam problem i wygląda on mianowicie tak. Otóż nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób napisać swoją wielkość paska przy "Własnym rozmiarze paska". Próbowałam wpisać "[liczba] x [liczba]" i wstawić na profil, jednak odtwarzacz umieścił mi się w malutkim formacie (25x25). Co należy wpisać w tymże pasku, alby wszystko było ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek to pasek - ma stala wysokosc, wiec wpisujesz tylko szerokosc:P Jesli chcesz miec filmik, ktorry ma dana wysokosc i szerokosc - wchodzisz w filmiki:P

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :3

      Usuń
  105. Hej, jak dodac na profil Margonem ? nie działa .. tylko pokazuje sie ten link ..

    OdpowiedzUsuń
  106. Aaaaa, Kocham Cię!!!! *-* Te jest świetnee. :D

    OdpowiedzUsuń
  107. mam ten sam problem co kolega wyżej W grze margonem pokazuje się tylko link :/
    link do profilu

    OdpowiedzUsuń
  108. http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3105168#tab2

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale co mam zrobić z tym linkiem ,,Kliknij tu i skopiuj'' gdzie mam go wstawić??

    OdpowiedzUsuń
  110. Atrybut "CLASS" nie jest dozwolony w tagu: B
    i właśnie dlatego nie moge dodać piosenki :( POMOCY

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie działa :( Jak wstawiam to jakieś "dziury" Robią mi się w profilu :(

    OdpowiedzUsuń
  112. Normalnie super !!! Na swoim profilu na zapytaj mam takie 3 i cały czas sobie wstawiam nowe.Mackie super robota !!! =P

    OdpowiedzUsuń
  113. co mam z tym robić jak to skopiuje ?

    OdpowiedzUsuń
  114. Extra ;} Zapraszam na mojego bloga : http://tylko-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. kurcze ! nie umiem dodać tej muzyki ! nawet nie wiem jak się robi, aby dowiedzieć się jaki link ma piosenka którą chcę mieć na provilu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wpisać na YouTube tytuł piosenki, wyszukać odpowiedni filmik, skopiować adres i wkleić na tą stronę.

      Usuń
  116. Czego muzyka się zacina? To tak ma być? To wkurza. =,=

    OdpowiedzUsuń
  117. Czy to działa na blogu(blogspot)??

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam
    Jestem swiezakiem na fejsie w ktorym miejscu trzeba wkleic link w edytuj profil ???dokładnie mi chodzi w ktorej zakładce itd bede wdzieczny za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  119. Hej :) A mam pytanko : Czy muzyka działa wewnątrz Tajnej Skrzynki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  120. ej a gdzie jest jakiś przycisk aby dodać muzykę :O

    OdpowiedzUsuń
  121. dzika925 też mam to pytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  122. Czemu na MARGONEM to nie działa? :x

    OdpowiedzUsuń
  123. Tyke czekania i działa kocham cię maciek jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  124. Mi nie działa na profilu margonem ; ( Nie wiem czego , ale jak wklejam to nic się nie dzieje ; ( Jak mozecie to zrobice mi na profil margonem to muze
    http://www.youtube.com/watch?v=8Q6pR4wXZ78
    Dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  125. gdzie to wstawić ?! ;/

    OdpowiedzUsuń
  126. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1681097.html

    OdpowiedzUsuń
  127. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1502605.html

    OdpowiedzUsuń
  128. Ojeej <3
    Dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  129. Mi nie działa ://

    OdpowiedzUsuń
  130. mi niedziała !!!! ;\

    OdpowiedzUsuń
  131. Jak ustawić własny rozmiar paska ?

    OdpowiedzUsuń
  132. Mackie, jak można być takim zarąbistym? Wreszcie mam muzę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  133. to wg nie działa!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Kurde, kurde !!!!
    Masz super blog :)
    Poprostu boski :)
    Będę go polecać ;*

    OdpowiedzUsuń
  135. Mackie:
    Jak można dodać muzykę na blog ( ssweart.blogspot.com ) ??
    :)) Bo chciała bym ulepszyć mój blog ...
    ale nie mam pojęcia jak wstawić muzykę ...
    mógł byś mi napisać to krok po kroku? :))
    Byłaabym baardzo wdzięczna prooszę :)

    Ah!
    I mógł byś zrobić kod na np. gg na bloga czy coś ? :))

    Z góry dziękuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  136. Myy ! :D

    Jak masz Układ to wchodzisz w to. Później dodajesz gadżet Java Script/Html czy coś takiego no i tam wklejasz link.

    Małe pytanko:

    Dlaczego mi się zacina ta muzyka? (Korzystam z Mozilli)

    OdpowiedzUsuń
  137. a można stąd dodać muzykę na profil na facebooku ? ale tak zeby grala jak sie wchodzi na profil :d a jak tak do gdzie wkleic kod ?

    OdpowiedzUsuń
  138. gdzie to mam wkleic bo nie moge znalezc tej opcji opis ;/

    OdpowiedzUsuń
  139. działa ale strasznie sie scina

    moze cos zaradzisz

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1753174.html

    OdpowiedzUsuń
  140. Mi działa, ale nie wiem czemu, głos nie idzie. Muzyka jest włączona, pokazuje się że idzie i wgl, na yt mi normalnie głos idzie, a tutaj nie. Pisze mi, że jest wyłączony, a jak przyciskam i wgl to się go włączyć nie da. Co jest?! Używam Google Chrome. To ma być na bloga. :p

    OdpowiedzUsuń
  141. CZy może ktoś opisać krok po kroku jak właczyć muzykę w tle na facebook ?

    OdpowiedzUsuń
  142. oczywiście w tle

    OdpowiedzUsuń
  143. Witam mój blog to: badz-moja-latarnia-morska.mylog.pl Mam taki problem, że gdziekolwiek wstawiam muzyke tzn ten kod co u Ciebie wygeneruje to nie chce lecieć.. nie pojawia sie... Blagam Cie o odpowiedz bo juz nie wiem co mam robic..

    OdpowiedzUsuń
  144. Kurcze robię wszystko tak jak tam jest napisane, ale nie działa mi muzyka na moim profilu... Moj profil to http://www.margonem.pl/?task=profile&id=932666#tab2 Pomoże mi ktoś???

    OdpowiedzUsuń
  145. Kurde niby działa ale przycisk dziwnie się trzęsie :o :d

    OdpowiedzUsuń
  146. świetna strona. już wiem jak zrobić ładne konto na zapytaj:)

    OdpowiedzUsuń
  147. No u mnie też się tak dziwnie trzęsie no i trochę się zacina.Mógłbyś coś zaradzić?
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_572504.html
    A tak w ogóle to strona świetna. W końcu mam ładny profil :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Kooochammmmmmmmmmmm Tego kto jest taki genialny. Genialne. Podziwiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  149. Super! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  150. super ;) wszystko śmiga jak należy :) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. A gdzie to wkleić ?

    OdpowiedzUsuń
  152. Ej a czemu to na blogspodzie ( blogu ) Nie działa ? Przecież jest to na blogi też ! A mi na blogu na notce wyskakuje link i nawet muzyka nie leci !

    OdpowiedzUsuń
  153. A czy ta muzyka działa na blogu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  154. super ;) bardzo dziękuję pomogłeś mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. tak dokładnie pomocne to było ale nie ma to jak posłuchać dobrej muzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  156. i najlepiej posłuchać hitów mp3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  157. i z nielimitowanych serwerów ;) www.hitymp3.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Wykurwisteeeee !!!!!!!!!!!!!!!!
    Zajebisteeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  159. Wiesz może dlaczego od wczoraj to nie działa? Coś się pochrzaniło i nie ma ani tego kwadracika, ani muzyki. Nawet na niewidzialnym nic nie słychać... ;/

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgadzam się z anonimowym.Wiesz może dlaczego od wczoraj to nie działa? Coś się pochrzaniło i nie ma ani tego kwadracika, ani muzyki. Nawet na niewidzialnym nic nie słychać... ;/

    Możesz to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgadzam się z powyższymi komentarzami. Teraz nie ma w ogóle muzyki. Jakiś error...

    OdpowiedzUsuń
  162. Nie działa ;__________;
    napraw to proszę. !

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P