niedziela, 1 kwietnia 2012

Elitka - wasza własna lista użytkowników! :D

W znajomych macie 1000 osób a chcecie pokazać tych najfajniejszych? Może tylko 1 osobę, a może tych którym robiliście profilki? Od dzisiaj zrobicie to elegancko i profesjonalnie za kilkoma kliknięciami:D Przedstawiam wam.. ELITKĘ (jakoś mi ta nazwa chodziła po głowie, nie wiem, może znacie lepszą XD) czyli listę użytkowników przez was wybranych:D Wygląda to tak:

Wystarczy że wkleicie linka do profilu jednej lub kilku osób albo... tylko jej nicka, jeśli uzyskała tutaj własny adres profilu :D (to tak dla ułatwienia:P) Poza tym jak widzicie można zmieniać kolory, tło a nawet.. dodawać małe ikonki symbolizujące np. wasze podejście do danej osoby czy coś takiego :D W dodatku można to umieścić także na blogu, dzięki czemu odwiedzający będą mieli łatwy dostęp do Twojego profilu albo np. profili współautorów itp:D Mam nadzieję że dodatek przydatny:D



30 komentarzy:

  1. Mackie - jesteś wielki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mackie - Bóg. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mackie - Bóg mądrości ! < 333

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje.biste :D Ale dlaczego jak klikam na te osoby (już kod jest na moim profilu) to wyświetla się:
    "Nie ma takiej strony w serwisie Zapytaj.onet.pl"?
    Linki do osób są dobre, przeglądarka chrome, link do profilu znasz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo :/. Ale pomysł świetny. :)

      Usuń
    2. Wybaczcie to drobne niedpoaczenie :D Już działa, tylko trzeba stworzyć kod jeszcze raz :)

      Usuń
  5. Ale świetne!
    Właśnie tego mi brakowało ;)
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł Mackie :D Chyba sobie to dodam na profil.

    Mam pytanie. Czy dodawanie zamówień jest zablokowane? Bo chcę dodać zamówienie, ale pomimo, że pisze że komentarz został dodany, to i tak się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! Bardzo przydatne . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy na IE to działa ?

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest zajebiste :33

    mam pytanie czy mozna to wstawic tez na wlasny profil ?

    pytam z ciekawosci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tradycyjny stary Mackie ' niczym ziemia po której stąpam ' - ha ha ha nie wiedziałam co ci nawet odpisać :3


    Wracając do notki... ZAYEBISTY DODATEK !!!!!!!!!!!!!!


    Początkowo myślałam że to nie będzie dodatek w opisie profilu tylko nad klubami w znajomych tak się ukarze :/


    ALE I TAK ZAYEBISTY !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nie wiem czy zauważyłeś ale z ankiety wychodzi że jesteś dziewczyną....

      Usuń
    2. Nie mogę dodać nad profilem bo zapytaj nie pozwala:P

      Jestem dziewczyną, naprawdę? Zawsze chciałem zobaczyć jak to jest! XD

      Usuń
  11. Sam napisałeś to w ankiecie "Ile redaktorek (poza Mackiem) powinno być na blogu?"

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ten końcowy kod to gdzie ja mam go wkleić ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ja to dopaczyłm ola XD

    Aha Michał kocham cię *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie napiszę "Mackie, jesteś wszechmocny" ani "Mackie - Bóg" jak niektórzy, bo nikogo nie można równać z Bogiem. Ale Mackie, jesteś najwspanialszym człowiekiem na Ziemi. Jeśli Ci to pochlebia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie działa i wyskakuje ERROR

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie Error ; (

    OdpowiedzUsuń
  17. Mackie, Proszę napraw ten dodatek :( Coś nie działa. Error wyskakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś ma error to podajcie proszę gdzie, w jakim momencie i co wpisujecie, u mnie działa :P

      Usuń
  18. Mi też wyskakuje error jak klikam "Stwórz!" ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden wielki ERROR! Dobra, moze nie wielki, ale jak mam lor napis #e9c8d8 i to #98fbb8 i wpisuje jakomś osob wyskakuje mi error!!
    Jak źle ortografia to saorry pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nie kapuję _jestem antytalent techniczny nawet dziwię się jak jak kurde tutaj trafiłam hahaha Jeszcze mi mucha siedzi na kursorze jak ją zaraz sieknę !!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P