czwartek, 19 kwietnia 2012

Instrukcja wstawania faviconki na bloggera. :D

Czeee!!!!
Julcia, prosiła, o instrukcje wstawiania favicony, Mackie pozwolił mi zrobić taki filmik, więc proszę. :D
 To jest właśnie favicon. :D


A to film:



A to wspomniane w treści kody:

Kod nr.1



Kod nr.2



:)


Tu macie jeszcze darmowy generator favicona  >KLIK<, jeśli chcecie dodać obrazek z komputera. Jest łatwy w obsłudze więc nie bd. się rozpisywać. :)

Przepraszam za słabą jakość, mikrofon muszę nowy kupić :)
Mam nadzieję że ktoś skorzysta, i że wyrażałam się jasno. :D
Obejrzyjcie sobie na Full Screen żeby wszystko było ładnie widać.

Bay, zamówienia, na instrukcje? Lub coś innego?
Bay, bay... :DD

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie właśnie ostatnio chciałam się dowiedzieć jak to zrobić
    Fajnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie niezrozumiałe
    Oglądałam 2 razy i nadal nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zrobie podobne i wtedy zrozumiesz xDD

      Usuń
  3. Hej. Z Zapytaja znasz Eryka? Ja go znam.
    Usunął konto niedawno,
    i chciał, żebym Ci przekazała,
    że usunął z przyczyn prywatnych.
    To wszystko. Bye.

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy da się to zrobić na swoim profilu na zapytaj?? byłoby fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale można to też zrobić bez kodu HTML.i wtedy nie musi byc 16 x 16....

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest fajne ale niezrozumiałę jak cholera! I_LOVE! jesteś beznadziejna (głosowałam na "NIE" żeby nie było) jak się to robi na bloogu.pl? robicie same dodatki na bloggera!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się wtrącę - robimy na bloggera po 1 dla tego że większość osób ma ten właśnie blog, a po 2 - blogger najbardziej lubi dodatki, inne blogi mają z tym WIELKIE problemy :P

      Usuń
  7. nawet jakbym chciała to dodać na blogerra to nie wiem jak. w prawie każdym filmiku jest photoshop! nie możnaby zrobić jakiegoś generatora? takto te dodatki są zajefajne ale...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P