poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Witam (tła, avatary, sygnaturki)

Witam. Jestem tutaj nową autorką. Napiszę tak jak poprzednia redaktorka: Postaram się spełniać wasze oczekiwania- jeśli będzie coś nie tak to proszę od razu napisać, ponieważ chciałabym żebyście mnie polubili :) Mam na imię Julia, jestem .Feminite. ;p

W dzisiejszej notce:
  • Tła
  • Tła seamless 
  • "Avki"
  • Dodatki
Przepraszam, że większość sygnaturek mam z Seleną, ale tylko jej zdjęcia mialam xd
Postaram się jeszcze coś dodać w tygodniu, a w piątek będzie instrukcja oraz niespodzianka :)
W komentarzach składajcie zamówienia- a postaram się je zrealizować.
I ważne: Napiszcie, co chcecie, żebym zrobiła, albo dała instrukcje :)

Tła:






Tła seamless:





"Avatary":
 



Dodatki :) 




47 komentarzy:

  1. Wow!!! Super! Dziękuję, dodatki bardzo mi się przydały :D :) No i witamy!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pytanie
      Gdzie trzeba wklejać ten kod?

      Usuń
  2. Te awatary będą brzydko wyglądać, a sygnatury muszą mieć szerokość większą niż wysokość, więc ta pierwsza to tylko "sygnatura", ale mimo to wgląda bardziej jak nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się tła podobają. i ten avatar z ciachem.
    a robisz skórki do klubów na zapytaj?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Witaj Napewno Będę Komentowała Twoje Posty

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie sie to nie podoba.:///
    Te SYGNATURY to nie są sygnatury tylko badziewne obrazki!!!!!!!
    A awatary są brzydkie i nic nie będzie widać.
    Przykro mi ale jesteś do niczego.:///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - jak krytykujesz, to nie z anonima, albo przynajmniej podaj swój nick.
      Po drugie - to jest dopiero jej pierwszy post, więc po czym możesz sądzić, że jest do niczego ? -,-

      Usuń
  6. Fajne, użyłam jednego tła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te avki... Doceniam, że chciałaś zrobić coś nowego, jednak one nie bedą za ładnie wyglądać. To mogą być najwyżej obrazki na profile.
    Te sygnatury to nie sygnatury :/// Jak już napisała Brunette., one powinny mieć większą szerokość niż wysokość...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, oj tam . ;p Ale tła są super . ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę pierwsze tło zarąbiste!
    Mogłabyś mi ocenić profil.Trochę się orobiłam,pliiss:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1538303.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne tłe , jesteś najlepsza z Mackie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahaha, rozwaliłaś/eś mnie : oo
      Jak może być lepsze z Mackie, skoro to jej pierwsza notka ? a zresztą gadacie tak do każdej redaktorki .
      A do tego Mackie mówił że już żadnych nie będzie .. ; /
      Teraz blog jest taki inny . Już nie ma żadnych dodatków fajnych, tylko jakieś obrazki, avki itd . ; /

      Usuń
    2. najlepsza może nie, ale dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  11. Dlaczego już się jej czepiacie? Według mnie, to bardzo udana notka, a dziewczyna dopiero zaczyna, więc dlaczego sypiecie już na nią złe komentarze?
    Tła są wspaniałe, tak samo jak te wszystkie dodatki w tej notce. A że ona użyła słowo "avatary", to nie oznacza, że musicie go od razu jako avatar ustawić. Fakt, będzie to trochę dziwnie wyglądać, ale na wstawienie na profil wyjedzie wspaniale! Sygnatury też wspaniałe, najbardziej podoba mi się ten pierwszy z Seleną. Rób takich więcej i nie przejmuj się tymi złymi komentarzami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo skomentować notkę jak chce, bo przecież wiadomo, że jeśli dołączyła do bloga nie tylko będzie się liczyć z pochwałami ale też z negatywnymi komentarzami, dzięki, którym może poprawić swoje prace, poćwiczyć i być świetna. Lepiej być szczerym niż kłamać tylko dla grzeczności.

      Usuń
    2. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. Nie musi się wszystkim wszystko podobać.

      Usuń
  12. Podała bys link do swojego konta ? -,-

    a po za tym , avki będą brzydko wyglądać, a ` sygnatury powinny mieć całkiem inną szerokośc i długość. Tła nie są za specjalne, sama mogę je zrobić w generatorze profilków.
    Moim zdaniem jesteś na takim poziomie jak reszta tych ` nowych redaktorek . Dodajesz tylko zdjęcie i grafikę, do tego Michał obiecła, że nie będzie więcej redaktorek. Twoje notki jak inne zaśmiecają bloga. Latwo zauważyć, że nic na nim nowego nie ma, oprócz zdjęć i jak pisałam - grafiki.
    Radze pomyśleć nad czymś oryginalnym, np. Festis wymyśliła ruchomy nick czy jak to tam, i dała instrukcje jak to zrobić ... moim zdaniem jest to Jej tkjb. własny ` dodatek`, z którego skorzystam, ponieważ nie wpadłabym na taki pomysł . : ] . Więc ... na pewno nie zaglosuje na takie o to pierdoły.

    No więc, blog jest totalnie zapełniony, nic nie ma, a redaktorki dodają rzeczy, które znajde w 2 min. -.-

    Oczywiście to Twoja pierwsza notka, nie jest zła ! Napewno inni skorzystają, nie rezygnuj . ; d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, przepraszam, nie chcialam was do siebie zrazic. Wielkosc zmienie a co do avatarow one nie sa na zapytaj :)
    tak mam juz pomysl na cos nowego ale to niespodzianka i w piatek :)

    Bardzo prosze, nie osadzajcie mnie po 1 notce
    dziekuje ze powiedzieliscie mi o wielkosci :)
    Jutro dodam instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po mojej notce wyżej nie jesteś zła, dzięki temu się poprawisz i zmienisz te rzeczy, które trzeba, bo ja nie komentuję tego, aby Cię krytykować.

      Usuń
    2. pewnie ze nie dziekuje teraz wlasnie wiem co mam poprawic :)

      Usuń
    3. Proszę, taka mala rada ode mnie, najlepsze sygnatury to 500 szerokości, a 150 wysokości. :)

      Usuń
    4. Osobiście robię 300x150 , ale jak kto woli . ; >

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. 500 x 150, są szersze i więcej się zmieści, ale to jest według własnego uznania. ;>

      Usuń
  14. Ogólnie notka bardzo fajna, ale co do sygnatur - tak jak mówili inni - powinny mieć inny rozmiar + 1 sygnatura to nagłówek ... Który widziałam już kiedyś na jakimś blogu .. Te pozostałe " sygnatury " również skopiowane z internetu .. Chciałaś dobrze, ale coś nie wyszło . xd . Do niczego innego nie mam zastrzeżeń . Dobra notka . ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy następna notka od cb?

      Usuń
    2. najwcześniej jutro, ale raczej w środę, albo czwartek .

      Usuń
  15. Na pewno mie skopiowalam zy to n tym? Grafikowy.blg onet pl to moj daje slowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale teraz większość dodatków to tylko obrazki. Wcześniej to bardzie dodatki i kursory były. Jak coś czekam, aż pojawi się więcej sensownych dodatków, a nie sygnaturki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, pod koniec tygodnia postram sie zrobic kursory

      Usuń
  17. Notka super. Użyłam jednego tła. Napewno będę komentować. Oby tak dalej. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogę poprosić o takie tła z czarną ramką, żeby tylko po bokach był jakiś jeden ciekawy wzorek jednokolorowy i żeby tło w środku było czarne? Bardzo prosze! :)

    I żeby przezroczyste nie były.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to avki są super. i świetnie wyglądają. ;p
    Mogłabyś zrobić takie z smutna/ponurą Site Models.?

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne avki, ale nad sygnaturami musisz popracować.
    Poproszę avek z One Direction i Harry Styles.

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę, abyś schowała to do wnętrza posta bo nie potrzebnie to tyle miejsca zajmuje .

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ustawić sobie to tło z 1D na zapytaj ?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P