sobota, 29 października 2011

TAJNA SKRYTKA NA PROFIL :D

Co Wy na to, żeby część waszego profilu była tylko dla wybranych? Żeby móc wrzucić zdjęcia, teksty itp, które będą mogli ogladać tylko ci, którzy powinni? Jeśli jest to interesująca wizja, to włąśnie dla Was mam najnowszy dodatek - TAJNY TEKST na profilku!:D Wygląda to dokłądnie tak:

Hasło to nick autora tego tekstu (z dużej litery). Otwórzcie a zobaczycie coś fajnego:D profilki.blogspot.com
No więc jeśli chcecie mieć to u siebie na profilu - zapraszam:D
(oczywiście jeśli są jakieś błędy, coś możnaby dodać - piszcie śmiało:) )


Pytanie do hasła:

Twoje TAJNE HASŁO (może to być data Twoich urodzin, Twoje drugie imię, lub coś zupełnie tajnego, co znają tylko wybrani :D ):


Tajny fragment profilu (tekst, obrazki albo inne rzeczy):

Wyświetl komunikat, gdy ktoś wpisze poprawne hasło:

Wyświetl komunikat, gdy ktoś wpisze złe hasło:




89 komentarzy:

  1. działa ale nie można dodać tych zmieniających się obrazków
    dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można ich dodać wewnątrz tajnej skrytki czy ogólnie nie można? Jeżeli ogólnie to byłbym wdzięczny, gdybyś podał/a tutaj kod albo link do swojego profilu z tym niedziałającym, żebym mógł to naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie działa tajna skrytka mógłbyś ją naprawić masz link do mojej prezki:
      http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1476789.html

      Usuń
  3. Ale super wchodze na twojego bloga.Jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge tego otworzyć...
    To w końcu jakie jest hasło ?

    OdpowiedzUsuń
  5. hasło do tej akurat skrytki to Mackie :P Ale nie o to chodzi żeby ją otwierać, każdy wpisuje wlasne haslo:P

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy w takiej skrytce da się umieścić wszystko, czy tylko zwykłe pismo? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno da sie obrazki, bardziej skomplikowane sprawy jak filmiki tez powinno sie dac choc tego nie testowalem

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK MAM OTEORZYC TĄ KŁÓDKE MAM KLIKNĄĆ CZY CO ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie umieściłam na profilku, działają wszystkie efekty ^^ Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się tych zmieniających się obrazków !!
    Wklejam kod i jeden obrazek tylko się pokazuje
    A mam przeglądarkę google chrome
    A to link do mojego profa :)http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1391700.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby co to z kotami mi koleżanka zrobiłą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się tam wszystko ładnie pokazuje, obrazki się przwijają... a innym też się wyświetla żle?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie fajne ALE :
    jak wpisuje DOBRE haslo to i tak pisze że źle czemu ??

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh podaj na jakim profilu tak jest to zobacze, moze to sprawa jakiejs wielkiej litery albo spacji. poza tym nie wiem jak to reaguje na rozne znaki specjalne:p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosz...
    to hasło mogłeś chociaż dać w base64.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to otworzyć klikam i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajerki, i tak pewnie skopiujesz ten pomysł, więc po co jeszcze się wysilasz z tym swoimi radami dobrego wujka? Wracaj pograć w CS'a albo inną gierkę równie mocno rozwijającą Twoją kreatywność. Po prostu wracaj do swojej bajki i swoich koślawych kodów, których przęciętny użytkownik nie potrafi obsłużyć, ale są przecież "lepciejsze" bo zrobione w jakiś arcyskomplikowany sposób. Jeśli zabawa w nolife'owego programistę, który nie potrafi w ogóle współpracować z użytkownikami bawi Cię - ok, ale Mackiemu daj spokój z łaski swojej, bo to już się robi nie tylko nudne, ale zwyczajnie żałosne. Mało brakuje byś nie napisał wprost ze łzami w oczach, że mamy skończyńczyć bo sobie nie dajesz rady z odpływem zainteresowania Twoją stroną.

    PS Mam nadzieję, że Mackie nie skasuje tego komentarza za zbyt ostre słowa ;/



    Anonimowy - w czym dokładnie problem? Nie umiesz tego wstawić na profil, czy otwożyć u kogoś znając hasło? Opisz konkretnie problem, to myślę że Mackie jakoś Ci pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łe, byk ortograficzny u mnie -.-'

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki gremcia, mianuję Cię oficjalnie Pogromcą Zamuły:D

    OdpowiedzUsuń
  20. @Gremlin
    no właśnie z niczym nie mam problemu. A w szczególności nie mam problemu z "otworzeniem" tego nie znając hasła (bo wisi w kodzie, w plaintexie w dodatku).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężki przypadek pilnowania trzymania się podstawowych zasad...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz.. myślałem że grem trochę przesadziła z oceną Twoich zachowań ale kolejne wypowiedzi coraz bardziej przekonują mnie że miała rację:D A teraz na prawde - masz swoje podworko to tam sie baw, ok? Pa:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty myślisz, że ja jestem tym od bajery.net...?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli na prawdę to nie Ty to sry, ale wypadałoby się przedstawić:P No i tym bardziej nie rozumiem takich uwag odnośnie bajeru dla użytkowników z których 99% pewnie nie wie jak zajrzeć do kodu i co to jest:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszesz "tajny tekst", "tajne hasło".
    Trochę - jakby nie patrzeć - oszukujesz.
    Tak, czepiam się.

    "wypadałoby się przedstawić" ppw, 1240985

    OdpowiedzUsuń
  26. ok, skoros taki lingwista to powiem Ci, ze w jezyku jak i mowie slowa zyskuja swoje znaczenie w procesie interpretacji, a wiec w zaleznosci od swiata wewnetrznego odbiorcy, przy czym "odbiorca" moze byc zobiektywizowany.

    dla tych ktorym nie chce sie czytac: ja nie oszukuje a ten pan sie czepia XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pierd*le ! Do tych dzieci neo na tym blogu :
    nie macie nic lepszego do roboty niż krytykować mackie ? Skoro ten blog taki głupi to po co na niego wchodzicie ?! Weź cie sie ***** odwalcie :/
    Ps. wiesz mackie powinieneś wymyślić taki bajer który skanuje kazdego przed wejsciem na niego i jesli zauwazy że jest ktoś deppem go nie wpuścić buhahah :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hehe uważaj bo nobla za to dostaneXD

    OdpowiedzUsuń
  29. .[!].Grudziądz.[!]. - Nie Można Mieć 2x Skrytek ?? Mam 2x I Jednej Mi Nie Wyświetla.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie można raczej, nie przewidziałem takiej możlwości, jeśli więcej ludzi będzie jej chciało - zrobię to:)

    OdpowiedzUsuń
  31. .[!].Grudziądz.[!]. - To Zrób Ankiete Na Takie Coś Czy Coś ; p + Czat Taki Jak Na Tej Str. Może Dodać Na Zapytaj ? (Jeśli TAK To Jak ? )

    OdpowiedzUsuń
  32. HaHaHaHahahahahaah ; pp
    fajne ciastko XDXD

    OdpowiedzUsuń
  33. Super dodatek, ale coś mi nie chodzi :// Jak dodać zdjęcie? Nie wyświetla mi się...

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobry pomysł!!!
    Jestem ogromnie wdzięczna za dodanie skrytki.

    Przydaje się nie tylko na zapytaj,ale na stronie internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcie - tam gdzie pisze "Tajny fragment.." wklejasz KOD zdjęcia, tak jakby je wstawić na zapytaja:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Mackie, mógłbyś jeszcze zrobić coś takiego, że ta tajna skrytka będzie mogła być różnokolorowa ? I jeszcze że będzie miała różne rozmiary ?

    OdpowiedzUsuń
  37. hah odgadłem do tego hasło ☺

    OdpowiedzUsuń
  38. podaj link, zobacze, ale poprawnie wstawione powinni dzialac :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w skrytce pisze tylko iv.pl :(

    OdpowiedzUsuń
  41. wiem, ale w Twojej moze byc co innego :P

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie nie chce działać... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj adres profilu albo powiedz co dokladnie nie dziala:P

      Usuń
  43. Musi być wszędzie ten napis PROFILKIBLO !? Przez to to brzydko wygląda :/ i tak każdy wie skąd to jest

    OdpowiedzUsuń
  44. Zrobiłam wszystko poprawnie, ale jak wpisuję dobre i złe hasło (na innym koncie i swoim też) nie działa po prostu okienko się chowa i nic nie wyskakuje. Tu link do mojego profilka:

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_976801.html

    Pomożesz Mackie?
    A fajnie że komuś chce się takie coś robić, i gdybyś jeszcze dodał opcje zmiany nicku to by w ogóle było extra.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale ta skrytka jest fajna - używam jej zawsze na blogu... Przydaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mackie, musisz to ulepszyć, bo jak ktoś klika pokaż opis bez bajerów to wyświetla się cały tekst pod kłódką i taka tajemnica, dzięki za wysłuchanie

    OdpowiedzUsuń
  47. mi nie działa
    link na mój profil na zapytaj http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1523620.html

    OdpowiedzUsuń
  48. nie działa .
    wpisuje hasło z innego konta , i nawet nie wyskakuje ikonka że dobre haslo
    wgl nie chce się otworzyc .
    pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak coś dodać do tej skrytki, bo jak już wpiszę hasło to się pokazuje na tym szarym pasku strzałka w górę i jak na to klikam to muszę od nowa wpisać hasło, a jak już chce wpisać i wpiszę to nie wiem jak mogę coś tam umieścić. !
    Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  50. Mackie, umiałbyś zrobić tak, żeby można było zmieniać rozmiar tajnej skrytki? i najlepiej jeszcze kolor/wzór. Wierzę w ciebie;3

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiem jak można dodać fotki do skrytki,
    a mianowicie: wchodzisz na stronę: FotoZrzut.pl
    wkładasz fotkę i klikasz ładuj..
    wyskoczą 3 kody, kod numer 3 jest tym prawidłowym,
    trzeba skopiować go tutaj, do tego tekstu skrytkowego
    no i będzie ;)
    Mi się udało ! ;)
    I ten kto wejdzie zobaczy u mnie krowę z wielkim jęzorem xD
    Pozdrawiam ! Blog jest świetny i polecam go wszystkim !! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. To jest super, mi działa nawet na bloogu!!! Oto dowód:
    http://zatopionawczekoladzie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. jak mam wstawić zdjęcie?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast tekstu wstawiasz KOD obrazka, otrzymany ze strony typu imageshack.us :) wyglada to mniej wiecej tak:. "< img src="adhkasdhaksdhk">

      Usuń
  54. Chce założyć shoutbox na hasło. W miejscu gdzie trzeba wpisać co ma się wyświetlić po wpisaniu hasła mam dać kod html tego shoutboxa czy co?

    OdpowiedzUsuń
  55. To działa! zapraszam do mnie na bloga, a zobaczycie jak zastosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam pytanie. Właśnie to dodaję i pytam:
    Czy da się zrobić tak, żeby zamiast szarego tła był obrazek? Proszę o szybką odpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Prostym sposobem można to zhakować. Ja nie jestem hakerem, a zhakowałam to okienko. Może by tak jakieś zabezpieczenia? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że można, ale to był jeden z moich pierwszych dodatków :P Jak skończę licencjat to może się za to zabiorę, mam pomysł jak sprawić zeby to było bezpieczne :P

      Usuń
  58. SUPER ŚWIETNE!
    (a jak ktoś chce wiedzieć to do tej skrytki hasło to Mackie)

    OdpowiedzUsuń
  59. czemu nie da się wejść na te twoje zablokowane zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń
  60. Mackie mi nie działa skopiowałam na profil na samym chyba końcu i nie ma tej skrytki
    to mój profil --- > http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2159288.html
    a przeglądarka to google

    OdpowiedzUsuń
  61. Oszust dałam ci hasło i email do zalogowania sie na moim koncie na zapytajonet.pl , bo miałeś mi tylko ustawic łądnie profil , aty mi zmieniłeś hasło i ukradłes profil ZŁODZIEJ !!! Mackie to P********y p****l s*******n i złodziej jednocześnie:-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh spokojnie, jeżeli mówisz to na serio to to jakieś dziwne nieporozumienie. Wiele osób prosiło mnie o coś takiego, że podadzą hasło itp ale ja NIGDY się na coś takiego nie zgodziłem. Nie kojarze nawet sprawy, bo piszesz z anonima, ale jeśli podawałaś hasło publicznie to wynik jest oczywisty, jeżeli dawałaś komukolwiek kiedykolwiek hasło to też bardzo możliwe że Ci się włamano.

      Zresztą po co miałbym kraść komukolwiek konto? O.o mam własne i prawie na nie nie wchodzę, zapytaj trzyma się coraz gorzej i na prawdę, czyjeś konto na zapytaju jest ostatnim co mi by do szczęścia było potrzebne.

      Usuń
  62. Mackie , to wiesz co się stało z moim profilem lub skrytką ?
    Mój profil ---> http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2159288.html
    a przeglądarka Google :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sorki, już podaje rozwiązanie problemu:

      KLIK

      Proszę :D

      Usuń
  63. Dzięki jesteś najlepszy Mackie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cześć Mackie wiem że znów tu ja ale tak jak niektórzy pisali na górze że jak wpisują dobre czy złe hasło to nie wyskakuje nic a ja mam ten sam problem ;/

    PS. Imieniny nie są już mi potrzebne ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. PS.2. Masz śliczny głos ( widziałam na YT )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. szczerze to zamierzam w te wakacje zrobić całkowicie nową wersję skrytki, więc wtedy powinno działać wszystko na 100% :)

      PS2: Dzięki :D

      Usuń
  66. Spoczko

    PS2. Nmzc ;3

    OdpowiedzUsuń
  67. tu też trzeba usunąć z adresu to .com

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne, jak będę miała jakąś tajną wiadomość to skorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  69. Super ta skrytka :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Mackie dałbyś rade zrobić taką książeczkę lub coś w tym stylu na hasło, gdzie można wstawiać zdjęcia i teksty (chciałabym na bloga wstawić), bardzo prosę o jak najszybszą odpowiedź, bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh.. Jest skrytka na hasło i jest książka, możesz sprobować jedno włożyć do drugiego, ale szcerze to nie wiem czy zadziała :D http://profilki.blogspot.com/2013/05/ksiazka-d.html

      Usuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P