piątek, 7 października 2011

Obrazki na profilek:)

Piątkowego wieczora mam dla was coś prostego lecz przydatnego - obrazki :) Opcje są 2:

- obrazek jest już dostępny na necie, macie jego adres (jeśli nie macie to klikacie prawym na dowolny obrazek i "kopiuj adres obrazka") i chcecie dostać kod do wklejenia go na profil - wtedy wklejacie ten adres w okienko, klik i jest kod :D

- macie obrazek na komputerze albo na stronie która nie lubi sama udostępniać obrazków - wtedy trzeba obrazek wgrać na specjalną stronę, daję do niej instrukcję :)


Wklej kod obrazka:


INSTRUKCJA, jeśli nie macie adresu, macie obrazek na komputerze:

1. Wejdź na stronę imageshack.us

2. Wybierz zdjęcie z komputera, klikając ten przycisk:


3. Gdy wybierzesz zdjęcie, wgraj je tym przyciskiem:


4. Zaczekaj chwilę :P

5. Kliknij na OSTATNIĄ rubrykę z kodem:


6. Gdy kod się podświetli na niebiesko skopiuj go (ctrl+c) a następnie przejdź na profilek i wklej (ctrl+v)

GOTOWE :D

26 komentarzy:

  1. każdy to umie to jest na każdej str.
    buuuu...nuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że Ty to umiesz, ale nie mów że umie to każdy, ponieważ na zapytaju wciąż pojawiają się o to pytania:P A ten blog ma rozwiązywać wszystkie możliwe problemy z robieniem profili, nawet jeśli część osób umie zrobić to sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mackie , gdy jestem już przy punkcie 5 to wyskakuje mi cos , zeby sie zarejestrować ! Kur..

      Usuń
    2. Mackie a gdzie się wkleja kod na zapytaju?

      Usuń
  3. Super blog ! Zawsze chętnie z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej Mackie kiedy będzie to że kopiarze będą pokazani? Nie mogę się doczekać xD
    Aha no i możesz zrobić coś jeszcze na święta, bo są już tuż tuż hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. zaglądaj tu dziś często, coś nowego się zjawi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię po prostu kocham nie wiem dlaczego pisze to akurat tutaj ale mniejsza już z tym wszystko mam z tej twojej super stronki i nie wiem co ja bym bez Ciebie zrobiła a adres dostałam z jakiegoś głupiego pytania...

    OdpowiedzUsuń
  7. a co jeśli pojawia mi się < b > warging coś tam coś tam ;D
    cos w tym stylu xD ?

    OdpowiedzUsuń
  8. tam trzeba mnieć konto ?
    żeby te fotki z kompa dać ... bo ja nie mogę ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę dodać..., a jeśli chodzi o link to się obrazek nie wyświetla... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzi mi o to ze na koncu pisze przejdz na profilek i wklej gdzie na jaki profilek mam oprzejsc?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kod itd,ale jak go dodam na profil,to stoi w miejscu ;f
    A tak poza tym,masz super blog ;)) Wzięłam z tąd normalnie wszytko ;d

    Teraz to mój profilek jakoś wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja napszykład nic nie kumam z wielu blogów i czytam to 5 razy xD
    ale za 6 mi się udaje xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie Działa U Mnie ...

    Jak To Zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest super. Codziennie z tego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kody wszystko dobrze wpisuję, tylko nie wyskakuje mi obrazek tylko sam kod na profilku
    tak samo jest z napisami. Co mam zrobić ?
    To jest adres :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2019490.html
    mozilla firefox

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakim cudem można robić takie cuda na komputerze?! naucz mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi się nauczyło :P A miałem już kilku "uczniów" i każdy odpadał po paru godzinach XD

      Usuń
  17. Mi nie działa.. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie da się inaczej dodać zdj z komputera bez rejestracji na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest też tinypic.com, pewnie też kilka innych ale często mniej wiarygodnych :P

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P