niedziela, 25 września 2011

Płonący tekst! :D (KOLOROWY)

Mam tutaj kolejny efekt tekstu, tym razem na szczególne zamówienie pewnego użytkownika zapytaja - płonący tekst! :D 2 wielkości do wyboru, 2 wersje kolorystyczne, mocne wrażenia - gwarantowane XD
Image and video hosting by TinyPic
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, mogę nawet zrobić tak, aby ten ogień się ruszał, jak to ogień ma często w zwyczaju:D
Aby podpalić swój własny tekst, wejdź w tego posta :P



Wielkość:
Kolor:
kolor wewnętrzny: , kolor zewnętrzny:
Dołożyć tło?
Tu pojawi się OGIEŃ! :D

Kliknij tu i skopiuj! >>>

37 komentarzy:

  1. Zrób żeby się ruszało a to zlikwiduj bo jest nudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, zrobię ruchome ale po co usuwać? Szczególnie że z moich danych wynika że trochę osób jednak jest tym zainteresowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest super!Ruchomego nie dałoby się pewnie przeczytać

      Usuń
  3. Mackie, a kiedy zrobisz ten płonący tekst? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zrobisz ten płonący tekst.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj sry, nie zauważyłem pytania, chyba nie uda mi się go zrobić w ten weekend, może w następny, na ten przewidziałem parę innych fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. czy mogła byś zrobić żeby były inne tła do tego napisu i inne tła wgl na profile więcej teł... ale ten blog serio bardzo mi pomógł wgl niewiedzialam jak zrobic profil teraz mam taki dzieki...http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_991967.html

    jeszcze troche brałam z bajery.net i http://www.glitter-graphics.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam zanim przeczytałam ten blog

      Usuń
  7. Inne tła na profile i więcej teł to kwestia czasu.. choć pamiętaj że tak na prawdę jestem sam, na całego bloga, nie mogę robić wszystkiego na raz:P Mogę zrobić coś z tym ogniem, ale aktualnie pracuję nad innym projektem, więc nie wiem czy zdołam teraz czy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś 24 grudnia...a ogień nadal nie płonie!
    czekam, czekam, czekam...A KIEDY SIĘ DOCZEKAM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prośbę,do ciebie wiem że masz dużo roboty na blogu i nie zdążysz wszystkim dogodzić i zrobić ich zamówienia od razu.
      Ale jeśli będziesz miał troszeczkę czasu.
      Zrobiłbyś taki tekst co np. wchodzisz na profil i jest jakby przy samym ekranie i wpada do tyłu potem w tło na profil.
      Jeśli się da oczywiście i dziękuje za wysłuchanie Mackie :)

      Usuń
  9. Heh spokojnie, na tym blogu są tysiące ludzi a ja musze probowac wszystkim naraz dogodzic, wiec nie jestem w stanie spelniac kazdego pragnienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam pytanie gdzie mogę znaleźć na tym albo innym blogu jakieś animacje i aplikacje na zapytaj.com????????

    OdpowiedzUsuń
  11. animacji ogolnie nie prowadzimy, "aplikacje" - to chyba dodatki - sa wszedzie, wystarczy wejsc w gorne menu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstawiłam. To jest extra! Dodałam kilka dodatków. Bardzo lubię brać stąd dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam prośbę zrobisz taki tekst tylko tło żeby było przezroczyste?
    Z gory dzięki;)
    A napisz super!
    jak chcecie wchodźcie na mój profil na zapytaj http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1472099.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam prośbe możesz zrobić ten ognisty tekst różnych kolorów np. różowy, zielony, fioletowy, czarny, biały
    itp.? przydałoby się

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jak się nie podoba to po prostu nie używaj :P

      Usuń
  16. na jakiego posta?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebiste !
    Mackie jak ty robisz te generatory ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to wkleiłam na zapytaj to m się nic nie ukazało.. :( Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, już działa. Nie ma sprawy. ;)
      A tak w ogóle, to to jest bardzo fajne.
      A da się jakoś zrobić, żeby tego czarnego tła nie było?

      Usuń
  19. ja mam to wkleić to na posta, tak? bo jak wklejam to mi sam...hm...adres do skopiowania wchodzi, a ten tekst się nie pojawia!
    co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcik, może na tym blogu nie działa HTML

      Usuń
  20. Czy mozna usunac to czarne tlo albo dodac inne kolory ??
    Bo napis bardzo ladny ale nie pasuje mi do koloru strony...
    Pozdrawiam Patros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. display: block; background-color: #000000; padding: 10px;"><b style="color:#333
      Ten fragment jest za to odpowiedzialny, nie chcesz? Usuń go :)

      Usuń
    2. Albo po prostu: "Dołożyć tło? Nie" xd

      Usuń
  21. Mackie a jak zmienić kolor liter?

    OdpowiedzUsuń
  22. I am a girl and i m on fire

    OdpowiedzUsuń
  23. Przed Chwilą Weszłam na ten blo I zobaczyłam że jest super^^

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi się ta opcja podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie by było jakby się ten ogień ruszał, al tak tez jest super :P

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P