sobota, 9 marca 2013

Ruchome tło na blogu! :D

Niestety, ledwo zdałem sesję a już zbliża się licencjat, a więc czasu na dodatki nie mam dużo... No ale coś tam raz po raz stworzę :D Teraz zapowiadany, prosty ale efektowny dodatek - ruch tła na blogu :D Wygląda to tak:

KLIK!

Dopracowałem to aby działało możliwie płynnie, możecie też wybierać szybkość i kierunek ruchu :) Tak sobie myślałem że pozwala to na stworzenie wielu, niezwykłych, kreatywnych projektów związanych z tłami blogów, no ale niestety nie mam czasu żeby je zrealizować samemu i pokazać :P W każdym razie, myślę że odwiedzający wasze blogi będą zaskoczeni :D

Ogłoszenia parafialne: prawdopodobnie nie dam rady zrealizować mojego wielkiego projektu przed wakacjami :( Ale za to jutro pojawi się ranking najlepszych w puzzlach w ostatnim tygodniu :D

Szybkość:
Kierunek:
Kliknij tu i skopiuj! >>>

23 komentarze:

  1. jeszcze nie wypróbawałam ale myslę że będzie genialnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny dodatek jak widze naewet jak masz malo czasu dodajesz zajefajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to wlasnie na zapytaj nie dziala, a pisze ze dziala na blogu i zapytaju ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. DODATEK ZAJEBISTY, ALE ZOBACZ ;C http://www.jencjusz.blogspot.com/ DZIAŁA TYLKO NA POŁOWIE! ;C ZRÓB COŚ Z TYM PROSZĘ ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A I JESZCZE MAM GOOGLE CHROME XD

      Usuń
    2. http://pastebin.com/raw.php?i=TNkHzTvA
      Wklej zawartość tego linka po kodzie dodatku, to specjalnie przygotowane dla Ciebie rozwiązanie :D

      Usuń
  5. Dlaczego jak już tego nie chce to dalej jest :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego jak już tego nie chce to dalej jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gadżetach znajdziesz kod tego dodatku, usuń gadżet z tym kodem i znknie :)

      Usuń
  7. teraz mi nie działa na blogu korzystam z google chrome link to http://czmonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jakie Zajebiste ;d Czekam na inne fajne dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie - czy za to się płaci? Czy może wszystko jest bezpłatne?
    A jak to się potem usuwa?!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Asia S.: bezplatnie :) usuwasz usuwając odpowiadajacy dodatkowi gadzet na blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sie to teraz z powrotem przywraca?!

    OdpowiedzUsuń
  12. @Anonim: usuwasz ostatni gadzet z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączyłan bloga, było ok, ale potem zaczeła się pokazywać czarna stronka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ustawić wszelkie dodatki tym sposobem który tu dajesz? Chodzi mi o to ,,kliknij i skopiuj"

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P