sobota, 21 kwietnia 2012

GENERATOR OSADZANIA TELEDYSKÓW

Chyba większość z was lubi teledyski z YT, ale ich wstawianie jest jakieś takie.. nudne i oczywiste :D A więc postanowiłem zrobić dla was takie małe coś... GENERATOR OSADZANIA TELEDYSKÓW :D Spójrzcie:

Można w ten sposób zrobić teledysk na KAŻDYM obrakzu na jakim sobie wymarzycie, rozpoczynając od wszelkich ekranów a kończąc na tułowiu jednorożca :D Dodatkowo obrazki pod teledyskiem mogą być częściowo przezroczyte (kształty wycięte z tła) - jeśli będą w pliku PNG, a poza tym - dodatek ten działa i na zapytaju i na blogach :D Fajnie?:D

Minus jest taki że może być tylko 1 taki teledysk na profilu, a plus - że może być w środku wiele piosenek, a zmienia się je klikając na obrazek :D

P.S.: W operze obrazek może być lekko przesunięty, mają jakiś błąd XD

Wprowadź adres obrazka:

55 komentarzy:

  1. Kocham Cię! Wiem, wyznanie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał znowu wymyśliłeś coś genialnego ;)
    Mackie jesteś The Best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Prosze zrób generator na te animacje Festis lub takie napisy jak robi LeeMealitie

    OdpowiedzUsuń
  4. tak użyłam na moim profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_641325.html
    świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa mi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie;/
      Się teledysk nie wyświetla ;/

      Usuń
    2. mi też....mi wyskakuje błąd

      Usuń
  6. Świetne to. ! :D Ale się jaram , że użyłeś ujęcia z teledysku One Direction WMYB xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam chyba jakiś obrazek z teledyskiem na jakimś blogu, ale nie wiedziałam jak to zrobić. ;d Jesteś nadzieją i ratunkiem dla ludu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie działa mi.
    Nie wyświetla mi się teledysk w wyznaczonym miejscu.
    Adres profilu: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_461033.html
    Przeglądarka: Google Chrome
    PROSZĘ O POMOC! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno juz dzialac :D

      Usuń
    2. Niestety nie ;c
      Teraz teledysk wyświetla się pod obrazkiem.... Nie wiem co jest nie tak- te czerwone tło (gdzie powinien być teledysk) ustawiłam NA obrazku, a to się wyświetla POD nim ;c
      Pomóż! ;3

      Usuń
    3. Kurcze, mam dość ;/ Same problemy- ciąle coś nie wychodzi.
      To jakiś niewypał ;/ Powinieneś to jakoś naprawić ;/
      Ehh....
      A miałam taki fajny pomysł na to ;c

      Usuń
  9. Nie no to jest super , szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buuu :c dodatek genialny! :D ale jak chce obrazek wgrać to pisze BŁĄD X.X :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dwa razy kliknąć "Użyj!" i powinno działać :P

      Usuń
  11. Mackie!! Moim zdaniem za dużo jest już redaktorek na blogu ;// Panuje tu bałagan! Może zrób tak żeby tylko od 70% na tak mogły przechodzić... Bo tak to każda przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demokratyczna większość to 50%, tak już jest:P Ale postaram się wymyślić coś żeby było mniej "bałaganu" pomimo wielu redaktorek :)

      Usuń
    2. Według mnie żeby nie było bałaganu, powinny być posegregowane posty poszczególnych redaktorek.

      Usuń
    3. Albo żeby tylko 1-2 notki na dzień mogły być

      Usuń
  12. Teledysk mi się nie wyświetla ;/

    profil :: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1577721.html
    Przeglądarka Mozilla Firefox nowsza wersja XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszesz jaka przeglądarka.. mi się wyświetla :P

      Usuń
    2. Ale mi się nie wyświetla ;/

      Usuń
  13. Fajne ! Jest tylko jeden minus. Działa to tylko na przeglądarce Gogle Chrome , a na Firefox już nie. : C

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie działa mi ;/ Wgl sam telewizor jest..

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1149392.html
    Mozilla Firefox 11.0 (jak się nie mylę, wiem, że ta najnowsza wersja, bo sekundę temu aktualizowałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odśwież i zobacz czy teraz dziala:P

      Usuń
    2. Nie, dalej nic. A na Chromie działa, ale nie używam tej przeglądarki, bo mi się zacina.

      Usuń
  15. Jak to zrobić.? Bo nie kumam... ://
    Podasz jakąś dokładniejszą instrukcję.? ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne !!
    z resztą jak zwykle. :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem o co chodzi , bo jak robiłam muzyke i teraz robię te teledyski to mi nie działa nie wiem jaki adres obrazka .. jak wstawiam to jest na czerwono BŁĄD. A muzyke jak zrobić ? Pomocy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mackie, też lubisz 1D.? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. What Makes You Beautyful <3 Zajebiste! <33 napewno mi sie przyda. xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie wyskakuje BLĄD !!!!
    nawet jak nacisne dwa razy UŻYJ nie dziala ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Mackie nie działaa!!;( Ucina mi połowe opisu pod obrazkiem pojawił się jakiś biały prostokąt...
    tu mój profil http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1019488.html
    a moja przeglądarka to google chrome

    OdpowiedzUsuń
  23. a podasz mi adres do tego obrazka co danbo ogląda telewizje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam go, wpisałem kiedyś "Danbo" w google i wyszlo :P

      Usuń
  24. nie dziala sam telewizor jest odswiezalam i wklejam drubi raz i nic:p
    mam chrome a to moj profil:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_979526.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Siemka a mogl bys mi to zrobic w telewizorze jakim kolwek oki? I wysłać na adres kasia94343@wp.pl a piosenka to gangnam style dasz rade?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tego nie robię no ole ok, dziś zrobię wyjątek.. :D

      Usuń
  26. Pomysł jest bardzo fajny, chciałam go wykorzystać, ale za każdym razem wyskakuje komunikat "This video is too small", nieważne jak rozciągnę obrazek to zawsze jest za małe (stanęłam do rozciągnięcia gdzie na video daję obszar 467x252). Sprawdziłoby się tylko (o ile wgl to zadziała) jakby ktoś walnął naprawdę duuży ekran telewizora, aparatu, czy czegoś tam, nie ma opcji żeby zrobić jak tutaj na przykładzie z Danbo - gdzie ten teledysk leci sobie wtopiony w obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przykro mi ale to jest ograniczenie wprowadzone przez YT, moze kiedys sprobuje jeszcze cos z tym zrobic ale nie wiem co sie da :)

      Usuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P