sobota, 1 grudnia 2012

Generator menu rozwijanego! (GÓRNEGO)

UWAGA ! Ten dodatek jest już przestarzały - aktualna wersja znajduje się na stronie http://profilki.pl/dodatki/menu-rozwijane!

Chcieliście menu górnego - macie :D Jedynym powodem dla któego nie było go tak długo jest fakt, że wstawiało się je trudno, a ja nie lubię dawać trudnych dodatków, bo trudny dodatek to zły dodatek :P Ale wpadłem na pewien pomysł i JEST - menu górne które dodać można kliknięciem 1 guziczka, nie martwiąc się żadnymi kodami! :D Mam nadzieję że wszystko chodzi, jak coś to mogę je udoskonalać w przyszłości :) Have fun :D

Typ:
:prostokątny, :"profilkowy"
Kolor napsiów:
Kolor tła:
Kolor napsiów podświetlonych:
Kolor tła podświetlonego:





Kliknij tu i skopiuj! >>>

384 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mackie, dodatek świetny, ale coś mi nie działa. W typie "profilkowym" wszystko ok, ale w prostokątnym nie działają podstrony (jak najeżdżam). Można coś z tym zrobić??

      Usuń
    2. Hmm.. chyba wykryłem i naprawiłem błąd, sprawdź teraz :D

      Usuń
    3. Mam takie małe pytanko. Wszystko fajnie z tymi menu, tylko w profilkowym przełamuje tekst żeby się mieścił w komorze menu, natomiast w prostokątnym nie.Gdzie, co i jak mam dopisać w kodzie html w menu prostokątnym żeby przełamywało tekst.Z góry dzieki za podpowiedz

      Usuń
    4. Może spróbuj w miejcu przełamania dać < br> (bez spacji :P)

      Usuń
    5. A dziękuję bardzo za podpowiedz :)

      Usuń
  2. Super ( :D ), chociarz mi bardziej podobałoby się coś w rodzaju tego, co jest na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj troszkę wynarzekam. Ogólnie super, lecz:
    - Bardziej podoba mi się menu takie, jak tu.
    - Caps Loock w zakładkach...
    - Brzydkie separatory - nie da się usunąć?
    - Przydałaby się opcja edycji po wklejeniu kodu (!!!!!!)
    - Przydałoby się, aby można było wybrać efekty tekstu czyli neon i cień
    - Przydałaby się możliwość zmiany czcionki, ja np. chciałabym Vollkorn albo Comic Sans MS

    OdpowiedzUsuń
  4. racja , zrób coś takiego jak macie na blogu i zeby mozna bylo wkleic kod do dodatku a nie adres ww strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jak mamy na blogu - ok, ale co znaczy "wkleic kod do dodatku a nie adres ww strony"? Żeby wkleić kod dodatku do pola "adres WWW" przy tworzeniu tego dodatku? Co to by miało dawać, jak by to miało działać? :D

      Usuń
    2. hmmm np zeby mozna bylo pisac co sie chce jak u was a nie ze inna strona w tym sensie ;d

      Usuń
    3. A nie można pisać co się chce? Chyba że jestem jakiś słabo kminiący XD

      Usuń
    4. no preciez u was ja wól pisze adres WWW

      Usuń
    5. Ale.. to chyba oczywiste że Internet polega na przechodzeniu na różne adresy WWW XD To może oznaczać przechodzenie na inne strony, ale może także oznaczać przechodzenie na podstrony, np "http://profilki.blogspot.com/2012/12/generator-menu-rozwijanego-gornego.html" to adres WWW tego posta :)

      Usuń
    6. Nie wiedzieć co to adres URL. Ja pierdziele, co za ludzie. Tak a`propos to HTML nie jest trudnym językiem i wystarczy załapać działanie 2 znaczników, aby to opanować. I z tego co mi się wydaje, nie ma sposobu, aby wstawić jakieś eleganckie menu jako widget. Ale nieco niżej jest odsyłacz do rozwijanego eleganckiego menu i z niego właśnie skorzystałem. HTML pojmą niedorozwinięte dzieci, no chyba, że na tm blogu są jeszcze bardziej chorzy umysłowo ludzie.

      Usuń
  5. Da się to zrobić na blogspot? Czy tylko na zapytaj?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dodatek, przyda się na pewno przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki debilko! Naucz się pisać. Niech ci matka komputer odetnie! Nie pisze się dźiwka tylko dziwka

      Usuń
    2. Rozumiem że dbałość o język ojczysty jest czymś niezwykle ważkim, ale prosiłbym żeby nieco ostudzić emocje :)

      Usuń
    3. Mackie ty to rządzisz ortografią. To dobrze, bo to przecież "ważkim". XD

      Usuń
    4. Moja wina że coś mi się z klawiszami dzieje?
      Anonimi daj mi spokój.

      Usuń
    5. (do Anonima, jeżeli to przeczyta)
      No kultury trochę! Poza ortografią ona też jest ważna!

      Usuń
  8. A jak to usunąć z bloga? ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy znaleźć malutki widżet z prawej, gdzie widać 2 małe linki do mich stronek, kliknąc ikonę narzędzi przy nim i usunąć. Albo też znaleźć odpowiedni widżet w widok projektu w panelu :)

      Usuń
  9. Dałoby się zrobić coś takiego na Zapytaj?
    To jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczaj w lewy górny róg posta -,-

      Usuń
    2. Może by się dało, ale ten dodatek niestety nie jest zbyt przystosowany do zapytaja :P Może kiedyś zrobię taki specjalnie dla zapytaj :)

      Usuń
    3. Aha,ok Mackie.

      Anonimowy - widziałam co jest i dlatego sprawdziłam,ale ani mnie,ani nikomu kogo poprosiłam o przetestowanie na Zapytaj nie działało,więc zanim zaczniesz się czepiać sam sprawdź -,-

      Usuń
  10. Mam pytanie.Jak usunac ze str startowej gogle pasek czatu z fejsa.Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja nie wiem o czym mowa, może ktoś inny będzie umiał pomóc :P

      Usuń
  11. nie mam już sił i muszę to napisać.
    wywal te dwie dziwki z bloga !
    one nic nie robia!
    zatrudnij nowe redaktorki , bo ten blog upadnie !
    Festis i Feminitie zgłaszając się do ciebie miały świadomość że będą musiały dbać o bloga. A jakoś tego nie robią.
    S a tylko tutaj żeby : reklamować swojego bloga, żeby się chwalić że się jest profesjonalistą a tak naprawdę to amatorka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie - przede wszystkim trochę więcej kultury a mniej wyzwisk :P Szkoda że Festis i Feminitie ostatnio nic nie robią, ale ja nie mam zwyczaju łatwo skreślać ludzi. Blogowi anonimy wieszczyły śmierć od wielu miesięcy, a jednak nadal ludzie tu wchodzą :P

      Usuń
    2. Piszę z anona bo by wszystkie psychofanki tych dwóch by na mnie naskoczyły. Jakby co to cię przepraszam .
      One ciebie też powinny przeprosić ...


      Ja tylko wyrażam swoją opinię która jest na 100% prawdziwa. :P



      A feminitie bez pytania ( tak mi sie wydaje) reklamowała we wszystkich postach swojego bloga. Więc powinieneś edytować jej posty i wszystkie reklamy usunąć.
      I napisz do nich bo naprawdę już mnie zdenerwowały. XD

      Usuń
    3. Cóż.. na razie kwestia redaktorek leży bo choć nabór jest otwarty to od dawna nie zgłosił się nikt na odpowiednio wysokim poziomie. Jak się w tej materii coś zmieni to zajmę się nieaktywnymi :P
      No i fakt, zbytnia reklama swojego bloga bez uzgodnienia ze mną średnio mi się podobała ale niech już jej będzie :P

      Usuń
    4. To napisz do LeeMealitie albo Leksany i poproś którąś z nich o to czy chcą tutaj wrócić. Proszę. Bo Twój blog jest naprawdę super tylko szkoda że te dwie < sreminite i srestis -,- > w ogóle nie angażują sie w sprawy bloga.

      Usuń
    5. Ten blog stoi otworem dla każdego kto ma dość chęci i umiejętności, ale nic tutaj po osobach które przyszły bo ktoś je prosił :P

      Usuń
    6. To napisz chociaż do tych dwóch debilek które "są na twoim blogu". bo ja już nie wyrabiam psychicznie.

      Usuń
    7. Weź pojeździj czołgiem, to pomaga XD

      Usuń

  12. iszę z anona bo by wszystkie psychofanki tych dwóch by na mnie naskoczyły. Jakby co to cię przepraszam .
    One ciebie też powinny przeprosić ...


    Ja tylko wyrażam swoją opinię która jest na 100% prawdziwa. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! W końcu!!! :)

    http://modern-dance-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejuu, ale fajne ! A czy wiesz jak zrobić menu rozwijane do etykiet na blogspot ?. Ciągle szukam i nie mogę znaleść jak to zrobić. ;( Te są świetne, no ale raczej nie mogę do nich dodawać postów. A mi najbardziej zależy żeby dodawać tam posty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można użyć tego dodatku, po prostu w polach "adres WWW" wklejasz adres etykiety, który wygląda mniej więcej tak: "http://twoj-blog.blogspot.com/search/label/nazwaetykiety" :)

      Usuń
    2. Ojeju! Działa! Wielkie dzięki!!!!!!! xD ;)

      Usuń
  15. Ja chcem takie jak na tym blogu, to jest graficznie trochę nieestetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje za wysłuchanie mojego pomysłu :3 xdd menu jest boskie ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, teraz idę wysłuchiwać kolejnych pomysłów :D

      Usuń
  17. Wszystko ładnie, pięknie..
    Tylko jak to k***a usunąć z bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko bez przekleństw proszę :P Ten dodatek jest osadzony w bocznym panelu gadżetów, poszukaj tam gadżetu króry wyświetla tylko 2 linki i usuń go :P

      Usuń
  18. Nie no, ja się poddaję.
    Jak klikam "Na bloga" to pojawia mi się jakaś dziwna strona. O.o
    A na tej dziwnej stronie bloggera jest jakiś inny przycisk "Dalej" (coś takiego). Mogę tak klikać w nieskończoność... Nie działa mi. :c (Albo źle rozumiem) XD
    Mackie zrób z tym poradnik. XDXDXDXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta strona powinna sie pokazac, ale po kliknieciu "dalej" dodalby sie dodatek tylko.. wlasciciele "blogera" cos zepsuli, teraz to naprawiaja - powinno dzialac za pare ni :)

      Usuń
    2. Aha, no to super... xd

      A wiesz może jak zrobić pod postem takie coś do "głosowania": [] Fajne [] Zabawne []Głupie itp?

      Usuń
    3. Układ > posty w blogu, edytuj > reakcje edytuj :)

      Usuń
    4. Weee! Dzięki. I ostatnie pytanie... Heh. xd Co zrobić, żeby nie trzeba było wpisywać tego kodu, jak chce się dodać komentarz, tak jak u ciebie?
      (I sorki, że tyle pytań :/)

      Usuń
    5. Ustawienia > Posty i komentarze > Włącz weryfikację obrazkową > Nie

      Usuń
    6. AAAAA!!! DZIĘKI CI O WIEEEEEEELKI MACKIE! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Spam serduszkami! :3

      Usuń
    7. Hehe do usług [kłania się nisko] :D

      Usuń
    8. Raczej ja tobie *oddaje pokłon* :P

      Usuń
  19. Hej :) mam pytanie. Czy ten kod który się wyświetla mam wkleić do HTML/Javascript ? Bo jak tam go wlasnie wklejam to nic nie wyskakuje tylko ten kod na stronie głównej bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem xD
      Wcześniej mi wychodziło super. Ale teraz, jak postanowiłam dodać na stałe, tylko mi się jakiś dziwny kod pokazuje w okienku, gdzie wpisywałam kod...

      Usuń
    2. Wybaczcie [bije sie w piersi] coś pokrzaniłem ale już naprawione :D Miłego korzystania :D

      Usuń
  20. Tego się nie da wkleić ,albo ja nie umiem :<
    Mackie, możesz mi wytłumaczyć krok po kroku co trzeba zrobić? Bo ja jestem nieogar ;< Pliiis pomocy ! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod który wyskakuje Ci w okienku kopujesz i wklejasz do gadżetu bocznego bloga, typu "Javascript/HTML" :)

      Usuń
  21. Nie działa mi rozwijane menu. Kiedy dodaje ten widżet wszystko wygląda jak wcześniej. Czy robię to na prostym szablonie, dynamicznym - nie da się zmienić. Mam Mozille Firefox,a link do bloga - http://oboz-herosow-polbogowie.blogspot.com/
    Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze tu widok dynamiczny - on nie jest w ogóle do dodatków :P Zmień na normalny to będę mógł sprawdzić czemu nie działa :)

      Usuń
    2. Już jest prosty :)

      Usuń
    3. No a teraz nie widzę tu żadnego dodatku :P Może klikasz przycisk "Na bloga"? on chwilowo nie działa - skopij kod w okienku i wklej do nowego gadżetu typu "javascript/HTML"

      Usuń
    4. Aha, dziękuję :) Jakby coś jeszcze nie działało - napiszę :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Witam możesz mi pomóc bo nie bardzo wiem jak wtawić nową kolumnę bo jeżeli robie tak jak u góry to na moim blogu mam tylko jedną kolumnę z podstronami zamiast kilka kolumn kolejno po sobie z odpowiednimi podstronami.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ktoś wie co klikać to efekt jest super polecam mojego bloga też z dodatkami na bloga http://dodatki-i-porady-do-bloga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie umiem zrobić tak, aby każda inna zakładka była obok siebie czyli np. Strona Główna a obok zupełnie inna Redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij dolną kropkę przy pierwszym prostokącie :)

      Usuń
  25. jak to przesunąć trochę w prawo chodzi mi o to żeby był tak jak u ciebie bo u mnie oddala się trochę za bardzo w lewo :P

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie nic nie działa :( wkleiłam kod i żadnej różnicy tylko w układzie to jest a jak dam żeby zobaczyć wygląd bloga to lipa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. daj adres bloga gdzie masz to wklejone to zbadam :)

      Usuń
  27. Hej a to idzie tylko na ten blog i gdzie to trzeba dodać bo ja mam bloga ale na wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam menu z etykiet (bo taki mi się bardziej podoba), ale mam problem, bo kiedy naciska się np. na "Uroda" to ten napis podchodzi do góry i nie wiem jak to zmienić. Mój blog to aledinaify.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moje ale ok XD

      A więc trzebaby zmienić szablon bloga - jeżeli nie boisz się tego zrobić, to tu masz odpowiedź: http://pastebin.com/raw.php?i=i0egQtbR :D

      Usuń
  29. Hej! To jest super. Mam tylko problem : Gdy klikam na ,,Strona Główna" [bo tak nazwałam pierwszą ten... nie wiem jak to nazwać więc napiszę zakładkę XD] to blog dalej jest, ale wyskakuje za to ,,Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje" . Jak to naprawić ?? Aha, i jeszcze coś. Czy da się zrobić, aby to menu było na środku, pod nagłówkiem ? Bo u mnie jest pod nagłówkiem, ale od początku strony i głupio to wygląda.Z góry THX.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ! To znowu ja, tylko się wylogowałan. Już wszystko działa, tylko pytanko : Jak np. chcesz zrobić nową stronę w tym menu, np. zrobić zakładkę ,,Biografia" czy jakąkolwiek inną, to skąd my mamy wziąć adres www jak ona jeszcze nie istnieje ? Prosze, odpowiedz szybko jak to zrobić. Z góry dzięki jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba najpierw w bloggerze zrobić posta/stronę, i wtedy skopiować adres :P Ten dodatek nie tworzy sam stron, tylko pozwala przechodzic na juz istniejące :P

      Usuń
  31. Okej, poczytam o tym XD Dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  32. hej dodałam tu http://ksiazek-swiat.blogspot.com/ mam tylko pytanko da się jakoś usunąć efekt podświetlenia czy cienia pod napisami...? zajrzyj jeśli możesz i poradź bo ogólnie jest ok chyba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod którymi dokładnie napisami, i na jakiej przeglądarce? :P

      Usuń
    2. Generalnie to teraz jak sprawdziłam to na każdej wyświetla się inaczej a najgorzej chyba na Internet Explorer.
      To inaczej jak w kodzie poprawić żeby jak najadę na napis był biały? teraz jest pomarańczowy i ww. przeglądarce zlewa się z tłem.

      Usuń
    3. Wiesz.. mam dziwne wrażenie że kod tam jest wstawiony 2 razy ale mniejsza.. XD Z mojej analizy wynika, że usunięcie linijki która wygląda tak:

      color: #ff9b00 !important;

      powinno naprawić problem pomarańczowych napisów :)
      I nie radze patrzyć w ogóle na IE, to nie przeglądarka tylko narzędzie do ściągania przeglądarek :D

      Usuń
    4. Dzięki poskutkowało

      Usuń
  33. Hej, już odkryłam, jak zrobić osobne strony na blogspocie, ale nie wiem, jak zrobić ten pasek ze stronami[ U Cb np. : Głowna Tła Napisy Dodatki itd, itd,] ale mi chodzi o te rzeczy, że jak najedziesz np. na Twoje : Tła, to wyświetlają się Generator profilków, pod tym SuperSkładacz, Dodatki do tła, i pod tym jeszcze parę innych rzeczy, i jak się dopiero na to coś kliknie, to wyświetli się odpowiednia strona. Jak to zrobiłeś/aś ? Dzięki, liczę na odpowiedź. :]

    OdpowiedzUsuń
  34. jakiś czas temu wgrałam ten kod na swojego bloga i nie działał, lecz teraz kiedy go już nie chcę pojawił się, masz jakiś sposób na zlikwidowanie tego dodatku??

    dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W panelu sterowania bloga, w zakładce "Układ" znajdź gadżet w którym jest ten kod (jest w nim coś o menu górnym), tam go usuniesz :)

      Usuń
  35. Ja chyba jestem jakaś niekumata, bo coś źle robię. Przeglądnęłam cały HTML tego dodatku i za Chiny nie mogę ( nie umiem ) dodac własnych podstron... Może mi ktoś pomóc, bo siedzę nad tym już chyba z godzinę ? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezus Maria... Dobra.. Nie będę się rozpisywała na temat swojej jakże wielkiej gafy, bo aż wstyd. Już sobie poradziłam z problemem. Przepraszam. :D

      Usuń
    2. Ok, wybaczam, idź i nie grzesz więcej XD

      Usuń
  36. Hej, wróciłam do rozwijanych menu i muszę przyznać, że istnie się umordowałam, siedząc nas nimi parę godzin i męcząc się z językiem html, podczas gdy ten dodatek wystarczyło po prostu wkleić do gadżetów i przekierować w równie prosty sposób, jak te z jednej strony którą gdzieś podałeś : autanawysokichobrotach.blogspot. - czy coś podobnego. No ale cóż, skoro już to piszę, to czy mógłbyś coś z tym zrobić :
    -W trybie ,,profilkowym[który bardziej mi się podoba]" pasek zaczyna się na początku strony, a w prostokątnym - od początku paska z gadżetami i postami, i chciałabym aby w profilkowym było tak jak w prostokątnym.
    -Czy można zmienić czcionkę ? :D
    Jeszcze raz thx XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatek już się usadawia ładnie na środku :D a czcionki - na razie raczej nie, bo i na razie tylko 1 osoba o tym mówiła :D Ale nawet dla 1 osoby, może przy jakiejś okazji dodam taką opcję :)

      Usuń
  37. Ale jak mam zrobić, żeby na tym rozwijanym były też inne nazwy a nie tylko strona główna z napisem mój własny świat, jak wgl zmienic tez ten napis ? I jak zrobić żeby to było na środku a nie z boku ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikaj takie małe kulki przy miejscu do wpisywania strony i adresu, wtedy pokaza Ci sie miejsca na wpisywanie pozostalych linkow :)

      Usuń
    2. To w połowie nie działa wszystko się miesza w jedno! -.- I jak mam dać żeby to było na środku a nie z boku? ;/

      Usuń
    3. Ale jak to miesza się w jedno? Nie mów mi że używasz jeszcze Interent Explorera..
      Co do środka to już to zmieniłem, noro stworzone menu powinno znalezc sie na srodku :)

      Usuń
  38. A jak dodać do tego potem jakieś zakładki jak najedzieś nba to myszką że pokazuje sie coś ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No klikasz w te małe kropki koło okienek do wpisywanie i tam dodajesz :P

      Usuń
    2. Hej. Wiesz moze, jak zrobic ruszajace sie obrazki, nie takie na zapytaja, tylko takie normalne ? Bo nie mam pojecia jak zaczac.

      Usuń
    3. a gdzie sa te kropeczki?

      Usuń
    4. Zaraz obok i zaraz poniżej połączonych pól "nazwa strony" i "adres www" :)

      Usuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Heh, znowu ,,kolor napsiów" ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak mam już na blogu te etykiety i chce dodać kolejne nowe posty to mam robić wszystko od nowa , czy da się jakoś to dodać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodać się da, ale jest to dosyć trudne, trzeba drozumieć działanie kodu HTML, a tego chyba nie zdołam Ci tu wytłumaczyć :( W przyszłości planuję wprowadzić opcję zmiany/wzbogacenia stworzonego menu, ale na razie takiej opcji nie ma

      Usuń
    2. Trochę kombinuje , może mi się uda :)

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Z boku, wśród gadżetów, powinein być gadżet z linkiem "Get your dropdown menu..." - usun go calego to menu zniknie :)

      Usuń
  43. Czy da się potem edytować te strony? W sensie... dodawać nowe strony, już po dodaniu dodatku na bloga? Może to głupie pytanie, ale się na tym nie znam ;)

    Jeszcze nie dodałam dodatku na bloga, ale planuję to zrobić, po otrzymaniu odpowiedzi na to pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, cofam pytanie, bo powyżej już się takie znalazło... Szkoda, ale zrób taką opcję jak najszybciej, bo to jest po prostu koniecznie - jeśli ktoś nie rozumie języka HTML

      Usuń
  44. Witam mam pytanie jezeli chcialbym zrobic wiecej tych ,,przyciskow,, (typu jak menu głowne,galeria itp. ) to co mam zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikać takie małe kółka obok okienek do wpisywania :P

      Usuń
  45. Po co są te adresy WWW ? Czy mam w nie wpisać mój adres bloga ? Nie kapuje xD No normalnie nie wiem czy jestem jakaś zacofana że wszyscy umieją a ja nie ?! Proszę odpowiedz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wchodzisz na jakiś konkretny post na blogu to u góry na pasku adresu masz adres swojego bloga i dalej coś tam jeszcze, nazwa posta itp. I to całe jest adresem www danego posta/podstrony :D

      Usuń
  46. A jak usunąć to menu ? Bo mi nie wyszło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj ostatniego prawdopodobnie gadżetu po prawej i usuń :)

      Usuń
  47. a da się to dać na profil zapytaj? bo mi po wklejeniu cały kod profilu zniknął i robiałam profil od początku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie działa na zapytaju, ale fakt że nie działa nie oznacza że jakikolwiek dodatek jest w stanie usunąć profil :P Jeżeli zniknął Ci profil to wina zapytaja, niestety

      Usuń
  48. Ja wszystko zrobiłam, skopiowałam i wkleiłam kod ale.. jak wyświetliłam bloga to była tylko to ''Strona główna'' a robiłam ich o wieele wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy da się może zmienić czcionkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK zmieniona ;)
      A da się może zrobić tło tylko w menu rozwijanych?

      Usuń
    2. OK zmieniona ;)
      A da się może zrobić tło tylko w menu rozwijanych?

      Usuń
  50. ŁIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu się udało

    OdpowiedzUsuń
  51. co zrobic zeby to nie byla tylko jedna strona ? bo widac ze to sie tylko rozwija z jednego a co zrobic zeby bylo wiecej tych stron?

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zrobic zakladki na pasek?

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na początku wszystko szło mi nie po myśli bo cały czas mi coś musiało się popsuć np. jakaś pod stronka, typ tego czegoś, kolorki, rozwijanie i wreszcie po tylu nieudanych próbach mi się udało :) łiiiiiiiiiiiiiii jeśli ktoś chce zobaczyć jak ładni to u mnie wyszło proszę: KLIKNIJ! (jeśli nie działa skopiuj ten link i wkopiuj do przeglądarki: http://kacperblogpl.blogspot.com ) myślę, że wam też tak ładnie wyszło jak mi, a jeśli nie proszę odpisać do mnie, pomogę uzyskać taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Mackie mam pytanie.Jak dodać do tych stron jakieś posty.?

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie już szlak bierze! Zrobiłam te podstrony wszystko ok... Tylko jak kurde napisać coś tam? Już mnie szlak bierze od tego wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj przy tych podstronach musisz wkleić linki (adresy www) do stron Twojego bloga, niestety trzeba to zrobić ręcznie - inaczej się nie da.

      Usuń
    2. Aha, czyli najpierw zrobić strony takie na bloggerze potem zrobić tutaj i powinny być, tak?

      Usuń
    3. Dokładnie! w dolnych polach, w których powinno być wpisane "adres www", wklejasz adresy które pokazują się na pasku adresu, po wejściu na już utworzone strony/posty :)

      Usuń
    4. Yeeah! Sukces:D 3 godziny... ale się opłacało :))

      Usuń
  56. A tak w ogóle to gdzie się wkleja te kody...? Bo bardzo lubię tę stronkę, ale nie za bardzo wiem, jak z niej korzystać... Zrobiłam już kolory i wyszedł mi ten kod. Nie wiem gdzie go dokładnie wkleić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kliknac wielki przycisk "na bloga" :)

      Usuń
    2. w blogspocie wchodzi się w układ i dodaje gadżet HTML/JavaScript i tam wklejać kody

      Usuń
  57. genialne! jestem zachwycona! a do tego sama umiałam to zrobić i wygląda super! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. No hey... to znowu ja... bo na moim blogu rozwija się to na bok a jak zrobić żeby rozwijało się tak jak np. tym blogu? to adres bloga: http://selmariegomez43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikaj częściej kropki w dół a nie w bok w generatoorze :D

      Usuń
  59. A jak zrobić żeby mieć to do kilku stron, a nie do jednej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w pole "adres www" pełny adres danej strony, razem z "http://..." :)

      Usuń
  60. Szlak mnie trafia.. Męczę się z tym miesiąc ;-;
    Pomóżcie >.<

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak zrobić żeby w tych zakładkach rozwijały się nowe zakładki i jak w nich pisać? ღ

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz super bloga i dodatki:) zapraszam na mojego ------>http://muzyczczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie kapuje tego :( Wgl mi nie wychodzi :(((

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam. Jak pozmieniać nazwy kategorii? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Szkoda, że nie można zmienić czcionki. Fajnie by było mieć możliwość wyboru np. czcionki Kranky czy jakoś tak. Że np jest okienko i w nie wpisujesz nazwę czcionki. Mógłbyś coś takiego zrobić? :) Pozdrawiam. Masz super bloga!

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie byłoby jakbyś jeszcze dodał opcję edytowania w generatorze istniejącego kodu, bo w tych znaczkach można dodać oczopląsu i nie każdy sobie z tym poradzi, a bez sensu za każdym razem tworzyć nowe menu, bo się dodało 1 notkę, którą chce się dołączyć.
    ~Ogółem dodatek działa i fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wiem o tym, ale zamierzam udoskonalić ten dodatek w ten sposób wraz z większymi zmianami na blogu, które planuję przeprowadzić w te wakacje :)

      Usuń
  68. Generator rewelacja. Właśnie czegoś takiego szukałem i mimo, że w html jestem delikatnie mówiąc mało biegły ;), dałem radę zwiększyć czcionkę (14px jest ok), poszerzyć całość (1200px), powiększyć dodatkowe okna (160px), bo nie mieścił mi się wpis i wyglądało to mało estetycznie.
    Mam tylko pytanie, czy gdy będę chciał dodać następne okno muszę od nowa generować gadżet, czy można to zrobić inaczej ... edytując.
    Mimo wszystko wielkie dzięki, że ci się chciało chcieć :). U mnie się sprawdziło i jeszcze raz dzięki ... chyba przedstawię cię do nagrody NOBLA :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :D Edytować na razie da się tylko samemu w kodzie.. może za jakiś czas dojdzie opcja wygodniejsza :)

      Usuń
    2. Wiem, że jesteś zapracowanym człowiekiem, ale gdyby ci się chciało i znalazłbyś chwilkę, to wyjaśniłbyś co jeszcze trzeba zmienić w kodzie, żeby dodać podstronę, bo próbowałem dopisać odnośniki wg wzoru jaki Ty ułożyłeś, ale podstrony się nie pojawiają. Miesza mi się tylko całe menu. Jak pisałem nie jestem zbyt biegły w html, a tylko biorę wszystko na logikę i chłopski rozum :D.
      Prowadzę bloga o zabytkach dolnego śląska: http://zwiedzamydolnyslask.blogspot.com/ i co rusz coś dodaję używając Twojego generatora, co zajmuje mi sporo czasu.
      Z góry dziękuję za to co już zrobiłeś, a jeśli będziesz mógł mi jeszcze pomóc, to będę baaaaaardzo wdzięczny i będę cię chwalił po wszystkich odpustach ;):D.

      Usuń
  69. Można usunąć ten podpis obok menu?
    Get your dropdown menu: profilki, free stuff: free tems
    ???

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapomniałam podać wrazie potrzeby swoją witrynę internetową :
    Wizard101 Sapphire

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. A co zrobić, jeżeli zrobiłam już menu, ale chciałabym je poprawić. Wszystko od nowa?

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak jak zrobiłam te menu to zrobiło mi się ono na boku. Chce je usunąć... ale jak!?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja nie umiem tego zrobić..
    Chciałam podobne menu jak tutaj:
    http://ankyls.blogspot.com/
    a w ogóle nie umiem wstawić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz "na bloga" i powinno się pojawić, jeśli po kliknięciu tego nic się nie pojawia, to podaj proszę adres bloga :)

      Usuń
    2. Możesz mi napisać całą instrukcję ;)
      To mój blog:
      http://stayy-positivee.blogspot.com/

      Usuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Błagam, pomocy! jak to cofnąć??? coś zepsułam i jest fatalnie :((

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak dodać coś do tego o.o Jak klikam normalnie w "strony", "nowa strona" to pojawia się w innym menu(tym co na poczatku!) Co zrobic,zeby było to W TYM menu ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak dodać nowy adres w rozwinięciu jak już mam menu na blogu

    OdpowiedzUsuń
  79. jak to usunąc? nie potrafię tego usunąc z bloga... PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ...pilne dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  80. Dobra, już się połapałam o co chodzi, ale zapisane zakładki mi się nie zapisują, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  81. Ej ja tego nie umiem jak to zrobić zrobiłam tak jak tam jest mam tylko Stronę Główną jak dodać obok inną stronę? nie ma żadnych kropek a ni nic:( pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikniesz w kropkę i pojawi ci się nowa kratka do uzupełnienia ;]

      Usuń
    2. proszę pomóż mi to zrobić :( ja nwm jak

      Usuń
  82. Hej!
    Skorzystałam z generatora - działa i wygląda ładnie :) Dziękuję!!

    Miałam zrobione menu wg innego skryptu (niestety nie mogę go teraz znaleźć), okazało się, że każda przeglądarka pokazuje je inaczej i nie zawsze w ogóle działa. Anyway - miałam gotowy schemat przycisków, wystarczyło wkleić do skryptu i gotowe :)

    Pojawił się taki problem, że menu wyskoczyło mi ponad nagłówek bloga. Jak mogę to poprawić? Dziękuję za odpowiedź!
    Adres: http://czarownicujaco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Hejka :D Bo mam problem z tym gdyż jak chce dać ten kod html to nie wyświetla mi się te zakładki na blogu :C Jak dałam Stronę Główną to było ok ale jak chciałam dodać coś na podstrony to już mi nie wchodziło i nie wiem o co chodzi mogłabyś albo eś mi pomuc ? A i jak usunąć tak napis co zostaje po każdej tej zakładce mianowicie jakiś tam kto to zrobił :C Zapraszam serdecznie na mojego bloga : http://www.moviestar-msp-paulina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ogólnie działa, ale odstrzeliło mi spis w dół od nagłówka. Możesz coś na to poradzić?

    kulturka-maialis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Jestem trochę niekumata. Ale nie mogę zrobic całego menu górnego, jak na tym blogu, tylko wyskakuje mi 1 okienko :(
    Jak to się robi? Jestem całkiem zelona.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Super przydatne :) Udało mi się dodatkowo zmienić czcionkę, więc jestem happy :) ps: menu jeszcze nie do końca gotowe, jak i sam blog, ale jestem na dobrej drodze :) http://first-steps-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Drogi Mackie. Ostatnio chciałam sobie dodać ten generator ale jak dodałam więcej tabelek liczba komentarzy zaczeła nachodzic na tabelkę i nie mogłam nic wpisać. Możesz coś z tym zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny poradnik, na podglądzie wszystko było fajnie, dopóki nie znalazło się na blogu:(
    Czy da się dostosować czcionkę tzn wielkość i styl i rozmiar pól? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Trochę nie mogę się połapać w ty kodach :/

    OdpowiedzUsuń
  91. Rany. To jest wspaniałe! Właśnie dodałam to na swojego bloga i naprawdę ułatwiło to znalezienie tam czegokolwiek. Dzięki, Mackie! Jesteś wielki! *O*

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P