niedziela, 4 grudnia 2011

RUCHOME TŁO! O.o

Hmm, miałem ostro zawalony weekend, ale jakoś udało mi się - mam dla was drugi całkiem nowy dodatek!:D Oto... RUCHOME TŁO! Już nie musicie wybierać - SM czy ruchomy wzorek (gif) - teraz wasze ulubione, wymarzone tło może być bardziej bajeranckie niż wszystko co dotychczas widzieliście!:D Zapytaj został oficjalnie poruszony!:D Wygląda to tak:

Co wy na to?:D Są na razie 4 ruchy (2 w fazie tzw. BETA :P), a mogę ich zrobić jeszcze więcej:D Póki co - zapraszam:D


UWAGA! Ten kod wstawiacie zaraz po kodzie tła! tzn między rozpoczęciem tła a jego zawartością!
UWAGA2! "góra-dół" i "w koło" mogą czasem dziwnie działać przy niektóych ustawieniach, nie miałem czasu ich jeszcze dopracować:P (dużo matematyki - zna się ktoś na transformacji sinusów na bazie radianów?XD)
A jeśli kogoś to interesuje - dodatek działa tylko z oryginalnym GENERATOREM PROFILKÓW, nie z podróbkami:P

INSTRUKCJA!
Typ: W górę, W dół, góra i dół, w koło

Szybkość:
Moc:


88 komentarzy:

  1. ale gdzie wsadza się linki do zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego właśnie brakowało. Brawo Mackie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu nie trzeba zdjęć - to tylko dodajecie do istniejącego tła:)

    Dziękuje Tester:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi nie działa:(

      Usuń
    2. czemu nie ma linku tylko jest : <b ?
      Podasz cały link ? proszę . : )

      Usuń
    3. zaznacz i skopiuj, tam jest wewnatrz caly kod :P

      Usuń
  4. Ale jak? xDD
    Wklejam to pod kod koloru, tła i nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale musisz obok wkleić, nie pod

      Usuń
  5. A tło jest z mojego bloga, z bialym srodkiem a tlem na bokach/dookola? Jesli tak i nie dziala - daj link do profilu:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde.
    Jak dla mnie to skompilowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie musisz nawet ruszać nic poza typem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u mnie nie che to działać !


    Mój profil:

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1022717.html

    Sprawdzisz to ?
    Napusz mi na profilku XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponawiam propozycję matrymonialną. Zawsze chciałam mieć dzieci z geniuszem. Po mnie by odziedziczyły... cóż... "urodę" :P

    OdpowiedzUsuń
  10. IaggaI: Bo masz tło w tle:P Musisz dać kod zaraz za GŁÓWNYM tłem, tym które daje ramkę+środek:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko. Da się załatwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no ty i twoje pomysły xD
    zaraz zbadam ten kod dokładnie ; P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej? Ale to trzeba coś wklejać i gdzie, bo nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  14. W czwartek zamierzam zachorować to będę robiła profil to na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie wkleić ten link ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz link do instrukcji, tam masz wyjasnione:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej... Mam pytanie, wklejam do profilu ten kod ruchomego tła, ale chcę by były tam te zdj. site models oraz te wiszące słuchawki... Nie wiem jak to ogarnąć. ; / Pomocy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najpierw słuchawki, pozniej kod tla, pozniej kod na ruchome tlo, pozniej reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wklejam i nic.. ;/ co zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  20. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1144925.html
    jak mój efekt mackie ???
    wkleiłam (raczej przez przypadek) gdy jej robiłam prof kod tła dwa razy i co sie stalo po bokach i w środku jest tło :D wiec zmieniłam środkowe tło na to co jest teraz :P i jak to wygląda ???

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm.. wyglada psychodelicznieXD

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki jest ten kod? gdzie on pisze?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej Mackie, a jak zrobić żeby było kilka fotek na raz?
    Zresztą zobacz sama mój profil:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_726379.html
    Jest tylko jedna fotka, a chce mieć ich kilka.
    Jak to zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. To mój profil na zapytaj : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1214065.html
    chciałabym poruszyć te tła po bokach , ale
    powiedz dokładniej gdzie trzeba dać link do tła
    z tego kodu . ? w jakie miejsce . ? wystarczy
    ,że bardziej to wyjaśnisz ja jestem dość kapowata . ; D Prosze napisz , że to ty z blogu ; profilki.blogspot.com ; D pozdrawiam < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  25. Mackie, to jest genialne!!! Cudowne!!! Takie... takie... DOBRE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Można takie tło jakoś ustawić na blogspota ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jak zrobić tło tych po bokach ? Bo wgl nic nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy wyżej ...
    Wchodzisz na Tła --> SuperSkładacz ..
    Wszystko jest opisane ..
    Ja sobie poradziłam ..
    Świetne to jest ..

    OdpowiedzUsuń
  29. Maleńka ♥ - raczej nie zadziała, ale może spróbuje to dostosować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak robi się te duże słuchawki z napisem regge? one sa super ;p

    Megi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej Mackie zrobisz mi profilek bo męcze sie nad tym już tydzień a zrobiłam gówno pomożesz
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1203841.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej , Super Blog ^^
    Zapraszam na mój :
    2ne1-generation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A mam proźbe do Mackie , ! Czy byś zrobił mi profileek , bysmy się zgadali i bym ci powiedziala co chce, bo kurde to jest takie skomplikowane ze szook .. dla mnie to czarna magia .xd to co . ? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie robie profili, nie mam na tro czasyu, ale zapytaj na zapytaju, tam wiele osob robi ladne profilki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A jak zrobić takie tło ze zdjęciami site models?

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie jest kod ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Można poprosić o te tło :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zrobić żeby było tło z site models i ruchome . ??? pomóżcie . ! ; C

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie wiem gdzie to trzeba wklejać. Bardzo Cię proszę pomóż. To mój profil mihttp://zapytaj.pl/profil/basiorexio

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty masz konto na jakieś innej str. my mamy na :
    http://zapytaj.onet.pl , a nie na takiej dziwnej jak ty masz . lol

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi to nie działa ... Zrobiłam opcję 'w koło'. Reszty nie zmieniałam, wkleiłam 2x kod. W rozpoczęciu i zakończeniu, zrobiłam coś źle ? Link do mojego profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1305659.html

    Jakbyś mógł to napisz mi na profilu, co zrobiłam źle i w ogóle, byłabym wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu niby 2x kod? Przeciez kody sie wkleja 1 raz... :P

      Usuń
  42. Użyłam Twojego Generatora Profilu więc nie wiem, czemu nie działa ...

    OdpowiedzUsuń
  43. Nwm, wolę się upewnić. Usunę to z końca xDD

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiesz może, czemu nie działa. Jeśli to ma to znaczenie to używam Google Chrome...

    OdpowiedzUsuń
  45. A mi ten kod nie chodzi.. a jest przed tłem.. to mój profil: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_378623.html

    OdpowiedzUsuń
  46. gdzie wsadza sie linki do zdjeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko efekt tła, tło robisz normalnie w generatorze profilków lub superskłądaczu, a później dokładasz ten kod:P

      Usuń
  47. Ty poprostu jesteś za...
    Uwielbiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  48. nie działa mój profil to http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_704039.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wdze ze Ci w ogole nie dziala tlo (bo wstawiasz bezposrednio z googi), wiec jak cos co nie dziala ma sie ruszac?:P

      Usuń
  49. A sluchawki sa konieczne ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej nie działa mi te tlo i praktycznie na tej stronie nic jak chcę np:tla to nie moge bo jest ten napis:Nieuprawnione obejście lub zneutralizowanie jakiegoś elementu bezpieczeństwa skryptu, którego skutkiem może być niszczenie, uszkodzenie, usunięcie, zmiana lub utrudnianie dostępu do danych informatycznych albo w istotnym stopniu zakłócenie lub uniemożliwienie automatycznego przetwarzania, gromadzenia lub przekazywania danych będzie skutkować wystąpieniem na drogę prawną.
    Autor
    noi przez niego mi się chowa. a tlo mi nie wiem czemu nie dziala czy kod za krótki vczy co nie wiem bo gdy wklejam to mi nmie dziala.liczę na pomoc.Mój profil to:|Miłośniczka-Koni♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety masz przegladarke IE a ten blog jest tworzony dla nowoczesnych przegladarek - FF, Chrome, Opera.

    OdpowiedzUsuń
  52. a mozesz to usunąć czy nie?jak tak to prosz e bo ja przeglądarki nie moge zmienic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to było tak łatwe to dawno bym to zrobił :( Problem w tym że to jest niemożliwe do zrobienia bez pogarszania bloga - pewne nowoczesne rzeczy działają tylko na nowoczesnych przeglądarkach :( Mogę Ci tylko poradzić że masz najważniejsze linki po prawej i na pasku na dole, a wszystkie posty w archiwum.

      Usuń
  53. hej mozesz mnie wstawic do rankingu najladniejszych profili?chociaz brązowy puchar najpierw zobacz sobie mój profil:http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1595856.html

    OdpowiedzUsuń
  54. A gdzie obrazki? Jak daję to na profil to w ogóle mi się to nie wyświetla! Jak mam wkleić obrazki!?

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie się dodaje te tło, prosze o wyjaśnienie :) całe

    OdpowiedzUsuń
  56. Dlaczego mi nie działa chociaż , że korzystam z Google Chrome , a wogóle to jak to sie te linki wkleja i jak tam naciskam porusz swoje tło to nic nie pokazuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  57. nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj adres profilu i przegladarke to sprawdzę :)

      Usuń
  58. Jak to zrobić czytam ale nic nie rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy jak podałabym ci gmail, na którym robie tego bloga swojego ( i hasło ) to mógłyś mi to zrobić ? Potrzebuje tego na informatyke, a mi cos nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  60. a na askme.pro?

    OdpowiedzUsuń
  61. @Anonim: tam nie można dawać dodatków chyba

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P