środa, 21 grudnia 2011

Kilka WAŻNYCH spraw:P

1. Choć może to tylko formalność, to zgodnie z wynikami ankiety, αśкα została oficjalnie, na stałe przyjęta na posadę redaktorki:D Gratulujemy:D

2. Przy okazji tego ogłoszenia, wrzucam 31 nowych kursorów jej roboty:D Są tam gwiazdki, serduszka, kotki, loga The Beatles, Frugo i Tymbark oraz wiele innych:D

3. Przy okazji nowych kursorów - całkiem zmieniłem stronę z kursorami! Teraz macie je w kategoriach, tak żeby nie musieć przerzucać 100 niechcianych okienek:D Mam nadzieję że wam to ułatwi życie:D

4. Wyniki ankiety:

Jaki zrobić dodatek?
Odwiedziny 54 (10%)
Czat 34 (6%)
Liczniki 28 (5%)
Sondy/ankiety 24 (4%)
Gierki 42 (8%)
Pokazanie kto kopiował 261 (50%)
Horoskop 33 (6%)
Facebook/GG 36 (7%)

A więc nie mogłem odmówić, i zrobiłem co chcieliście:D Wiem że niektórzy chcą tam przezroczystego tła, ale na razie pozwólcie że zajmę się kilkoma innymi rzeczami, myślę że nie będziecie żałować:D

5. Na razie nie mam pomysłu na kolejną ankietęXD

6. W rankingu prezentów wygrywa na razie мιѕιαczєк.♥, doganiana przez υzαℓєzηισηα кσηιαяα, a za nimi daleko Sami.:D Czy będziecie konkurować w rankingu czy tylko przyjmować prezenty od przyjaciół - wasz wybór, ja cieszę się że się przyjęło:D Ale żeby dać coś poza sławą - za pierwsze miejsce można zdobyć mały prezent ode mnie :D Na razie to niespodzianka, ale w każdym razie nie będą to najki ani punkty, ani też dyplom:D

6 komentarzy:

  1. congratulationes αśкα ;) mam nadzieję, że się spiszesz ;P
    ciekaw jestem, kto wygra rywalizację, na pewno nie ja :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zrobisz te odwiedziny? bo te z bajery.net coś się psuja i nie rejestrują mi wszystkich gości : / proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mackie & Aśka ♥..
    Poprzednia redaktorka ♥ona♥ założyła swój własny blog, ale kopiuje od was ! te same rzeczy !
    .. ~ Jessica. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zapytaj-i-my.blogspot.com/ o tutaj !

    ~ Jessica. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziny - pomyślę:P

    Jessica. - z tego co widzę to ona nie kopiuje naszych dodatków tylko kopiuje dodatki z bajery.net, a oni kopiują od nas.. to skomplikowane XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Tsaa.. Wszyscy kochają Mackiego i jego dodatki ♥.
    XD

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P