piątek, 25 listopada 2011

Magiczne napisy ! :D

Pom-pom-pom! Oto nadchodzi całkiem nowy, rewolucyjny dodatek - MAGICZNE NAPISY! :D Dzisiaj prawie każdy ma jakiś tekst z nickiem gościa.. ale żeby profil był jeszcze ciekawszy można zrobić więcej i na prawdę zadziwić! Oto mała próbka możliweości tego dodatku:

Fajne? Możliwości są nieograniczone, zależą tylko od waszej wyobraźni, w którą nie wątpię:D A jeśli potrzebujecie jeszcze innych tekstów - postaram się je dodać!:D


Oczywiście można te napisy łatwo kolorować przy pomocy kodu z generatora napisów. Mała uwaga - miasto jest podawane w dużym przybliżeniu, to największe okoliczne miasto, a czasem nawet zupełnie się myli, no ale to nie moja wina tylko komputerów:P




- wyłączone aż będę miał czas je naprawić


Kliknij tu i skopiuj! >>>

77 komentarzy:

  1. Ale to nie działa.
    Mi na zapytaj pokazuje Warsaw a ja jestem z Pionek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z Pionek. ale ten świat mały xd

      Usuń
    2. Haha a ja ze Zwolenia XD

      Usuń
  2. No niestety, wykorzystałem najlepsze możliwości jakie były ale tak jak pisałem - to nie działa idealnie, pokazuje największe pobliskie miasto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha. A mam jeszcze jedno pytane.
    Bo na zapytaj na profilu ludzie maja takie coś że jak wciskasz W+ctrl to zamyka karte.
    Macie coś takiego?? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. ctrl+W to nie bajer, to opcja każdej normalnej przeglądarki, działa na każdej stronie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha :P
    myślałam że to bajer xD heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :D ale o boshhe czemu dałeś czas na frugo nie mogleś dać czas na tymbarka...??

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko mi np. miasto nie działa bo wyświetla mi się takie coś : -

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłem coś jeśli chodzi o Tymbarka..XD a z tym miastem - przykro mi, to jest dostarczane przez zewnętrznych dostawców, wybrałem takiego który najlepiej oddaje polskie miejscowości, inni mają jeszcze gorzej.. ale pociesz się że jak to wstawisz to większości osób to zadziała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh może kiedyś zdobędę lepszą bazę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyłam że w miejscu gdzie powinno być województwo jest tylko - czy jest tak tylko u mnie ?
    Olivia567

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zrobić te napisy fajną czcionką?

    OdpowiedzUsuń
  12. @Mackie
    Zauważ że replacowanie kodu html a późniejsze jego wklejenie ponownie wykonuje wszystkie skrypty jeszcze raz:/

    Można usuwać skrypty z kodu ale nie ma pewności że zostały załadowane i wykonane(co ciekawe na IE można to sprawdzić)

    Też tak robiłem i userzy skarżyli się że różne liczniki nie chcą działać itp.

    bajerky

    OdpowiedzUsuń
  13. O rly? Ja nie zauważyłem żeby ktokolwiek się skarżył:P Jak będą problemy - naprawię, z tym że nie pamiętam abym prosił o porady:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli coś działa nieprawidłowo to lepiej to ignorować niż przeanalizować?

    OdpowiedzUsuń
  15. Działa nieprawidłowo? Chyba tylko Tobie:P Ja sie nie lubuje się w grzebaniu w kodach, ja dostarczam ludziom FUN, rozumiesz?:P Jeśli wolisz siedzieć tutaj i krytykować niż spróbować sam wymyślić coś kreatywnego to trudno, ale ja na prawdę nie życzę sobie smętów na blogu, napisz na zapytaju na PW albo wyżal się komuś czy coś, ale nie mnie, ok?:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Opisałem błąd który występuje, wstaw sobie gdzieś na profilu [script]alert('a')[/script] i zobaczysz że komunikat 2 razy występuje.
    Ten błąd nie występuje tylko u mnie, występuje u każdego, na każdej przeglądarce(skoro sam nie masz możliwości tego sprawdzić to piszę tutaj).
    Ja nie krytykuję, napisałem co jest nie tak i trzeba to poprawić(dałem wskazówki), napisałem nawet że sam tak kiedyś robiłem, to jest krytyka czy chęć niesienia pomocy?:P

    Twoje podejście "Nie ważna jakość, ważna ilość" zostawię do przemyśleń innych

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że w przypadku tego bloga ważna jest jeszcze inna cecha - kreatywność i umiejętność dostosowania się do potrzeb odbiorców, sprawy stricte techniczne wydają się być na drugim miejscu. I zapewne właśnie ta kreatywność "boli" twórcę bajerów, więc przyszedł tutaj robić swoistą antyreklamę i przekonywać ludzi, że coś tu "nie gra". Jak się nie ma własnego pomysłu to najłatwiej jest cudzy skrytykować. Gdybyś Twórco bajery.net chciał faktycznie pomóc zrobiłbyś to po CICHU, w przeciwnym wypadku sytuacja wygląda na prawdę nieciekawie. Pokazuje, że nie potrafisz sobie poradzić z konkurencją, nie mówiąc o tym, że chyba ominęły cię jakieś zajęcia z marketingu i etyki biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe dzięki Grem, jak zwykle zabójczo trafne argumenty:D
    Mam nadzieję że do gościa wreszcie dotrze:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tą kreatywnością to trochę jednak nie tak:)
    Gdyby nie ja to nie było by tych dodatków związanych z udostępnieniem przez zapytaj zmiennych o nicku usera, avatarze itp.

    Nie rozumiem czemu dlaczego macie takie uprzedzenie, poświęciłem czas, sprawdziłem czy jest błąd, jest więc zgłosiłem...

    Co do kontaktu "po CICHU" nigdzie nie widzę emalia do kontaktu a komentarze są jedyną drogą komunikacji między twórcą a userami którym może coś nie działać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Grem wróci to Ci coś odpisze bo ja nie mam do takich siły, 10 razy to samo powtarzać:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasne, doceniamy Twój wkład w możliwość edycji profilu, tym samym doceniamy Twoje rozległe znajomości wśród administracji portalu. My na tym bazujemy tworząc nowe dodatki, Ty nie wykorzystałeś w pełni tych możliwości i nie jest to w żadnym stopniu naszą winą.
    A chyba sam rozumiesz czemu nie możemy zbyt serio traktować zgłoszonych przez konkurencję problemów, to nie jest przedszkole. Owszem, też moglibyśmy się pobawić w dobrego wujka i ciocię i udzielić Ci kilku rad, ale jednak nie, bo nie będzie to szczere ani naturalne.
    Kontakt między nami, a Tobą nie jest zwykłym kontaktem między twórcą, a urzytkownikiem, relacje tutaj są zupełnie inne. Jednak nawet zwykły user wie tutaj, że jeśli występują problemy techniczne to drugą możliwością ich zgłoszenia, zdecydowanie bardziej dyskretną jest zrobienie tego przez Zapytaj, Makcie używa przecież swojego zapytajowego nicku także tutaj.
    Nie chcesz mi chyba zresztą powiedzieć, że formą pomocy było określenie działalności Mackiego jako tej, która "idzie w ilość", zamiast jakość i inne tego typu przykłady.
    Więc proszę o jakąś uczciwość i nie przebieranie się w skórkę owieczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorzucę jeszcze, że gdybym była Mackiem to zamknęłabym tą dyskusję i przeniosła gdzie indziej, może na PW bo tutaj ona niczemu nie służy poza psuciem nam wizerunku, a chyba właśnie na tym Ci zależy. "Dobrą" radę już przyjęliśmy, w gestii Mackiego leży co z nią zrobi, bo ja niestety na sprawach technicznych się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do "idzie w ilość" to do takiego wniosku doszedłem.
    "Makcie używa przecież swojego zapytajowego nicku także tutaj" Ok dzięki za informacje, skorzystam.

    "A chyba sam rozumiesz czemu nie możemy zbyt serio traktować zgłoszonych przez konkurencję problemów, to nie jest przedszkole." Samemu można się łatwo przekonać że ten błąd występuje, nawet podałem wyżej przykład. Obaj tworzymy dodatki żeby userzy mieli fajniej i wgle ale nie należy blokować innych dodatków(nie mówię nawet o dodatkach konkurencji ale też o dodatkach z tego bloga)
    Mackie sam napisał że "Ja sie nie lubuje się w grzebaniu w kodach" więc chcę pomóc bo już spotkałem się z tym problemem, ale niektórzy na siłę szukają niecnych planów w moich działaniach:)

    Mackie proszę zaakceptuj znajomych:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja doszedłem do wniosku że.. lepiej nie powiemXD no nic, dobrze że ta e-drama się wreszcie skończyła:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Może to doszukiwanie się w każdym "wroga" wynika z jakiegoś mojego skrzywienia "zawodowego" czy raczej "studenckiego", za co przepraszam. Wolę jednak podchodzić do wszelkich form pomocy z pewną rezerwą.

    OdpowiedzUsuń
  26. A teraz, mi nic nie działa. :(
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1203324.htm l - Pod filmikiem, z yt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem, wystąpiło bardzo podejrzane przeciążenie serwera, napisy powinny wrócić jutro a ja przyglądam się sprawie..

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydałoby się, aby te 'wykrywacze', wykrywały dokładniej przeglądarki,np. SRWare Iron, a pisze Chrome, chociaż, w sumie, to prawie, to samo...

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie, prawie to samo, zresztą z moich statystyk wynika, że używa jej 0,3% odwiedzajacych, no a nie kazdemu mozna zawsze dogodzic:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Mógłbyś dodać jeszcze coś w stylu ,,tyle osób mnie odwiedzało'' pliss potrzebuję koniecznie..

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam już takie zamówienie, myślę nad tym:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki i naprawdę zajebist'a stronka

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej ! Możesz podać jeszcze jakieś przykłady tekstów ? Najlepiej o świętach ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Za X dni mikołaj przyniesie Ci rózgę!
    Śpiesz się _nick_goscia_, masz tylko X dni żeby dać mi prezent!
    X dni do świąt a Ty siedzisz na zapytaju? I bardzo dobrze! XD

    Jakoś nie mogę więcej wymyślić:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś, w _dzien_tygodnia_ o godz. _czas_ dnia _data_ czyli _gwiazdka_ dni do świąt użytkownik _nick_goscia_ przeglądający stronę o adresie internetowym http://zapytaj.onet.pl/ w przeglądarce _przegladarka_ w wersji _wersja_przegladarki_ został przekazany organom ścigania z wydziału NASA. Prosimy zachować spokój i pozostać w miejscu zamieszkania.


    haha sam wymyslilem, doobra xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Hehe, ja bym się przeraził XD

    OdpowiedzUsuń
  37. a jak zmianic kolor i czcionke ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Normalnie - przed tym napisem wstaw kod z generatora napisow:P

    OdpowiedzUsuń
  39. A jak zrobić ten napis: ,,Mackie, (tylko że tu ma być nick odwiedzającego) co Ty robisz w piątek o 21:55 przed komputerem?

    OdpowiedzUsuń
  40. http://pastebin.com/raw.php?i=5qCAa3LC :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dodaj czas na frugo :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mackie jak zrobić napis takimi literami jak ,,już 21.55, czas na Tymbarka♥"

    OdpowiedzUsuń
  43. Już wiem jak robi się te napisy ♥
    PS. z.a.j.e.b.i.s.t.a stroona oby nigdy jej nie usunęli !♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanie proszę odpowiedz.!!! jak ustawić na swoim prof. żeby przy wskaźniku były takie serduszka lecące albo coś innego ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim poście na stronie głównej to jest :P

      Usuń
    2. A gdzie mogę znaleźć coś takiego jak: NICK GOŚCIA, co robisz przed komputerem o ..(godzina) . ?

      Usuń
  45. nie działa ! wklejam na profil i nic ...

    OdpowiedzUsuń
  46. jak to dodać bo u mnie to niedziała coś

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne ale kiedy wyświetlą wojewódstwo i miasto?

    OdpowiedzUsuń
  48. napraw te dwie możliwości Mackie Miasto i Wojewóctwo

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś to źle pokazuje...bo mi pisze że do świąt jest 365 dni a ma być 44 dni.

    P.S :Pisałem to 11 listopada 2012r.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nie umiem no szkoda Mam blog o moviestarplanet proszę zobaczcie

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie działa mi.
    Jak wybrałam "wakacje" lub coś innego to wyświetliło się małą, czarną czcionką.
    O to chodziło? ._.'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor, wielkość itp zmieniasz innym dodatkiem :P Ten tylko odpowiada za to, jaki tekst się pokazuje :P

      Usuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  53. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up plus
    the rest of the website is also really good.



    Feel free to visit my web-site - dental insurance plans

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi there this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors
    or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Here is my website dustinmoris.com
    my webpage: www.libanonchat.org

    OdpowiedzUsuń
  55. Hello, i read your blog from time to time and
    i own a similar one and i was just wondering if you get
    a lot of spam responses? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.

    My web page www.childlinemalaysia.org

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi there all, here everу one is ѕharing such familіarіty,
    thus it's good to read this website, and I used to pay a quick visit this website everyday.

    Here is my web blog ... Dubai Hotels -- Where You Get The Best Offers

    OdpowiedzUsuń
  57. It's actually a great and useful piece of information. I'm hapρy
    thаt уοu јust shareԁ this helpful
    information with us. Plеase keep us infoгmeԁ like this.
    Thanks for ѕhаrіng.

    Feel free tо visіt my site - Greater london Motel Arranging :

    OdpowiedzUsuń
  58. Ηi thеre! I just wаnteԁ to аsk if
    you ever havе any trouble with haсkeгs?
    My last blog (wordpress) was hackeԁ and Ӏ endeԁ uρ
    losіng many months of haгd work duе to no dаtа bаcκup.
    Dо you have any methoԁs to prοtеct againѕt hаckers?



    Fееl free tο visit my web-site;
    Lodge Cost Comparability Vs Conventional Take a trip Lookup Web sites * Motels Discount rates

    OdpowiedzUsuń
  59. I think the аdmin of this site is gеnuіnely workіng hard in faνor
    of his webѕite, because hеrе eѵery ѕtuff is qualitу based ԁata.


    Feel free to surf tο my blog post ... Motel Value Comparison Versus Conventional Take A Trip Search Web Sites : Resorts Discounts

    OdpowiedzUsuń
  60. Howԁy! I know this is kind οf off toρic but І wаѕ wondering if you κnew whеre I could find a саptсha plugin for my comment
    form? І'm using the same blog platform as yours and I'm
    havіng problems findіng one? Thanks a lot!


    Herе iѕ my web pagе: look at most economical resort prices

    OdpowiedzUsuń
  61. Definitely consiԁer that which you ѕaid.
    Yоur favorite reason seemed to be on the web the easiest thing to take іnto accοunt of.
    I saу tο yоu, I definitely get annoyеd while people consideг worries that theу јust
    do not understand about. You managed to hit the nail upon the highеst as wеll as defineԁ out thе ωhole thing without hаving side-effects , folks сοuld taκe a
    signаl. Will likely be back tο get mοrе.
    Thanks

    Feel freе to visit my web blog Lodge Discount (Hotels_Discount) upon Twitting

    OdpowiedzUsuń
  62. Нi! I understand this is somewhat off-tоpic but I hаd to
    ask. Does buildіng a wеll-estаbliѕhed ωebsite
    suсh as yours require a mаssive amount worκ?
    Ӏ am соmpletelу new tο blogging but
    I do writе in my jouгnal everydaу.
    I'd like to start a blog so I can share my own experience and feelings online. Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring blog owners. Thankyou!

    Here is my weblog Resort Discounted (Hotels_Discount) in Twitter

    OdpowiedzUsuń
  63. u nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  64. Pytanie mam, nie wiem czy się nie dopatrzyłam czy nie ma , ale bardzo zależy mi na kolorowych przejściach w tekście, w sensie że jedna linijka czarna zmienia się na ciemny szary, szary, jasny szary i biały. I tak z różnymi kolorami. Jest gdzieś taka opcja a jak nie, to czy można by o taką poprosić? *^*

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P