poniedziałek, 14 listopada 2011

Mała instrukcja wstawiania obrazków do tła:D

W związku z niektórymi komentarzami daję instrukcję czegoś dla wielu banalnego, ale może dla innych przydatnego - wstawiania obrazków na tło:D Działa to zarówno z obrazkami na tym blogu, jak i wszystkimi innymi w necie (ale z innych radzę nie korzystać bezpośrednio, tylko wgrywać na iv.pl lub imageshack.us, z wielu powodów)

1. Klikacie na dany obrazek PRAWYM PRZYCISKIEM MYSZY

2. Z opcji które się pojawią wybieracie odpowiednią dla przeglądarki:


3. Przechodzicie na stronę GENERATORA PROFILKÓW

4. Uruchamiacie odpowiednią opcję, pozwalającą dodać zdjęcie...


5. Klikacie na to okienko i wklejacie kod (CTRL+V lub prawym przyciskiem myszy i "WKLEJ")...


6. Klikacie przysk aby dodać tło...


I macie obrazek!:D Teraz dopasowujecie resztę i generujecie kod:P Miłego generowania:D

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście banalne ale osobie początkującej się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pytanko.
    Ile masz odwiedzin na blogu? Pewnie całą mase ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbe, mógłbyś wejść na mój profil (http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_975780.html) i napisać mi co o nim myślisz? W sensie że co byś zmienił, dodał itp. Szczerze. Dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile odwiedzin? Na razie bardzo mało, 1800 dziennie, ale to nowy blog:D

    Twój profil fajny, taki różowy:D Tylko problem z tym ilu ludzi go zobaczy, przy takiej zagadce..:D

    OdpowiedzUsuń
  5. BOŻE 1800 DZIENNIE???!!! Ja cie.....teraz masz już chyba z 200,000!!!!!!!!!!!
    Wiem ^^ Nie chce żeby idioci wchodzili mi na profil, tylko ludzie inteligentni. Rozumiem że Ty ją rozwiązałeś, czy odpowiedź znalazłeś na necie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tyle bo to bardzo młody blog, dopiero od miesiąca zaczęli ludzie wchodzić:P
    Zagadkę rozwiązałem, zapewniam Cię że na matematyce na studiach rozwiązywało się trudniejsze rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przypuszczam ^^
    Nie wiedziałam że już na studiach byłeś.
    Chyba powinnam do Ciebie mówić per "pan".

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal studiuję, i nie czuję się jeszcze na tyle stary, jestem młody duchem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze ^^ W młodym ciele młody duch.
    Kiedy będzie coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś nowego wpadnie jeszcze dzisiaj, właśnie siadam i przez 2,5 dnia pracuje dla Was:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ! Sposób bardzo fajny i efektowny >zato bardzo dziekuję< Ale mam do państwa proźbę - Czy mogli by państwo dodac teksty z dzwiękiem muzyki rihanny lub seleny gomez ? Mam duzo próźb oto na profilu, a ja niedaję radu już tego słuchac !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. "teksty z dzwiekiem muzyki" - nie do końca rozumiem, można doprecyzowac?:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie. Czemu mi się nie wyświetla ''Ustaw jako tło boków'' ? Błagam pomóż....

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo teraz to sie wprowadza automatycnzie po wpisaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak ustawic takie tło na blogspocie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam problem , nie działają mi zdjęcia na górze , a chciałabym zrobić sobie te tło , działa tylko zdjęcie pkt. 5 . Moja przeglądarka - Mozilla Firefox .

    OdpowiedzUsuń
  17. MAM PYTANIE MOŻNA BRAĆ TE OBRAZKI NA TŁO NA ASKA ?BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P