niedziela, 9 października 2011

Zmieniające się obrazki! v1.1

Dzisiaj NIESPODZIANKA! :D zmieniające się obrazki, coś jak GIF ale nie do końca :P Te obazki, w przeciwieństwie do większości gifów są lżejsze (profil szybciej się wgrywa) oraz mogą mieć dowolnie fajne przejścia.. w dodatku mogą być tak długie jak tylko chcecie, nawet ze 100 zdjęć!:D Mam nadzieję że wszystkim się spodoba, jeśli będą jakieś problemy to pisać śmiało:)

Tutaj prezentacja możliwości, choć oczywiście na prawdę wygląda to lepiej:)


UWAGA 1: Te obrazki pewnie nie działają pod IE, na szczęscie prawie nikt tego nie używa:P
UWAGA 2: maksymalny rozmiar obrazka psuje ramkę z bokami (bo jest na nią za duży), więc albo trzeba zrobić mniejszy rozmiar, albo poza ramką, albo uzyć jakiejś prostej ramki:P

EDIT: v1.01: błąd poprawiony, już działa:)

EDIT: v1.02: Wyłączony komunikat o błędzie zdjęcia, niepoprawnie się wyświetlał a w sumie po co on komu:D

EDIT: v1.03: Dzięki użytkowniczce .ѕłσ∂кα ¢утяуηкα. prawdopodobnie wyłapałem kolejny błąd, teraz obrazki powinny już działać wszystkim praktycznie:D

EDIT: v1.04: Kolejny mały bugfix:P

INFO: Dzięki wspólnemu wysiłkowi, wraz z domino17 odkryliśmy, że powitanie z bajery.net psuje zmieniające się obrazki, zalecam korzystanie z tutejszego powitania:D

EDIT: v1.05: Od teraz obrazki pojawiają się na środku(nie z lewej), chyba że wybierzecie inaczej:P
EDIT: v1.1: Można wstawiać kilka na raz :D


Poniżej wklej linki/kody/adresy obrazków. Jeżeli nie wiesz jak je uzyskać, instrukcja jest tutaj: KLIK!




Obrazki delikatnie przechodzą jeden w drugi
Pomiędzy obrazkami jest ciemność
Pomiędzy obrazkami jest światłość
Brak efektu przejścia

Wielkość obrazka:
Ustawienie:
Długość trwania 1 obrazka Długość trwania przejścia:
UWAGA! czas przejścia nie może być dłuższy niż czas trwania obrazka! :P

Położenie:

Kliknij tu i skopiuj! >>>

112 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A czemu nie chce się wyświetlać cały obrazek? Tylko środek mi się wyświetla a góra i dół nie.

      Usuń
    2. mi tam działa . <33 :**

      AnonimowyApr 11, 2012 09:19 AM:

      Rozmiar obrazka.

      Usuń
    3. Musisz albo poziome albo pionowe.Nie mogą być pionowe i poziome

      Usuń
    4. nO A GDZIE JA MAM TO SKOPIEOWAĆ ?

      Usuń
    5. Hmm.. na bloga obsługującego dodatki (np blogspot :D), albo na serwis umożliwiający tworzenie własnych opisów jak chomikuj czy zapytaj :D

      Usuń
    6. kurde mi też nie działa mam tylko jeden obrazek który się nie zmienia kurde Mackie zrób coś z tym

      Usuń
    7. a i masz zobacz co jest (link do mojego profilu na zapytaj) http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2609138.html

      Usuń
    8. Zobaczyłem, fajny profil :) Ale niestety, to że nie działa to nie wina dodatku, tylko zapytaja, który na większości profili zablokował większość dodatków.. więc jeśli ktoś może coś zmienić to tylko władze zapytaja

      Usuń
  2. Dziękuje Ci z całego serca, zapytaj mnie zaskoczył ale już problem rozwiązany, można wstawiać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. i nadal nie działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą sprawdziłem zarówno ten mechanizm jak i wyświetlanie obrazka na profilu w FF, Operze i Chromie, wszędzie działało idealnie:) Jeśli chodziło Ci o komunikat błędu to faktycznie był zepsuty, usunąłem go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest zarąbistee ;-* Kochaam cię.;p Zapraszam na mojego bloga z opisami : spoontan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, aż chce się dalej robić dodatki:D A Twój blog też super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wklejilem kod i automatycznie mnie wylogowalo z profilu prubuje sie zalogowac to sie nieda

      Usuń
  7. No zgadzam się z budyniem a i filmik już działa rozwiązałam zagadkę na swoim profilu

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie używasz przypadkiem jakiegoś Internet Explorera?:P jeśli nie to byłbym wdzięczny gdybyś podał/a kod który nie działą albo link do profilu, żebym mógł naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. działa świetnie i jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu mi nie dziala na moim profilu jest tylko takie wielkie czarne okno a obrazk�w nima ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinno to działać, z tego co wiem u większości osób działa. Może masz Internet Explorera? A jeśli nie to gdybym zobaczył profil to może mógłbym to jakoś zbadać..

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez cały czas jest czarno

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nagle przestało mi to działać. Zrobiłam nowe i najpierw było czarne, a potem się nie ruszało. Teraz wkleiłam z powrotem stare, które działało i nie rusza się. Widoczny jest tylko pierwszy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Drobne prace renowacyjne, odśwież i powinno działać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE DZIAŁA ! Zrób coś !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem czemu u niektórych nie działa i to też dotyczy zmieniających się napisów !
    Jak ktoś ma za dużo bajerów na profilu to nie działa !
    U mnie niestety też tak jest bo mam dużo bajerow !
    Ale to nie wina Mackie !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziala u tych, ktorzy maja powitanie ze strony bajery.net , ich kod jest okropnie zrobiony i wszystko psuje:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie mam już powitania ale też mi nie działa !

    OdpowiedzUsuń
  19. nie dziala? od kiedy? wieczorem, kiedy tylko bede mogl - zbadam to

    OdpowiedzUsuń
  20. nie działa mam mf i to link do mojego profilu http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1189564.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm.. ja widzę że tam nie ma wgranych żadnych obrazków:P Może dajesz linki ze stron nie zezwalających na uzywanie obrazkow? W każdym razie spróbuj jeszcze raz stworzyć kod:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie działa -,-

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chcesz zebym pomogl, daj link do profilu:) byc mze masz tam cos psujacego z bajery.net?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ucina mi głowy...
    Why?

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie o to chodzi ,że na profilu nic nie ma poza tymi obrazkami ..
    Tutaj ling do profilku :http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1424187.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ucina głowy? może dla tego że jest to przystosowane do obrazków poziomych a nie pionowych.. Jeśli będzie takie zapotrzebowanie to mogę kiedyś dodać i ta opcję:)

    Anonimowy2:
    A działa z tylko jednym okienkiem zmieniajacych sie obrazkow?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie działa jak jest jeden , jak dwa też nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. To daj kod tych obrazków, ktore nie chodzą.

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie te obrazki są głowy poprzycinane...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej Mackie u mnie na profilu to nie działa łap link do niego
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1339234.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widzę żeby na tym profilu były te obrazki wstawione, więc nie mogę zbadać:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Wstawiłam jedno przejście trzech obrazków i jest ok, ale za drugim razem one nie przechodzą... Czemu tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ehh proszę, jak coś piszecie o błęach to dawajcie link do profilu, używaną przeglądarkę, a najlepiej jeszcze wklejajcie kod ktory wam tu generuje, bo bez tego nie mam nawet co badac:P

    OdpowiedzUsuń
  34. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1261913.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ej Mackie u mnie tez nie działa ; /

    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_885052.html

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie też nie działa. Pokazuje się taki czarny kwadrat na moim profilu. :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zwykle pomaga zrobienie kodu jeszcze raz. A poprawie to jeszcze dzisiaj, wieczorem pewnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ` . To wszystko jest super :D .

    OdpowiedzUsuń
  39. ej bo ja mam taki problem, ze mi to normalnie dzialalo, a potem nagle przestalo. dzisiaj to zauwazylam. tzn inaczej nie ze nie dziala calkowicie tylko pojawia sie zamiast obrazka jakis obrazek z linkiem . tak samo mam z lustrzanka nie ma obrazka tylko ten link. moglbys zobaczyc i napisac mi na zapytaju ? prooosze <3 http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_583884.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety, strona od zdjęć padła, trzeba na nowo robić niektóre rzeczy, przykro mi:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Dlaczego tylko jedną składkę zmieniających obrazków można wstawić ;(

    Wstawiłem jedną z Metallicy wszysko działa,
    wstawiłem drugą z AC/DC i nie zmieniały się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Coś jest nie tak ..jeden raz wstawiłam wszystko bylo dobrze .. przewijało sie itp. ale jak chciałam następny raz zdjęcia te na profil wrzucić ..to pokazywało sie tylko pierwsze i dalej sie nie chciało przewinąć ..
    Blog super..wszystko stąd biorę ! ..
    Mój profil :
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1278127.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam cię ;d
    działa świetnie i świetnie wygląda : D

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie działa,jest czarne tło :( mam internet explorer

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety na IE nic nie dziala, wez jakas normalna przegladarke, Chrome, FF albo Operę :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie działą jak robie to mi się zacina a jak wstawiam to pisze że jest uszkodzone.

    OdpowiedzUsuń
  47. mam mozile i mi sie te obrzki nie zmieniaja caly czas jest jeden ten sammm

    OdpowiedzUsuń
  48. MAckie!
    Jesteś genialny!!!!!!!!
    a jacie <3
    dziękujęęę! co ja bym bez tej strony zrobiła?
    viki ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Działa jak wszystko.

    Do Anonimowych : Cieszcie się że inne rzeczy działają ;pp

    Do stworzycieli bloga: Blog jest naprawdę niesamowity jesteście utalentowani mechanicy od takich spraw . Aby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak wstawiłam dwa komplety zmieniających się obrazków,to jeden działał,a drugi nie,zatrzymał się na przypadkowym obrazku :( Czemu?

    OdpowiedzUsuń
  51. Cassie - Bo na razie nie obsluguje to 2 obrazkow takich.. na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aha,dzięki,bałam się,że skiepścił mi się komp xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Mackie! Dodałam 'jeden obrazek' (kilka w jednym ^^) i się zmieniają.
    Dodałam 'drugi' pod spodem i ten drugi nie działa ... :( Co robić ? Jak chcesz to mogę dać Ci linka do mojego profilu na zapytaju, bo nie wiem czy zrozumiałeś o co mi chodzi.. :p Nie potrafię wytłumaczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. u mnie jest tylko pierwszy obrazek i tyle ; (

    OdpowiedzUsuń
  55. Dodasz może coś takiego.... Żeby do tych wszystkich zdjęć była ramka.? ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. jesteś boski . kocham cię normalnie . co ja bym bez ciebie zrobiła . ;**

    OdpowiedzUsuń
  57. Dlaczego gdy wstawiłam to, to przedłużyło mi się o połowę,a to przedłużenie jest czarne...
    Mój profil: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1332085.html

    OdpowiedzUsuń
  58. super dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń
  59. z kad wziasc te zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Odpowiedzi
    1. Skoro tysiącom osób działa to znaczy że tylko u Ciebie jest coś nie tak. Podaj adres profilu.bloga to postaram się pomóc :)

      Usuń
  61. Oprócz kiczowatego podpisu profili.blogspot.com wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mi to działa dzieki !!! super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi działa ! :) Dzięki ! Jest EXTRA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Mojej koleżance nie działa ....

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie działa :( Mój profil http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_937058.html :(((

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie działa na allegro:( Pojawia się jeden nieładnej jakości obrazek.
    Proszę o pomoc

    z Góry dzięki:-)

    PS Odjazdowy Blog:D :P

    OdpowiedzUsuń
  67. zajebisty dodatek
    Mackie i inni redaktorzy są genialni!!!! To jest najlepszy blog na świecie dzięki Mackie!

    OdpowiedzUsuń
  68. pomocy !! mi nie działa ! klikam w grafice prawym przyciskiem kopiuj adres linku wklejam gdzie trzeba....później klikam kopiuj tam gdzie pisze:kliknij i kopiuj i wklejam na profil//!! :( przeglądarka google chrome

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale jak ze stron.??

    OdpowiedzUsuń
  70. corazón♥valiente29 kwietnia 2012 19:14

    Dlaczego jak zaznaczam pionowy na profilu dalej mam poziomy...?

    OdpowiedzUsuń
  71. Mackie....ucina mi zdj :c co jest? :c

    OdpowiedzUsuń
  72. działa extreme!!! oto mój blog:
    wilcze-przygody-w-wolfquest.blogspot.com
    warto zobaczeć
    :) :):):):):):):):):):):)::)

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie wszystkie obrazki wchodzą!!!! =(((((

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam Mackie . ; ) Miałabym ogromną prośbę do Ciebie , mój problem jest podobny do tych co przedstawiali moi przedmówcy ; p , Mam przeglądarkę Chrome , używałam kodów , wszystko się wgrało w "edytuj profil" na "zapytaj..." , ale gdy po zapisaniu wchodzę na profil jest tylko czarny obraz ( kwadracik ) nie ma obrazków , nic nie przemija .. Używałam szkicy Twilight itp czy to właśnie stanowi problem .? Pomóż ... Mój profil -> http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1667638.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie działa , bo kurwa nie umiecie zrobić. -,-

    OdpowiedzUsuń
  76. Kocham ten blog! Mam pytanie, czy można jakoś wstawić ten muzyczny pasek na blog, by u góry grało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment nie, ale jak skończę sesje to może o tym pomyślę :D

      Usuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak wklejam cały link wychodzi błąd . :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki błąd, jaki link? podaj dokładniej to postaram się pomóc :)

      Usuń
  79. mi wyskoczylo tylko czarne okno zrobisz cos prosze masz tu adres
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1986800.html

    OdpowiedzUsuń
  80. jestes super!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Za szybko się zmieniają ... co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  82. znów jestem zachwycona! idealne rozwiązanie dla mnie :) wykorzystałam dużo tutaj http://szafranowetwory.blogspot.com/p/kup-sobie-stwora-no-wasnie.html dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  83. gdy chcę wstawić do aukcji alle to na podglądzie pojawia się tylko pierwszy obrazek, czemu?
    ktoś to rozkminił?

    OdpowiedzUsuń
  84. A może zróbcie podgląd tego co sami stworzymy? :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jest działa ale cudoo

    OdpowiedzUsuń
  86. Mi nie che działać...
    Brak przejścia, jest tylko jeden, pierwszy obrazek :(

    OdpowiedzUsuń
  87. wgrałam sb 4 obrazki do jednego zmieniającego się obrazka, ale po wstawieniu do profilu wyświetla tylko czarną kratkę (te 2 powyżej które działają były wstawione wcześniej) a chciałam sb powstawiać pare zmieniających się obrazków, ale nie działa ;/ Mój profil:
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_439673.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zmień tu com.pl na .pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Mackie mógłbyś dodać opcję ile razy ma się powtarzać ten skrypt?? Bo tak to powtarza się ciągle to samo, a jak chciałbym np. po zakończeniu się danej piosenki i pokazu slajdów wyświetlić coś o sobie itd. ale uniemożliwia mi to ten skrypt bo zanim wykona się on do końca (a nie wiem jakie ograniczenie ma ten skrypt? Może 10 powtórzeń lub więcej) to minie trochę czasu.

    Mam też pomysł na przycisk, który by ponownie uruchamiał skrypty od początku, tylko że nie znam się na javaskryptach to nie wiem jak to zrobić, dlatego też pomysł przekazuję tobie.
    Użytkownik po wybraniu, któregoś z zaproponowanych wyglądów lub stworzonego przez siebie przycisku, mógłby wrzucić go na profil i po naciśnięciu na niego można by było ponownie uruchomić wszystkie zakończone skrypty np. zmieniające się obrazki. Jeżeli zakończyło by się wyświetlanie raz to można by było ponownie je uruchomić. Myślę, że jest do wykonania, ale jak wcześniej pisałem nie znam się na javascrypcie.

    OdpowiedzUsuń
  90. @Anonim: ten skrypt w ogóle nie ma się zatrzymywać. .. no ale może uwzglwdnie coś takiego jak będę go przerabi a l :)

    OdpowiedzUsuń
  91. kliknij i skopjuj przydalo by sie wieksze okienko mecze sie juz ponad godzine i dalej tylko polowa mi sie kopjuje:(

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P