niedziela, 8 kwietnia 2012

Gotowe tła na zamówienie. ♥I_LOVE♥

Czeeee.....
Mam dla Was gotowe tła które zamówiliście ostatnio. :D
Oto spis:
♥Muszelki
♥Zmierzch
♥Hemp Gru
♥RBD ruchome.
♥Sims 3
♥Pastelowe kwiaty
♥Wąsate zające.
♥Spongebob
♥Latające konie, jednorożce. XD

Przykład:




Znajdziecie je TUTAJ!!!♥


1.


2.



3.


4.Bd. się ruszać po wklejeniu na profil kodu. :D

5.


6.



 7.


 8.

9.



10.Wiem że to jednorożce, miały być konie. Ale też jest fajne. :)

Zamówienia? :D
Bay. Po Wielkanocy ruszam z moimi własnymi dodatkami. Jeszcze raz Wesołych Świąt. :D
Takie jak:
- playery z hitami
-nowe powitania graficzne
I coś jeszcze wymyślę. :DD
Bay!!! :*
PS:Jak czegoś nie dałam znaczy że zamówienie było niedoprecyzowane lub mi gdzieś umknęło. Piszcie jeszcze raz.

47 komentarzy:

  1. Bardzo fajne tła . Podoba mi się ze spongebobem i królikami . :) Fajnie że zostajesz na stałe . Powodzenia . ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D Bd. się starała dodawać właśnie takie, pastelowe, kreskówkowe tematy.

      Usuń
    2. To świetnie , bo właśnie takie są super ;D

      Usuń
  2. To tło z simsami jest głupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie musisz pisać ;//
      Żal mi cb ;/

      Usuń
    2. ale ona tylko mówi co myśli .

      Usuń
    3. Ty jesteś głupia .
      Nie potrafisz docenić czyjejś pracy .
      Tylko krytykujesz siedząc przed kompem na dupie .
      A po za tym to było czyjeś zamówienie . !

      Usuń
    4. Jak nie potrafisz czegoś docenic to nie pisz. Oni się dla nas starają a ty tylko krytykujesz. Żal mi ciebie.

      Usuń
    5. Dzieku dziewcZyny. Alice i Sandi. i anonim. :D

      Usuń
    6. mi też się nie podoba z simsami. przyznaj, I_LOVE że dużo czasu simsy ci nie zajęły.

      Usuń
  3. Chce zamówić słuchawki one direction!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Za Simsy Są Zajebiste Heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za Ruchome tło z RBD ;-))A mogłabyś zrobić jeszcze kursorki z Anahi lub RBD ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kursorki zgłoś sie do innej redaktorki, teraz nie mam czasu. Przygotowuję coś innego. :D

      Usuń
    2. na moim blogu są (zaraz za 1 sek. wstawię :D) te kursorki : D http://profileczki.blogspot.com/

      Usuń
  6. Hmm. Niech zgadnę- te tła też na pewno nie są twojego autorstwa, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę tło z muppetami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke. W następnym poście w którym dodam tła. :*

      Usuń
  8. Dziękuję! Zajebiaszcze tło ze Zmierzchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Była bym wdzięczna za tło z site models z zielonymi włosami . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe :) Najbardziej mi się podoba Zmierzch i Galaktyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę , że postępy xD fajne tła sorry za wcześniej ale byłam po prostu szczera ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, każdy ma prawo do swojego zdania. Poprawiam się i zaczynam coś nowego. :)

      Usuń
  12. Dziwię się, że zostałaś na stałe redaktorką. Twoje pomysły nic nie w noszą nowego. Takie tła to każdy sobie umie zrobić. A tak po za tym w ogóle nie dodajesz kodów, więc jak możemy wiedzieć jak to trzeba zrobić. Nie nadajesz się na pracę redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1# podaję kody, specjalnie dla Cb. powiększyłam napis, i zrobiłam go na granatowy, żebyś go dostrzegła.
      2#Tła były na zamówienie,
      3# przygotowuje coś nowego.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. jak można być takim tępym? ona jest niesamowita,a ty jeszcze masz czelność jej wytykać coś... straciłem wene.

      Usuń
    3. Nic nowego to ty nie wnosisz do tego świata sama takiego czegoś nie umiesz zrobić i zazdrościsz osobą które zostały na stale jak ona redaktorka i znają się na HTLM.
      Więc wniosek jest krótki i niektórym znany spierdalaj dziecko do lekcji a nie pierdolisz głupoty.
      Z góry sry za przekleństwo :D

      Usuń
  13. A mogłabyś zrobić tło, ogóle związane z rapem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś zrobić tło z Titanica ? ; ]
    Z góry dziękuję :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne tła. ze spangeboobem najlepsze.
    bardzo mi zależy na tle takim jakby z gazety. w podobie sukienki, którą miała rihanna na początku, podczas wywiadu w piosence s&m. czyli taki efekt jakby gazety były poukładane w sterte jadna na drógiej tak, że widać części angielskich wersów, artykułów. czy jest to możliwe do zrobienia??

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! A mogę poprosić o takie tło z Ciasteczkowym Potworem? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. super ~!!!!! ☻

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za tło galaxy ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. da radę zrobić z KaeN'em, Pih'em i Chadą? bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mogłabyś zrobić tajemnice domu Anubisa? bardzo proszę. jest mega potrzebne. plisss

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo proszę o coś na bloga o historii. Nic nie mogę znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dałoby się zmienić wielkość czcionki? Nie za bardzo umiem to zrobić, a nie chcę, zepsuć kodu :/

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P