poniedziałek, 11 marca 2013

Wyniki rankingu układanki :D

Hej, jak pewnie nietórzy spostrzegli, niepostrzeżenie (XD) wprowadziłem ranking układanki - delikatnie, tak aby nie popelnic zadnego bledu.. ale wygląda na to że wszystko działa, a więc mam zaszczyt zaprezentować zwycięzców rankingu w pierwszym tygodniu :D

I poziom:(15 części)
I. Olaa. 46s
I. Izek501 46s
III. f 51s
III. Emmi3030 51s
V. Emmi3030 52s
VI. Damian2500 53s
VI. damian2500 53s
VIII. Trololo 54s
IX. Marchewa 56s
X nute;a;la 57s

II poziom:(60 części)
I. dddddddddddddddddddddddddddddddd 1m 29s
II. Damian2500 2m 13s
III. kuki1000 12m 21s

Innych poziomów się nie podejmowaliście, albo się tym nie chwliliście :D Zwycięzcom gratuluje, a na przyszłość pomyślę dokładnie nad możliwie najlepszym sposobem prezentacji wyników - zbieram wyniki tygodniowe oraz całościowe :D

40 komentarzy:

  1. Dzięki za poprzednią pomoc, uratowałeś 'profesjonalizm' mojego bloga c:
    Tylko od tego momentu (od zmiany kodu) zniknęło moje menu - na czarnym pasku na dole, po lewej stronie od okienka wyszukiwarki powinny być nazwy podstron, ale nie wiem czemu zniknęły ;_;
    Jeśli zawracam Ci głowę po prostu nie odpisuj, ale mam nadzieję, że mi pomożesz c:
    adres bloga: ladyrockmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, ciężka sprawa.. ja tu widze 2 wyjścia - albo podczas zmiany kodu coś źle kliknęłaś, albo zniknięcie menu wynika z czego innego.. pomyśl czy to może nie co innego, albo wklej mi - najlepiej na pastebin.com czy coś - cały kod który zmieniałaś. Postaram się pomóc, w końcu po to robię to wszystko :)

      Usuń
    2. Podczas zmieniania kodu robiłam wszystko zgodnie z instrukcją, użyłam tylko wyszukania kodu przez ctrl+f, ale to chyba nic nie zmienia.
      Zmieniony kod: http://pastebin.com/x3ycJhKh
      Oto chodziło?

      Usuń
    3. Sprawidziłem dokładnie kod pod tym kątem i jestem w 99% pewien ze problem z paskiem nie ma związku z naprawą dat.. W ogóle nie wiem co to za pasek, gdzie się go konfoguruje itp? :P Tam chyba warto poszukać błędu :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Pewnie wyjdę na kompletne informatyczne zero, ale udało mi się naprawić błąd i to w pozornie banalny sposób. Nie napiszę jak, nie chcę do końca się zbłaźnić :D
      Dzięki za chęć pomocy, jesteś wielki! :)

      Usuń
    6. Hmm.. jeżeli udało Ci się wykryć błąd to doskonale to świadczy o Twoich umiejętnościach informatycznych, bo programowanie to w 80% właśnie wykrywanie własnych błędów :D No więc gratulacje :D

      Usuń
  2. Witam,mogła bym złożyć zamówienie na kursor z nickiem ♥ вℓα¢к яσѕє ♥
    Bardzo dziękuję. ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała uwaga: Prze ten ranking na górze rozwijane menu nie działa. Jesteś w stanie to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o dziwne.. a jaka przeglądarka? I jak dokładnie nie działa, co się dzieje?

      Usuń
    2. Tu Kate, piszę z anonima. Przeglądarka Internet Explorer Menu sie rozwija, ale ranking je zasłania i części nie widać i to co zza rankingu wystaje, nie ma mozliwości kliknięcia, bo to znika. Na każdym komputerze, z wszystkimi możli wymi przeglądarkami próbuję, i nic. Nie działa.

      Usuń
    3. Owszem, na IE nie działa, ale to normalne. Za to na wszystkich normalnych przeglądarkach działa, sprawdzałem. Może masz niezaktualizaowaną jakąś przeglądarkę?

      Usuń
  4. Hej! :3 Mam problem z kursorem na bloga (blogspota) , wpisuję kod na hml jak dawniej i nie działa, kiedyś robiłam tak samo i zawsze działało. Próbowałam z wieloma kodami i nic. A przy najmniej ja nie widzę tego kursora inni chyba tak. Co ja mam zrobić. Pomóż mi napisz w komentarzu byle pomóż xd : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to że kursor się przeterminował i został automatycznie usunięty :( Trzeba wrzucić nowy i wtedy powinno dizałać :)

      Usuń
  5. He-ej. Jeśli nie masz nic przeciwko, to nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :). Cieplutko pozdrawiam, więcej informacji na : opowiastkiprawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, odwiedziłem, ale niestety nie mam chyba czasu na to, taki mój los :(

      Usuń
  6. Śmiesznie :) że mam 9 miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mackie weź zbrób jakiś nabór na redaktorki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabór trwa cały czas, tylko nie ogłaszam głośno, bo sobie całe gardło zdarłem jak tak nawoływałem :P

      Usuń
  8. Napisz kolejny post! Możesz na przykład...
    Zrobić nowe kursorki? Wyskakujące okienko np."czy masz ukończone 18 lat" to by działało, jak wejdziesz na bloga... OK????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się znaleźć czas w ten weekend i zrobić jakiś dodatek, może nawet właśnie taki.. :D

      Usuń
  9. Mackie, mam pytanie. Pisałeś, że trwa nabór na redaktorki. Czy mogę się dołączyć? Wiele osób jest zawiedzinych tym, że nie masz czesu na osobne tła, czy kursorki... Je mogę się tym zająć. Mogę też urozmaicić twój blog w nagłówki...

    Proszę! Odpisz w komentarzu, ale jeśli chesz się zkontak tować, to: kate.kaatee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nabór trwa, i wygląda od lat (XD) tak samo - trzeba wysłać na mój adres (gippalpl@yahoo.com) projekty swoich prac graficznych, możliwie pokazujących Twoje umiejętności. Najbardziej przekonywująca byłaby własna skórka licznika odwiedzin - z tego co wiem nikt starający się o posadę redaktorki (poza osobami przyjętymi na to stanowisko) nie potrafił wykonać tego profesjonalnie :D

      Usuń
    2. ja też nie potrafiłam :D

      Usuń
    3. To znaczy ze to nie ty robiłaś liczniki? :o

      Usuń
    4. nieeeeeeee! chodziło mi o to że robiłam liczniki, ale wychodziły mi dziwne i robiłam je w photoshopie bo w gimpie nie umiałam bo gimpa nie używam. xd o to mi chodziło. ;p

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mój blog o moim życiu:
    http://zycie-nutellii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaniedbujesz bloga. Moja znajoma z klasy, Kate prosiła, żebyś ją zatrudnił, ale ty odmówiłeś (takie są moje wiadomości nie od samej Kate, ale plotki, ale wiem, że cię prosiła, nie kłam)! Fani są zasmuceni, a gdybyś nie był podły i nie wywalił Kate na bruk, to fani mieliby dodatki! Trudno, to twoja wina. Wszyscy maja do ciebie żal, ale masz jeszcze szanse, bo Kate jest miła i nawet nie jest na ciebie zła, więc możesz jej jeszcze napisać maila, to może będziesz ją mieć.

    Alea (to ksywka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, i co w tym złego? On nie zaniedbuje bloga! To ty masz jakieś schorzenia, i nie wiesz co to znaczy "zaniedbywać blog". Może Mackie nie chciał tej Twojej Kate, bo miała za małe umiejętności i miała mało lat? Np. 9. Poza tym, nie brzmisz mi na jej koleżankę z klasy, tylko samą "Kate". I jesteś po prostu wściekła na Mackiego, bo cię nie przyjął. A jeśli nią nie jesteś, to co masz do tego, że twojej koleżanki nie przyjęli?! Jakaś małolata się kurde znalazła...

      Usuń
    2. Hmm. nie kojarze dokładnie nicka, ale dla wszystkich są te same, sprawiedliwe wymagania, zresztą przez cały czas trwania bloga nikt nie narzekał na ich niesprawiedliwość :P Więc jeśli Twoja koleżanka się nie zakwalifikowała to niestety ale nie spełniła wymagań, przykro mi. Przykro mi też, że ktoś może mieć żal o zbyt małą liczbę dodatków, ale uwierz, ludzie tu są przyzwyczajeni do najwyższej jakości, nie chciliby z pewnością kogoś, kto robi dodatki takie, jak wielu innych potrafi zrobić samamu.

      Usuń
    3. Przepraszam, drogi Anonimie, ale Twoja wypowiedź jest nieuprzejma. To nie ja napisałam ten komentarz, nie jestem wściekła, sama zrezygnowałam, bo choć robię różne dodatki i nie jestem w tym zła, ale uznałam, że nie dam rady z czasem. Mackie, nie mam do Ciebie pretensji, nie znasz mnie. Zdanie "ludzie tu są przyzwyczajeni do najwyższej jakości, nie chcieliby z pewnością kogoś, kto robi dodatki takie, jak wielu innych potrafi zrobić samemu. " Takie coś nie jest miłe. Moje dodatki nie są banalne, więc proszę, nie pisz tego, ale nie mogę dorównać Tobie. Uwierz, zrobiło mi się po prostu przykro.

      Usuń
    4. Dopiszę jeszcze, że nie wiem, skąd jakaś Alea wie o tej sprawie. Może ktoś z mojej klasy niedawno tę ksywkę wymyślił. Aleo, kimkolwiek jesteś, proszę, nie mieszaj się w te sprawy. Tym komentarzem tylko wywołałaś kolejne, które sprawiły mi DUŻĄ przykrość.

      Usuń
    5. Przepraszam Kate jeśli przeze mnie jest Ci przykro :( Rozumiem że zgłaszałaś się na redaktorkę ale odmówiłem? Nie pamiętam sprawy, ale Twoje dodatki na pewno nie były banalne - może po prostu uznałem że czytelnicy bloga nie byliby zadowoleni? nie wiem, ale przecież mogłem się mylić. Więc jeśli jeszcze kiedyś będziesz miała czas i ochotę, i jeśli nie jesteś na mnie zła to zapraszam do zgłaszania swojej kandydatury :)

      Usuń
  13. Hej ! Mam pytanie,
    wiesz jak dodać takie spadające gwiazdki jak się przesuwa kursor, coś w podobie jak są na tumbrlu? Byłabym bardzo Ci wdzięczna!
    Pozdrawiam!

    ~ bumblebee.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatek taki nazywa się u mnie "magiczny pyłek" :D

      Usuń
  14. dzisiaj w 1 poziomie miałam 32 sekundy!

    ( lubie sie chwalić xD )

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P