piątek, 3 lutego 2012

Małe apdejty.. :D

Jak obiecałem tak robię - po kolejnym egzaminie zrobiłem sobie chwilę luzu, a w związku z tym na blogu zmieniłem 3 małe rzeczy:) :
- można wstawiać kilka zmieniających się obrazków!:D
- ruchome tło działa idealnie z tłem z superskładacza (było troszkę krzywo :P)
- kod z generatora napisów będzie obejmował nie jeden fragment tekstu, a wszystko co pod nim - zauważyłem ze jest to rozwiązanie dla was wygodniejsze, a i dzięki temu łatwiej zmienicie np kolor tekstu pod powitaniem graficznym :D

Poza tym kończę sesję w środę.. a i taka sprawa - jeśli ktoś się zgłasza na redaktorkę to lepiej na zapytaju/gg/mailu - komentarze któych są tu tysiące (serio:D) to mało przejrzysty sposób komunikacji :P

22 komentarze:

  1. Łiiiii!!! Jestem pierwsza!! :DDDDD Nie spanie o 1 w nocy jednak ma swoje plusy :D
    Dobra. Przeczytałam to z 10 razy i w końcu zrozumiałam xD
    Fajnie z tym, że nie trzeba robić cały czas kodów w generatorze napisów.. no wiesz o co chodzi. Ja śpię, nie umiem tego inaczej określić. Za mało cukru :P Albo za dużo. Nie wiem.
    Wybacz, jestem tak zmęczona, że nie wiem co piszę i robię. Właśnie włożyłam telefon do pudełka z czekoladami xD A właśnie - chcesz jedną? :D
    A czy po 'np' nie powinna być kropka? W sensie o tym skrócie? Ja nie wiem, bo śpię. A koty jak śpią to nie myślą. Powinnam zmienić nick na 'Kot', nieprawdaż?
    Haha.. narysowałam Pani od historii chomika na sprawdzianie :D
    Dobra idę spać... żart.
    Bye :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... XD
      ...
      ...
      ...
      ta, poproszę jedną :D

      Usuń
    2. Cóż.. następnej nocy spałam tylko 13 godzin xD

      Usuń
  2. Zmieniłam adres www na fuck--iit.blogspot.com
    MOżna dodać licznik odwiedzin na zapytaj ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj... mógłbyś zrobić kursor z napisem : kingullax33 ? Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mógłbyś zrobic generator kursorów? Że można by było wpisac jakiś tekst i byłby on kursorem ; P Bo wiele ludzi by tego potrzebowało :)Ja z resztą też ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest prosta sprawa, ale wiem o takim pomysle :P

      Usuń
  5. kurde Mackie jaki ty masz w końcu nr gg

    napisałeś ze można się zgłaszać na gg a jak zwykle innym dajesz nr gg tylko nie mi : /

    chyba ze napisz mi na mój nr gg 37251281 : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKOMU nie podalem, kazdy bierze z mojego profilka na zapytaju, mozesz i Ty :P

      Usuń
  6. Fajnie ciekawe kogo wybierzesz ? :)W sumie ta twoja mała poprawka w generatorze napisów jest całkiem wygodna . ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nie wiem czy to przez tą zmianę w generatorze napisów, ale jeśli zrobię odstęp między obrazkiem a tekstem to jest on dość spory, a jeżeli go nie zrobię to wcale go nie ma. Teraz pod tym nowym kodem z napisem wstawiłam muzykę (bez odstępu) a zrobił się na prawdę duży. Co prawda na obrazek znalazłam rozwiązanie które u mnie jest okej, bo mam takie tło... Ale co mam zrobić z muzyką? Nie chcę takich dużych odstępów. Poza tym jak się nie zakończy kodu z tekstem to jeżeli ja mam go wyjustowanego akurat, to muzyka już nie jest po środku. Więc dla mnie ta zmiana akurat jest przeszkodą, biorąc pod uwagę to, że kiedyś nawet jak kod był zakończony to działał mi i tak na wszystko pod spodem. Nie wiem, czy da się to naprawić ale spróbuj.
    Mam nadzieję że zrozumiałeś, jestem dziś z lekka nieogarnięta, trochę jak Betti Marvelous. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. mozesz pokazac profil na ktoryym sie tak dzieje?:P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Tutaj: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1500231.html
      Ale ja zakończyłam kod tekstu. Jak nie jest zakończony, to jest dobrze, tylko że wtedy już odtwarzacz jest po lewej stronie, czego nie chcę. Teraz nie ma zrobiłam odstępu miedzy tekstem a odtwarzaczem.
      Między obrazkiem a tekstem też nie. W Paintcie zrobiłam pasy w kolorze tła do zdjęcia.

      Usuń
    4. A i tak btw. nie odtwarza mi się muzyka mimo że link jest dobry i jest włączone odtwarzanie po wejściu na profil. Nie wiem czy to tylko u mnie tak, czy nie.

      Usuń
    5. No ok... z tymi przerwami to bardziej sprawa zapytaja, ale juz mam pomysl, choc to po sesji :P A piosenka nie dziala bo YT zablokowalo osadzanie jej na stronach :P

      Usuń
    6. Serio? Ech, a próbowałam z kilkoma.
      Dziękuję, że chociaż postarasz się pomóc :P

      Usuń
  8. Mackie ,lubisz mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, jesteś anonimowy, więc on cię nie zna!

      Usuń
    2. Fakt Sheltie, choć ogólnie to lubie wszystkich, nawet jeśli niektórrych ciężko lubić :D

      Usuń
  9. Jak się nazywa twój wykładowca od etyki Mackie? Grem.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P