piątek, 30 marca 2012

Pomysł na tła Fashion. :D

Tła nie są mojego autorstwa pochodzą ze strony o trendach i modzie http://www.polyvore.com/.
Polecam wam tą stronę. :D
_________________________________


Kopiujcie sobie adres grafiki  i do generatora! Zobaczcie jak to wygląda u mnie, tło może być prwie całkiem przeźroczyste a brzegi tła nie muszą się stykać z przeźroczystością.
Ja u siebie mam tak: Mój profil. ♥
W razie pytań walcie do mnie. :)
Jeśli masz problem z generatorem, nie umiesz się nim posługiwać lub nie masz pomysłu na tło:

Kod:




Skopiujcie, na profil, wrzućcie a tam co napisałam wybranej grafiki tututtuu to wklejcie właściwy adres wybranego zdjęcia.







 














I jak Wam się podoba? Chcecie takich więcej? Czy wolicie zwyczajne tła kolażowe i takie jakie wrzuca łam ostatnio z SuperSkładacza?
Macie pomysły? :D
Skomentuj! ♥

29 komentarzy:

  1. Dziwnie to wygląda. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na profilu dorze wygląda zjrzyj na mój profil. :D

      Usuń
    2. Mówiłam, że nie umiesz nic sama robić!
      Tła powinnaś sama robić, nie z neta brać. -,-
      Brzydki masz profil.

      Usuń
    3. SecretSilence.30 marca 2012 17:58

      Dokładnie. Nic mis ię nie podoba w profilu ♥I_LOVE♥ -,-

      Usuń
    4. Ten blog schodzi na psy. Ciągle tylko tła, obrazki i gify, które można samemu znaleźć albo szablony, które można robić w generatorze. -,- Co innego jak były same Aśka i Sami, zawsze dodały coś ciekawego, a teraz posty przez autorki są pisane na szybko i od niechcenia. Ten blog zamienia się w zwykły zbiór obrazków i teł, a przecież nie tak ma być, prawda? Mackie, powinieneś trochę poznać umiejętności graficzne autorek, które przyjmujesz, bo np. I LOVE chyba w ogóle ich nie ma. Naprawdę powinieneś to przemyśleć, zanim przyjmiesz kolejną autorkę bez talentu.

      Usuń
  2. Bardzo fajne.
    Zajrzyjcie do mnie na bloga. Nie na temat ale zajrzeć można.
    http://nowosciwklasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę to ten blog zrobił się głupi i zaśmiecony :( . Szkodaa ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się

      Usuń
    2. Przykro mi, ale ankieta ktora bd. na blogu w weekend pokaże jak bd. dalej.

      Usuń
  4. super. tylko, że nie widać tekstu :[

    bandytka123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego tekstu? Tego w okienku? Musisz go sobie skopiować na profil i tam przeedytować.

      Usuń
  5. A możesz mi podać linka do twojego konta ? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog schodzi na psy. Ciągle tylko tła, obrazki i gify, które można samemu znaleźć albo szablony, które można robić w generatorze. -,- Co innego jak były same Aśka i Sami, zawsze dodały coś ciekawego, a teraz posty przez autorki są pisane na szybko i od niechcenia. Ten blog zamienia się w zwykły zbiór obrazków i teł, a przecież nie tak ma być, prawda? Mackie, powinieneś trochę poznać umiejętności graficzne autorek, które przyjmujesz, bo np. I LOVE chyba w ogóle ich nie ma. Naprawdę powinieneś to przemyśleć, zanim przyjmiesz kolejną autorkę bez talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawą tego bloga są moje dodatki, ale nie będzie ich więcej na tydzien niż daję teraz, bo przeciez nikt inny dodatkow robic nie bedzie, a uważam że blog nie powinien być martwy :) Dla tego na tym blogu dodatkowo powinno byc to czego chaca uzytkownicy, a co chca - zobaczymy juz niedlugo :D

      Usuń
    2. Tła i gify jak możesz się przekonać w komentarzach w porzednich postach były zamawiane. Bd. ankieta, bd. odpowiedzi. I bd. rozwiązanie. Proste?

      Usuń
  7. @Mackie, ale powinieneś brać osoby, które SAME robią tła i avatary, dlatego, że każdy może sobie w internecie poszukać te co dodaje ♥I_LOVE♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wspaniala rade, problem w tym ze osoby ktore z tabletem piorkowym i PS siedza i tworza interenetowa sztuke nie sa jakos zainteresowane pisaniem na blogach zapytajowych XD Ale jesli sam/sama jestes tak zdolny/zdolna, to chetnie obejrze Twoje prace XD

      Usuń
    2. No a będzie jeszcze możliwość zgłoszenia się? Bo ja bym chętnie się zgłosiła.

      Usuń
    3. Pewnie:) mail to gippalpl@yahoo.com :)

      Usuń
  8. @Mackie, niestety, nie jestem, aż tak uzdolniona, żeby się zgłosić, bo nie umiem wielu rzeczy, nie umiem np. robić kursorów, ja tylko biorę fotki i je przerabiam, ale myślę, że na takim blogu trzeba coś z siebie więcej dać, dlatego też się nie zgłaszam. Uważam, że są tu redaktorki, które są uzdolnione (to ja jestem autorką tej rady:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coż... Ja uznałem że ♥I_LOVE♥ była jedną z 3 (spośród wielu kandydatek) które spełniały podstawowe wymagania co do zdolności, chociażby wyszukiwania i zamieszcznaia w postach (bo to było minimum).. Ale oczywiście każdy może mieć teraz o nich swoje zdanie, po to zrobię jutro ankiety :)

      Usuń
    2. @Mackie, ja to rozumiem, to Twój blog, ja tu mogę jedynie komentować.
      Poza tym nie spełniam wszystkich wymagań, jestem na zapytaj od 20 dni dopiero. :)

      Usuń
    3. Też się mogłam zgłosić. ;D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;D
    zrób takich więcej ;>
    gdybyś mi mogła zrobić kolaże z tego typu zdjęciami: http://www.kotek.pl/kotek/1,87050,5415136,Gwiazdy_i_psy___duet_doskonaly_.html
    :D
    Z góry thx ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super jeszcze WIĘCEJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to zrobić żeby było na profilu ten kolarz bo dałam ten link bo jest u góry i mam tylko jakieś białe pole możesz zobaczyć
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1321474.html

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P