poniedziałek, 26 marca 2012

Nowe gotowe tła: SM, Kolaże, Londyn, Wielkanoc i inne. ♥

Siemka.....
Mam dla Was nowe gotowe tła!
Dzisiaj się nudziłam na rekolekcjach i myślałam co by robić. XD

Spis:
♥Mroczne
♥Site Models
♥Doggy
♥Kolaż
♥Kasety
♥Londyn 1.
♥Color
♥Londyn 2.
♥Wielkanoc



Tła znajdziecie tutaj: TŁA♥

1. Takie bardziej mroczne.

2.Site Models

3.Doggy.
4. Kolorowy kolaż 

*kolaż nie jest mojego autorstwa pochodzi z tumblr.


5.Kasetowy
*kolaż nie jest mojego autorstwa pochodzi z tumblr. 


6.Londyn
*kolaż nie jest mojego autorstwa pochodzi z tumblr. 


7. Color
*kolaż nie jest mojego autorstwa pochodzi z tumblr. 
8.Londyn

*kolaż nie jest mojego autorstwa pochodzi z tumblr. 

9.Wielkanoc


Pod niektórymi tłami dodałam gwiazdki, chodzi o to że kolaż nie mojego autorstwa, ale ja to robiłam na generatorze... Jak by się ktoś nie domyślił. LOL
__________________________________________
I jeszcze zamówiony gif:
Będę grał w grę... xdd


Sama zrobiłam gifa... xd


Chcecie tła z:
-Marilyn Monroe
-Bieberem
-Katy Perry?
Tylko na zamówienie.
Więc piszcie. xdd
Jakieś propozycje?

Bay. <3

30 komentarzy:

  1. Z justineem.

    Jest Pierwsza.! ;**********

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosiłabym tła z :
    zwierzakami (koty ^^ ) ale też ogólnie
    zespół shinee ^^
    proszę ;*** i z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. boskoo ;* wzięłam sobie tło '8.Londyn'

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała tło z Pamiętniki wampirów :) + Pod osoną nocy tak po 3 zdj :)) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;** Super tła ♥
    Aiić..masz talent ;3
    A mam WIELKA prośbę: zrobiłabyś tło z yorkami ? :)
    PLIS :******
    CZEKAM;3

    OdpowiedzUsuń
  6. 8 jest boskie :D Też prowadzę bloga i dodaję rzeczy z różnych tumbrl stronek ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Z u B c i a . ♥27 marca 2012 08:07

    Wow, genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Dałabyś kilka takich gifów z 1D ? .. Tak trochę więcej . :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne:) Mam nadzieję, że zostaniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne <3 :D
    Czy można prosić o tła związane z siatkówką?

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie!
    Bardzo proszę o tła ze sportami letnimi i zimowymi . (tylko żeby było narciarstwo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ale zdefiniuj o jakie Ci chodzi dokładnie, bo ja jestem człowiekiem i mam mało czasu. Więc jak?

      Usuń
  12. ja bym prosiła tło z flaga polski lub cos takiego zeby bylo zwiazane z polska z gory bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuchajcie, jeżeli chcecie na tło inne zdjęcie wystarczy poszukać w google skopiować adres obrazka i wkleić w tamto miejsce ;3 Nie trzeba ją/jego prosić o tło np.: z Marylin Monroe ;] Sami możecie poszukać jej zdjęcia, nie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. hej wchodząc na tę stronkę to wystarczy zmienić adres obraska i będziecie mieli taki sam tyle że z waszym obrazkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Siemka, super tła~!
    ( Zapraszam na mojego bloga - http://roznedodatkinazapytaj.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosiłabym o tło z Wywiadu z wampirem <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooow śliczne tła ;D
    zrób ich więcej bo są przepiękne
    Pozdrowienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Nowym Jorkiem ; **

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo proszę o tło świąteczne
    P.S śliczne robisz te tła :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P