sobota, 24 marca 2012

Mega notka z pinezkami + Kursor i Avek (Qwanell).


 Spis notki:
 . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 Wykonane zamówienia :
  • Pinezki ( mega mix )
  • Zamówiony kursor i avek ( Qwanell )
Pinezki z One Direction :

Pinezki z Alexandrą Stan :
 

Pinezki z Avril Lavigne :
 


Pinezki z My Chemical Romance :


 













Pinezki z Hayley Williams:
 
 














Koń Rafał i Kot, który paczy . xd



Michael Jackson :




Nirvana :
 

 


Tom Beck :




___________________________________________________________

Kursor ( Qwanell ) z zamówienia :

Qwanell

To na tyle w tej notce . ; >
Składajcie zamówienia, oceniajcie itp. itd. :3
Papa    .   . ; 3

21 komentarzy:

  1. Nie wyszła tak mega jak chciałam żeby wyszła ... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak się podoba, podoba mi się też wygląd Twoich notek, ta oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób jeszcze Eminema i Metallice ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, zajebisty kursorek !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę, zrobisz pinezki z Site Models ?
    A ty pinezki które zrobiłaś i kursorek MeGGa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z początku nie byłam zadowolona z nowej redaktorki ale jesteś super :**

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest super, i pinezki i kursor, chociaż...pinezki lepsze xD Mam prośbę, chciałabym pinezki z Pamiętników Wampirów, o takie:
    1. http://api.ning.com/files/0LuFlvs0wiw9HYE06vB*Q6mpnPWB8DedShPm6fm*Vwx3opJGRN-Nr5ZOtOwMrRVRWOsUM5ANv0ZifPojnrwOdTkH*NlwIKYFyIc-pVZQIRI_/1189498303_1316770680.jpg
    2. http://3.bp.blogspot.com/_1Kgtm2d9cSM/TEGgQB1L_tI/AAAAAAAAACM/BfRLAafpRoM/s1600/pamietniki_wampirow6_baje.pl.jpg
    3. http://bi.gazeta.pl/im/7/8297/z8297247X,Nina-Dobrev-aka-Elena-Gilbert--Paul-Wesley-aka-Stefan.jpg
    4. http://serialownik.pl/wp-content/uploads/2012/01/Pami%C4%99tniki-wampir%C3%B3w-s03e12-online-napisy-pl.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej , pineski są zajeee ... ^^ . Ty też x33 . Mam pytanie ...
    Dlaczego do do swoich notek dodajesz link do jakiejś piosenki ?
    Przecież to jest zbędne ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenki dodaję, ponieważ zawsze jak dodaję notkę słucham jakiejś muzyki. Wstawiam to czego słuchałam . ; > . Taką mam tradycję. Robiłam tak na większości blogów, które prowadziłam . ; D

      Usuń
  9. I dołączam się do prośby koleżanki wyżej , zrobiłabyś duużo pinesek z Site Models : D
    A , i byś się zdecydowała : piszesz ,,pineska" czy ,,pinezka" ! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam , że będę pisała pinezka . Pineska - jest w słowniku j. polskiego, a Pinezka - w wikipedii . Wierzę internetowi . xd

      Usuń
  10. W jakim programie ty robisz te pinezki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te pinezki. ;p
    Mogę prosić o pinezki z : GrubSon'em, Rihanną, Tede, Peją i Bas Tajpanem ..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rihanną dodam duuuuuużo . Kocham ją . <3 . Pozostałych też dodam . :3

      Usuń
  12. Odwaliłaś kawał świetnej roboty. Pinezki są prześliczne :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!!
    Kocham Cię za pineski z Hayley! <33333

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś zrobić kursor z napisem LAura ? < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobisz kilka pinesek z Seleną Gomez a jeżeli nie to proszę o kursorek landryna

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P